Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 04-12-09, 21:22   #46
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by Darksanta View Post

Nu o lua personal, in loc de Supra poate fi si un trabant preparat. Ai pastrat din el cartonul, pui roti amortizoare cutie si motor... si linia dreapta e a ta.
Nu o lua nici tu personal, pacat ca nu te pricepi la technica!!!!
Te rog sa imi spui si mie ce noutate are ZR1 fata de o cobra din ani 60???
Ma refer la technica, nu la electronica..............vei vedea cu mare uimire ca nu sunt multe.


Motor mare si masina usoara......timpul dupa Nürburgring nu il lua ca reper, nici GTR-ul nici ZR1 nu au mai scos timpii din "reclama"!!!
Iar oamenii de rand nici pe departe nu scot un timp macar asemanator....
Credeam ca facem ceva numai de placere,se pare ca orgolile incep inainte de cursa........pacat.
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...

Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 00:01   #47
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by DZ1 View Post
Nu o lua nici tu personal, pacat ca nu te pricepi la technica!!!!
Te rog sa imi spui si mie ce noutate are ZR1 fata de o cobra din ani 60???
Ma refer la technica, nu la electronica..............vei vedea cu mare uimire ca nu sunt multe.


Motor mare si masina usoara......timpul dupa Nürburgring nu il lua ca reper, nici GTR-ul nici ZR1 nu au mai scos timpii din "reclama"!!!
Iar oamenii de rand nici pe departe nu scot un timp macar asemanator....
Credeam ca facem ceva numai de placere,se pare ca orgolile incep inainte de cursa........pacat.
Doamne fereste, e clar, forumul este de vina. Am trecut de mult de varsta ambitiilor si orgolilor. Daca aveam urma de asa ceva nu ma intalneam cu tine in conditiile in care stiu ca o sa treci pe langa mine ca trenul prin gara... nu crezi?

Nu sunt mecanic insa vreau sa-ti spun doar ce stiu eu ca are ZR1 in plus fata de cobra din anii 60:
- Aripi, top si capota de carbon
- Amortizoare magnetice
- Injectie si compresor dinamic
- Frane de carbon
- Coeficient de aerodinamica pentru cresterea downforce-ului.

Ce ti-am spus aici sunt niste doar mici generalitati pe care le stiu.

Timpul de pe Nurburgring sa nu-l iau ca reper... Dar te rog sa-mi spui despre ce timp vorbesti ca sunt confuz. Cel al lui Jim Mero 2:26:4 sau cel al lui Jang Magnussen de 2:22:4 ?
http://www.corvetteblogger.com/index...rgring-in-7224

Glumesc... categoric nu am sa reusesc si nici nu am sa incerc pentru ca nu am posibilitatea materiala si probabil nici talentul necesar sa ma apropii de acei timpi. Sunt doar fericit ca masina cu care ma joc stie si poate sa faca asa ceva...

/cheers si te astept maine la ora 13:00 sa-mi arati bestia
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 00:02   #48
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
felicitari pentu masina ta(inclusiv a lui dz1), am inteles ca este o masina extraordinar de rapida/perormanta/stabila..., tot vad filmulete pe youtube, ici colo...dar din filme nu prea imi pot da seama cat de rapida este.

cat te-a costat primul zr1 din romania cu toate taxele?

poate o sa te vedem live la vreo i/legala!

zr1 cam este masina momentului, dupa ce a fost lung analizata gtr-ul, dezbatuta la multe emisiuni tv, in reviste.

am condus motoare de puteri diferite si mi se pare f dificil pt o masina sa se tina cat de cat dupa un motor puternic(de ~190 cp) fie si pe 400m!!!!!
asta inseamna ca este mult mai rapida decat am eu impresia!
Daca ai curiozitatea sa o vezi in actiune maine la ora 13:00 la intrare pe Autobahn 2 :P

PS: 147.000 eur. DDP
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 00:51   #49
sTAILLL

Stage 5
 
sTAILLL's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 858
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

DZ1 sta in germania... deci nu poate ajunge maine :P
sTAILLL is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 08:55   #50
gtigabi

Stage 3
 
gtigabi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 88
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

cred ca in raportul de viteza dintre o masina si un motor, tine mult de plecarea de pe loc si de cel care se incumeta , ma refer la drag-race (liniute), in paralel si cu conditii bune de aderenta, cred ca un moto bun, bate mereu masina, dar depinde mult de plecarea de pe loc. sa zicem ca avem o linie dreapta de 2,5 km adica e logic ca o plecare buna de pe loc te duce la o viteza maxima mai mare pana la finish, si treci mai repede decat oponentul.

deocamdata in raportul prototipuri F1 vs. MotoGp ....moto a batut viteza maxima, atinsa vreodata de un prototip de curse de viteza (nu drag-race)...iar diferenta de putere dar si te greutate e destul de mare intre cele 2.

Dani Pedrosa a stabilit la Mugello un nou record in materie de viteza pentru motocicletele de 800 cmc din MotoGP, fiind primul care a reusit sa depaseasca limita maxima atinsa de generatia anterioara cu motoare de 990 cmc.

Performanta pilotului spaniol este cu atat mai impresionanta daca este comparata cu viteza maxima inregistrata de bolizii din Formula 1 la Monza (346 km/h), cel mai rapid circuit din campionat.

In timpul antrenamentelor , Pedrosa a reusit sa atinga cu prototipul Honda RC212V 2009 fenomenala viteza de 349,3 km/h, cu 1,8 km/h mai mare decat vechiul record stabilit de Loris Capirossi acum sase ani pe un Ducati de 990 cmc.

In ambele cazuri pilotii au beneficiat de un vant puternic din spate, insa Dani Pedrosa nu considera ca performanta sa este una notabila : "Viteza maxima nu este cel mai important lucru. Timpul pe tur de circuit este mai critic."

Linia dreapta de la Mugello este si locul unde Regis Laconi a atins pentru prima oara in MotoGP viteza maxima de 321,9 km/h, la bordul motocicletei sale de atunci Aprilia RS3 Cube din 2003.
__________________
VR / 46

Last edited by gtigabi; 05-12-09 at 09:06.
gtigabi is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 09:34   #51
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Prin intermediul forumului se intelege mereu ceva gresit.Deci ce are ZR1 fata de Cobra sunt imbunatatiri venite odata cu perioada timpului, dar technic nimic deosebit.
Cand vorbim de technica actuala luam GTR-ul de exemplu....in conditia care cu 160CP mai putin si 300Kg in plus se bate cu ZR1 pe circuit unde spui tu ca acolo este locul lui.
Un ex simplu: un GTR cu 650Cp si 1400KG sti ce ar face cu technica care o are???

Aripi,capota,portbagaj si usi de carbon le am pe Supra cand ZR1 nici nu exista nici macar pe hartie.....franele de Carbon nu sunt scot timp mai bun ca cele de metal, sunt insa mai usoare si pe circuit dupa cateva ore mai mai rezistente....

Corvettul a scos o "Cobra" a anilor 2000 acum, o masina de vis, usoara, motor imens si technica putina.Orice pasionat de masini viseaza la una, dar are concurenta mare, chiar de la multe masini vechi . De sfarsit sa sti ca o Supra a detinut acum 14 ani recordul pe Nürburgring 2 ani la rand.....era foarte buna pt technica de atunci dar cu ce am eu acum pe masina mea nu se compara.........insa: eu niciodata nu voi scoate timpul ala chiar daca am masina si technica mai buna!!!!

Poate ne vedem inainte sa facem ceva la o cola, fata in fata ne intelegem mai bine decat pe net.
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 10:09   #52
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Nu te supara DZ1 dar nu ti se pare ca esti cam fixat pe ideea ta? Or fi putin mai destepte si cu ceva mai multa "tehnica" japonezele dar nu sunt singurele masini bune de pe planeta. Mai lasa loc si pentru altii

GTRul pe care-l ridici in slavi are si el problemele lui... Are atatea calculatoare pe el ca bate o sala de jocuri la putere de procesare. Daca dai unul peste cap face masina poc (exemplu am citit de cutia de viteze care daca o pui pe modul -iarna- plesneste la cateva plecari).

Toti suntem diferiti si in concluzie ne plac lucruri diferite, dar nu stam acum sa desfiintam toate lucrurile care le plac celorlalti, nu?
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
flexus is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 11:10   #53
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by gtigabi View Post
cred ca in raportul de viteza dintre o masina si un motor, tine mult de plecarea de pe loc si de cel care se incumeta , ma refer la drag-race (liniute), in paralel si cu conditii bune de aderenta, cred ca un moto bun, bate mereu masina, dar depinde mult de plecarea de pe loc. sa zicem ca avem o linie dreapta de 2,5 km adica e logic ca o plecare buna de pe loc te duce la o viteza maxima mai mare pana la finish, si treci mai repede decat oponentul.

deocamdata in raportul prototipuri F1 vs. MotoGp ....moto a batut viteza maxima, atinsa vreodata de un prototip de curse de viteza (nu drag-race)...iar diferenta de putere dar si te greutate e destul de mare intre cele 2.

Dani Pedrosa a stabilit la Mugello un nou record in materie de viteza pentru motocicletele de 800 cmc din MotoGP, fiind primul care a reusit sa depaseasca limita maxima atinsa de generatia anterioara cu motoare de 990 cmc.

Performanta pilotului spaniol este cu atat mai impresionanta daca este comparata cu viteza maxima inregistrata de bolizii din Formula 1 la Monza (346 km/h), cel mai rapid circuit din campionat.

In timpul antrenamentelor , Pedrosa a reusit sa atinga cu prototipul Honda RC212V 2009 fenomenala viteza de 349,3 km/h, cu 1,8 km/h mai mare decat vechiul record stabilit de Loris Capirossi acum sase ani pe un Ducati de 990 cmc.

In ambele cazuri pilotii au beneficiat de un vant puternic din spate, insa Dani Pedrosa nu considera ca performanta sa este una notabila : "Viteza maxima nu este cel mai important lucru. Timpul pe tur de circuit este mai critic."

Linia dreapta de la Mugello este si locul unde Regis Laconi a atins pentru prima oara in MotoGP viteza maxima de 321,9 km/h, la bordul motocicletei sale de atunci Aprilia RS3 Cube din 2003.
Desi sunt un fan declarat al motocicletelor vs masini... un lucru este evident... O masina supersport bate un SBK pe orice circuit... iar o masina de F1 e la ani lumina in fata chiar si motoarelor de GP.
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 11:12   #54
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by DZ1 View Post
Prin intermediul forumului se intelege mereu ceva gresit.Deci ce are ZR1 fata de Cobra sunt imbunatatiri venite odata cu perioada timpului, dar technic nimic deosebit.
Cand vorbim de technica actuala luam GTR-ul de exemplu....in conditia care cu 160CP mai putin si 300Kg in plus se bate cu ZR1 pe circuit unde spui tu ca acolo este locul lui.
Un ex simplu: un GTR cu 650Cp si 1400KG sti ce ar face cu technica care o are???

Aripi,capota,portbagaj si usi de carbon le am pe Supra cand ZR1 nici nu exista nici macar pe hartie.....franele de Carbon nu sunt scot timp mai bun ca cele de metal, sunt insa mai usoare si pe circuit dupa cateva ore mai mai rezistente....

Corvettul a scos o "Cobra" a anilor 2000 acum, o masina de vis, usoara, motor imens si technica putina.Orice pasionat de masini viseaza la una, dar are concurenta mare, chiar de la multe masini vechi . De sfarsit sa sti ca o Supra a detinut acum 14 ani recordul pe Nürburgring 2 ani la rand.....era foarte buna pt technica de atunci dar cu ce am eu acum pe masina mea nu se compara.........insa: eu niciodata nu voi scoate timpul ala chiar daca am masina si technica mai buna!!!!

Poate ne vedem inainte sa facem ceva la o cola, fata in fata ne intelegem mai bine decat pe net.
Sunt de acord cu un singur lucru din partea ta..... ca trebuie sa ne vedem la un suc )) forumul distorsioneaza
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 11:19   #55
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by gollum_ View Post
Incearca sa eviti noile tipuri de curse autohtone "din mers cu tubina incarcata etc..."
foarte corect

felicitari pentru masina ... si abia astept sa mergem pe Hungaroring ... prim martie am intles ca e "track days"

bafta
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 11:36   #56
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Quote:
Originally Posted by flexus View Post
Nu te supara DZ1 dar nu ti se pare ca esti cam fixat pe ideea ta? Or fi putin mai destepte si cu ceva mai multa "tehnica" japonezele dar nu sunt singurele masini bune de pe planeta. Mai lasa loc si pentru altii

GTRul pe care-l ridici in slavi are si el problemele lui... Are atatea calculatoare pe el ca bate o sala de jocuri la putere de procesare. Daca dai unul peste cap face masina poc (exemplu am citit de cutia de viteze care daca o pui pe modul -iarna- plesneste la cateva plecari).

Toti suntem diferiti si in concluzie ne plac lucruri diferite, dar nu stam acum sa desfiintam toate lucrurile care le plac celorlalti, nu?
Nu ma supar deloc, nu sunt fan japoneze, daca te intereseaza am avut pana acum si 2 americane!!!
Era vorba de technica si dupa parerea mea GTR-ul este inaintea multor firme cu pretentii, pt mine este oricum un concurent sa zic asa dar trebuie sa accept si adevarul...

Eu sunt fan "masini sport", nu am gasit pana acum insa nici una perfecta, cand o voi gasi probabil voi face tot posibilul sa o cumpar, dar pana atunci imi voi da cu parerea despre altele, nu am zis nimic rau despre ZR1, ar fi si culmea sa am ceva rau de comentat!!!
Dar pot spune cu fruntea sus ca prin greutate si motor mare au ajuns unde sunt, iar GTR-ul prin technica..........pt cine nu intelege o voi repeta.

Cum a spus si "Darksanta" la un suc se intelege totul altfel decat pe net.
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 17:50   #57
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Felicitari pentru fairplay si pentru startul reusit.
Sa pleci langa un 4x4 de 1000cp este chiar o performanta.
https://www.youtube.com/watch?v=UgCPyb0tmSs
Felicitari!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 18:08   #58
Darksanta

Stage 2
 
Darksanta's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Hehe... merci, a fost o zi intr-adevar frumoasa
Impresionanta acceleratia GTR-ului dupa 180 km/h... absolut bestial.
Azi am zis ca pana la 220 km/h se duce tare dupa care se egaleaza distanta...insa m-am inselat... se duce tare pana la 280 km/h
Darksanta is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 18:29   #59
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Multumim frumos pentru intalnirea de astazi Mos Craciun
Intr-adevar chiar a fost o intalnire dominata de fairplay

O mica corectie Sebastian, masina are 901cp, se va ajunge si la 1000cp+ dar putin mai incolo.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 05-12-09, 18:38   #60
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Corvette ZR1 vs SBK Kawasaki ZX 10 R

Te rog nu uita sa corectezi si aici: https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post2862051
Ma bucur ca merge, ca este pe strada si ca nivelul creste in mod considerabil.
Sunt convins ca mai este de lucru si ca v-a depasi cea mai puternica masina din Romania la putere, la perfromante cred ca deja este peste.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -