VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Focus ST vs Golf GTI
|
Ford Focus ST
|
|
335 |
54.12% |
VW Golf GTI
|
|
284 |
45.88% |
25-02-09, 14:01
|
#901
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
a fost declarat cel mai fiabil...de la ford poate )
sau mai nou ala le bate si pe japoneze??
macar GTI a adus ceva nou...tehnologia FSI...STu ca a dus? 500 cmc in plus si 25 de cai??
si lasati-ma cu moontone ala..ca asa exista si GTi ed 30 care cu soft si evacuare si admisie ajunge la 360 de cai...
|
Exista ST-uri care cu soft si evacuare si admisie ce ajunge la 400 de cai: http://pumabuild.co.uk/mods_focus_st.htm. Si crede-ma ca motorul "ala mai simplu" de 2.5 si cu transmisie ca de "tanc" (meritul lui Volvo pt fiabilitatea cutiei) rezista garantat mai bine decat 2.0 tfsi. Si asta o stii si tu ca intre fanaticii VAG se tot spune ca 1.8T-ul vechi se preta mult mai bine la tuning, decat "complicaciunea" de TSI (au scos destul de repede titulatuta de TFSi ca nu prea a facut furori). Sa nu mai zic de petardele de 1.4 care sunt f. proaste (si cred ca ti-a ajuns si tie la ureche dar nu prea iti dai cartile pe fata) dar persisti in elogiul nemeritat adus "Das Auto". Sa mai amintim ca pe langa acest motor complicat, Vw mai ofera si transmisia DSG care e un dezastru si ea la capitolul fiabilitate (sunt convins ca stii si de DSG-uri). Tu bati toba pe aspectul tehnologic fara sa precizezi ca mai si scartaie la capitolul fiabilitate. Iar noi vorbim de tuning si de cresteri de putere. Si inca o chestie, lucrul pe care il detest la VW (am avut si eu mai multe modele la firma, e adevarat TDI-uri): te duci mandru la showroom ca iti cumperi "Das Auto", iti iau ochii cu "vorbe de aur" si cand colo, te iei cu mainile de cap cand vezi cate masini poleite cu GT,DSG,TFSI,TDI etc, nu au loc pe usa serviceului din spatele luxosului showroom. Si inca o chestie f. enervanta, sunt atat de lacomi si preocupati sa vanda, incat astepti de ti se face rau cand ai o problema sau mergi la o amarata de revizie. Am prieteni din Buc care merg la servicurile din Valcea sau Curtea de Arges, ca sa nu astepte o vesnicie. E adevarat ca problema asta a ajuns si la Ford de ceva timp (prea putine service-uri la prea multe masini) si nu sunt neaparat blamabile firmele mama, desi de aceea in clasamentele J.D. Power, gasesti Vw in subsolul clasamentului. Asta e un motiv pt care gasesti japonezele fruntase, alaturi de fiabilitate, pt ca ai parte si de un service adecvat, in plus la Toyota ti se da masina de backup. Asa ca la ora actuala, pt mine, toate produsele astea de marketing agresiv si fara scrupule sunt ca niste baloane de sapun. Iti urez sa nu ai parte de ele cum am avut eu.
|
|
|
25-02-09, 14:32
|
#902
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
discutia e prea lunga, dar pe scurt..GTI cu motorul ala blamat de toti, cum zici tu, tine 500 de cai fara probleme in state
http://www.goapr.com/Audi/news/#02122009
1.4TSI tine dupa soft 205 din 140, la fel, fara probleme...(plus ca a fostd etsul de premiat...chiar or fi toti idioti? ) nu stiu de unde le scoateti..da..mai sunt si masini care pica..dar asta e la oricine...sa=ti arat forduri mondeo noi multe in curtea dealerului din PL cu probleme mari? sau focusuri?
vechiul 1.8T se preta la tuning ff bine, dar si pentru ca era un motor arhicunoscut (baza lui a aparut prin 90 pe golf II GTI) si pentru ca era prezent peste tot...si multi au facut kituri pentru el. asta nu inseamna ca deja TFSI nu are kituri multe pt el.
in linkul tau scrie clar:
Stage 7 Bigger Turbo 400bhp/450lbft
This time we have used the GT30 Turbo which directly replaces the GT28 as all mounting points are the same this means you can upgrade from the GT28 in only a few hours, taking power from 360bhp to an eye poping 400+bhp.
sau poate nu stiu eu ce inseamna admisie+soft+evacuare...si e si turbo inclus in asta... ??
uite, stage 2, fara turbo, asa la prima strigare:
http://www.tyresmoke.net/forum/audi-...-2-extras.html
si daca iti caut iti gasesc si cu 380 cai.
dar, corect, nu e GTI, e S3. dar ideea e ca motorul tine...si GTI ed30 are turbina de S3...asa ca poate ajunge la 380 cu ff putine modificari.
la fel, as putea spune si de DSG..(daca nu stii, veyron si multe altele au DSG...sau o varianta a acestuia...si Porsche si noul S3...)asa ca ce vezi tu la dealer sunt picate din alte motive..nu ca e cutia proasta... da, nu e perfecta, dar inca multi cauta sa o imite, gen lancer evo X, gen multi altii...
macar VW a adus ceva nou....ceva care a reusit...si care poate bate o cutie manuala la demaraj (si exista un soft care s epoate pune si care face sa fie exact ca o cutie manuala..sa nu schimbe in zona rosie singura)
da. legat de service ai perfecta dreptate, dar aici e si vina noastra ca acceptam orice caca..si multi accepta sa fie calcati in picioare. dar asta asa e in ROMANIA. du-te la bavaria motors...
dar te invit la service ford la Ploiesti, sa vezi cate amenzi si-au luat in 2007 si 2008 de la RAR, de la OPC...pt ffff multe capitole..!!
am mai spus-o, masinile sunt apropiate ..pe acolo toate, acum depinde de fiecare ce doreste... ff putini pot alege cu ochii inchisi.
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
Last edited by bogdan_wrc; 25-02-09 at 14:34.
|
|
|
25-02-09, 19:39
|
#903
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
la fel, as putea spune si de DSG..(daca nu stii, veyron si multe altele au DSG...sau o varianta a acestuia...si Porsche si noul S3...)
|
Restul discutie e cu dus si intors insa am vrut sa "atac" 2 aspecte - legat se serviceuri .... cam la toti dealerii (indiferent de marca, pana si la cele autohtone) clientul se confrunta cu o nesimtire crunta si o superficialitate a servciilor (adesea cu un pret exorbitant si nejustificat).
In continuare am vrut sa punctez acest paragraf (citat) .... mult discutata cutie de viteze DSG de pe Veyron a fost una din cele mai complicate repere de constructie de pe acest supercar (alaturi de disiparea termica), s-au lucrat 5 ani la ea (conform spuselor unor ingineri in cadrul unor reportaje) .... insa in afara de princpiu care si pe autoturismele normale coincide, restul difera aproape total (materiale, executie, tolerante + multe aspecte care sunt necunoscute si probabil esentiale). A fost un exercitiu ingineresc de mare clasa al celor din cadrul VAG insa ar fi naiva o incercare de a crede ca asa ceva echipeaza si aututorismele "normale".
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
25-02-09, 19:46
|
#904
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
normal, materialele difera, si ca si la Q7 V12 TDI si la altele, a fost problema cu limitarea cuplului,ca sa tina cutia, dar la baza, gandirea e aceeasi.
am si spus "o varianta a acestuia"
in fine, am deviat. ideea e ca nici TSI, TFSI nici DSG nu sunt asa de proaste cum ati auzit. normal, o chestie rea se aude de 10 ori mai repede decat una buna, dar asta si pt ca asa e in romania. o barfa se aude mai repede de 10 ori decat un lucru bun.
|
|
|
25-02-09, 21:28
|
#905
|
Stage 3
Join Date: Nov 2006
Posts: 123
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Eu cred ca meritul inventarii cutiei cu dublu ambreiaj il are Porsche...si asta se intampla prin 1982...atunci, doar pt circuit. De DSG am auzit si eu ca se dilesc din cauza electronicii.
|
|
|
26-02-09, 01:47
|
#906
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 445
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Quote:
Originally Posted by SSST
Dar īn opinia mea cea mai frumoasă categorie este cea īn care "muzica" este reprezentată de sunetul motorului, de acel sunet care te face să-ţi fiarbă sāngele īn vene , iar creierul nu poate să transmită corpului decāt un singur mesaj, "Adrenalină maximă".
Tenorul" care ne va īncānta urechile cu "trilurile" sale se numeşte Focus ST, dispune, pentru moment, de cel mai puternic motor din gamă
Sunetul este de-a dreptul remarcant, la ralanti este chiar "tăcut", dar pe măsură ce creşte īn ture, devine din ce īn ce mai agresiv, iar īn momentul īn care se apropie de "punctul culminant", undeva īn jurul valorii de 7000 rot/min, "simfonia" este cutremurătoare.
|
Cata dreptate ai !
Quote:
Originally Posted by GodfatherN
Si totusi... Cat de frumos poate sta un ST pe un traseu virajat...unde celelalte cam raman in urma...:P
|
Din nou..cata dreptate !!
Quote:
Originally Posted by catalyn
off topic si fabrica Dacia de la Pitesti face teste similare cu motoarele ce echipeaza Loganul!Nici un motor nu intra in productie pina nu e testat!
|
Sa nu facem astfel de asemanari...sunt sigur ca si la Dacia 1310 s-au facut teste inainte de "lansare"...dar nu cred (cel putin eu) ca e vorba de acelasi test
Quote:
Originally Posted by gigi galagie
pe un alt thread spunea cineva ca are un prieten cu un Focus ST din '08 care are consumul MEDIU(Atentie!MEDIU) 22. Chiar asa sa fie?rog posesorii de ST sa ne dea si noua date reale referitoare la consum.la fel si pe cei de GTI.
|
Depinde de stilul de mers, eu am avut cel mai mult 24.6 l/100km...si da..consum MEDIU, dar asta s-a intamplat cam dupa 150-180 de km de forja maxima...si repet MAXIMA
|
|
|
26-02-09, 06:28
|
#907
|
Ford Driver
Stage 3
Join Date: Feb 2009
Posts: 155
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [FORD] [Pole Position Racers]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Quote:
Originally Posted by gigi galagie
pe un alt thread spunea cineva ca are un prieten cu un Focus ST din '08 care are consumul MEDIU(Atentie!MEDIU) 22. Chiar asa sa fie?rog posesorii de ST sa ne dea si noua date reale referitoare la consum.la fel si pe cei de GTI.
|
Munchen-Bucuresti a consumat 11-12.Numai prin Bucuresti 15-18.
In schimb,sub 9-10% STul nu consuma pe autostrada,oricat ai incerca.Am incercat sa merg si cu 70-80km..no way,sub 9-10% nu consuma.
In paranteza ,am avut un GTC turbo (2.0),care mi-a consumat 6,7 Bucuresti-Mamaia ,fara sa depasesc viteza legala.
Da,cred ca STul consuma mai mult decat GTIul si mi se pare logic avand in vedere ca are 500cm si 1 cilindru in plus.Pentru feelingul care-l ai la volanul unui ST,se merita din plin. Ma opresc pt ca nu vreau sa fiu banuit de subiectivism.
Ps.Nu va mai jigniti fratilor
Last edited by SSST; 26-02-09 at 06:50.
|
|
|
26-02-09, 08:01
|
#908
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
sincer, cine se mai uita la consum cand si-a luat masina de >200 de cai, cand se apuca de modificari la masina...cand oricum nu va merge cu 70 la ora...cand 1-2l in plus nu sunt asa o paguba. da, sa nu consume 20%...dar nu e cazu aici.
|
|
|
26-02-09, 08:10
|
#909
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of: [Opel]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
sincer, cine se mai uita la consum cand si-a luat masina de >200 de cai, cand se apuca de modificari la masina...cand oricum nu va merge cu 70 la ora...cand 1-2l in plus nu sunt asa o paguba. da, sa nu consume 20%...dar nu e cazu aici.
|
asta asa este,dar mie mi s a parut mult un MEDIU de 22l/100km.dar probabil daca mergi numa la limita rosie.... si aveo meu de 1.2 consuma daca ii dai numa la rosu..
|
|
|
26-02-09, 08:27
|
#910
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
si totusi 22 e mult..
da,dar macar ST chiar fuge daca mananca asa mult...fata de aveo
|
|
|
26-02-09, 10:28
|
#911
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [FORD] [CHEVROLET]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
In legatura cu ST-ul si consumul sau...Al meu avea stock un consum urban situat undeva intre 16 si 16.5...acum nu scade sub 19 si poate varia pana la 22 functie de stilul de condus...Dar nu cred ca cineva are acelasi consum de 21-22 in sarcina maxima cu un ST stock...mi se pare imposibil...sau masinutza nu e reglata cum trebuie...:P
__________________
I'LL MAKE YOU AN OFFER YOU CAN NOT REFUSE !!!
GodfatherN
|
|
|
02-03-09, 14:22
|
#913
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [FORD] [CHEVROLET]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Dal3x...foarte tare GT-ul de la avatarul tau... de unde este poza ?
|
|
|
02-03-09, 15:02
|
#914
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 445
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
Exista o singura bijuterie de acest fel in Romania...si cred ca stii si tu al cui este (am vazut ca lucrezi la Carlex)...
Poza e facuta la Focsani, la redeschiderea showroom-ului Ford, in care vedetele au fost Ford GT, Shelby GT500(da..cel rosu cu dungi albe pe care scrie carlex ), 2x Focus ST
Last edited by dal3x; 02-03-09 at 15:24.
|
|
|
02-03-09, 15:14
|
#915
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [FORD] [CHEVROLET]
|
Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI
tocmai din cauza asta te intrebam...ma gandeam ca poate or mai fi aparut GT-uri...
|
|
|
|
|