Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Focus ST vs Golf GTI
Ford Focus ST 335 54.12%
VW Golf GTI 284 45.88%
Voters: 619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-09, 08:19   #886
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

Quote:
Originally Posted by dal3x View Post
Motorul de pe Focus ST a fost testat de oficialii FORD prin mentinerea acestuia la o turatie constanta de 5000(sau 5500) rpm timp de 2 saptamani ! A trecut testul cu brio, fara nici o defectiune (era echivalentul la aprox 250.000 km). Dupa acest test daca nu ma insel motorul a fost declarat cel mai fiabil motor...etc...(repet, daca nu ma insel).
TFSI e si el un motor de top ! nu stiu sa fii trecut sau macar supus la un astfel de test, dar parerea mea e ca e foarte greu sa spui care din ele e mai bun. Amandoua sunt motoare cu un potential foarte ridicat. Livreaza o forta foarte mare, amandoua sunt capabile sa treaca de bariera 100cp/1 litru .
Personal am testat puterea unui ST vs un GTI si un TT(motor 2.0). Pe amandoi i-am intrecut. Adevarat, nu la o diferenta astronomica, dar i-am intrecut !
Asta avand in vedere aerodinamicitatea mult mai buna a TT-ului in comparatie cu ST-ul !
Atat am avut de spus, si repet e parerea mea, incercand sa fiu cat mai obiectiv !
Noroc
off topic si fabrica Dacia de la Pitesti face teste similare cu motoarele ce echipeaza Loganul!Nici un motor nu intra in productie pina nu e testat!

Last edited by Catalyn; 23-02-09 at 08:38.
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 08:38   #887
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

a fost declarat cel mai fiabil...de la ford poate )
sau mai nou ala le bate si pe japoneze??
macar GTI a adus ceva nou...tehnologia FSI...STu ca a dus? 500 cmc in plus si 25 de cai??

si lasati-ma cu moontone ala..ca asa exista si GTi ed 30 care cu soft si evacuare si admisie ajunge la 360 de cai...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 11:18   #888
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
nu ai habar ce inseamna un motor in sarcina.....
Un post tipic de prost gust care iti e caracteristic, altceva nimic ..... nu esti de ieri, de azi pe acest forum si ar trebui sa inveti un lucru important ... cand ai ceva de zis, fa-o cum trebuie, sprijina cu ceva afirmatia respectiva .... insa ... am sa incerc eu sa extind discutia catre acest subiect, daca am gresit cu ceva, coreteaza-ma.

Quote:
Caracteristica unui motor cu ardere internă este o reprezentare grafică a variaţiei unor mărimi sau indici de performanţă ai motorului (ca de exemplu puterea, momentul motor, consumul specific de combustibil etc.) în funcţie de un parametru de regim (turaţia, sarcina etc.) sau un parametru de reglaj (avansul la declanşarea scânteii, avansul la injecţie) considerat ca variabilă independentă.
Pentru studiul dinamicii tracţiunii autovehiculelor o importanţă deosebită o are caracteristica de turaţie care prezintă dependenţa puterii efective, momentului motor efectiv, consumului orar de combustibil şi a consumului specific efectiv de combustibil în funcţie de turaţie atunci când motorul funcţionează la diferite sarcini. Performantele dinamice maxime se obţin atunci când motorul funcţionează la sarcină totală.
La motoarele cu aprindere prin scânteie (MAS) sarcina se reglează prin poziţia clapetei de acceleraţie, iar la motoarele cu aprindere prin comprimare (MAC), prin reglarea dozei de combustibil injectate în cilindru.
Ca regimuri de funcţionare de referinţă la motoarele cu ardere internă se
definesc:
• Mersul încet în gol
• Regimul minim de turaţie la funcţionare stabilă
• Regimul de moment efectiv maxim
• Regimul economic (consum specific efectiv minim)
• Regimul de putere efectivă maximă
• Regimul de turaţie maximă la sarcină totală
• Regimul de mers în gol forţa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Graf sarcina max.JPG
Views:	286
Size:	23.8 KB
ID:	805164  
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 12:44   #889
enkiduro

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

Dintre astea doua as alege a 3 a: Opel Astra OPC )
enkiduro is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 13:57   #890
Paulinho1st

Stage 4
 
Paulinho1st's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 219
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

imi place mai mult ST-ul...are un design mai frumos decat GTI.
Paulinho1st is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 14:16   #891
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

votez GTI-ul, Focusul parca ar fi o carapace de testoasa..
johhny is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 14:36   #892
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

zeule, ma asteptam la mai mult de la tine.... dar evit sa te jignesc, asta pt ca am mai mult bun gust ca tine..si mai multe clase, desi e oricui usor sa dea un copy=paste...
ideea era...in sarcina maxima....
am incredere ca stii diferenta dintre boostului unui motor la 1000 rpm si al unuia la 5000... un motor la 3000 rpm stand pe loc si la 3000 rpm in urcare in ture....
ca despre asta era vorba..citetse si postul celui de mai sus..de unde a inceput discutia...cu sarcina motorului in miscare...
si dupa aia fii destept si jigneste.

de aia nu ti-am dat explicatii, ca banuiam ca intelegi..dar vad ca la tine e nevoie de scheme...
dar multumesc ca imi urmaresti posturile, si ai observat stilul meu, eu nu pot sa spun ca am facut la fel cu ale tale si nici nu o voi face..am ceva mai bun de facut...
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 15:30   #893
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

E timpul datorita circumstantelor sa imi schimb atitudinea vis-a-vis de tine ....
Nu te-am jignit in postul anterior, ti-am spus o constatare care s-a adeverit cu postul tau de mai sus, am sa te dezamagesc prin a-ti spune ca e posibil (sa nu exagerez ca nu te cunosc) sa nu ai mai multe clase (nici macar de scoala daca nu sociale, insa discutia asta nu isi are rostul, nu depunem CVuri pe forum).... Ideea e ca nu stii sa citesti complet un post si sari cam repede cu aciditatea.
Nimeni nu a zis de sarcina maxima in posturile precedente, ci doar - sarcina, iar daca ai fi citit postul meu ai vedea ca sarcina incepe de un numar redus de turatii pana la cel maxim, de forta de tractiune cand este cuplata o treapta a cutiei de viteze si de viteza, astfel sarcina maxima depinzand de la motor la motor.

In cazul unui motor aspirat, cresterea in ture nu este boost. Nici in cazul VANOSului sau VTECului nu este boost (am mai vazut pe forum lucruri de tipul .... "iti da senzatia ca a "intrat turbina"). Ce spui tu in :
Quote:
boostului unui motor la 1000 rpm si al unuia la 5000... un motor la 3000 rpm stand pe loc si la 3000 rpm in urcare in ture....
este fix ce ti-am dat eu mai sus, acel grafic exprima suficient de clar acest lucru, iar regimurile de functionare acopera ce ai zis tu insa complet.

Uneori daca vrei sa dovedesti ca stii ceva, faci scheme, incerci sa explici, poate nu ma exprimasem corect (sau alt user), poate o faceam gresit de la inceput ... normal era sa explici elegant, insa tu abordezi mereu o aroganta jenanta. Nu iti urmaresc posturile, nu avem interese comune in ceea ce priveste auto, ne intersectam doar unde aplauzi VAG iar eu dupa cum ai vazut nu sunt deloc "adeptul" lor.
PS: nu am nimic impotriva VAG, insa nu sunt adeptul ... daca are sigla, sa zicem VW, este suprem, oricine altceva nu o sa ii egaleze vreodata.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 15:49   #894
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

Quote:
Originally Posted by enkiduro View Post
Dintre astea doua as alege a 3 a: Opel Astra OPC )
urmăreşte puţin ce am să-ţi zic: dacă te-ai decis să postezi pe 4tuning, şi dacă postezi pe secţiunea de versus, în special, citeşti mai întâi ce scrie aici şi apoi vii şi ne spui ce ai de spus pe subiectul nostru...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 16:06   #895
gigi galagie

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of:
[Opel]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

pe un alt thread spunea cineva ca are un prieten cu un Focus ST din '08 care are consumul MEDIU(Atentie!MEDIU) 22. Chiar asa sa fie?rog posesorii de ST sa ne dea si noua date reale referitoare la consum.la fel si pe cei de GTI.
gigi galagie is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 16:18   #896
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

...alex eu sincer ma mir cum rezisti,zi de zi cu aceleasi probleme...))))...si mereu iti pastrezi calmul cel putin cand postezi ca in intimitate fac pariu ca te descarci))))
__________________
~Intermedieri vanzari/cumparari/inchirieri de studio-uri/garosoniere/apartamente in cea mai frumoasa statiune de vacanta de pe litoralul bulgaresc :SUNNY BEACH.PRETURI FOARTE MICI!!! Pentru detalii,informatii suplimentare sau chiar viizonari-0733 936 864-Dl.Mihaila Robert~
~turism intern,turism extern,curse charter,bilete avion,rezervari hoteliere oriunde in lume.vacante,excursii si weekenduri de vis la preturi avantajoase.Pentru detalii-0733936864-Dl Mihaila Robert~
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 17:26   #897
enkiduro

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

Era o gluma, imi cer scuze. Am votat Focus ST pentru ca m-am cam plictisit de forma Golf 5 care imi inunda simturile vizuale zilnic pe toate strazile si in toate orasele. Imi place in momentul de fata mai mult cum arata Focus-ul. Ca performante,... depinde in care m-as simti mai bine, nu le am condus, ambele sunt performante.
enkiduro is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 18:33   #898
diablovt83

Stock
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 6
Default

eu am ales. GTI ed 30 dupa parerea mea e mult superior st-ului avand in vedere ca am avut okazia sa le conduc pe amandoua GTI-ul ed 30 a fost alegerea mea.

consum GTI ed 30:
mediu in oras 18-20 dak mergi bara la bara si nu schimbi mai mult de a 3-a
dak prinzi orasul liber scoti cam 12 dak mergi la drum intins cu o medie de 140 scoti cam 8-9. dar in demaraje puternice creste si la 32. la peste 240 afisaza un instant de 35 care nu scade dak mentii viteza, iar pe la 260-270 nu mai afisaza decat k a fost depasita viteza de 250. Cert e un lucru daca mergi spre constanta cu 230 constant la medgidia ramai fara benzina nu de alta da am patit-o

Last edited by aleks; 24-02-09 at 16:02.
diablovt83 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 19:20   #899
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

zeule..daca vrei sa vorbim, putem si despre startrek..dar aici era vorba de 2.0TFSI si 2.5T de la ST...
adica boostul celor doua....dar nah..daca vrei, iti fac schema..
tu ce intelegi din ce zice omu aici?

https://forum.4tuning.ro/showpost.php...&postcount=874

"nu compara mentinerea motorului la o anumita turatie cu munca lui de zi cu zi. gandes-te ca 1 la mana nu era in sarcina(ce conteaza extrem), si doi la mana gandeste-te ca totusi ford a facut testul..."
si tot asa mai departe...
in sarcina...adica din moment ce zice "nu era in sarcina"....la ce crezi ca facea referire? la sarcina motorului intre 1000-5000 rpm?? da, un motor poate fi in sarcina si la 2000, si la 6000, dar eu cred ca userul dinaintea ta s-a exprimat f bine..
tu in continuare nu crezi ca e o diferenta intre 5000rpm pe dyno si 5000rpm cand e pe sosea...?
hai ca doar te joci dupa degete si am trecut de aia 3 ani...

asa va place unora sa faceti pe victimele..si sa va scarpinati cu mana stanga la urechea dreapta..doar doar..o dati in lucruri personale si uitam de topic..


lasa chetsiile personale ca ma plictisesc repede.... daca erai baiat asa citit cum pretinzi te-ai fi prins despre ce vorbesc...si despre ce vorbea userul de fapt...

PS: vezi ca se scrie "vizavi"..e neologism romanizat ...cu placere...
PS2: daca nici vanzarile din lume nu sunt elocvente....toti sunt nebuni?
PS3: m-am plictisit de discutia asta...asa ca nu iti mai raspund. ne intalnim pe alt topic...
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 23-02-09, 20:19   #900
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST Vs. VW Golf GTI

OK, o lasam cum a cazut .....
PS: fa tu test de genul 250000 de km pe sosea in acelasi regim de turatie constanta (si de presiune a turbinei daca vorbim doar de aceste 2 motoare/masini) si astept rezultatele ...
Quote:
tu in continuare nu crezi ca e o diferenta intre 5000rpm pe dyno si 5000rpm cand e pe sosea...?
Vezi ce am scris mai sus!
Detalii de tip ..... presiunea GTI vs presiunea ST nu au nici o importanta, decat cilindreea
Quote:
STu ca a dus? 500 cmc in plus si 25 de cai??
asadar imi este clar cu cine am de-a face ...... spor la treaba, orice ai face tu.
PSurile nu ti le comentez din motive lesne de inteles ....
NWZeu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -