VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
04-03-12, 20:43
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
dar liqui moly de ce nu e adus in aceasta discutie ? obisnuiam sa bag mobil 5w40 in fiat si cam la 1500-2000 de km trebuia sa completez cca 200 grame. de cand am invatat-o pe liqui moly 5w40 n-am mai observat niciun fel de pierdere. cat despre castrol, nu stiu ce sa zic atata timp cat nu am folosit pana acum.
|
|
|
04-03-12, 21:27
|
#137
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Cica sub 150000km merge bagat 5W40 peste 150000 se cam evapora de aceea e recomandabil 10W40 acuma nu stiu ce sa mai cred dupa ce ai zis tu!!
|
|
|
04-03-12, 21:50
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
Cica sub 150000km merge bagat 5W40 peste 150000 se cam evapora de aceea e recomandabil 10W40 acuma nu stiu ce sa mai cred dupa ce ai zis tu!!
|
pai a mea are 130 000 km. si cand toca mobil avea cca 110 000. in germania cat a stat, a servit selenia, dar nu stiu ce sa zic nici de ala.
L.E. Autodata recomanda 10w40 pentru a mea
Last edited by fasso; 04-03-12 at 21:53.
|
|
|
06-03-12, 19:41
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Quote:
Originally Posted by ondin
eu recunosc ca nu mi-as da seama oricat as privi 2 placute de frana produse de aceeasi firma doar din textura ca una este originala si buna si cealalta doar buna.
|
asta ai scos-o asa de la tine, prin autodeductie ca eu nu am spus asa ceva, am spus ca am comparat niste placute aftermarket cu unele de rerezentanta(service, revizie, zi-i cum vrei) si nu aratau la fel desi erau acelasi model TRW. Poate ca e asa cum sugera cineva ca se mai si schimba compozitia din cand in cand, cine stie.
Quote:
Originally Posted by ondin
oare ce legatura are buretele cu filtrul de aer? sa amortizeze sa nu isi rupa particulele din filtru gatul cand merg prin gropi cu masina?
stiu insa ca si acesta este produs in turcia si imi este suficient ca sa nu mi-l doresc in motorul masinii mele.
|
Nu are nici o treaba buretele cu filtrul, buretele mai opreste din insecte, insa ceea ce am spus eu ca la 2 filtre unul mai scump altul mai ieftin, cel mai ieftin era taiat grosolan cu urme de aschii de plastic si hartie. Nu-mi mai rastalmaci vorbele ia totul asa de-a gata cum am scris eu si comenteaza pro sau contra.
Si ca sa fiu si eu on, sunt tot de acord cu Anaconda deci degeaba zici tu ca daca un ulei e Made in Turkey gata nu merita pt. masina ta. Cand ai fost ultima data in Turcia, asa de curiozitate sa vezi la ce nivel sunt fata de noi? eu pun pariu ca au 20 de ani avans fata de Ro dpdv economic in special infrastructura, tehnologie, nivel de trai. Saraci sunt si la ei, multi, dar ca tara ne depasesc, mult de tot. Lasa ca sunt mai bune placutele TRW facute la Tmisoara sau Elful de Brasov.
|
|
|
06-03-12, 20:02
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
nu eu il refuz ca este din turcia ci chiar masina. ea e cu discriminarea, eu doar ii pun ce este mai bun la aceeasi suma de bani, ca daca mobil 1 si castol ar fi 10 lei si aral 110 lei, as alege astea cu 10 lei chiar daca tot completez la 7 zile.
dar cum costa la fel prefer ceva bun si fara nici un risc.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?
Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
|
|
|
06-03-12, 23:26
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
folosesc Liqui Moly MoS 10w40 schimburi in functie de uz, nu mai mult de 10k, si vede +8000 rpm, pista, etc ...ii respect timpii de incalzire ~ 70ºC si pana acum consum insesizabil spre 0.
urmatorul schimb as incerca Xenum : http://xenum.be/en/start.asp?c=1&l=en
__________________
|
|
|
07-03-12, 12:29
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Daca tot s-a dus discutia si spre alte marci de ulei, ce parere aveti despre Wolf si despre Ravenol? ati avut probleme cu aceste uleiuri? de genul "namol" in motor, cam pe unde sunt ele situate ca si calitate comparativ cu gama ieftina de la Mobil1 si Castrol? dar comparativ cu gama de varf de la cele 2?
|
|
|
07-03-12, 12:53
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Nu conteaza brandul. La un ulei bun important este sa respecte niste norme stabilite international cerute de producatorii de motoare si respectate de firmele serioase care fac uleiurile. Atat. Nu conteaza cat costa, nu conteaza unde e facut sau ce abtibilde are pe el.
Sa aiba certificare SAE, API, ACEA si mai ales sa fie ce iti recomanda producatorul pentru motorul pe care il ai, nu ce iti delireaza diversi pe forumuri.
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
07-03-12, 13:43
|
#144
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Quote:
Originally Posted by a3ds
Nu conteaza brandul. La un ulei bun important este sa respecte niste norme stabilite international cerute de producatorii de motoare si respectate de firmele serioase care fac uleiurile. Atat. Nu conteaza cat costa, nu conteaza unde e facut sau ce abtibilde are pe el.
Sa aiba certificare SAE, API, ACEA si mai ales sa fie ce iti recomanda producatorul pentru motorul pe care il ai, nu ce iti delireaza diversi pe forumuri.
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
|
Ba conteaza! Si conteaza destul de mult cat sa faca o diferenta! Exemplul meu, ar fi : masina mea a rulat 3 ani in germania folosind castrol , eu de cand am luat-o completam 1L / 2luni , cu urmatoarea revizie am trecut la Mobil 1 ESP formula si de atunci eu nu am mai completat niciodata si am facut germania-romania , romania-anglia cu ea , iarna/vara nici o problema !
|
|
|
07-03-12, 15:54
|
#145
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Quote:
Originally Posted by dolb
Ba conteaza! Si conteaza destul de mult cat sa faca o diferenta! Exemplul meu, ar fi : masina mea a rulat 3 ani in germania folosind castrol , eu de cand am luat-o completam 1L / 2luni , cu urmatoarea revizie am trecut la Mobil 1 ESP formula si de atunci eu nu am mai completat niciodata si am facut germania-romania , romania-anglia cu ea , iarna/vara nici o problema !
|
Si pana la urma nu e diferenta ca unul e sintetic sau semisintetic si unul mineral si pe unul il papa motorul?
|
|
|
07-03-12, 16:26
|
#146
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
Si pana la urma nu e diferenta ca unul e sintetic sau semisintetic si unul mineral si pe unul il papa motorul?
|
nu inteleg ce vrei sa zici, masina a avut castrol full-s si acu are mobil 1 full-s
|
|
|
07-03-12, 17:03
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 857
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
In privinta uleiului nu conteaza in ce tara este facut atata timp cat respecta standardele impuse de producator !!!
Iar in privinta Turciei si Chinei nu este adevarat ca produsele facute acolo nu sunt de calitate,,,ci exista 2 feluri de produse unele facute bine cu simt de raspundere si unele facute foarte prost(copii),,,insa se aleg aceste tari din cauza personalului care este platit foarte ieftin in aceste tari !!!
Si inca ceva am avut un bidon Castrol de 1litru 10W40 adus din AMERICA,,,si scria pe spatele lui MADE IN USA (si mai scria pe spate in engleza ca nu este voie sa se comercalizeze pe terioriul altui stat,,,de fapt dincolo de granitelei SUA) am sa caut acest bidon s aii fac si o poza !!!
Adica unui patron german ii convine mai bine sa produca ceva in alta tara unde plateste forta de munca mai ieftin, are taxe mai mici si plus dasta transportul maritim este mult mai ieftin !!! Asta nu inseamna ca produsele nu sunt de calitate atata timp cat sunt facute dupa anumite standarde si sunt controlate!!!
De exemplul filtrele de ulei,aer, combustibil de la MANN sunt produse in mai multe tari gen Spania, Germania, Brazilia, ETC.
Iar in privinta uleiului multi merg pe Castrol fata de Mobil 1,,,eu unul folosesc Castrol 5w40 iarna(noiembrie-martie) si 10W40 vara(martie-noimbrie) ,,, si este cred ca al 5-lea schimb de ulei si nu am avut probleme,,,masina avand 245.000km !!! Iar intre schimburi scade nivelul uleiului cam cu 500grame,,,eu schimbandu-l la 9000km uleiul si filtrul iar filtru de aer la fiecare 4000km !!!
Last edited by plopyyy; 07-03-12 at 17:10.
|
|
|
07-03-12, 17:39
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
acum la gti folosesc motul 5w40, iar inainte foloseam 0w40 edge de la castrol. diferenta se simte, parca mai bun este cel edge. oricum este o diferenta intre cele 2 uleiuri, nu sunt din aceeasi "clasa"!
__________________
|
|
|
07-03-12, 18:39
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Evident ca discutia este despre aceeasi clasa de uleiuri, nu de 15 w 40 mineral de la Castrol vs 0w 60 de la Mobil.
|
|
|
07-03-12, 22:30
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Castrol vs. Mobil 1
Quote:
Originally Posted by a3ds
Nu conteaza brandul. La un ulei bun important este sa respecte niste norme stabilite international cerute de producatorii de motoare si respectate de firmele serioase care fac uleiurile. Atat. Nu conteaza cat costa, nu conteaza unde e facut sau ce abtibilde are pe el.
Sa aiba certificare SAE, API, ACEA si mai ales sa fie ce iti recomanda producatorul pentru motorul pe care il ai, nu ce iti delireaza diversi pe forumuri.
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
|
Asta este parerea ta, pretul se reflecta in aditivi, rafinare etc.. Sa nu uitam ca uleiurile la origine, ca si benzina, sunt toate la fel, ulterior conteaza prelucrarea lui.
Sa nu-mi spui ca uleiurile MOL sau LUK sunt la fel de bune ca Motul, doar ca respecta niste specificatiii. Eu chiar am vazut diferente mari atunci cand am scos uleiul folosit din masina.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
|
|