Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 04-03-12, 12:04   #121
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Poti sa subliniezi cu date oficiale ce ai afirmat?

Capitolul ulei este ... greu foarte greu, testele care se pot face necsita laborator specializat si personal calificat.

Ma indoiesc ca puteti compara marcile si atat mai degraba trebuiesc nominalizate produsele comparate. Fiecare marca are gama ieftina si scumpa.
majoritatea de la noi cumpara mereu ce este mai ieftin, de la piese si pana la consumabile. diferenta de calitate este extrem de mica si nu cred ca cineva poate sa simta in motor un ulei scump fata de unul mai ieftin.
datele oficiale se pot gasi pe net, eu le-am experientat pe masina mea si cu castrol toata ziua aveam becul aprins, cam o data pe saptamana, iar cu aral doar cand se apropia perioada de schimb. orice date oficiale as fi citit cred ca masina personala spune mult mai corect ce si cum.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 12:11   #122
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

In mare datorita globalizarii gama de produse ieftine e de aceeasi "calitate" la toate brandurile.Mi-a zis odata un distribuitor ca acelasi filtrul noname acelasi ambalaj la fel cu cel de origine VW doar ca la VW ai Holograma de producator!!
__________________

Last edited by adrian78bmw; 04-03-12 at 12:15.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 14:07   #123
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

doar marketing si politica de vanzari, dupa cerere si oferta, hartia din filtrul de ulei/carburant de 25 lei este identica cu cea din cel de 150 lei, ca doar nu pune la prima hartie igienica si la a doua hartie de imprimat bani. la fel si uleiul si aditivii, placutele de frana, etc. atat cele originale care vin pe cod de producator cat si cele care nu au brandul si logoul producatorului de auto respectiv sunt tot pe acolo ca si calitate, ca nu le permite nimeni sa umble in aceeasi fabrica si linie de ansamblare cu 2 feluri de materii prime, plus ca ar fi mult mai costisitor pentru fabricant sa tot opreasca banda sa pune cat material ieftin cand scump si daca ar incurca cumva borcanele la ansamblare apoi pierde contractul cu producatorul de masini.
singura diferenta este cutia, ambalajul, care costa in lumea buna.
nu cred ca nici un laborator mai traznit din lumea asta nu a testat macar 2 astfel de produse, unul super laudat si scump si unul serios si ieftin, trebuie doar sa cautam pe net si gasim destule probe.

eu am pe masina pe spate discuri si placute de frana de la TRW care cica produce si pe original la VW, nu am nici o problema cu ele, nu scartie sau ceva si sunt sigur ca daca le comand pe original sunt identice, doar ca vin in cutie cu holograma vw, mentiune ca este piesa originala, etc. si un pret putin mai mare fata de cutia pe care scrie doar TRW.

am analizat cu un amic care vinde piese si consumabile auto atat uleiurile de la castrol, mobil 1 si aral plus ceva francezi cu uleiurile total si dupa coduri unele erau fabricate in anglia, altele in turcia si altele in germania sau franta. acum depinde de pret, insa cred ca fiecare cumpara doar brandul ca produsele aflate la acelasi pret nu pot sa difere prea mult, ca si producatorii astora se spioneaza intre ei si nu vine nimeni cu rebuturi pe piata si nici cu produse de top la preturi de nimic.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 14:27   #124
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
si aral este produs tot in germania, eu il recomand la diesel fata de castrol, mai ales ca sunt produse tot de firma bp, insa al doilea in turcia.
Am observat asta la tine, iti place sa vorbesti desi nu stapanesti deloc domeniul, ai doar cunostinte prinse din auzite. Cand nu stii ceva, mai bine taci si stai pe margine, asa inveti de la aia care stiu si toata lumea castiga. Cand nu taci, toata lumea pierde, unii pierd timp sa iti explice, altii poate iau de bune informatiile tale eronate, etc.

1) Castrol si Aral nu sunt produse aman2 de BP, a face parte dintr-un concern sau sa apartii de cineva e una, sa fii "facut" de el e altceva. Uleiurile lor sunt diferite, foarte.
2) Faptul ca e Made in X e IRELEVANT, m-am saturat sa tot explic. Poate sa fie facut si la tine pe acoperis, daca producatorul impune standarde de calitate ridicate, produsul o sa fie bun. Poate sa fie facut si in DE sau Japan, daca producatorul impune standarde scazute, produsul e de rahat.

Exemplul perfect este iPhone 4. Este Made in China, tara de care fug cei mai multi dar atata timp cat producatorul are niste standarde, telefonul este top notch dpdvd al materialelor folosite, finisare, etc. Hibele sunt la nivel de proiectare / marketing dar ce tine de linia de asamblare, este de nota 10.

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
majoritatea de la noi cumpara mereu ce este mai ieftin, de la piese si pana la consumabile. diferenta de calitate este extrem de mica si nu cred ca cineva poate sa simta in motor un ulei scump fata de unul mai ieftin.
datele oficiale se pot gasi pe net, eu le-am experientat pe masina mea si cu castrol toata ziua aveam becul aprins, cam o data pe saptamana, iar cu aral doar cand se apropia perioada de schimb. orice date oficiale as fi citit cred ca masina personala spune mult mai corect ce si cum.
Asta s-o crezi tu, diferenta de calitate intre produsele low cost si cele mid range sau varf de gama (in special cele race spec) este mare dar vine cu preturi pe masura. Exemple sunt cu tonele, inclusiv la uleiuri (mineral/semi sintetic vs full sintetic adevarat, adica PAO / Esteri sau PAO + Esteri).
Cineva care nu e complet atehnic si isi cunoaste masina o sa simta imediat diferenta intre ulei prost si ulei bun. Nu neaparat la performante ci la alte capitole unde iti trebuie finete ca sa sesizezi. Un test profi al uleiului ar arata diferente colosale dar din pacate in RO e greu sa gasesti un loc unde sa testezi asa ceva. Uita-te pe forumuri din afara, gen BITOG sa vezi cum discuta baietii acolo, argumentat nu empiric.

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
doar marketing si politica de vanzari, dupa cerere si oferta, hartia din filtrul de ulei/carburant de 25 lei este identica cu cea din cel de 150 lei, ca doar nu pune la prima hartie igienica si la a doua hartie de imprimat bani. la fel si uleiul si aditivii, placutele de frana, etc. atat cele originale care vin pe cod de producator cat si cele care nu au brandul si logoul producatorului de auto respectiv sunt tot pe acolo ca si calitate, ca nu le permite nimeni sa umble in aceeasi fabrica si linie de ansamblare cu 2 feluri de materii prime, plus ca ar fi mult mai costisitor pentru fabricant sa tot opreasca banda sa pune cat material ieftin cand scump si daca ar incurca cumva borcanele la ansamblare apoi pierde contractul cu producatorul de masini.
singura diferenta este cutia, ambalajul, care costa in lumea buna.
nu cred ca nici un laborator mai traznit din lumea asta nu a testat macar 2 astfel de produse, unul super laudat si scump si unul serios si ieftin, trebuie doar sa cautam pe net si gasim destule probe.

eu am pe masina pe spate discuri si placute de frana de la TRW care cica produce si pe original la VW, nu am nici o problema cu ele, nu scartie sau ceva si sunt sigur ca daca le comand pe original sunt identice, doar ca vin in cutie cu holograma vw, mentiune ca este piesa originala, etc. si un pret putin mai mare fata de cutia pe care scrie doar TRW.

am analizat cu un amic care vinde piese si consumabile auto atat uleiurile de la castrol, mobil 1 si aral plus ceva francezi cu uleiurile total si dupa coduri unele erau fabricate in anglia, altele in turcia si altele in germania sau franta. acum depinde de pret, insa cred ca fiecare cumpara doar brandul ca produsele aflate la acelasi pret nu pot sa difere prea mult, ca si producatorii astora se spioneaza intre ei si nu vine nimeni cu rebuturi pe piata si nici cu produse de top la preturi de nimic.
Asta s-o crezi tu (again) ca nu exista diferenta de calitate intre piesele OEM si cele aftermarket, diferente exista chiar intre acelasi produs dar in ambalaj de producator vs ambalaj aftermarket. Nu cunosti procesul de manufacturare ca ti-ai da seama, nu au neaparat mai multe linii de productie dar se testeaza exemplare prin sondaj iar cele mai bune loturi pleaca spre producator ca piesa de prim montaj, urmatoarele ca piese de schimb in ambalaj oem iar urmatorul in ambalajul producatorului respectiv. Standardele impuse de producator pentru piesele de prim montaj sunt mai ridicate, tolerantele admise sunt mai mici. Intreaba pe cineva care a lucrat sau lucreaza la fabrica Continental de la noi care are contract cu Dacia sa vezi ce zice.

Ca sa iti explic si la filtre, alea de calitate au hartie mai buna dar diferenta mare nu este de aici. Trebuie sa aiba niste supape, una are rol sa se deschida si sa lase uleiul sa treaca nefiltrat daca debitul nu este suficient (cauza de ex - filtru vechi cu materialul filtrant imbacsit), alta are rol sa tina o anumita cantintate de ulei si la pornire sa nu iti tacane motorul si sa nu se stinga becul de ulei dupa 5 secunde. Du-te in Vitan si ia-ti un filtru fake sa vezi daca are ce zic eu, du-te si ia unul original dupa aia.

Am rugamintea sa nu mai postezi doar de dragul de a posta sau ca ai impresia ca nea gheorghe care ti-a spus informatiile are dreptate.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 15:53   #125
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

tu ori esti prost rau de tot ori doar esti super nesimtit, ca altfel nu ai cum sa debitezi asa tampenii, oricum rezultatul este cam tot pe acolo.
cumpara orice produs aral sa vezi ca scrie pe el made in germany si fabrica respectiva si apoi scrie aici ce si cum.
atat produsele aral cat si cele castrol poarta sigla mare bp, adica pentru oltenii ca tine care miros a praz si pe net, british petroleum, cam asa cum audi cumpara lamborghini si le vinde tot sub brandul asta, insa actionarii sunt tot cei de la audi, asa si cu bp asta, produce multe produse in diferite tari pentru diferiti consumatori, poate numai in oltenia la tine sa fie altfel. ca acolo oamenii sunt mai smart si tot observa ca tine fara sa inteleaga nimic.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 16:12   #126
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Asa cum ma asteptam, 0 argumente / cunostinte si recurgi la jigniri. Ti-am demonstrat punct cu punct ca esti praf si tu tot insisti, dupa ce ca esti ... mai si semnalizezi. Plus ca nu esti in stare sa intelegi ce scriu. Eu am spus ca Aral si Castrol au produse diferite desi APARTIN aman2 de BP, nu am spus ca ele nu apartin de BP dar la IQ-ul tau nu ma mira ca nu ai inteles. Hai sa incerc altfel, pentru nivelul tau - Ferrari apartine de FIAT dar FIAT NU face Ferrari, doar ii finanteaza. Vezi diferenta intre A APARTINE de cineva si a FI FACUT de cineva ? Compara fisele tehnice de la Aral si Castrol la produse din aceeasi gama sa vezi ca difera. Asta daca esti in stare sa le gasesti.

Despre Aral nu am spus ca nu e facut in DE, ti-am demonstrat doar ca locul unde se produce un ulei sau orice altceva nu garanteaza calitatea lui. Renunta sa te mai faci de ras in continuare.

LE - hai sa iti si arat cat de destept esti.

Quote:
1) Castrol si Aral nu sunt produse aman2 de BP, a face parte dintr-un concern sau sa apartii de cineva e una, sa fii "facut" de el e altceva. Uleiurile lor sunt diferite, foarte.
Arata-mi unde am spus eu ca NU apartin de BP. Am spus ca NU sunt produse de BP, Castrol e produs de Castrol, Aral de Aral, produse diferite desi apartin aceluiasi concern. Esti capabil sa intelegi asta ?

Last edited by _anaconda_; 04-03-12 at 16:23.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 16:43   #127
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post

Despre Aral nu am spus ca nu e facut in DE, ti-am demonstrat doar ca locul unde se produce un ulei sau orice altceva nu garanteaza calitatea lui. Renunta sa te mai faci de ras in continuare.
Eu imi cresc gainile in curte la mine, libere sa faca ce vrea, respecta toate standardele europene, imi da oua nemaipomenite, tu cresti gainile in custi stresate , respecta standardele europene.
Incearca ouale mele , si apoi incearca-le pe ale tale !
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 16:49   #128
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

WTF are you talking about ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 17:28   #129
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Cre' ca e ceva in aer...
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 17:48   #130
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
tu ori esti prost rau de tot ori doar esti super nesimtit, ca altfel nu ai cum sa debitezi asa tampenii, oricum rezultatul este cam tot pe acolo.
Parerea mea este ca Anaconda are dreptate. Tu chiar bagi totul la gramada si crezi ca daca ai cumparat un produs mai ieftin e neaparat aproximativ la fel de bun cu unul care costa dublu. Nu ai dreptate.
Placutele de frana, unele costa 50RON altele 110 dar sunt si la 170. Pe care le alegi? Am analizat vizual compozitia la niste placute TRW luate aftermarket comparativ cu alea vechi "originale" (din service). Pur si simplu se vede ca alea "originale" arata altfel, au alta textura. Nu stiu explicatia dar stiu ca este diferenta la franare.
Anvelopele, pune tu o frana pe drum ud cu niste Kormorane/Tigar/Debica si apoi incearca cu altele de marca sa vezi. Dar asta sigur o stii.
Filtrele de aer la diesel unele costa 40ROn altele 100RON. Alea la 100 RON au sigur si burete sau pasla iar daca te uiti atent si hartia este altfel. Alea mai ieftine sunt mai putin retusate, am gasit cu aschii de plastic si hartie de la taiere, nu au dimensiunea exacta(unele).
Filtrele de ulei, cunosc care au luat din targ fake-uri si au schimbat uleiul crezand ca uleiul este prost, becul la ulei ramanea aprins cate 5s dupa pornire. Sunt si uleiuri care pot crea acesta situatie dar si de la filtru e.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 17:55   #131
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

@anaconda, eu nu te-am jignit cu nimic, nici nu stiam ca existi, ca nu te observam si nici studiam deloc, mi-am exprimat opinia despre subiectul topicului, apoi ai venit tu si ai jignit ca m-ai observat tu si zici ca vorbesc din auzite, ca ma iau dupa nea gheorghe, etc., vorbe aiurea, fara nici o baza, ca nu ma cunosti deloc chiar daca m-ai observat ca doar si curca se uita in lemne dar asta nu inseamna ca si intelege ea ceva.


daca 2 produse apartin aceluiasi grup, ca le-a cumparat asta cu BP in frunte, inseamna ca el le si produce si vinde, chiar daca nu membrii din conducere invart la uleiul ala in fabrica sau stau cu halat pe ei sa il vanda la taraba si se numeste tot castrol, aral, petrochim, etc.
exemplu de la noi sa intelegi clar si tu, hategana era o bere produsa de fabrica de bere de la Hateg, care s-a numit apoi in timp Haber si asa mai departe iar acum este cumparata de ani buni de Heineken care produce in continuare acest produs sub denumirea asta, deci test scurt, tu cine crezi ca 'produce'/fabrica acum berea Hategana? (berarul Ilie de la Hateg sau grupul Heineken?)
daca raspunzi corect primesti o bere de la hateg.

locul unde se produce ceva bun de regula garanteaza si calitatea, ca de aia se scrie unde este produs, sa stie toata lumea daca merita banul ala de pe eticheta sau nu.

cum mi-ai demonstrat ca sunt praf, prin simplul fapt ca tu doar ai sustinut contrariul? opinie contra opinie nu inseamna ca ai aratat nimic nimanui ca este praf sau beton, doar ai spus ce ti-a trecut prin cap.
nu merita sa jignesti pe nimeni pentru atat.nu ti-am spus sa cumperi produsul x sau y ca este slab sau ieftin, nici nu te-am obligat sa il folosesti, asa ca nu prea ma poti acuza de nimic.
zici ca doar un filtru scump lasa uleiul sa treaca prin el?si cel ieftin ce face cu el, in fura? nu ambele filtreaza, avand atat intrare cat si iesire?


eu nu zic ca esti praf, eu zic ca esti foarte bine informat, le cunosti te toate, ai la tine adevarul absolut, dar te strica faptul ca ma citesti pe mine pe acest forum, te iei dupa mine si te prostesti, mai bine nu mai pierzi asa timpul si te apuci de ceva mai serios, cum ar fi citesti o carte, sa te plimbi, ce vrei tu.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 18:14   #132
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

[QUOTE=lord_wader;4913840]Parerea mea este ca Anaconda are dreptate. Tu chiar bagi totul la gramada si crezi ca daca ai cumparat un produs mai ieftin e neaparat aproximativ la fel de bun cu unul care costa dublu. Nu ai dreptate.
Placutele de frana, unele costa 50RON altele 110 dar sunt si la 170. Pe care le alegi? Am analizat vizual compozitia la niste placute TRW luate aftermarket comparativ cu alea vechi "originale" (din service). Pur si simplu se vede ca alea "originale" arata altfel, au alta textura. Nu stiu explicatia dar stiu ca este diferenta la franare.


respect maxim. daca doar analizezi vizual o placuta de frana (nu ai spus daca uzata sau noua) si deja ai vazut ca pur si simplu arata altfel fata de cea aftermaket, iar diferenta de textura automat schimba inexplicabil si franarea, chiar daca ambele au acelasi producator, atunci intradevar nu mai avem nevoie de aparatura si alte teste, reviste de specialitate, etc. ne dam seama dintr-o privire daca avem talent ce este original si bun si ce este rau si a.m.

numai sa nu ne spuna cineva in gluma ca a.m. este originalul si invers ca atunci ne-am incurca, nu?

eu recunosc ca nu mi-as da seama oricat as privi 2 placute de frana produse de aceeasi firma doar din textura ca una este originala si buna si cealalta doar buna.

insa daca as folosi acele placute pe masina si unele ar frana pe uscat in 50m, iar altele tot asa dar in 70 m, daca unele ar scartai cand sunt ude, altele nu, unele s-ar uza in 5000 km si altele in doar 50 000 km, atunci as spune sigur ca una este mai buna ca cealalta.doar din privire nu mi-as da seama.


oare ce legatura are buretele cu filtrul de aer? sa amortizeze sa nu isi rupa particulele din filtru gatul cand merg prin gropi cu masina?

revenind la topic, cum poate cineva in afara de colegul nostru sa distinga dintre castrol si mobil 1 care este mai bun? dupa provenienta? ambele sunt produse in turcia, dupa reclama? ambele sunt promovate sa zicem egal, depinde de campanie si de produsul nou, dupa pret? sunt cam tot pe acolo, culoare? si aia cam seamana.

eu nu am folosit pana acum mobil1 si de aceea nici nu m-am pronuntat, ca este bun sau rau, plus ca nici nea gheorghe nu mi-a spus nimic de el, am folosit doar castrol in masina mea si s-a dovedit mult inferior celui produs de aral, motiv pentru care am si uitat ca exista marca castrol si tipul edge turbo diesel pe piata.

stiu insa ca si acesta este produs in turcia si imi este suficient ca sa nu mi-l doresc in motorul masinii mele.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 19:19   #133
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Quote:
daca 2 produse apartin aceluiasi grup, ca le-a cumparat asta cu BP in frunte, inseamna ca el le si produce si vinde, chiar daca nu membrii din conducere invart la uleiul ala in fabrica sau stau cu halat pe ei sa il vanda la taraba si se numeste tot castrol, aral, petrochim, etc.
exemplu de la noi sa intelegi clar si tu, hategana era o bere produsa de fabrica de bere de la Hateg, care s-a numit apoi in timp Haber si asa mai departe iar acum este cumparata de ani buni de Heineken care produce in continuare acest produs sub denumirea asta, deci test scurt, tu cine crezi ca 'produce'/fabrica acum berea Hategana? (berarul Ilie de la Hateg sau grupul Heineken?)
daca raspunzi corect primesti o bere de la hateg.
La bere nu ma pronunt din mai multe motive, unu la mana nu beau bere deci nu ma intereseaza iar eu nu vorbesc doar de dragul de a vorbi, fac o afirmatie cand stiu ce zic, spre deosebire de altii. Tu insa vad ca refuzi sa intelegi un lucru. Exista 2 situatii, cand un gigant cumpara o companie mai mica si ei fac produsul, doar ca pun logo-ul producatorului mai mic sau cand un gigant cumpara si finanteaza o companie fara sa aiba legatura cu produsele lor in sensul ca NU le fac ei (compania gigant). In al doilea caz este Ferrari-Fiat, desi Fiat destine Ferrari, ei nu au nicio legatura cu masinile lor, le dau bani si inginerii Ferrari stiu ce au de facut. Cam asa sta treaba si cu BP, Castrol si Aral, fiecare e cu ***** ma-sii, dovada ca produsele Castrol difera complet fata de produsele Aral. So again, fa diferenta intre a fi produs de cineva si a apartine de cineva.

Quote:
locul unde se produce ceva bun de regula garanteaza si calitatea, ca de aia se scrie unde este produs, sa stie toata lumea daca merita banul ala de pe eticheta sau nu.
Total eronat, scrie unde e facut ca e obligatoriu, asta nu garanteaza nimic decat in viziunea celor foarte usor influentabili de marketing. Ti-am si dat exemplu cu iPhone, cu toate astea vad ca tu persisti sa cataloghezi un produs in functie de locul de provenienta. Pot sa iti mai dau un milion de exemple, cum ca Mobil au una din cele mai high tech fabrici (daca nu chiar prima) in Turcia, fabrica de unde ies unele din produsele de top si anume Mobil 1 0W40. Unele din produsele mai ieftine se fac in fabrici situate in tari mai bine "cotate". Acum care crezi ca e mai bun, M1 facut in TR sau Mobil simplu dintr-o gama budget facut in Belgia de exemplu ?

Asa ca iti mai spun o data, poate poate, conteaza standardul impus de producator, atat, nu tara de origine. Poate sa fie ultima speta de piesa facuta in Germania sau una de top facuta in China sau Turcia.

Quote:
zici ca doar un filtru scump lasa uleiul sa treaca prin el?si cel ieftin ce face cu el, in fura? nu ambele filtreaza, avand atat intrare cat si iesire?
Ambele filtreaza uleiul evident dar conteaza si cum il filtreaza. Asa toate uleiurile asigura ungere dar nu sunt toate la fel. Plus ca asa cum ti-am spus un filtru bun are elementele alea care isi au rolul lor important pe cand un filtru ordinar nu le are si poate crea probleme. Explicatiile sunt mai sus.

Apropo, tu te contrazici singur. Intai zici ca un utilizator nu poate sa faca diferenta intre uleiuri, apoi vii si zici ca Aral s-a dovedit mult peste Castrol, deci ai putut sa faci diferenta intre uleiuri. Cum e pana la urma ? Plus ca nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta, le-ai dus la un laborator si le-ai testat sau asa crezi tu ? Pe langa asta, multi trag concluzii pripite dupa ce cumpara produse fake dar pe ambalaj apar numele marilor producatori.

Faptul ca tu ai "uitat" ca exista Castrol nu poate fi decat o pierdere pentru tine, pana una alta Castrol e unul din cei mai mari / buni producatori de uleiuri din lume.

Quote:
eu zic ca esti foarte bine informat, le cunosti te toate, ai la tine adevarul absolut
Aici ai perfecta dreptate.

Eu zic sa te linistesti si sa inveti din cunostintele altora, cel putin in domeniul asta ai multe lacune. Ai facut multe afirmatii gresite in posturile precedente, gen ca nu exista diferente intre piesele facute de X in ambalajul original OEM al unui producator auto si piesele facute de X pe care le gasesti in ambalaj aftermarket. Eu ti-am spus cum sta treaba, documenteaza-te sa vezi ca asa este inainte sa ma contrazici.

Last edited by _anaconda_; 04-03-12 at 19:27.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 20:02   #134
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

ai povestit, ai jignit, ti-ai mai revenit dupa o cura de praz, apoi iar te-ai incurcat cu giganturile, dar tot nu ne-ai convins desi tu ai adevarul absolut la degetul mic de ce este mai bun castrol decat mobil sau invers.
ca asta vrea sa stie cine a deschis acest topic.si cu argumente nu doar asa ca tu crezi ca uleiul x este mai bun si atat.
eu am spus ca stiu un produs mai bun decat castrol.
numai tu stii ce intelegi printr-un filtru de ulei ordinar si unul de super lux, aurit si cu monograma.



off topic : actionarii aia de la fiat nu dau banii chiar asa de usor sa faca inginerii de la maranello ce vor, tot ei si aproba ce se fabrica, asa cum aproba si ce model de fiat sau alfa iese pe piata, la ce pret se va vinde, etc., apoi la ce alti producatori auto vand bijuteria de motor inventat de fiat, in ce bani si asa mai departe.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 20:26   #135
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Castrol vs. Mobil 1

Hai mai bine facem un cartof prajit in ulei de la Bunica ... .
Nu va mai certati ca pe producatori ii doare-n pix, vaneaza banu...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -