Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 29-10-16, 18:47   #3241
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW limitează utilizarea fibrei de carbon în favoarea aluminiului şi oţelului pentru ca maşinile sale să fie mai ieftine şi să genereze profituri mai mari.

BMW a fost depăşit de Mercedes în acest an în clasamentul celor mai mari constructori premium din lume, însă producătorul german a insistat că principalul său obiectiv este să obţină profit, în detrimentul cantităţii de maşini livrate.

În plus, BMW a mizat şi pe utilizarea intensivă a fibrei de carbon pentru a reduce masa modelelor şi, implicit, consumul de carburant sau de energie electrică. Acest lucru a avut însă şi un efect negativ: costurile mari ale fibrei de carbon, de circa 16 euro pe kilogram, au determinat creşterea costurilor şi, implicit, a preţurilor de comercializare.

În acest context, BMW a decis să limiteze drastic utilizarea fibrei de carbon şi să folosească mai mult aluminiu şi oţel, acesta din urmă fiind în prezent accesibil pentru mai puţin de un euro pe kilogram.

Astfel, cu excepţia modelelor precum Seria 7, germanii vor încerca să folosească materiale compozite, adică să combine fibră de carbon cu aluminiu şi oţelul. "Principala ecuaţie este cât costă reducerea masei cu un kilogram. Nu este vorba despre un singur material, ci de o combinaţie de materiale", spune Oliver Zipse, şeful de producţie al BMW.

Decizia a fost luată şi pentru a putea concura mai bine cu Mercedes, Audi sau Tesla Motors în privinţa preţului de comercializare a modelelor
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 31-10-16, 09:34   #3242
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 02-11-16, 15:21   #3243
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Mercedes-Benz continua sa isi reconstruiasca gama de motoare, iar in 2017, odata cu lansarea unei versiuni restilizate a limuzinei Clasa S, se anunta noutati interesante. Grupul german Daimler renunta la motorizarile V6 pe benzina si diesel si trece la motoare cu 6 cilindri in linie, acestea fiind mai eficient de produs si dezvoltat pentru ca pot fi declinate si in motoare cu patru cilindri. Asadar, din 2017 vom intalni si la Mercedes-Benz motoare cu sase cilindri in linie, diesel si pe benzina, cum are rivalul BMW de zeci de ani.


Iata mai jos principale noutati in materie de motorizari Daimler / Mercedes-Benz.

M 256 – motor pe benzina, turbo, cu o capacitate cilindrica de 3 litri (2.999 cc), inlocuitor al motorului M 276 (V6, 2.996 cc, 245 kW / 333 CP). Noul produce peste 300 kW / 408 CP si, avand sistem electric pe 48 V, are electromotor cuplat la motor prin curea, putand recupera energie, dar si ajuta motorul pe benzina cu un aport de 15 kW. Turbocompresorul este actionat electric, eliminand intarzierea turbinei (turbo lag).
M 264 – motor pe benzina cu patru cilindri in linie a carui capacitate cilindrica nu a fost dezvaluita, dotat cu turbocompresor cu geometrie variabila (twin-scroll) si sistem electric de 48 V. Demarorul este cuplat la motor prin curea, fiind capabil sa recupereze energie in faza de franare (pana la 12,5 kW), dar si sa ajute motorul la pornire si in demaraj, pana la 2.500 rpm, actionand ca un motor electric ajutator la turatii joase. Una dintre versiunile de putere anuntate este 100 kW / 136 CP.
M 176 – motor pe benzina cu opt cilindri (V, biturbo, cu o capacitate cilindrica de 4 litri (3.982 cc), ce produce 350 kW / 476 CP si circa 700 Nm de la 2.000 rpm. Patru din cei opt cilindri pot fi dezactivati gratie tehnologiei CAMTRONIC. Este vorba despre cilindrii 2, 3, 5 si 8 care pot fi dezactivati automat intre 900 si 3.250 rpm, atunci cand masina ruleaza in modurile C sau E (Comfort sau Eco), mai putin in modurile S si S+. Acest motor M 176 il inlocuieste pe M 278 (V8, 4.663 cc).
OM 656 – motor diesel cu sase cilindri in linie, dotat cu turbocompresor, avand o capacitate cilindrica de 3 litri (2.927 cc). Acest motor poate dezvolta peste 230 kW / 313 CP si inlocuieste propulsorul OM 642 (V6, 3 litri, 2.987 cc, 190 kW / 258 CP).
Toate aceste noutati de la Daimler vin la un an de la introducerea pe piata a propulsorului OM 654 – motor diesel cu patru cilindri in linie, dotat cu turbocompresor si injectie common-rail de generatia a patra. Capacitatea cilindrica este de 2 litri (1.950 cc). Acest motor cu nume de cod OM 654 este inlocuitorul motorului OM 651 (2,2 litri, 2.143 cc) si a venit ca premiera pe noul Mercedes-Benz Clasa E.

Toate aceste motoare sunt proiectate in Sindelfingen, Germania, unde sunt si dezvoltate in continuare pentru aplicatii viitoare. Mercedes-Benz Clasa S facelift, care va debuta in 2017, va beneficia de cele mai multe dintre aceste motorizari noi.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-11-16, 20:00   #3244
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Unlord o mică completare
La motorul in 4 cilindrii este vorba de 100kw/136 cp/litru

Structura viitoarelor propulsoare va presupune cilindri cu o capacitate de 0.5 litri. Vor exista motoare cu patru, șase și opt cilindri, iar cea mai importantă noutate este aceea că unitatea cu șase cilindri va fi una în linie, nu în V, așa cum eram obișnuiți să vedem până acum la Mercedes. Practic producătorul din Stuttgart o ia pe urmele rivalului BMW, care folosește tot motoare cu șase cilindri în linie.

Motoarele cu patru cilindri
Motoarele cu patru cilindri au început deja să își facă loc în gama de modele. Cel mai bun exemplu este dieselul de 2.0 litri, care îl înlocuiește pe cel de 2.2 litri. Este mai ușor și mai compact, fiind construit din aluminiu.

În plus, beneficiază de o tehnologie complet nouă: un mic motor electric pe bază de curea, de 48V, care înlocuiește alternatorul tradițional. Acesta ajută la repornirea mai rafinată a motorului atunci când folosiți sistemul start-stop.

Motorul poate ajuta în situații solicitante și poate recupera energia mult mai eficient. De asemenea, va ajuta la menținerea unei viteze constante, oprind complet motorul. Noile motoare cu patru cilindri vor putea livra 134 de cai putere pe fiecare litru, ceea ce le face capabile să ajungă chiar și până la 268 de cai putere.

Motoarele cu șase cilindri
Motoarele cu șase cilindri vor fi acum în linie și vor avea o capacitate de 3.0 litri. Întocmai ca la rivalii BMW. Ele vor beneficia de un compresor electric și de un generator integrat. Audi a folosit pentru prima dată un compresor electric și acum se pare că ideea le surâde și celor de la Mercedes pentru viitorul motor CDI de 3.0 litri. Unitatea va dezvolta astfel 308 cai putere și va fi cel mai puternic agregat diesel de 3.0 litri produs de Mercedes.

Această tehnologie permite suplimentarea presiunii la un nivel redus de rotații, pentru că un asemenea compresor electric accelerează la 70.000 de rotații în doar 300 de milisecunde. Ce simte șoferul? Un răspuns mult mai rapid din partea dieselului și lipsa unui lag turbo.
În cazul motoarelor pe benzină cu șase cilindri în linie, Mercedes încearcă o electrificare cu o arhitectură de tip ”mild hybrid”. Motorul electric care acționează și pe post de generator se află amplasat între propulsorul cu combustie internă și transmisie. El poate asista motorul clasic la plecarea de pe loc sau în condițiile unei accelerări puternice. El poate recupera energie și o poate folosi pentru a ține în viață sistemele auxiliare și pentru a completa resursele.

Mercedes susține că acest motor electric poate ajuta cu 20 de cai putere și chiar 220 Nm în plus. Germanii se laudă cu faptul că un asemenea agregat pe benzină cu șase cilindri oferă performanețele unuia cu opt. De asemenea, Mercedes ne spune să ne așteptăm la o putere maximă de 408 cai și 500 Nm pentru un astfel de motor.

Motoarele cu opt cilindri
Noile motoare cu opt cilindri vor fi de fapt niște versiuni mai cuminți ale unității de 4.7 litri. Bineînțeles, configurația V8 va fi păstrată. El va livra 476 de cai putere și 700 de Nm pentru mașinile cu indicativul 550 înscris pe capotă.
În acest caz, noutățile introduse de Mercedes ar fi o cilindree mai mică și funcția de dezactivare a cilindrilor, capabilă să oprească patru dintre ei.
Motoarele cu șase și opt cilindri ar urma să își facă apariția în vara anului viitor, pe faceliftul lui Mercedes Clasa S.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 08-11-16, 19:34   #3245
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-11-16, 15:52   #3246
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

De la Autobild: Audi A8 4.2 TDI Quattro vs. BMW 750d xDrive
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-12-16, 10:05   #3247
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Se intampla si la case mai mari, probabil o sa remedieze problema in scurt timp, imi aduc aminte de noua generatie S-klasee care avea si ea la inceput niste probleme de asamblare la interior: http://www.autocar.co.uk/car-news/ou...terior-niggles
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-12-16, 19:36   #3248
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 05-12-16, 14:40   #3249
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

1. Compania quattro GmbH devine Audi Sport GmbH si se extinde, urmand sa aiba patru zone de business, a anuntat Audi, compania proprietara. Activitatea principala a Audi Sport va fi productia modelului Audi R8 si a versiunilor RS ale marcii premium germane.

Compania, infiintata in 1983 sub numele quttro GmbH, in Neckarsulm, se numeste acum Audi Sport GmbH, este detinuta integral de Audi si are 1.200 angajati. La conducerea companiei se afla Stephan Winkelmann.

In urmatoarele 18 luni, deci pana spre jumatatea anului 2018, Audi Sport va lansa opt noi modele. Si numarul de dealeri de rang inalt, care pot comercializa si modele RS, va creste de la 370 in prezent la 600 pana la final de 2017 (la nivel mondial).


2 Audi trimite noua dronă cu tehnologie Quattro direct pe lună într-un spot publicitar lansat pentru competiția Google Lunar XPRIZE, proiect finanțat privat special pentru identificarea unui vehicul potrivit pentru o misiune NASA, ce va avea loc în 2017.

Drona beneficiază de tehnologia all-wheel-drive Quattro semnată Audi, panouri de încărcare solară de 100 W adjustabile până la 60 grade, baterii și camere de înaltă definiție, atingând o viteză maximă de 3,6 km/h.

Noua dronă are o misiune fixă de a îndeplini trei mari obiective: aterizarea în siguranță pe lună, autonomia necesară pentru parcurgerea a 500 m pe suprafața acesteia cât și capabilitatea de a filma și reproduce apoi imagini în HD pentru retransmiterea lor.

Chiar daca la prima vedere, misiunea nu pare foarte dificilă, oficialii Audi declară că dacă mica dronă va face față în condițiile vitrege ale Lunii, atunci fără doar și poate se va descurca de minune pe pământ, aceasta reprezentând următorul pas pentru tehnologia Quattro.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 05-12-16, 15:22   #3250
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company si Volkswagen Group cu Audi si Porsche au batut palma pentru a infiita o societate mixta pentru crearea de statii de incarcare ultra-rapide si de mare putere, de-a lungul celor mai mari autostrazi din Europa. Sunt in plan circa 400 de statii de 350 kW.


Prin numarul relativ mare de statii care vor fi instalate se creeaza un fel de „autostrada electrica”, iar puterea foarte mare instalata (350 kW) va permite incarcarea masinilor in cateva minute sau cel mult zeci de minute – deci clar mult mai rapid fata de standardele actuale.

„Societatea mixta isi propune sa instaleze un lant de surse de incarcare de curent continuu pentru automobilele electrice (Battery Electric Vehicles), care cuprinde rute lungi din Europa. Sursele de energie electrica de pana la 350 kW vor reduce semnificativ timpul de incarcare fata de sistemele disponibile in prezent/ Planurile presupun construirea a 400 de statii de incarcare foarte rapida in Europa. Reteaua se bazeaza pe standardul Combined Charging System (CCS), care utilizeaza un conector compatibil cu cele mai multe masini electrice actuale si viitoare. Colaborarea fara precedent a constructorilor auto va forma o retea de incarcare ce functioneaza indiferent de brandul auto”, au anuntat companiile implicate in proiect.

Obiectivul este acela de a permite calatorii pe distante lungi pentru conducatorii de automobile electrice (BEV).

„Acesta este un pas important pentru a facilita adoptarea masinilor electrice pe scara larga”, sustin semnatarii protocolului.

Cele mai puternice statii de reincarcare din Romania, spre exemplu, au putere 50 kW si permit incarcarea completa a bateriei unui BMW i3, spre exemplu, in mai putin de o ora (pentru autonomie reala in jurul a 200-230 km).

Date fiind grupurile auto implicate, marcile acoperite sunt: BMW, MINI, Rolls-Royce, Mercedes-Benz, smart, Ford, Audi, Porsche. Iar din cadrul Volkswagen Group, cand va veni vremea, cu siguranta toate marcile concernului vor avea acelasi standard.

„Statiile de incarcare ultra-rapide si de mare putere vor avea pana la 350 kW, fiind mult mai rapide decat cea mai puternica statie de incarcare din prezent. Conform planului, constructia statiilor va incepe in 2017. Tinta este construirea a aproximativ 400 de astfel de puncte de incarcare in Europa. Pana in 2020, clientii vor avea acces la sute de puncte de incarcare de mare putere. Scopul este de a permite calatoriile pe distante lungi – cu ajutorul retelei deschise de statii de incarcare, plasate de-a lungul autostrazilor si arterelor importante – ceea ce nu a fost posibil pentru majoritatea conducatorilor de automobile electrice (BEV) pana in prezent. Aceasta solutie ar urma sa permita sistemului de incarcare cu energie electrica sa devina la fel de simplu ca alimentarea cu combustibil de la benzinariile clasice”, spun companiile auto.

Reteaua se va baza pe tehnologia standard Combined Charging System (CCS). Infrastructura de incarcare planificata se extinde de la standardul tehnic existent de incarcare pentru curent continuu si alternativ catre urmatorul nivel al capacitatii de incarcare rapida cu curent continuu, de pana la 350 kW. Masinile electrice care sunt compatibile cu puterea maxima a statiilor de incarcare se pot reincarca, indiferent de marca, in mult mai putin timp decat in prezent. Reteaua este proiectata pentru a deservi toate automobilele echipate cu CCS, facilitand astfel adoptarea masinilor electrice (BEV) in Europa.

Infiintarea societatii mixte este conditionata de implementarea acordurilor finale si de reglementarile cu privire la fuziuni din diferite jurisdictii. Societatea mixta este deschisa si la colaborari cu parteneri regionali.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 06-12-16, 23:18   #3251
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 07-12-16, 22:47   #3252
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 14-12-16, 19:10   #3253
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 19-12-16, 22:19   #3254
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 20-12-16, 19:53   #3255
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -