Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-02-16, 09:14   #3136
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Cu un seria 7 ca asta nu mi-ar fi rusine: Alpina B7 xDrive. 600Hp, 0-60mph: 3.6s Detalii complete: http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1223851

Last edited by UNLORD; 09-02-16 at 09:17.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-02-16, 15:51   #3137
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

750 vs S550
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-02-16, 18:56   #3138
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Avem un nou lider în segmentul premium: Mercedes a surclasat Audi și BMW la vânzări în ianuarie 2016


Ceea ce trebuia să se întâmple s-a întâmplat: Mercedes a început anul 2016 pe prima poziţie în clasamentul constructorilor premium după ce a surclasat Audi și BMW cu 7000, respectiv 20.000 de unităţi.

BMW a încheiat 2015 pe prima poziţie în topul celor mai mari constructori auto premium, însă marea noutate a anului trecut a fost creşterea semnificativă înregistrată de Mercedes.
Constructorul de la Stuttgart a înregistrat o creştere de popularitate majoră în special în China, element care i-a permis să devanseze cu uşurinţă Audi şi să se apropie ameninţător de BMW.

Iată că prima lună a anului a adus şi marea schimbare la vârf, întrucât Mercedes a raportat vânzări de 150.814 de unităţi, cu 19.9% mai mult decât în 2015, în timp ce BMW a reuşit să comercializeze "doar" 133.883 de maşini, echivalentul unei creşteri mai mici, de 7.5%. Audi se află în ianuarie 2016 pe locul al doilea, între Mercedes și BMW: 143.150 de unități, +4% față de prima lună a anului trecut.

Loc Constructor Vânzări
ianuarie 2016 Creștere
1 Mercedes 150.814 19.9%
2 Audi 143.150 4%
3 BMW 133.883 7.5%
4 Land Rover 38.075 20%
5 Volvo 33.761 9.4%
6 Lexus* 20.933* -9.5%*
7 Mini 18.867 8.6
8 Porsche n/a n/a
9 Infiniti 15.600 1%
10 Smart 9.324 10.3%
11 Jaguar 7.941 +44%
12 Maserati n/a n/a
13 Bentley n/a n/a
14 Rolls-Royce n/a n/a
*vânzări raportate în SUA.
Cu exact un an în urmă, Audi începea 2015 în postura de lider, cu 137.000 de maşini vândute, în timp ce Mercedes ocupa locul al doilea, în faţa celor de la BMW.

Mercedes Clasa S, cea mai vândută limuzină premium


150.814
de maşini a comercializat Mercedes în ianuarie 2016
52%
este creşterea înregistrată de Mercedes pe piaţa din China
Aşa cum s-a întâmplat în fiecare lună a anului trecut, creşterea celor de la Mercedes s-a datorat în special pieţei chineze: în ianuarie 2016, compania deţinută de Daimler a vândut 42.671 de maşini în cea mai populată ţară a globului, în creştere cu 52% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Totuşi, Europa rămâne principala piaţă de desfacere, acolo unde Mercedes a raportat vânzări de 54.937 de maşini. În ţara natală, Mercedes a raportat vânzări de 15.779 de unităţi

Fără să ofere cifre concrete de vânzări, producătorul de la Stuttgart susţine că Mercedes Clasa S rămâne cel mai bine vândut model premium din lume, în special datorită cererii provenite din China.

Între timp, Audi a dezvăluit că a comercializat 54.402 maşini în China, în creştere cu peste 6% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar o creştere similară a fost înregistrată şi în Europa (59.900 unităţi). Pe piaţa din Germania, Audi ocupă prima poziţie în top, cu 21.833 de maşini, în timp ce în Statele Unite vânzările au crescut cu aproape 3%, la 11.850 unităţi.

Din păcate, în cazul vânzărilor din China şi Europa, Grupul BMW nu a prezentat cifrele de vânzări defalcate, ci vânzările totale înregistrate de mărcile BMW şi Mini, motiv pentru care comparaţiile directe cu Mercedes nu au utilitate reală.


Mercedes nu vrea să învingă BMW cu orice preţ: "Nu scădem preţurile şi nu renunţăm la profit"

Mercedes se pregăteşte să devină principalul constructor auto premium în acest an în detrimentul BMW, însă insistă că nu va reduce preţurile şi marginile de profit pentru a-şi îndeplini acest obiectiv.

150.814 de maşini a vândut Mercedes în ianuarie 19.9%
este creşterea de vânzări înregistrată de Mercedes în ianuarie 2016 comparativ cu ianuarie 2015
Mercedes este pe val. Nemţii au reuşit să învingă Audi în 2015 şi să urce pe locul doi în clasamentul producătorilor auto premium cu 1.87 milioane de maşini vândute, în timp ce BMW şi-a păstrat poziţia de lider cu 1.91 milioane de unităţi.
Practic, 2016 se anunţă a fi anul în care constructorul de la Stuttgart învinge producătorul de la Munchen, mai ales că în ianuarie vânzările au crescut cu 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la 150.000 de maşini.

Chiar dacă obiectivul declarat al celor de la Mercedes să ajungă în topul constructorilor premium, Dieter Zetsche, CEO-ul companiei-mamă Daimler, a atras atenţia că nemţii nu vor recurge la practici precum scăderea preţurilor pentru a ajunge în această poziţie, întrucât compania nu intenţionează să renunţe la profit.

"Poziţia de lider din punct de vedere al volumului ar trebui să fie consecinţa faptului că avem cea mai bună ofertă. Dacă reuşim asta, consecinţa naturală este că mai mulţi oameni ne vor alege. Oamenii spun că asta va genera presiune pe preţ şi pe marja de profit. Adevărul este exact opusul", spune el.
De altfel, Zetsche afirmă că profiturile generate de vânzările în creştere au permis celor de la Mercedes să investească în dezvoltarea gamei Clasa S cu un coupe, un cabriolet şi o versiune cu ampatament mărit.

Pentru Mercedes, principala creştere va veni şi în 2016 de pe piaţa chineză, acolo unde constructorul a raportat deja o creştere de 52% în ianuarie, la aproape 43.000 de unităţi. Analiştii anticipează o creştere de 8% a vânzărilor de maşini noi în China pe parcursul acestui an.
__________________

Last edited by adrian78bmw; 11-02-16 at 19:01.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 12-02-16, 10:18   #3139
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-02-16, 10:52   #3140
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Se pare ca din 2018, R8-ul va avea in versiunea de baza o motorizare V6 biturbo, probabil motorizarea de 3 litri de pe viitorul RS4. Daca umblii la electronica, cred ca poti depasi f. usor performantele motorului V10.

Last edited by UNLORD; 27-02-16 at 10:54.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-02-16, 16:49   #3141
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 28-02-16, 17:22   #3142
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-03-16, 18:46   #3143
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

incepe era mini SUV-urilor inutile

Last edited by UNLORD; 02-03-16 at 18:50.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-03-16, 11:11   #3144
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Q2 îmi aduce aminte de eșecul A2

Interesant noul V8 compresoru electric e viitorul nu sistemul quadturbo de la Bmw și mai mult ca sigur V8 e mai eficient și economic
http://www.worldcarfans.com/11603031...ful-diesel-suv
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 05-03-16, 17:24   #3145
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Se pare ca X5-ul a imbatranit prematur sau e concurenta prea puternica, oricum flescait pt o masina care a inventat clasa din care face parte, din ce in ce mai neconvingatoare masinile BMW in ultimul timp, poate doar varianta M mai spala rusinea: Audi Q7 3.0T vs. BMW X5 xDrive35i vs. Land Rover Range Rover Sport HSE vs Volvo XC90 T6 AWD Inscription
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 06-03-16, 17:32   #3146
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

How Mercedes F1's Ingenious Split Turbo Technology Works

Last edited by UNLORD; 06-03-16 at 18:01.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 08-03-16, 19:37   #3147
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-03-16, 11:21   #3148
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Mercedes a dezvăluit primele imagini și informații ale noului E43 AMG, primul derivat de performanță în gama noului E-Klasse. Modelul vine cu un motor bi-turbo de aproape 400 de cai putere.
Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.

Cu ocazia Salonului Auto de la New York, Mercedes deschide drumul noii generații Clasa E către performanță. Constructorul german a dezvăluit noua versiune E43 AMG, prima pe care divizia din Affalterbach își pune numele, de la debutul noii generații W213.

Noul E43 AMG este, după cum probabil v-ați obișnuit, doar un pas intermediar între versiunile de serie și vârful de gamă, ce urmează a fi lansat spre sfârșitul acestui an: E63 AMG. În afară de noile jante de 19 sau 20 de inch, cu aspect lucios, noul Mercedes E43 AMG nu vine cu foarte multe modificări estetice, fiind practic un lup în blană de oaie. Trădează doar evacuările duble prin care respiră un motor V6 bi-turbo, de 3.0 litri, capabil să dezvolte 396 de cai putere și 520 de Nm, încă de la 2500 rpm.

Agregatul cu șase cilindri se folosește doar de o cutie automată cu nouă rapoarte pentru a trimite puterea ambelor axe prin intermediul unei tracțiuni integrale 4Matic. Aceasta distribuie resursele cu un raport 31/69, favorizând astfel propulsia spate și, implicit, comportamentul sportiv. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se realizează în 4.5 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h.

396 de cai putere oferă noul Mercedes E43 AMG.
În comunicatul oficial, Mercedes susține că E43 are cu 34 de cai putere în plus față de C43 AMG, la fel un model de performanță intermediar, care umple golul între Clasa C de serie și versiunea C63 AMG. Noul E43 AMG va fi însă ceva mai greu decât fratele său mai mic, cântărind în total 1840 de kilograme.
Ținuta de drum este asigurată de o suspensie Air Body Control și de amortizoare adaptabile. Toate acestea îi oferă celui de la volan opțiunile Comfort, Sport și Sport Plus.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 11-03-16, 20:00   #3149
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Noul V8 TDI Audi e triturbo?
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 12-03-16, 00:13   #3150
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

2 turbine are 4.0tdi

@unlord 401cp are E43. Suna mult mai bine 401 fata de 396. Pe worldcarfans este o greseala. In loc sa scrie 396bhp au scris hp.

Last edited by specialist; 12-03-16 at 00:19.
specialist is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -