Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-15, 17:43   #2986
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-03-15, 12:24   #2987
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Uneori downsize-ingul la motoare diesel, e doar de marketing ... degeaba ai scos 240 de cai din 2 litri daca consumul si noxele sunt egale sau mai slabe ca cele ale unui motor de 3 litri:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...19.html?show=3
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-03-15, 13:39   #2988
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu e chiar degeaba, economisesti ceva bani la asiguare/impozit.

Dar wtf... diferenta aia pe circuit? Desi bmw`ul e mai rapid in linie dreapta, sa ii dea passatul asa rusine?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 13-03-15, 14:15   #2989
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu in toate tarile economisesti. In Austria, se exemplu, conteaza puterea vs anul fabricatiei vs clasa de poluare.
Poate ca se merge pe ideea de motor mic, consum mic. Amatorii de ieftinache au cautat mereu motoare mici.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 13-03-15, 17:27   #2990
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Nu e chiar degeaba, economisesti ceva bani la asiguare/impozit.

Dar wtf... diferenta aia pe circuit? Desi bmw`ul e mai rapid in linie dreapta, sa ii dea passatul asa rusine?
am vazut si eu acel "rusinos" ... 0.3 s diferenta ... toate modele Bmw (in afara de M-uri) sunt mai "moi" fata de generatile pe care le-au inlocuit si sunt mai orientate spre comfort.

Oricum, pt f. putinii clienti (daca ii pasa cuiva de 0.3s pe circuit cand vine vorba de un diesel de zi cu zi) care isi cumpara masina dupa criteriul asta, pot opta pt modelul traditional cu tractiune spate care clar mai rapid si mai ieftin (deci daca vrei sa iti cumperi BMW, nu te ingrijora, nu o sa iti dea nimeni rusine ). De asemenea exista si pachetul M, care vine cu alte frane si cu garda un pic mai coborata, desi cred ca la x-drive nu iti coboara garda.

p.s. Ai observat cumva si ca Passatul care imparte platforma cu viitoru Audi A4 in configuratia cu motor de 2.0 litri e mai greu decat Bmw-ul cu motor de 3.0 ? Ce chestie, aveam asteptari mai mari de la platforma MQB.


Last edited by UNLORD; 13-03-15 at 17:35.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-03-15, 00:42   #2991
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Se pare ca e o greseala in tabel, in poza atasata de tine e plauzibil.

In tabel scrie asa: Hockenheim 1.29,1 min(BMW) 1.18,8 min (Passat).

Da, e gras ca un porc Passatul. Pana acum MQB`ul a dovedit ca are dinamica foarte buna. Cu greutatea nu sta prea bine.

Cum era vorba aia: no replacement for displacement?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 08:17   #2992
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@ baietii

Passat nu imparte nicio platforma cu A4. nu mai face asta de f multi ani. MQB este cu motor transversal, A4 cu longitudinal.

Passat nu este gras ca porcul, MQB chiar este lightweight intru totul.

exista o problema de greutate cu acest 2.0tdi 240HP si chiar nu stiu de unde provine. Passat 240cp vs 190cp in fix aceeasi configuratie are aprox 110kg in plus. ok, exista o turbina in plus dar 110 kg sunt prea multe.


iarasi, 190cp are in plus 30 kg fata de varianta de 150cp si acolo diferenta mi se pare anormala, pt ca au o singura turbina, diferenta trebuind sa fie doar de soft.


in oricare alta configuratie exceptand 2.0tdi 240 cp, Passat este mai usor sau cel mult la aceeasi greutate cu absolut orice masina din clasa medie, inclusiv seria 3, desi diferenta de volum intre Passat si oricare alta masina este imensa.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 11:58   #2993
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
@ baietii

in oricare alta configuratie exceptand 2.0tdi 240 cp, Passat este mai usor sau cel mult la aceeasi greutate cu absolut orice masina din clasa medie, inclusiv seria 3, desi diferenta de volum intre Passat si oricare alta masina este imensa.
Mazda 6 e cea mai usoara din clasa, dar la mica diferenta.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 12:41   #2994
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
@ baietii

Passat nu imparte nicio platforma cu A4. nu mai face asta de f multi ani. MQB este cu motor transversal, A4 cu longitudinal.

Passat nu este gras ca porcul, MQB chiar este lightweight intru totul.

exista o problema de greutate cu acest 2.0tdi 240HP si chiar nu stiu de unde provine. Passat 240cp vs 190cp in fix aceeasi configuratie are aprox 110kg in plus. ok, exista o turbina in plus dar 110 kg sunt prea multe.


iarasi, 190cp are in plus 30 kg fata de varianta de 150cp si acolo diferenta mi se pare anormala, pt ca au o singura turbina, diferenta trebuind sa fie doar de soft.


in oricare alta configuratie exceptand 2.0tdi 240 cp, Passat este mai usor sau cel mult la aceeasi greutate cu absolut orice masina din clasa medie, inclusiv seria 3, desi diferenta de volum intre Passat si oricare alta masina este imensa.
Ok, you're the vag specialist ... oricum in zilele noastre s-au cam dat toate peste cap, mai ales preturile. Ajungi sa dai niste sume pt configuratii de 2.0 litri de te cam doare capusorul. Pai in zilele astea nu scapi fara sa dai si 50-60 de mii de euro pt o configuratie decenta cu motor de 2 diesel ... eu imi aduc aminte ca atunci cand am luat M3-ul, pretul de lista pt el de nou era de 55 de mii de euro. Acuma un m3 nou incepe de la 76 de mii de euro. S-a scumpit viata !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 17-03-15, 11:55   #2995
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
@ baietii

Passat nu imparte nicio platforma cu A4. nu mai face asta de f multi ani. MQB este cu motor transversal, A4 cu longitudinal.

Passat nu este gras ca porcul, MQB chiar este lightweight intru totul.




iarasi, 190cp are in plus 30 kg fata de varianta de 150cp si acolo diferenta mi se pare anormala, pt ca au o singura turbina, diferenta trebuind sa fie doar de soft.

Da, asa este nu impart aceasi platforma si nici Audi TT nu are treaba cu Golf , este un Porsche 911 la baza .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 17-03-15, 12:18   #2996
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

mi-a venit sa filosofez, nu are legatura cu ce se scrie pe aici.

omul prost fie vrea sa fie in continuare prost fie vrea sa evolueze dar macar sa isi dea seama ca e prost si sa asculte.

a3, q3, tt, golf, Octavia, leon, Passat, superb, touran sunt la baza aceeasi masina.
motor transversal, planetare inegale, habitaclu motor pt maxim 4 sau 5 cilindri.

a4, a5, q5, macan sunt o alta platforma, motor longitudinal, planetare egale, spatiu sub capota pt 8 cilindri.



ultimul Passat ce a impartit platforma cu a4 a fost passatul produs intre 1997 si 2005 adica B5 s B5.5 si dadea share cu audi a4 b5 care s-a produs intre 1994 - 2001 si in acelasi timp cu superb prima generatie ce s-a produs intre 2001 si 2008. toate cele 3 masini sunt cu motor longitudinal.

Last edited by specialist; 17-03-15 at 12:24.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 17-03-15, 14:15   #2997
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Trebuia eu sa sa mi continui postul in alt mod ,dar am zis sa nu fiu prea acid in exprimare sa mi pun toti "Vag fan boy / specialist " in cap (cum bine te a numit mai sus colegu' ), si anume :

VAG vinde cacat la un pret mare , voi vag fan boy cum aveti cacat in cap , il cumparati . mai mult de atat il mai imprastiati si pe forumuri .

tren de rulare la fel , frane la fel o multitudine de piese comune etc etc dar avem un motor sucit invers si gata e alta platforma .Pai asta inseamna o platforma noua ?

Cineva spunea treaba asta :" Platform differentiation is achieved through more superficial qualities, such as styling, feature content, and brand prestige.
.....more features, a heavier dose of plush, and impresses the neighbors more.

Cam asa sta treaba in capul tau cu " nu imparte aceasi platforma" dar marketing-ul asta ieftin vag te face sa spui si sa crezi multe .

P.S. Am vag 2010 luat de nou ,dar nu o consider "ultimate machine " si nici nu dorm cu ea in casa .
P.S.2 Succesuri !
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 17-03-15, 15:17   #2998
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

eram sigur ca te vei lua de faptu ca am amintit doar de mtor transversal vs longitudinal.
dude, sunt chestii total diferite, inimaginabile pt tine nu doar asezarea motorului.

ca or fi niste butoane comune si alte componente fie si mai complexe, asta e partea a doua.

nu se pune problema daca vag vinde cacaturi.. probabil o face(singura masina ce m-a lasat in mijlocul drumului in 450.000km a fost o jetta) si nici nu se pune problema cine si ce masina conduce. dar cand spui o tampenie si te mai dai istet si mistocar cu scopul de a-l face pe altul prost, atunci avem o problema.

Last edited by specialist; 17-03-15 at 15:19.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 18-03-15, 11:06   #2999
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Productia Audi se orienteaza spre SUV-uri: Q5 e cel mai produs model al marcii, depasind A4 Sedan.

Anul 2014 a marcat o schimbare istorica pentru marca premium germana Audi, in contextul in care SUV-ul Q5 a fost modelul cu numarul de unitati fabricate cel mai mare, depasind in premiera limuzina de clasa D foarte cunoscuta A4 Sedan. Si SUV-ul Audi Q3 a inregistrat cifre de productie bune, depasind A3 Sportback. Cu un total de 260.832 unitati produse in 2014, Audi Q5 a devenit oficial cel mai cerut model Audi. Anul trecut modelul Audi A4 Sedan era cel mai cerut Audi din lume, cu un total de 235.966 unitati produse. In 2014, A4 Sedan nu doar ca nu mai este pe primul loc, ci a cazut pe pozitia a treia, fiind depasit atat de Q5, cat si de A6 Sedan. Aceste schimbari majore au intervenit din mai multe motive. In primul rand Q5 se bucura de mare succes la nivel mondial, in special in SUA si China, iar in al doilea rand, gama de modele A4 se afla la final de cariera pentru aceasta generatie, urmand ca in acest an sa fie introdusa pe piata noua familie de modele. In acest context Audi A4 Sedan are sanse sa redevina cel mai produs model al marcii abia in 2016, cand noua generatie va inregistra primul an complet de prezenta pe piata. Ramane de vazut daca acest lucru va mai fi posibil sau daca Audi va ramane mai degraba un producator de SUV-uri, din moment ce expansiunea lui Q5 va continua si in Mexic de anul viitor, iar tot in 2016 va fi introdus pe piata si Audi Q1 – cel mai mic SUV al marcii premium germane.
Orientarea clientelei Audi catre SUV-uri este cat se poate de evidenta si daca privim numarul de Q3 produse anul trecut: 200.145 unitati, mai multe decat A3 Sportback.
In 2014 Audi a produs 1.801.974 masini, in crestere cu 12,2% fata de 2013, cand a fabricat un total de 1.605.926 automobile.
Audi Group a vandut un total de 1.741.129 automobile Audi si Lamborghini anul trecut, in crestere cu 10,5% fata de 2013, cand au fost livrate (1.575.480 unitati. Totodata, Audi Group a avut un profit operational de 5,15 miliarde euro anul trecut, in crestere cu 2,4% fata de 2013 (5,03 miliarde euro).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Productie-Audi-2014-vs.-2013-sursa-Audi-655x794.png
Views:	40
Size:	419.0 KB
ID:	3082932  
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 24-03-15, 10:48   #3000
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -