Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 17-07-13, 21:40   #2641
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ar putea sa existe 4 motive:
1. Real niciun S4 nu a avut sub 345CP, in general au peste 350 CP.
2. BMW SUA nu are legatura de setare a suspensiei cu BMW Europa. La fel si Mercedes.
3. S4 din test sa fie echipat cu TV.
4. BMW a inceput sa se orienteze putin mai mult pe confort.

Cu toatea astea nici varianta Europeana nu stiu daca este mai rapida decat S4..

Oricum S4 este un Audi foarte reusit, cu un motor foarte potent si o cutie foarte rapida, doar ca nu tine bine la tuning , motiv pentru care doritorii de tuning au inceput sa prefere manuala.

Oricum astept sa mai vad comparatii de gen, mai ales europene.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-07-13, 09:32   #2642
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Suspensia sport nu merge montata din cauza sistemului XDrive, eu asa stiu, merge pusa doar la versiunea cu tractiune spate, pe care as alege-o oricand in fata versiunii awd.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-07-13, 09:30   #2643
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Kitul M Performance pt Seria 4 vine si cu LSD. Mai multe detalii: aici. Nu arata rau deloc, si noile jante sunt senzatie, pacat ca sunt cam mari la 20''. Tot la capitolul vesti bune, directia electro-mecanica este mult mai placuta acuma si ofera mai mult feeling, din ce reiese din testul de la Edmunds.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-07-13, 10:00   #2644
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Foarte reusit motorul biturbo de 3.0 pe benzina a celor de la Mercedes consuma cu un litrul mai putin decat cel de la BMW
Nu ii inteleg pe cei de la BMW de ce nu pun varianta de pe seria 7 facelift de 320cp si 450Nm mi se pare cam aiurea ca insista cu varianta asta de 306cp

http://www.autobild.de/artikel/bmw-5...t-4287395.html
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 19-07-13, 11:42   #2645
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Vad ca in testul postat de tine, consuma la fel (asa arata tabelul) si sunt si f. apropiate la performante, sa nu mai zic ca Bmw castiga testul ... eu as lua E-ul, imi place mai mult la exteriorul si cred ca e si mai dinamic .

Last edited by UNLORD; 19-07-13 at 11:50.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-07-13, 12:22   #2646
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

unlord, te-ai uitat gresit.
acolo dau consumul normat de productori insa in tabelul al doilea, in subsol, scrie ca bmw a consumat in test 9.9 iar Mercedes 8.8

motorul asta pe langa faptul ca are consum mic, se misca si extrem de bine.
pacat ca pe a6/a7 nu pun varianta de pe S4/S5 adica cea cu 333 cp si pun rahatul ala detunat la 310cp.
aceeasi chestie si cu BMW-ul 320cp si 450 nm in loc de 306cp si 400nm
specialist is offline   Reply With Quote
Old 19-07-13, 13:57   #2647
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

[QUOTE=UNLORD;5529992] pacat ca sunt cam mari la 20''.
dpmdv o masina cu jantele prea mari arata ridicol in sensul ca este o discrepanta f mare intre jantele mari si discurile de frana minuscule.

am vazut un A1 cu jante de 18 si mi-am facut cruce. la fel si un A4 cu jante de 19 mi s-a parut exagerat.

consider ca pt masinile normale ce nu au o pregatire speciala gen M, S, RS, AMG, jantele potrivite pt a arata bine si nu ridicole ar fi astfel:
clasa mica-16
compacta-17
medie-18
mare-19
lux-20

iar pt modelele special pregatite, jantele sa fie cu un inch in plus.
si RS6 cu jante de 21, desi are discuri f mari, dimensiunea jantei mi se pare exagerata in raport cu dimensiunea discurilor si chiar a masinii.

acel model special de la bmw trebuia sa se opreasca la jante de 19. am vazut un seria 3 cu M parts expus la Pitesti parca iar jantele alea nu aveau ce sa caute pe masina si nu din cauza drumurilor romanesti ci din cauza discurilor minuscule si a caroseriei mici.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1060682.jpg
Views:	76
Size:	327.8 KB
ID:	2820234   Click image for larger version

Name:	P1060685.jpg
Views:	76
Size:	376.6 KB
ID:	2820235  
specialist is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 21:41   #2648
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Astea-s oarecum nimicuri. Stai sa vezi un Astra GTC cu jante pe 20 de inci.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 22-07-13, 11:28   #2649
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

OFICIAL: Electricul BMW i3 costă 34.950 de euro în Germania

BMW a anunat preţul de pornire al noului i3 pe piaţa din Germania. Modelul electric al bavarezilor va pleca de la 34.950 de euro, preţ valabil pentru versiunea complet electrică, fără autonomie extinsă.

După o serie îndelungată de teaseruri şi o mulţime de speculaţii, BMW a decis să facă public preţul noului i3 în ţara sa de origine, Germania. Potrivit comunicatului oficial, modelul electric bavarez va avea un preţ de pornire de 34.950 de euro atunci când va ajunge în showroom-urile din Germania, la începutul lunii noiembrie.
Preţul este valabil pentru versiunea complet electrică, ceea ce înseamnă că cei care vor opta pentru derivatul cu motor pe benzină auxiliar vor trebui să scoată ceva mai mulţi bani din buzunar.

Caroseria modelului include numeroase elemente din fibră de carbon ranforsate cu plastic, formând arhitectura botezată Life Drive. BMW a dezvoltat integral sistemul de propulsie, pentru a asigura o distribuţie a maselor între punţi de 50:50. Pe lângă faptul că este compact, motorul cântăreşte doar 50 de kilograme. Acesta poate să atingă turaţia maximă de 11.400 rotaţii pe minut.


ESENTIAL
34.950 de euro este preţul de pornire al viitorului BMW i3 pe piaţa din germania.
170 de cai putere oferă motorul electric al noului i3.
34 de cai putere va oferi motorul auxiliar, preluat de la divizia moto pentru a spori autonomia.
1195 de kilograme va fi masa totală a noului i3.

Propulsia este asigurată în întregime de motorul electric de 170 CP şi 250 Nm, dar acumulatorii pot fi încărcaţi şi cu ajutorul unui motor cu ardere internă. Motorul cu ardere internă are 650 centimetri cubi, dezvoltă 34 CP, este amplasat lângă motorul electric şi este preluat direct din gama moto BMW Motorrad.
Spre deosebire de modelele BMW convenţionale, i3 are două moduri Eco Pro. Cuplarea modului Eco Pro creşte autonomia cu 20 km, iar alegerea modului Eco Pro + aduce o creştere suplimentară de 20 km a autonomiei. La rândul său, motorul cu ardere internă urcă autonomia lui i3 până la 300 kilometri. BMW i3 va avea o masă de 1.195 kilograme, comparabilă cu cea a unei compacte moderne.

Modelul va accelera de la 0 la 100 km/h în aproximativ şapte secunde şi va avea o viteză maximă limitată la 150 km/h, din motive de conservare a autonomiei. În materie de reprize, BMW spune că i3 accelerează de la 80 la 120 km/h în 4.9 secunde, ceea ce îi conferă performanţe comparabile cu un vehicul cu sistem de propulsie convenţional. Citadina electrică a nemţilor va oferi doar patru locuri pentru pasageri.

Publicul va face cunoştinţă cu noul model în data de 29 iulie, atunci când lansarea va avea loc simultan în trei oraşe importante ale lumii: Londra, Beijing şi New York. Tot atunci va fi anunţată şi lista completă de preţuri.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 25-07-13, 00:21   #2650
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW 435i on Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS

GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-07-13, 10:10   #2651
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Senzational omul asta, m-as putea uita cu zambet si la un review la Dacia Lodgy daca Chris ar fi cel de la volan.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 26-07-13, 17:16   #2652
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 13-08-13, 10:55   #2653
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 16:14   #2654
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sistemul iDrive a devenit din cenusareasa sistemelor multimedia, printesa testului asta ...

http://www.autobild.de/artikel/golf-...t-4327353.html
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-08-13, 20:53   #2655
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Primul automobil de serie din lume echipat cu o cutie de viteze automata cu 9 trepte, Mercedes-Benz Clasa E 350 BlueTEC, porneste de la 56.928 euro cu TVA in Romania. Mercedes-Benz E 350 BlueTEC dispune de un motor V6 turbo diesel de 185 kW/252 Cai Putere (CP) si are un consum mediu anuntat de 5,3-5,6 litri motorina/100 km si emisii medii de 138-148 g CO2/km.
Mercedes-Benz echipeaza masinile sale cu transmisii automate din 1961, iar in cei peste 50 de ani 22 de milioane de automobile ale marcii au iesit de pe liniile de fabricatie avand in dotare transmisii automate.

Transmisia de pe Clasa E 350 BlueTEC este o automata cu convertor de cuplu.

Prin aceasta miscare Mercedes-Benz a luat fata celor de la Land Rover, care au anuntat o transmisie automata ZF cu 9 viteze pentru Evoque la Salonul Auto de la Geneva din martie 2013, insa acest model inca nu e disponibil si la vanzare cu aceasta cutie de viteze. La acel moment era vehicul experimental.


Astfel echipata, limuzina Clasa E atinge 100 km/h in 6,6 secunde. Producatorul spune ca multumita celei de-a noua trepte masina poate rula cu 120 km/h la o turatie a motorului de 1.350 rotatii pe minut (rpm).

Sursa: http://0-100.hotnews.ro/2013/08/05/p...va-in-romania/
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Mercedes-Benz-9G-TRONIC-sursa-Daimler-655x463.jpg
Views:	42
Size:	77.4 KB
ID:	2838969  
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -