VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
E greu sa faci comparatie intre acesti titani ....
Dar daca ar fi sa caracterizam printr-un singur cuvant marca eu as zice asa:
BMV = sport, Mercedes = eleganta, Audi = sport+eleganta (asta daca nu te poti decide intre primele 2) !
in ultimii ani s-au mai schimbat, nu mai e cum ai spus tu. se pare ca la ultimele modele BMW au pus accentul pe confort si au lasat smuceala pe plan secund
p.s. M-am cam speriat de masa lor, pana si Bmw-ul care e cel mai usor are peste 1750 de kg - enorm, Mercedesul desi e cel mai mic, are un hefty 1820 kg - de porc iar Audi se aproapie de 1900 kg ...
BMW 335d xDrive 2014 va costa 49.900 Euro si va accelera de la 0 la 100km/h in 4,8 secunde
Incepand cu vara lui 2013 va fi disponibila o noua motorizare diesel de top pentru BMW Seria 3, cu sistem de tractiune integrala xDrive. BMW 335d xDrive este propulsat de un motor diesel cu sase cilindri in linie, care dezvolta 313 CP si 630 Nm cuplu maxim.
Avand o greutate de 1630 kg, raportul putere/greutate este de 5.2 kg/CP.
BMW 335d xDrive va fi pus in vanzare doar pe piata europeana incepand cu aceasta vara, la un pret de baza de 49.900 Euro, care include standard transmisia automata ZF cu opt rapoarte si sistemul inteligent de tractiune integrala xDrive. Noul motor twin-turbo diesel este cu doar 2.650 Euro mai scump decat BMW 330d xDrive, in vreme ce 335i xDrive cu motor twin turbo pe benzina si transmisie automata costa cu 1.300 Euro mai putin.
Modelul BMW 335d propulsat de motor diesel twin-turbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4,8 secunde si inregistreaza un consum mediu mixt de 5.4 l/100 km.
Interesant. Mie personal Seria 1 Coupe mi-a placut si-mi place foarte mult. Cum noul Seria 1 mi se pare inca ciudat, astept un Seria 2 frumos si un Seria 4 superb.
Dap, seria 1 fara un facelift salvator nu are cum sa fie pe placul meu, in schimb masinutza asta (seria 2) arata f. bine iar proportiile sunt ideale pt gusturile mele, sper sa il faca mai usor decat seria 1, desi cred ca e greu ...
Trebuie sa se inteleaga ca seria 1 si seria 2 sunt aceeasi masina, deci o scadere a greutatii nu are de unde sa fie. Bmw au preluat o idee de marketing pt a creste vanzarile la seria 1 si seria 3 coupe, denumindu-le seria 2 si 4, clientii respectivelor modele avand in psihicul lor ideea ca primesc ceva in plus in comparatie cu situatia in care acele masini ar fi ramas cu numele de seria 1 si seria 3 coupe.
Desi seria 2 arata f bine, nu pot sa nu remarc ca, la fel ca si audi, bmw merg pe aceeasi linie de design atat privind din fata cat si spate la absolut toate modelele. Clientii de bmw inca nu au obosit, clientii de audi deja au lehamite. Le mai dau maxim 3 ani la bmw in care publicul va accepta fara sa comenteze.