Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-13, 11:08   #2446
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
pt GTR, ca ne-am ciondanit in alta parte:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...10.html?show=3
http://www.auto-motor-und-sport.de/e...52.html?show=4


http://www.autozeitung.de/auto-vergl...-kompaktklasse


http://www.autozeitung.de/auto-vergl...-2013?page=0,1

8 sec ii ia lui a3-2.0tdi-150cp in 3 teste diferite, minimul fiind de 7.5 sec masurati de autozeitung in al 4-lea.
7.5 sec chiar nu stiu cum ar fi posibil,pt ca in celalalt test autozeitung cu un versus 118d-143 cp au trebuind 8 sec.

de asta zic ca motorizarea de 184cp pusa pe generatia urmatoare de A4 sau A6 facelift, o sa sfaraie.
pe A3, 184cp, realizabil cred ca este 7.0sec, iar cu Quattro chiar si mai jos.
acum depinde daca motorul de 150 cp nu are de fapt vreo 160cp, ca in acel moment estimatul meu pt motorizarea de 184cp nu mai sta atat de bine in picioare, dar chiar si asa, x20d-184cp este batut sigur.
Salut!

Real datele din carte spun asa:
A3 2.0 tdi 150 CP DSG - 8.3-8.4 sec

Real, nu stiu daca are peste 150CP, dar este ajutat de cutia DSG (-0.4 sec) si nu numai din rapididatea cutiei ci ami mult din rapoarte (mult mai scurte la DSG). Nu cred ca are mai mult de 150 CP pentru ca dupa 140 km/h accelereaza ingerunat si dupa 180 KM/h lesina.

Din unele date, noul motor de 184 de CP isi ia bataie bine dupa 100 km/h, acum astetam testele. Interesant este ca 120d f20 in afara de start sta cam acolo cu 123d, la unele reprize fiind chiar mai rapid, deci mi-e foarte greu sa cred ca 184CP VAG va avea vreo sansa.

https://www.youtube.com/watch?v=sfkWQXPldiU 8.2 si cred ca scoate si sub, adica 8.0.

http://www.km77.com/00/audi/a3/sport...el-errores.asp motorul de 184 CP pe Seat

Motorul de 150 CP total dezamagitor: manuale amandoua
http://www.zeperfs.com/en/duel4510-387.htm

Noul lor TDi este mult mai rafinat, dar nu performant. Este doar ajutat foarte bine de o cutie foarte buna (de 2 cutii bune, ca si manuala este foarte reusita), dar cam atat.

Sunt absolut sigur ca nu o sa ofere nicio surpriza cel de 184 CP si pun pariu ca nu o sa bata 120d pana in 100 km/h, iar dupa, o sa si-o ia mai rau.

O sa fie interesant la start cu 4x4, dar dupa o sa fie si ami dezavantajeat.

Deci o sa fasaie nu o sa sfaraie. - opinia mea.

Nu de alta, dar merg saptamanal cu un 1.9 tdi arl 4motion de 190CP si sunt absolut sigur ca isi va bate joc de A3, Golf 7, Leon FR de 184 CP (stoc) cu orice cutie, tractiune si din orice pozitie.

Sincer, ma asteptam la semianuntatul biturbo de peste 200 cp, aia ar fi fost o scmecherie si atunci puteau sa ceara pentru un Golf 7 chel 30k de euro, nu cu motorul asta.

Seasemenea si noul GTI este dezamagitor, nu stiu daca va bate un edition 30, adica nicio evolutie.

Evolutia consta mult in design, atat interior cat si exterior si in sasiu, care cred ca este mult mai bun, dar asta a intele VAG si prin adaugarea catorva mii de euro, cam foarte mult tinand cont de categoria din care face parte.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 09-03-13 at 11:12.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 13:48   #2447
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

eu chiar nu stiu ce tot spui tu acolo pt ca multe sunt irelevante

ca VAG a produs candva pt o scurta perioada de timp un 1.9 tdi 150cp e irelevant.

tot ceea ce conteaza este ca in 2013 masinile echipate cu 2.0tdi 150cp la nivelul acesta de putere, sunt mult peste competitie(competitori cu motorizari intre 140 si 160cp) si nu vad motive pt care masinile cu 2.0tdi 184 cp nu ar fi la fel. ca il ajuta cutia, ca ajuta greutatea mai mica a masinii, este irelevant. nu ii opreste nimeni pe altii sa investeasca bani si sa dezvolte un sasiu cu o greutate mai mica sau sa puna cutii performante pe masini.
conteaza care este produsul ce iese de pe linia de productie si cum se situeaza in raport cu competitorii.
BMW are RWD, castigand in treapta 1 cateva zecimi, deci fiecare producator cu avataje si dezavantaje.

in filmuletul ce l-ai pus tu cu acel 8.2 eu cred ca a fost un start extrem de slab si nu s-au pierdut doar 0.2sec, deci rezultate sub 8.0 sunt realizabile(autozeitung a reusit si 7.5).
o fi lesinand dupa 140km/h, foarte adevarat, insa ceea ce este cel mai important este ca alte motoare lesina si mai mult:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...33.html?show=3
uite cum ii da aproape 4 sec lui 118d pana la 180, desi acesta este cel mai slab rezultat pt 2.0tdi ce l-am vazut pana acum. ma gandesc ca o fi din cauza ca e echipat cu manuala.

184 cp de la bmw si audi sunt sigur asupra rezultatului.

da, si mie mi se pare de rahat ca audi nu au un twin turbo de 2 litri.
faptul ca GTD si FR sunt pe motorizarea de 184 cp, scoate in evidenta ca nu vom vedea 2.0tdi twin turbo prea devreme sau poate 2 litri twinturbo ar fi fost prea scump pt gtd sau fr.

ca sa nu ne certam pe aci si sa o tot dam in balarii, vreau doar sa verific daca esti de acord ca A3 cu 2.0tdi-150cp> ca bmw118d-143cp, urmand ca atunci cand va fi un test cu variantele de 184 cp, fiecare sa accepte din nou rezultatul fara sa comenteze.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 15:50   #2448
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Motorul de 150 de hp de la Audi e mult mai nou, se pare ca si la consum sta f. bine, bravo lor. Motorul de pe Bmw este destul de lesinat, are 0-100 peste 9 sec, deci ceea ce ai postat tu cred ca sunt specificatiile tehnice, nu neaparat masuratori, cu nemtii astia ti-e greu sa iti dai seama daca sunt masurate sau luate din cartea tehnica. Din punct de vedere al cifrelor, Audi sta un pic in fata, dar am citit (parca in Autoexpress) ca pe ud, datorita cuplui mare si a masei relativ usoare, masina are niste probleme de aderenta pe fata, asta ar fi un minus la rafinament si la placerea condusului. Asadar daca vrei sa ai cea mai placuta masina de condus tot la Bmw se ajunge iar pt cel mai luxos interior cumperi A3. Uite si un clasament de la Autoexpress cu Top 10 hatchbacks.

P.s. Am observat ca in toate testele pe care le-ai postat tu, isi ia bataie de la ruda mai saraca, Golf 7 ceea ce e cam ciudat pt o masina premium cum e A3-u', seria 1 si A-klasse.
oricum, e cel mai reusit A3 pe care l-au scos pana acuma, jos palaria.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 16:13   #2449
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

sunt masuratori alea.
ei dau datele asa:

Beschleunigung
0-80 km/h: 5 s
0-100 km/h: 8 s
0-120 km/h: 11 s
0-130 km/h: 13,7 s
0-160 km/h: 21,9 s
0-100 km/h (Herstellerangabe): 8,3 s


unde "0-100 km/h (Herstellerangabe): 8,3 s " inseamna ceea ce pretinde producatorul, deasupra acestui aliniat fiind ce se obtine din masuratori.

sincer, nu stiu sa fi vazut golful in fata in vreun link pus de mine, dar daca este cateodata , cred ca ca se intampla cu f putin.

uite eu la treaba aia cu ruperea aderentei nu m-am gandit. la o masina destul de usoara si un motor acceptabil, este f posibil, dar tot nu as da perfomantelei unui a3 2.0tdi pt 118d.
la fel se intampla si cu A3 1.8tfsi versus 120i.

Last edited by specialist; 11-03-13 at 16:15.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 17:22   #2450
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
la fel se intampla si cu A3 1.8tfsi versus 120i.
Pe asta chiar ar fi frumos sa o sustii cu mai mult decat propria parere ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 22:14   #2451
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

facusem o confuzie.
120 nu exista, exista 118i cu 170Cp si 250 Nm comparabil cu A3 1.8tfsi 180cp si 250nm.

mi-a fost lene sa caut. vezi doar asta:

http://www.auto-motor-und-sport.de/v...42.html?show=3
specialist is offline   Reply With Quote
Old 15-03-13, 15:36   #2452
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

mi se pare destul de slab GC650i pt 450 cp:

http://www.edmunds.com/car-reviews/t...rack-test.html
specialist is offline   Reply With Quote
Old 15-03-13, 18:03   #2453
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
eu chiar nu stiu ce tot spui tu acolo pt ca multe sunt irelevante

ca VAG a produs candva pt o scurta perioada de timp un 1.9 tdi 150cp e irelevant.

tot ceea ce conteaza este ca in 2013 masinile echipate cu 2.0tdi 150cp la nivelul acesta de putere, sunt mult peste competitie(competitori cu motorizari intre 140 si 160cp) si nu vad motive pt care masinile cu 2.0tdi 184 cp nu ar fi la fel. ca il ajuta cutia, ca ajuta greutatea mai mica a masinii, este irelevant. nu ii opreste nimeni pe altii sa investeasca bani si sa dezvolte un sasiu cu o greutate mai mica sau sa puna cutii performante pe masini.
conteaza care este produsul ce iese de pe linia de productie si cum se situeaza in raport cu competitorii.
BMW are RWD, castigand in treapta 1 cateva zecimi, deci fiecare producator cu avataje si dezavantaje.

in filmuletul ce l-ai pus tu cu acel 8.2 eu cred ca a fost un start extrem de slab si nu s-au pierdut doar 0.2sec, deci rezultate sub 8.0 sunt realizabile(autozeitung a reusit si 7.5).
o fi lesinand dupa 140km/h, foarte adevarat, insa ceea ce este cel mai important este ca alte motoare lesina si mai mult:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...33.html?show=3
uite cum ii da aproape 4 sec lui 118d pana la 180, desi acesta este cel mai slab rezultat pt 2.0tdi ce l-am vazut pana acum. ma gandesc ca o fi din cauza ca e echipat cu manuala.

184 cp de la bmw si audi sunt sigur asupra rezultatului.

da, si mie mi se pare de rahat ca audi nu au un twin turbo de 2 litri.
faptul ca GTD si FR sunt pe motorizarea de 184 cp, scoate in evidenta ca nu vom vedea 2.0tdi twin turbo prea devreme sau poate 2 litri twinturbo ar fi fost prea scump pt gtd sau fr.

ca sa nu ne certam pe aci si sa o tot dam in balarii, vreau doar sa verific daca esti de acord ca A3 cu 2.0tdi-150cp> ca bmw118d-143cp, urmand ca atunci cand va fi un test cu variantele de 184 cp, fiecare sa accepte din nou rezultatul fara sa comenteze.
La nivelul asta nu cred ca e nu stiu ce competitie reala pentru performante
conform link-ului tau VAG scoate aproximativ aceleasi performante din 150cp cu ce se scotea acum 13 ani din primele common railuri cu TGV
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 16-03-13, 20:16   #2454
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
eu chiar nu stiu ce tot spui tu acolo pt ca multe sunt irelevante

ca VAG a produs candva pt o scurta perioada de timp un 1.9 tdi 150cp e irelevant.

tot ceea ce conteaza este ca in 2013 masinile echipate cu 2.0tdi 150cp la nivelul acesta de putere, sunt mult peste competitie(competitori cu motorizari intre 140 si 160cp) si nu vad motive pt care masinile cu 2.0tdi 184 cp nu ar fi la fel. ca il ajuta cutia, ca ajuta greutatea mai mica a masinii, este irelevant. nu ii opreste nimeni pe altii sa investeasca bani si sa dezvolte un sasiu cu o greutate mai mica sau sa puna cutii performante pe masini.
conteaza care este produsul ce iese de pe linia de productie si cum se situeaza in raport cu competitorii.
BMW are RWD, castigand in treapta 1 cateva zecimi, deci fiecare producator cu avataje si dezavantaje.

in filmuletul ce l-ai pus tu cu acel 8.2 eu cred ca a fost un start extrem de slab si nu s-au pierdut doar 0.2sec, deci rezultate sub 8.0 sunt realizabile(autozeitung a reusit si 7.5).
o fi lesinand dupa 140km/h, foarte adevarat, insa ceea ce este cel mai important este ca alte motoare lesina si mai mult:
http://www.auto-motor-und-sport.de/v...33.html?show=3
uite cum ii da aproape 4 sec lui 118d pana la 180, desi acesta este cel mai slab rezultat pt 2.0tdi ce l-am vazut pana acum. ma gandesc ca o fi din cauza ca e echipat cu manuala.

184 cp de la bmw si audi sunt sigur asupra rezultatului.

da, si mie mi se pare de rahat ca audi nu au un twin turbo de 2 litri.
faptul ca GTD si FR sunt pe motorizarea de 184 cp, scoate in evidenta ca nu vom vedea 2.0tdi twin turbo prea devreme sau poate 2 litri twinturbo ar fi fost prea scump pt gtd sau fr.

ca sa nu ne certam pe aci si sa o tot dam in balarii, vreau doar sa verific daca esti de acord ca A3 cu 2.0tdi-150cp> ca bmw118d-143cp, urmand ca atunci cand va fi un test cu variantele de 184 cp, fiecare sa accepte din nou rezultatul fara sa comenteze.
Ceea ce nu prea intelegi tu este ca pe BMW nici nu-i intereseaza performanta pe un 118d, petru ca este fix in gama lor de jos de putere, nu au niciun fel de pretentii de performanta asa cum nu au avut niciodata pe 316, 318, etc., pentru ca ei ofera DE MULT puteri si performante net superioare la 2.0 diesel si normal ca nu are rost sa-si faca concurenta in propria ograda.

150 CP tdi ala de pe GOLF 4 nu este vre-o editie limitata, este echivalentul GTD-ului de acum, iar dupa 3 generatii si 100 de ani sa scoti o varianta sportiva a unui diesel (varianta de top a motorului lor) care nu bare nici un vechi Golf IV TDI arl Stage 1, este chiar rusinos.

In postul de mai sus ti-am aratat ca noul Leon cu noul motor 2.0 tdi de 184 CP nu bate nici macar 120d, nu mai vorbim de 123/125d.

Poate ne explici si noua unde este evolutia si minunatia aia de motor care are cu 100 cmc in si 34 CP in plus dupa 10 ani de zile. Mare evolutie! ) Noroc cu DSG-ul ala, ca-l mai scoate din "namolul maro".
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-03-13, 13:20   #2455
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@gtr,
nu gasesc nimic cu seat leon FR 2.0tdi 184 cp vs 120d ?
ai pus un astfel de link ?

LATER EDIT

Te referi la linkul ala in limba spaniola cu reprizele ?
ca asa etajand altfel cutia, pot sa obtin reprize mai bune si cu motor de 120 cp si nu mi se pare concludent, drept dovada ca uneori 204 cp de la bmw sunt mai slabi ca 184 cp de la acelasi constructor sau 184 cp de la bmw sunt mai slabi ca 143cp tot de la bmw.
asta e o chestier subiectiva.

hai sa asteptam un test cronometrat de la zero intre A3 184 cp si 120d 184 cp. pun pariu pe bani ca dupa ce se fac 2 sau 3 teste nu se poate trage decat o concluzie.
si nu mai vorbi aiurea bazandu-te pe nimic.
pune-mi un test pe 0-200 intre 120d si a3 2.0tdi 184 cp fata in fata si ma inclin daca este un alt rezultat decat cel estimate de mine. pana atunci nu mai arunca vorbe de ale tale de 2 lei si nu mai jigni.

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
La nivelul asta nu cred ca e nu stiu ce competitie reala pentru performante
conform link-ului tau VAG scoate aproximativ aceleasi performante din 150cp cu ce se scotea acum 13 ani din primele common railuri cu TGV
nimic mai adevarat. si tot conform linkurilor respective, bmw scoate performante mai slabe ca performantele vag de acum 13 ani la acelasi nivel de putere. de accord, da ?

Last edited by specialist; 18-03-13 at 13:35.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 18-03-13, 13:59   #2456
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

iar pt ca esti obraznic, poftim de aici:

http://postimage.org/image/kroswh0dz/

retine, masina era echipata cu Quattro ce cantareste 100kg, deci a avut un castig pana la 60km/h de aprox 0.5 sec, ulterior fiind balast pur, pierderea ulterioara find mai mare decat cele 0.5 sec castigate pana la 60km/h. de asemenea, era si burdusita cu optionale, varianta testata cantarind 1626kg, deci cat un seria 3 touring rwd. fara Quattro si fara optionale prea multe, astfel incat greutatea sa fie pe la 1450kg, pune la fund orice compacta pana in 200cp.
drept dovada ca cealalta masina din versus ce avea 150cp si cutie manuala, s-a tinut destul de bine, avand 1501 kg, totusi si asta cu peste 100kg de optionale.

Last edited by specialist; 18-03-13 at 14:13.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 18-03-13, 15:09   #2457
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Noul S.

Click image for larger version

Name:	001-2014-mercedes-s-class-spy-shots.jpg
Views:	79
Size:	153.3 KB
ID:	2722312 Click image for larger version

Name:	005-2014-mercedes-s-class-spy-shots.jpg
Views:	63
Size:	197.7 KB
ID:	2722313Click image for larger version

Name:	008-2014-mercedes-s-class-spy-shots.jpg
Views:	72
Size:	139.1 KB
ID:	2722315
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 18-03-13, 15:11   #2458
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

arata fantastic, mai ales vazut din profil.

cu mult peste ce exista actualmente pe piata. de fapt si cel vechi din 2005 mi se pare ca arata mai bine decat competitorii cu modele mai noi.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 18-03-13, 18:48   #2459
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Surprinzator de urat si copiat gramada. Acum si la mercedes o sa arate modelele aproape la fel intre ele . Audi a8 si Bmw seria7 arata mult mai bine.
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 18-03-13, 19:08   #2460
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
iar pt ca esti obraznic, poftim de aici:

http://postimage.org/image/kroswh0dz/

retine, masina era echipata cu Quattro ce cantareste 100kg, deci a avut un castig pana la 60km/h de aprox 0.5 sec, ulterior fiind balast pur, pierderea ulterioara find mai mare decat cele 0.5 sec castigate pana la 60km/h. de asemenea, era si burdusita cu optionale, varianta testata cantarind 1626kg, deci cat un seria 3 touring rwd. fara Quattro si fara optionale prea multe, astfel incat greutatea sa fie pe la 1450kg, pune la fund orice compacta pana in 200cp.
drept dovada ca cealalta masina din versus ce avea 150cp si cutie manuala, s-a tinut destul de bine, avand 1501 kg, totusi si asta cu peste 100kg de optionale.
pai ai luat putina plasa:

Golf GTD 0 - 400m - 15.2 sec
BMW 120d 0-400m - 15.3 sec

Golf GTD 0 - 1000m - 28.2 sec
BMW 120d 0-1000m - 28.2 sec

Deci impartim berea )

Este adevarat ca, Golful are 100 kg in plus, dar performanta nu este nici pe departe deosebita.

Repet, dupa 10 ani asta este tot ce au putut sa scoata? Nu vreau sa punem la socoteala 125d ca .... Totusi, 123d a aparut acum 5 ani de zile.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -