Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-09-12, 15:18   #2176
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Mie imi place ca GTR are un stil de a posta si din tantar face armasar, foloseste cuvinte "grele" de ai impresia ca BMW e miezu cand de fapt ei ia bataie pe aproape toate fronturile. Uneori refuza sa accepte realitatea desi sunt convins ca e constient de ea.

Faptul ca ai tu 2-3 prieteni cu 1.4 TSI care le consuma mult nu e etalon, asa stiu si eu Golf 6 1.2 TSI, Golf 5 1.4 170 CP care consuma chiar putin raportat la putere.

Nu mai trage cu 3.0 tri turbo ca e la fel de performant ca 4.2 TDI ca ti-am aratat de mai multe ori film cu A6 AVANT (!) 313 CP vs Seria 5 sedan 3.0 tri turbo si BMW-ul era FOARTE PUTIN mai rapid. Adauga 70CP in plus (4.2 TDI) si o sa mucifice motorul ala cu 3 turbine.

Nu e deloc aiurea sa compari 4.2 TDI cu 3.0 tri turbo. BMW au optat pentru o turbina in plus, Audi pentru CC in plus.

Renunta sa mai folosesti exprimari gen "petarda", "isi bate joc", etc cand in realitate diferentele sunt minime. Vorbeam de motoare (3.0 single turbo) si ai ajuns la concluzia ca Seria 3 isi "bate joc" de A5. Faptul ca pe 0-100 pierde bemveul si pana la 200 ii da 5-10 metri nu e "isi bate joc". Un 330d E92 isi bate joc de un Hyundai Accent poate. Sa nu mai spun ca intr-o discutie de motoare, tu ai ajuns la concluzia ca 3.0d de la BMW e mai bun ca 3.0 TDI ca ii da pana la 200 o masina la A5, nu ca ar fi din cauza greutatii mai mari sau alti factori, masinile sunt absolut identice singura variabila fiind motorul, nu ?

Tu ai pus 3.0d single turbo de la BMW ca fiind mai bun ca 3.0 TDI ? Oare ? Sunt fix aceeasi mancare de peste, au ~ aceleasi puteri (+/- 5 CP in functie de an) si ~ aceleasi performante, dar la tine un 5CP in plus prinsi intr-un facelift si 1 masina in fata la 200 (desi pe 0-100 e mai lent) inseamna mucificare, bla bla bla, BMW e fortza. Posteaza si tu mai obiectiv.

LE - motoarele alea de la Audi enumerate de tine sunt extraordinare, nu bune, restul sunt bune / foarte bune. Daca e sa o luam asa de la BMW singurele motoare "bune" sunt 2.0 biturbo, 3.0 triturbo si cam atat. De fapt astea sunt singurele care ies in evidenta.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 24-09-12 at 15:39.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 15:18   #2177
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

cum poti verifica fiabilitatea unui motor vechi de 1 an? evident ca nu poti, pt ca fiabilitatea se vede o data cu trecerea anilor si a km asupra lui. asa ca etalonul pe care il avem acum vechi de 3 ani ca na, mai nou nu ai cum sa iti dai seama, arata ca bmw sta mai bine. la consum bmw castiga (bmw rwd consuma mai putin ca audi fwd).

motorul de pe R8 e cam imprumutat de la lamborghini. la fel si cel de 2.0 tfsi de la vw. 1.6 tdi la fel nu este motor audi ci este imprumutat de la vw (se stie ca el este facut special pt marcile mai ieftine si anume seat, skoda si vw golf & polo si prima data tot acolo a aparut)

sa iti mai reamintesc ca acum exista bmw 116d efficient dynamics edition cu 115 cai ?
steffan is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 15:20   #2178
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu mai vorbiti cand habar nu aveti cu ce se mananca. Motorul de pe R8 nu e imprumutat deloc de la Lambo. Este facut integral de Audi, Gallardo este proiectat integral de Audi. Este motorul lor. La fel si 2.0 TFSI varianta de 300CP despre care se vorbea. Momentan nu exista VW cu motorul asta. Sunteti atat de fanatici incat ajungeti sa postati numai balarii.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 15:22   #2179
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

la baza este acelasi motor de la vw prezent pe golf 6 r sau scirocco
steffan is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 15:56   #2180
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by steffan View Post

sa iti mai reamintesc ca acum exista bmw 116d efficient dynamics edition cu 115 cai ?
Capacitatea cilindrica este de 1995 cc.
Attached Files
File Type: pdf 1series_datasheet.pdf (336.6 KB, 9 views)
Champion is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 16:22   #2181
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
la baza este acelasi motor de la vw prezent pe golf 6 r sau scirocco
Care la baza este acelasi motor prezent pe vechea generatie de S3 inca din 2005 si acelasi motor de pe TT-S din 2007.

5.0 de pe Gallardo este derivat din 4.2fsi de la audi prin adaugarea a doi cilindri si a altor modificari de rigoare si este construit in fabrica Audi de la Gyor de unde pleaca gata ansamblat in Italia.

@GTR, 4.2tdi 381 cp si 850NM nu este un motor nou. in esenta este acelasi motor ca inainte numai ca a fost optimizat.
Motorul de 3 litri biturbo de la BMW si 313 cp nu este un motor nou ci este derivat din generatia anterioara samd pana se ajunge in 2007 la vaitanta de 272 cp adica cea ce o ai tu pe masina.

Trebuie sa fim seriosi si sa nu ne agatam de nimicuri pt a argumenta ceva. Tu crezi ca cine are bani de o masina cu motor de 4.2 litri se uita la taxe? Tu crezi ca cine isi cumpara apartament de 150.000 euro se uita la faptul ca un LED de 55 inch costa 2500 euro? Cine ajunge la Burj Al arab si plateste 1200 de dolari pe noapte se uita la faptul ca il costa pranzul 200 de dolari ?

Recunosc ca in marea majoritate a cazurilor, motorizarile BMW consuma mai putin.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 16:36   #2182
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Haha, ce-mi plac campaniile astea.

Click image for larger version

Name:	pp1.jpg
Views:	72
Size:	102.2 KB
ID:	2561151
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 16:48   #2183
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@champion: eu am gasit acum ca este vorba de un motor 1598 abia intrat pe piata de foarte putin timp.

@specialist: n-ai tu idee cate panamera nu sunt trecute ca autoutilitare ca sa scape romanii de impozit
steffan is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 19:05   #2184
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Mie imi place ca GTR are un stil de a posta si din tantar face armasar, foloseste cuvinte "grele" de ai impresia ca BMW e miezu cand de fapt ei ia bataie pe aproape toate fronturile. Uneori refuza sa accepte realitatea desi sunt convins ca e constient de ea.

Faptul ca ai tu 2-3 prieteni cu 1.4 TSI care le consuma mult nu e etalon, asa stiu si eu Golf 6 1.2 TSI, Golf 5 1.4 170 CP care consuma chiar putin raportat la putere.

Nu mai trage cu 3.0 tri turbo ca e la fel de performant ca 4.2 TDI ca ti-am aratat de mai multe ori film cu A6 AVANT (!) 313 CP vs Seria 5 sedan 3.0 tri turbo si BMW-ul era FOARTE PUTIN mai rapid. Adauga 70CP in plus (4.2 TDI) si o sa mucifice motorul ala cu 3 turbine.

Nu e deloc aiurea sa compari 4.2 TDI cu 3.0 tri turbo. BMW au optat pentru o turbina in plus, Audi pentru CC in plus.

Renunta sa mai folosesti exprimari gen "petarda", "isi bate joc", etc cand in realitate diferentele sunt minime. Vorbeam de motoare (3.0 single turbo) si ai ajuns la concluzia ca Seria 3 isi "bate joc" de A5. Faptul ca pe 0-100 pierde bemveul si pana la 200 ii da 5-10 metri nu e "isi bate joc". Un 330d E92 isi bate joc de un Hyundai Accent poate. Sa nu mai spun ca intr-o discutie de motoare, tu ai ajuns la concluzia ca 3.0d de la BMW e mai bun ca 3.0 TDI ca ii da pana la 200 o masina la A5, nu ca ar fi din cauza greutatii mai mari sau alti factori, masinile sunt absolut identice singura variabila fiind motorul, nu ?

Tu ai pus 3.0d single turbo de la BMW ca fiind mai bun ca 3.0 TDI ? Oare ? Sunt fix aceeasi mancare de peste, au ~ aceleasi puteri (+/- 5 CP in functie de an) si ~ aceleasi performante, dar la tine un 5CP in plus prinsi intr-un facelift si 1 masina in fata la 200 (desi pe 0-100 e mai lent) inseamna mucificare, bla bla bla, BMW e fortza. Posteaza si tu mai obiectiv.

LE - motoarele alea de la Audi enumerate de tine sunt extraordinare, nu bune, restul sunt bune / foarte bune. Daca e sa o luam asa de la BMW singurele motoare "bune" sunt 2.0 biturbo, 3.0 triturbo si cam atat. De fapt astea sunt singurele care ies in evidenta.
Si in review-uri 1.2 tsi si 1.4 tsi nu prea sunt laudate nicaieri, cat de fiabilitatea si consumul lor poti sa intrebi orice posesor, sa consulti forumul VW/Audi/Skoda/Seat, sau mecanic de la Porsche ca sa te convigi ca sunt niste petarde de motoare. Plange tot forumul VAG de consumuri de 11-14 in oras si de probleme avute cu motoarele, dar totul este sa dai un Google, sa intri pe forumuri, etc..

cautare Google: "consum 1.2 tsi" si "consum 1.4 tsi" la cautarea din urma te sperii )

la fel "probleme 1.2 tsi" si "probleme 1.4 tsi"

cam ce scrie lumea pe forumuri:

"De mult nu mai cred in fiabilitatea motoarelor TSI, de oricare ar fi ele, insa sunt diferente intre ele, unele sunt mai slabe, altele un pic mai reusite si mai tine si de norocul personal, ca la daciile 1310 din epoca de aur...
Mai sunt si norocosi care nu au avut probleme la 1.4TSI nici in 150 000km dar asta mai rar, nici 1.4TSI - 122 CP CAXA, nu este lipsit de probleme de asta va asigur..." - Andrei1980 -
Gold member - Octavia 1.4 TSI 122

sau :http://www.autolatest.ro/auto-editor...petrol-engine-
"The evaluation of the Auto Bild grief box showed that most defects in the VW Touran compact MPV built between 2006 and 2007 occurred (1.4 TSI with 140 hp, engine code BMY) - typically at km stalls 40000-70000."

etc.

Este plin, dar plin netul de probleme si reclamatii, dar cand nu vrei sa le vezi, nu le vezi.

Referitor la motoarele de 3.0, aproape la fel de perfromant nu inseamna ca este la fel de performant. Daca-ti pun si masina mea comparata cu cea de 313CP pe ceasuri chiar nu este diferenta asa mare pe ceasuri, dar real sunt mai mult de 2 masini diferenta de la 0-200 km/h.

"(4.2 TDI) si o sa mucifice motorul ala cu 3 turbine." - asta este o parere, nicidecum o certitudine. Si eu astept comparatia. Real, da, ar trebui sa-l mucifice, dar tare-mi e ca abea il bate pe 400m sau 0-200 km/h.

Una peste alta 4.2 nu scoate nici macar 90 CP/l, tare motor! ) Maine poimaine ne trezim cu un diesel american de 6.0 L si 400 CP, o sa se p pe asta de la Audi. Ala motor ))

3.0 d ala are > 120 CP/l la diesel. Nasol motor, slabe performante.

repet intrebarea: ce motor diesel echivalent si la capacitate si la turbine are Audi mai tare decat BMW in ultimii 10 ani?

Duel: BMW 530 d xDrive (F10) vs Audi A6 3.0 TDI quattro S Tronic
http://www.zeperfs.com/duel3865-3846.htm

BMW 330 Xd A (E90) vs Audi A4 3.0 Tdi Quattro DPF:
http://www.zeperfs.com/duel2722-1908.htm

Unde este superioritatea Audi? Poate vi si tu cu niste dovezi, ca numai gura e de tine.

Pai si 2.0d cu o turbina de la BMW se p de 10 ani pe cele de la Audi.

Si vezi ca Zeperfs asta reflecta FIX REALITATEA, testat de "n" ori cu multe masini,
inclusiv ultima comparatie de ieri, exact, dar exact ca pe Zeperfs:
BMW 535 d (E60) 272 CP vs Audi A6 3.0 TDI quattro S Tronic (245 CP)
http://www.zeperfs.com/duel1249-3846.htm
.

Tu in afara de vorbe, aduci si ceva dovezi?
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-09-12, 07:56   #2185
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Buna dimineata !
Observ ca in comparatiile userului GTR nu se tine cont de nimic, de nici un detaliu tehnic ci doar de capacitatea cilindrica.

Incepem cu sfarsitul:
Ultima comparatie postata este ilogica si anormala: se compara un motor diesel cu doua turbine si 272 cp cu o motorizare diesel cu o singura turbina si nu inteleg de ce se face acest lucru. De asemenea, masina echipata cu dieselul cu o singura turbina are si tractiune integrala care mai inseamna minim 5% pierderi suplimentare de putere in transmisie comparativ cu cealaltamasina ce este doar RWD.

Intr-a doua comparatie consider ca rezultatul este onorabil pt A4 3.0tdi mai ales ca masina are aprox 100kg in plus fata de 330xd e90, aceasta din urma avand tabla goala suficienta, antifonarea fiind precara.

In prima comparatie, nu s-a luat in calcul ultima varianta a lui 3.0tdi single turbo.
Adica se compara Bmw cu 258cp si 560nm cu Audi ce are 245cp si 500NM dar chiar si asa, diferentele de accelerare sunt infime. Ar trebui sa se priveasca si in subsolul paginii unde sunt trecuti timpii pe circuit, timpii ce scot in evidenta manevrabilitatea superioa a lui Audi A6. Prefer oricand o masina ce intarzie cu o secunda pana la 200km/h insa are o manevrabilitate net superioara. Totusi, se observa ca pana la 160KM/h, desi A6 are cp in minus, este in fata lui seria 5 sau in cel mai rau caz la egalitate, pierzand cu putin la vitezele de peste 160km/h. Deci, nu inteleg ce este cu acest exemplu si in favoarea carui producator a intentionat userul GTR sa il dea.

Cand sunt luate in calcul puteri echivalente, se intampla asa:

http://www.zeperfs.com/duel3298-2755.htm

Oricum, este destul de dificil de facut comparatii care sa fie echitabile pt ambele parti pt ca este greu sa se gaseasca teste cu motorizari aflate in acelasi stadiu de dezvoltare adica :

Cand 3.0tdi 240cp a aparut, era pe piata 3.0d cu 231(sau 233 cp), ulterior 3.0d a primit un upgrade la 245 cp. Dupa asta, a aparut 3.0tdi cu 245 cp si 3.0tdi cu 250cp(doar pe a, iar la scut timp 3.0d a primit 258cp.

Last edited by specialist; 25-09-12 at 08:02.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 25-09-12, 13:42   #2186
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Buna dimineata !
Observ ca in comparatiile userului GTR nu se tine cont de nimic, de nici un detaliu tehnic ci doar de capacitatea cilindrica.

Incepem cu sfarsitul:
Ultima comparatie postata este ilogica si anormala: se compara un motor diesel cu doua turbine si 272 cp cu o motorizare diesel cu o singura turbina si nu inteleg de ce se face acest lucru. De asemenea, masina echipata cu dieselul cu o singura turbina are si tractiune integrala care mai inseamna minim 5% pierderi suplimentare de putere in transmisie comparativ cu cealaltamasina ce este doar RWD.

Intr-a doua comparatie consider ca rezultatul este onorabil pt A4 3.0tdi mai ales ca masina are aprox 100kg in plus fata de 330xd e90, aceasta din urma avand tabla goala suficienta, antifonarea fiind precara.

In prima comparatie, nu s-a luat in calcul ultima varianta a lui 3.0tdi single turbo.
Adica se compara Bmw cu 258cp si 560nm cu Audi ce are 245cp si 500NM dar chiar si asa, diferentele de accelerare sunt infime. Ar trebui sa se priveasca si in subsolul paginii unde sunt trecuti timpii pe circuit, timpii ce scot in evidenta manevrabilitatea superioa a lui Audi A6. Prefer oricand o masina ce intarzie cu o secunda pana la 200km/h insa are o manevrabilitate net superioara. Totusi, se observa ca pana la 160KM/h, desi A6 are cp in minus, este in fata lui seria 5 sau in cel mai rau caz la egalitate, pierzand cu putin la vitezele de peste 160km/h. Deci, nu inteleg ce este cu acest exemplu si in favoarea carui producator a intentionat userul GTR sa il dea.

Cand sunt luate in calcul puteri echivalente, se intampla asa:

http://www.zeperfs.com/duel3298-2755.htm

Oricum, este destul de dificil de facut comparatii care sa fie echitabile pt ambele parti pt ca este greu sa se gaseasca teste cu motorizari aflate in acelasi stadiu de dezvoltare adica :

Cand 3.0tdi 240cp a aparut, era pe piata 3.0d cu 231(sau 233 cp), ulterior 3.0d a primit un upgrade la 245 cp. Dupa asta, a aparut 3.0tdi cu 245 cp si 3.0tdi cu 250cp(doar pe a, iar la scut timp 3.0d a primit 258cp.
Comparatiile mele tin de capacitatea cilindrica, oare nu asa se compara niste motoare?

Ultima comparatie era o experienta avuta cu o zi inainte si reflecta specificatiile corecte de pe zeperfs, asa cum si specificasem, nu era vorba neeaparat de comparatia dintre masini. Luata si ca o comparatie intre masini, diferenta este facuta de tehnologie, in cazul de fata de cutia de viteze cu rapoarte mai scurte si mult mai rapida. Comparatia este asemenatoare cu cea dintre masina mea si 530d F10 si face si dovada faptului ca un motor cu o turbina si putere mai mica face pefrect fata unui motor mai vechi cu mai multi CP si 2 turbine.

Eu sunt curios de unde ai scos asta?:"330xd e90........ avand tabla goala suficienta, antifonarea fiind precara." Ai mers vre-odata cu el, ca sa vezi cat aberezi?

"Oricum, este destul de dificil de facut comparatii care sa fie echitabile pt ambele parti pt ca este greu sa se gaseasca teste cu motorizari aflate in acelasi stadiu de dezvoltare adica"

Stadiile de dezvoltare au foat foarte apropiate, motoarele 3.0 d de pe BMW fiind ~ aceleasi din 2004 pana in 2008 si cam al fel si la Audi. 2008-2012 un nou stadiu de dezvoltare al ambilor.

Apreciez foarte mult noile motoare 3.0 diesel de la Audi, cutiile noi ale lor (cu frica de fiabilitate insa) la fel si sasiurile noi Audi. Poate singura dezamagire este in continuare designul. La fel apreciez si motoarele 2.0 de pe S3 si GTI edition si 2.5-ul de pe RS.

Mai nou am mers cu noul A3 2.0 TDI 150 CP, 3 usi. Masina merge foarte bine, interior dragut, finisari si materiale foarte bune, pretul absolut aberant.

La fel apreciez foarte mult si RS3 si TT-RS, preturile mi se par exagerate.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-09-12, 21:45   #2187
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu sunt curios de unde ai scos asta?:"330xd e90........ avand tabla goala suficienta, antifonarea fiind precara." Ai mers vre-odata cu el, ca sa vezi cat aberezi?

.
Eu nu aberez. Eu ma informez inainte sa scriu ceva pe aici. Eu nu nu aduc ca si contraargument in 2012 fiabilitatea precara la 2.0tdi, cand aceasta problema s-a rezolvat in 2008.

Uite aici diferenta intre felul cum isi finiseaza si antifoneaza masinile cei doi constructori in 2012.
https://i1244.photobucket.com/albums/...f4c54f39_h.jpg

Mai poti observa multe acolo: de exemplu care este masina cu cel mai bun si cel mai prost handling intre a3, seria 1, clasa A si V40. Sau poti observa careia din cele 4 i se poate pune apelativul de "tabla goala".
De fapt, mai jos poti vedea ca si comparand cu Giulietta, DS4 sau cu Focus, masini ieftine si de duzina, seria 1 are cel mai prost handling. Excepatand Giulietta, cea mai prost antifonata masina din toate cele 7 enumerate mai sus este seria 1.
https://i1244.photobucket.com/albums/...1b451526_h.jpg

Acum nu zic ca dupa standardele tale Bmw-ul nu este bine antifonat, insa conteaza cu ce il compari. Il compari cu ce ai mai condus sau cu ce este mai bun pe piata ? Il compari cu masini audi de acum 5-10 ani ?
Nu mai traiti din amintiri si acceptati realitatea: lumea s-a mai schimbat si altii au evoluat mai mult.


Pret aberant la audi A3 2.0tdi ? Aberant este seria 1 care desi este printre cele mai slabe compacte cu pretentii de pe piata, este masina cea mai scumpa.
Platesc oricand 3000 de euro in plus pe A3 in comparatie cu seria 1 la dotari si motorizari echivalente.

Last edited by specialist; 26-09-12 at 21:48.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 00:44   #2188
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

OFF cateodata (a se citi "de multe ori") lumea asta virtuala arata camcum o prezinta acest ziar http://www.theonion.com/, doar ca ei recunosc ca fac bascalie.
Va ambalati degeaba cu date de pe net si hai sa fim seriosi va alegeti o masina NOUA dupa niste cifre obtinute la comanda pe net sau incercati sa aflati cum sta treaba pe bune, ce bube are in viata reala?
@specialist faptul ca 1.4tsi consuma multisor fata de ce promite nu e o suspiciune e o realitate, documenteaza-te la ei acasa si vezi ce zic cei care s-au obosit sa faca un consum real. Da mergi cu 80 constant consuma putin, o calci un pic o sa vezi ca iesi mai bine cu un aspirat de aceeasi putere. In alta ordine de idei cred ca nu ti-e foarte clar de ce se folosesc 1-2 sau 3 turbine, pe scurt pentru o zona "plata" cat mai larga a zonei de cuplu maxim, acelasi motor va dezvolta aceeasi putere mazima si daca ii scoti cele 2 turbine mai mici din 3 dar condusul va fi mai incomod.

Eu mai repet ca televizorul, poatemai asculta cineva: puterile maxime ale MAI-urilor actuale sunt date de marketing si altele nu de limitari tehnice.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 11:49   #2189
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Eu nu aberez. Eu ma informez inainte sa scriu ceva pe aici. Eu nu nu aduc ca si contraargument in 2012 fiabilitatea precara la 2.0tdi, cand aceasta problema s-a rezolvat in 2008.

Uite aici diferenta intre felul cum isi finiseaza si antifoneaza masinile cei doi constructori in 2012.
https://i1244.photobucket.com/albums/...f4c54f39_h.jpg

Mai poti observa multe acolo: de exemplu care este masina cu cel mai bun si cel mai prost handling intre a3, seria 1, clasa A si V40. Sau poti observa careia din cele 4 i se poate pune apelativul de "tabla goala".
De fapt, mai jos poti vedea ca si comparand cu Giulietta, DS4 sau cu Focus, masini ieftine si de duzina, seria 1 are cel mai prost handling. Excepatand Giulietta, cea mai prost antifonata masina din toate cele 7 enumerate mai sus este seria 1.
https://i1244.photobucket.com/albums/...1b451526_h.jpg

Acum nu zic ca dupa standardele tale Bmw-ul nu este bine antifonat, insa conteaza cu ce il compari. Il compari cu ce ai mai condus sau cu ce este mai bun pe piata ? Il compari cu masini audi de acum 5-10 ani ?
Nu mai traiti din amintiri si acceptati realitatea: lumea s-a mai schimbat si altii au evoluat mai mult.


Pret aberant la audi A3 2.0tdi ? Aberant este seria 1 care desi este printre cele mai slabe compacte cu pretentii de pe piata, este masina cea mai scumpa.
Platesc oricand 3000 de euro in plus pe A3 in comparatie cu seria 1 la dotari si motorizari echivalente.
Pai parca vorbeam de Seria 3, sau amestecam merele cu perele? Nu am mers inca cu seria 1, asa ca nu pot sa ma exprim. Cu A3 am mers si mi-a placut. Pretul celor 3 de nou (A3, Seria 1, si noul A) este oricum EXORBITANT. A3 2.0 TDI in 3 usi, cu navigtie, cutie manuala si nimic deosebit (fara piele, sau alt pachet deosebit), putin peste 38k de EUR cu tot cu TVA. WOW, nu e aberant, NU?! Cam acelasi lucru si in cazul rivalilor. Dupa parerea mea sunt razna toate 3.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 14:26   #2190
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -