Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 12-09-12, 14:49   #2146
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

detalii despre chayenne S diesel aici :

http://www.porsche.com/germany/model...enne-s-diesel/
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 22:18   #2147
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ce legatura are cu topicul asta ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 22:20   #2148
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
iarasi cale lunga intre ce spune bmw si realitate:

0-80 km/h:4,1 s
0-100 km/h:5,8 s
0-120 km/h:7,9 s
0-130 km/h:9,2 s
0-160 km/h:13,8 s
0-180 km/h:18,1 s
0-200 km/h:24,3 s


bmw declara 5.4 pt 0-100. X5 M50d

http://www.auto-motor-und-sport.de/e...47.html?show=4


si pt ca tot veni vorba, se pare ca 4.2 tdi intr-o prima faza va avea 382 cp si 850 Nm adica 32 cp si si 50Nm in plus fata de varianta actuala de pe A8.
prima masina ce va avea acest motor va fi chayenne S diesel si va fi lansata la salonul auto de la paris.

porsche, baieti salon, declara 0-100km/h in 5.7 sec desi mi se pare o cifra pesimista.

http://www.autozeitung.de/auto-neuhe...ris-2012-preis

cred ca acest 4.2 tdi cu 8 cilindri si doua turbine poate ajunge din fabrica(si nu de la carpaci aftermarket) la un maxim de 450 cp si undeva peste 900NM dar asta undeva in cativa ani.

eu personal, daca as avea bani, mi-as lua un S7 pt vreme si drumuri bune si acest chayenne pt vreme si drumuri proaste.
Oricum o iei este trist sa ai nevoie de un 4.2 sa te bati cot la cot (sau sa bati greu) un 3.0 diesel. Adica dooar cu un motor cu 42% mai mare poti face fata? )) Tare, tare motor! Putem sa ne p. pe el? )
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 09:41   #2149
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW prezinta la Salonul Auto de la Paris (27 septembrie-14 octombrie) conceptul Active Tourer, care marcheaza primii pasi ai marcii premium germane catre o noua era: monovolume, tractiune fata si motoare cu trei pistoane. BMW Active Tourer este un hibrid avansat, capabil sa ruleze pana la 30 de kilometri exclusiv cu energia din bateriile litiu-ion.

BMW Active Tourer anunta deci sosirea in curand a primelor modele din istoria BMW cu tractiune pe rotile din fata, a primelor monovolume ale marcii si a primelor motoare cu trei pistoane puse vreodata sub capota unui BMW.


Sistemul de propulsie hibrid tip Plug-In (reincarcabil la priza domestica) poarta indicativul eDrive si este derivat din cel al conceptului BMW i8, cel care anunta o masina sport hibrida BMW pentru 2014.

Active Tourer are 4.353 mm lungime, 1.834 mm latime, 1.560 mm inaltime si un apatament de 2.670 mm. Deci acest concept este putin mai mare decat BMW Seria 1.

Pe acest concept BMW debuteaza si o noua generatie de Head-Up Display, cu afisaj color de inalta rezolutie proiectat pe o placuta de sticla amplasata intre parbriz si volan. Intensitatea iluminarii Head-Up Display variaza in functie de iluminarea ambientala. O solutie tehnica similara utilizeaza Peugeot pe modelul 408, spre exemplu, insa este o noutate pentru BMW, care pana acum proiecta informatiile tipice Head-Up Display direct pe parbriz.

Sistemul multimedia are un ecran de 8 inch.

Interior BMW Active Tourer Concept (sursa - BMW)
Interior BMW Active Tourer Concept (sursa - BMW)
Pe conceptul Active Tourer BMW prezinta si tehnologia Suspended Particle Device (SPD), prin intermediul caruia pasagerii pot alege, prin apasarea unui buton, gradul de transparenta al plafonului panoramic. Acesta poate fi foarte inchis, ca niste ochelari de soare puternici, sau perfect transparent. Acest reglaj se face electric. O tehnologie similara a lansat Mercedes-Benz in 2011, pe noul SLK, numita Magic Sky Control.

Pentru ca este o masina de familie, BMW Active Tourer are bancheta spate rabatabila 40:20:40, care atunci cand este pliata creaza o suprafata de incarcare perfect plata.

Sistemul de propulsie al BMW Active Tourer este format dintr-un motor pe benzina cu trei pistoane, de 1,5 litri, care transmite puterea la rotile din fata, si dintr-un propulsor electric sincron care deserveste rotile din spate (200 Newton-metru). Puterea maxima a intregului sistem de propulsie este de peste 140 kW/190 Cai Putere (CP), potrivit BMW. Consumul mediu este de 2,5 litri de benzina/100 km parcursi, iar emisiile de 60 grame CO2/km.

Propulsia eDrive trimite masina pana la 100 km/h in mai putin de 8 secunde, iar viteza maxima este de circa 200 km/h.

Pe langa posibilitatea de incarca la priza bateriile litiu-ion care asigura propulsia, reincarcarea este posibila in frana de motor si prin intermediul unui generator de mare putere conectat la motorul pe benzina.

Pentru a utiliza cat mai eficient energia, sistemul de navigatie “citeste” formele de relief pe care masina urmeaza sa le traverseze, astfel ca, spre exemplu, va amana incarcarea bateriilor litiu-ion pentru momentul in care va urma o coborare. Masina calculeaza unde este cel mai potrivit sa utilizeze motorul electric sau sa incarce bateriile.

In modul de condus Eco Pro, un asistent digital ii spune vocal soferului sa incetineasca sau sa ridice piciorul de pe acceleratie, anticipativ, daca stie ca pe ruta care urmeaza sa fie parcursa este un semafor, o intersectie sau un sens giratoriu. In acest mod, Eco Pro, motorul cu ardere interna poate fi dezactivat pana la viteze de 125 km/h. De asemenea, motorul cu combustie poate fi decuplat de la cutia de viteze, automat, pana la viteze de 160 km/h, pentru ca masina sa nu incetineasca franata de motor, ci doar de frecarea cu aerul si asfaltul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	0112012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	39
Size:	479.0 KB
ID:	2551993   Click image for larger version

Name:	0132012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	44
Size:	544.7 KB
ID:	2551994   Click image for larger version

Name:	0142012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	38
Size:	518.6 KB
ID:	2551995  

Click image for larger version

Name:	0152012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	33
Size:	523.3 KB
ID:	2551996   Click image for larger version

Name:	0162012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	36
Size:	520.1 KB
ID:	2551997   Click image for larger version

Name:	0172012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	34
Size:	607.4 KB
ID:	2551998  

Click image for larger version

Name:	0182012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	41
Size:	535.1 KB
ID:	2551999   Click image for larger version

Name:	0082012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	34
Size:	759.6 KB
ID:	2552000   Click image for larger version

Name:	0072012bmwconceptactivetourer-1.jpg
Views:	35
Size:	743.4 KB
ID:	2552001  

Click image for larger version

Name:	BMW_TwinPower_Turbo_1_5Litre_engine__2.jpg
Views:	44
Size:	267.9 KB
ID:	2552009   Click image for larger version

Name:	BMW_TwinPower_Turbo_1_5Litre_engine_4.jpg
Views:	60
Size:	260.3 KB
ID:	2552013   Click image for larger version

Name:	bmw-active-tourer-concept-12.jpg
Views:	56
Size:	1.60 MB
ID:	2552015  


Last edited by UNLORD; 14-09-12 at 09:50.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 11:36   #2150
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Incet, incet, raman puristii BMW fara argumente de genul "Daca vrei 'fun' iei bmw, tractiune spate, distractie, sportivitate, sunetul motorului in 6 cilindri, etc".
Acum deja intra in categoria fiat 500 cu motoarele lor in 3.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 12:03   #2151
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Incet, incet, raman puristii BMW fara argumente de genul "Daca vrei 'fun' iei bmw, tractiune spate, distractie, sportivitate, sunetul motorului in 6 cilindri, etc".
Acum deja intra in categoria fiat 500 cu motoarele lor in 3.
Fiat are in 2 cilindri (si consuma cat unul in 4)... Oricum e un van (concurent cu Merc. A/B-Klasse), nu un coupe ... e pt familisti, o sa mai existe si modele cu tractiune spate cu motoare in 6 sau in 8, stai linistit ... nici eu nu mi-as lua asa ceva ... din pacate generatie viitoare de seria 1 va avea tractiune fata, desi sunt convins ca o sa faca treaba buna, cum si Mini face ...

P.s. Si un Video:

Last edited by UNLORD; 14-09-12 at 12:06.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 12:08   #2152
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu contest ca vor fi motoare bune sau masini bune, sigur ca vor fi, dar totusi... BMW isi pierde din farmec cu marketing-ul lor.

Stiu ca am exagerat in comparatia cu Fiat 500, dar cred ca ai inteles ce am vrut sa subliniez.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 12:20   #2153
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Este acelasi lucru ca si cu Porsche diesel, numai ca din pacate asta este directia in care se indreapta industria auto - produse de consum.
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 15:50   #2154
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

GTR,
Sunt mai multe posibilitati de a obtine acelasi lucru.

Poate unii pt a crea un motor diesel de 381 cp folosesc 10 cilindri si o turbina, audi foloseste 8 cilindri si doua turbine, iar bmw 6 cilindri si 3 turbine.

Mai mult de atat , cei de la bmw s-au gandit(probabil) ca este mai eficient financiar sa mai adaugi o turbina la un motor deja existent decat sa dezvolte de la zero un V8 cu doua turbine. Sa tinem cont ca BMW nu aveau un V8 pe care sa-l dezvolte, deci solutia lor cu 3 tubine pe un motor de 3 litri, este de inteles.
Audi aveau de mai multi ani un motor V8 pe care au ales sa il dezvolte. Solutia aleasa de ei cu 4.2 tdi mi se pare la fel de onorabila ca si cea a celor de la BMW.

Totusi, daca ne gandim, un V8 de 4.2 litri are foarte multe avantaje: va fi sigur mai fiabil decat motorul cu aceeasi putere de la bmw, pt ca foloseste mai putine turbine, riscurile sunt mai mici, temperatura in compartimentul motor este mai mica si nu in ultimul rand, sunetul unui V8 de 4.2 litri este imbatabil in comparatia cu unul in 6 cilindri.
Taxele sunt neimportante pentru ca un posesor de astfel de masina, isi permite de regula costul unor taxe mai mari.

Inainte sa jignesti munca altora, ar trebui sa astepti rezultatele unor teste. Eu personal, astept sa vedem daca se va putea apropia macar X5 M50d de performantele lui Porsche Cayenne diesel S, desi tu parca esti cititor in stele si te ingramadesti sa jignesti ceva despre care nu stie nimeni mai nimic.

De asemenea, as dori sa vad un test comparativ intre seria 7 M50xd si audi A8 4.2tdi desi audi are deocamdata 350 cp.
Atunci se va lamuri clar care solutie este mai buna iar pana atunci te rog sa respecti si opiniile celorlalti colegi de pe forum pentru ca nimeni nu a facut un test real pentru a se dovedi daca o solutie cu 6 cilindri si 3 turbine este mai buna mecanic decat una cu 8 cilindri si 2 turbine.

Vreau sa inchei spunand ca pe vremea in care bmw comercializa autoturisme BMW cu motoare de 2 litri si 170 cp, cei din grupul VAG aveau in oferta motoare de 1.4 litri si 180 cp. Practic, cei doi constructori au ales la acel moment solutii diferite: primul o capacitate cilindrica mai mare insa fara nici o turbina, iar cel de-al doilea force induction. Nu inteleg de ce dumneata consideri ca o linie aleasa de un constructor trebuie sa fie neaparat urmata de ceilalti.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 23:55   #2155
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Foarte urat si neinteresant, atat ca design cat si ca motoare acest Active Tourer!!

BMW cu tractiune fata.. mda dar ce ne facem ca audi doar cu asta se lauda?! Si o pune chiar si pe o limuzina ca A7?! sau pe nava amiral A8? pff...
steffan is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 23:59   #2156
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Exact asta e si ideea. Audi e de cacat ca pune tractiune fata pe A6-7-8, dar cand o face BMW, fanii bavarezi sunt "si ce, si Audi o face".
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 15-09-12, 00:04   #2157
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Batalie mare intre BMW si Audi...cel putin asta reiese din ultimile posturi...poate ar trebui redenumit topicul "mercedes vs BMW&Audi",asta ca tot vorbea unul mai sus de etaloane.Eu unul astept S-ul 2013 sa vedem atunci care este etalonul si care este primul care cumpara "patente".

PS.Nu ma bagati in seama,ma plictiseam si oricum nu sunt la curent cu noutatile precum veteranii acestui topic.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 15-09-12, 00:45   #2158
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Eu unul astept S-ul 2013 sa vedem atunci care este etalonul si care este primul care cumpara "patente".

PS.Nu ma bagati in seama,ma plictiseam si oricum nu sunt la curent cu noutatile precum veteranii acestui topic.
eu te bag... s-ul a fost mereu si sigur ca asa o sa ramana taticul lor. chiar si acum s-ul actual le cam bate pe tinerele de a8 si seria 7 si are cam 7 ani vechime!

Plus ca viitorul s o sa trebuiasca sa ii tina loc si maybach-ului, deci cu siguranta sa o sa fie ceva deosebit
steffan is offline   Reply With Quote
Old 15-09-12, 10:20   #2159
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
GTR,
Sunt mai multe posibilitati de a obtine acelasi lucru.

Poate unii pt a crea un motor diesel de 381 cp folosesc 10 cilindri si o turbina, audi foloseste 8 cilindri si doua turbine, iar bmw 6 cilindri si 3 turbine.

Mai mult de atat , cei de la bmw s-au gandit(probabil) ca este mai eficient financiar sa mai adaugi o turbina la un motor deja existent decat sa dezvolte de la zero un V8 cu doua turbine. Sa tinem cont ca BMW nu aveau un V8 pe care sa-l dezvolte, deci solutia lor cu 3 tubine pe un motor de 3 litri, este de inteles.
Audi aveau de mai multi ani un motor V8 pe care au ales sa il dezvolte. Solutia aleasa de ei cu 4.2 tdi mi se pare la fel de onorabila ca si cea a celor de la BMW.

Totusi, daca ne gandim, un V8 de 4.2 litri are foarte multe avantaje: va fi sigur mai fiabil decat motorul cu aceeasi putere de la bmw, pt ca foloseste mai putine turbine, riscurile sunt mai mici, temperatura in compartimentul motor este mai mica si nu in ultimul rand, sunetul unui V8 de 4.2 litri este imbatabil in comparatia cu unul in 6 cilindri.
Taxele sunt neimportante pentru ca un posesor de astfel de masina, isi permite de regula costul unor taxe mai mari.

Inainte sa jignesti munca altora, ar trebui sa astepti rezultatele unor teste. Eu personal, astept sa vedem daca se va putea apropia macar X5 M50d de performantele lui Porsche Cayenne diesel S, desi tu parca esti cititor in stele si te ingramadesti sa jignesti ceva despre care nu stie nimeni mai nimic.

De asemenea, as dori sa vad un test comparativ intre seria 7 M50xd si audi A8 4.2tdi desi audi are deocamdata 350 cp.
Atunci se va lamuri clar care solutie este mai buna iar pana atunci te rog sa respecti si opiniile celorlalti colegi de pe forum pentru ca nimeni nu a facut un test real pentru a se dovedi daca o solutie cu 6 cilindri si 3 turbine este mai buna mecanic decat una cu 8 cilindri si 2 turbine.

Vreau sa inchei spunand ca pe vremea in care bmw comercializa autoturisme BMW cu motoare de 2 litri si 170 cp, cei din grupul VAG aveau in oferta motoare de 1.4 litri si 180 cp. Practic, cei doi constructori au ales la acel moment solutii diferite: primul o capacitate cilindrica mai mare insa fara nici o turbina, iar cel de-al doilea force induction. Nu inteleg de ce dumneata consideri ca o linie aleasa de un constructor trebuie sa fie neaparat urmata de ceilalti.
1. Pe mine nu ma intereseaza numarul de cilindri, ci capacitatea cilindrica, iar de numarul de turbine s-au legat intodeauna VAG-istii, asa ca de-asta am specificat.

2. Ba da, si BMW a avut V8 diesel pana in 2008 inclusiv, dar cum eficientizarea tine de micsorarea capacitatii, BMW a facut-o, Audi NU. Solutia cu 3 turbine este de inteles pentru BMW dar nu inca pentru altii, este primul si unicul producator care face asta, se numeste tehnologie, unde BMW este cu un pas inainte, deocamdata.
4.2 TDi la aproximativ aceleasi performante cu un 3.0d nu este deloc onorabil, este o rusine.
(ce vezi tu onorabil? )))

De fiabilitate deocamdata vorbim la BMW, Audi facandu-se de rusine in ultimii 10 ani cu multe motoare. Fiabilitatea consta acum mai mult in tehnologie si calitatea fabricatiei, unde BMW a cam spart pe dieseluri.

Maine poimaine punem motor de camion pe masina, ca doar ala tine 1.5 milioane de km.

Sunetul putem sa ne p pe el? De cand iti cumperi diesel pentru sunet? ) Oricum cel mai tare sunet actual diesel il are A6 3.0 TDI 313CP si tine de evacuare mai mult decat de motor.

3. Ar fi rusinos ca Porsche Cayenne cu un motor de 4.2 (+40%) sa nu bata X5 50d (3.0).

Comparatiile se fac in general intre motoare cu acelasi tip de combustibil si aceeasi capacitate (exceptand clasa superssport, normal), cam asta inseamna diferentiere de tehnologie.

4. Pai tocmai ca sa nu compar porcarii ca 1.4 TSi cu aspirate, am comparat motoare de aceeasi capacitate, cu acelasi tip de admisie.

Linia aleasa de contructor este fix aceeasi in cazul motoarelor de 2.0 si 3,0d, adica capacitati echivalente cu admisie fortata. Cu 1 singura exceptie, Audi pe motaorele diesel cel putin nu a suflat in ultimii 8 ani.
Sa mai specificam ca in comparatiile directe din ultimii 8 ani ale motoarelor diesel, pe langa puterea mai mai mare, au avut un consum mai mic si o fiabilitate incomparabila.

Deci pana una alta Audi mai are multe de facut si demonstrat ca sa se poata compara cu BMW in materie de motoare diesel.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-09-12, 10:29   #2160
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Batalie mare intre BMW si Audi...cel putin asta reiese din ultimile posturi...poate ar trebui redenumit topicul "mercedes vs BMW&Audi",asta ca tot vorbea unul mai sus de etaloane.Eu unul astept S-ul 2013 sa vedem atunci care este etalonul si care este primul care cumpara "patente".

PS.Nu ma bagati in seama,ma plictiseam si oricum nu sunt la curent cu noutatile precum veteranii acestui topic.
Pai A-Class o sa fie probabil etalonul clasei (overall) iar de S-Class nici nu are rost sa comentam, este rege incoronat si nedetronat din "epoca de piatra".

BMW imi place mai mult pentru motoare, dinamica si senzatie sportiva oferita.

Mercedes pentru confort, pentru senzatia "chill" oferita, pentru presatanta, imagine etc..

Mercedes este in general etalonul placerii condusului normal, mie personal placandu-mi cel mai mult.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -