Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-05-12, 16:41   #1996
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

cand spui client al marcilor premium te referi strict la cel care cumpara o masina premium noua. punct!

mai sus se vorbea despre vanzarile celor 2 constructori. pai cumva acolo se pun si sh-urile?! clar ca nu!

nu sunt de acord cu partea cum a obtinut omul banii. nu conteaza din ce faci bani, atata timp cat ei sunt facuti cinstit si sunt suficienti sa iti intretina nevoile tale si ale familiei!
steffan is offline   Reply With Quote
Old 10-05-12, 00:46   #1997
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
acum sa fim seriosi, despre ce club vorbesti? si ce anume face acest club imaginar, unul inchis? cui ii este accesibil ?
o persoana ce isi ia un rapan de bmw, mercedes, audi vechi de o generatie/doua/trei si cu 300.000km, pardon 96.000 km reali, este client de masina premium ?

eu il vad client de logan, matiz si cee'd.

adica, sper ca nu are cineva impresia ca daca da 14.000 euro pe un e60 din 2007, el se numeste client de masina premium. nivelul unui astfel de personaj este de de i40, octavia, megane, 308. de regula asta este un pietzar, un buticar(notiuni ce nu trebuiesc citite ad-litteram ci caracterizeaza o categorie de oameni) sau un amarat care daca este salariat undeva cu 3000 lei lunar, isi face si el un credit pe 5-7 ani ca sa arate si el ca este cineva (problema este ca el chiar crede asta despre sine).

numai la noi in tara , totul este cu susul in jos.

prin alte parti, clientul de masina premium este cel ce si-a tocit coatele la scoala, a avut ambitii si acum foarte frumos ridica multe mii de euro/luna dintr-un salariu lunar sau din dividente la o firma proprie. clientul de masina premium este si ala care desi nu si-a sfarmat capul undeva, l-a inzestrat dumnezeu cu un talent pe care si l-a valorificat: sportiv, muzician(nu muzicant), sculptor, scriitor samd.
Salut!

Tocmai am schimbat draguta Celica cu un 535d E60 2005 (cu o diferenta de bani, normal).

Nu vreau sa par un sofer de masina premium, sunt un sofer de masina premium. Am 272CP (deocamdata), am confort si spatiu destul, am destule optiuni, nu ma consider sofer de i40 (nu ca as avea ceva cu i40-ul sau alta masina de gen) un consum cat de cat decent la performantele oferite.

Diferenta o fac cunostintele in domeniul auto. Eu ca sa-mi gasesc masina am cheltuit aproaqpe 1000 de EUR pe deplasari si cazare, am vazut ~25 de masini cam prin toata tara si mi-am ales o masina in stare foarte buna. Nu toata lumea are timpul, priceperea, rabdarea sa faca ce am facut eu. Majoritatii oamenilor le-as recomanda o masina gen i40 nou, daca nu au cunostintele si timpul necesar alegerii unei masini. Din ~25 de masini vazute doar 3 isi meritau banii, majoritatea fiind o mare teapa, cu kilometraje date mult inapoi, lovite destul de rau si reparate, neingrijite, etc..

Cam asa se face diferentierea intre un cumparator de masina premium si una mult mai noua sau chiar noua dar mai putin premium.

P.S.

Poti sa stai linistit, nu am facut credit nici macar de 1 RON. :P
.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 10-05-12, 10:52   #1998
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Felicitari pt achizitie, sa te bucuri de ea si sa ne mai spui si cateva detalii tehnice: masa, aceeleratii daca ai masurat ceva, ce iti place si ce nu iti place si un topic la "masina mea Bmw" !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-05-12, 12:00   #1999
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Tuning Audi: B&B transforma noul A6 TDI intr-un rival pentru BMW M550d xDrive Pana la 390 cai putere, 760 Newton-Metri si 278 kilometri pe ora. Sunt cifre care nu doar ca vor bucura auzul posesorilor noului Audi A6 3.0 TDI, dar cel mai probabil vor si baga spaima in proprietarii recent-lansatului BMW M550d xDrive.

Considerat a fi primul automobil din lume dotat cu un propulsor tri-turbo, noul BMW M550 xDrive gazduieste sub a sa capota nu mai putin de 381 cai putere si 740 Newton-Metri. De asemenea, la fel de impresionante se anunta a fi si performantele, modelul constructorului bavarez reusind sa accelereze de la 0 la 100 km in doar 4.7 secunde. Drept urmare, atunci cand vine vorba de rivali, acestia cu greu pot fi gasiti. Sau cel putin asa statea situatia pana acum... Disponibil in trei versiuni diferite de putere, pachetul de tuning dezvoltat de B&B si dedicat ultimului Audi A6 3.0 TDI ofera pana la 390 CP si 760 Nm, valori arhisuficiente pentru ca acul vitezometrului sa urce pana la pragul celor 278 km/h. Din pacate, compania de tuning nu a anuntat si timpul in care se realizeaza acceleratia de la 0 la 100 km/h, insa este bine de stiut ca pretul modificarilor se ridica la aproximativ 5.000 euro - modificari ce includ, printre altele, si optimizarea unitatii de control, instalarea unor injectoare speciale, cresterea presiunii in turbine cu 0.25 bar sau upgradarea sistemului de admisie si inductie. Pentru cei care nu vor sa arunce prea multi bani pe tuning sau, pur si simplu, nu au nevoie de atata putere, specialistii B&B au in magazie si un modest Stage 1, ce consta in optimizarea unitatii de control si cresterea presiunii in turbine cu doar 0.15 bar. In urma acestui tratament, noul Audi A6 3.0 TDI beneficiaza de 'numai' 340 CP si 690 Nm, in timp ce proprietarul sau va fi nevoit sa renunte la 'doar' 1.498 euro. Varianta de mijloc - sau, daca vrei, versiunea Stage 2, include aceeasi optimizare a unitatii de control care, impreuna cu cresterea presiunii in turbine cu pana la 0.2 bar, duce la un total de 365 cai putere si 720 Newton-Metri. Pretul? 1.698 euro. In ceea ce priveste costul de achizitie, noul Audi A6 3.0 TDI de 313 cai putere poate fi al tau pentru putin peste 55.000 euro.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	audi-a6-3-0-tdi-by-b-b-8d7d411315c80ade9d-800-0-1-95-0.jpg
Views:	52
Size:	69.4 KB
ID:	2428598   Click image for larger version

Name:	audi-a6-3-0-tdi-by-b-b-8e45d11315c880782a-800-0-1-95-0.jpg
Views:	59
Size:	79.1 KB
ID:	2428599   Click image for larger version

Name:	audi-a6-3-0-tdi-by-b-b-17ee911315cc00cdad-800-0-1-95-0.jpg
Views:	48
Size:	77.2 KB
ID:	2428600  

__________________

Last edited by adrian78bmw; 12-05-12 at 12:05.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 12-05-12, 20:26   #2000
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Felicitari pt achizitie, sa te bucuri de ea si sa ne mai spui si cateva detalii tehnice: masa, aceeleratii daca ai masurat ceva, ce iti place si ce nu iti place si un topic la "masina mea Bmw" !
Multumesc, multumesc.

O sa o postez cand o sa am mai mult timp si sa-i afc si niste fotografii.


Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Tuning Audi: B&B transforma noul A6 TDI intr-un rival pentru BMW M550d xDrive Pana la 390 cai putere, 760 Newton-Metri si 278 kilometri pe ora. Sunt cifre care nu doar ca vor bucura auzul posesorilor noului Audi A6 3.0 TDI, dar cel mai probabil vor si baga spaima in proprietarii recent-lansatului BMW M550d xDrive.

Considerat a fi primul automobil din lume dotat cu .................................................. ......................stul de achizitie, noul Audi A6 3.0 TDI de 313 cai putere poate fi al tau pentru putin peste 55.000 euro.
Asta nu este nici o surpriza. Modificarile vor fi mai mari de atat, si la Audi si la BMW.

535d E60 l-au dus si pana in 440 CP, nu vreau sa ma gandesc unde vor ajunge cu noile motoare de 3.0d cei de la Audi si BMW.

Oricum noul A6 este intr-adevar impresionant, un foarte foarte mare pas fata de generatia anterioara. Sa speram ca pe langa sasiu, motoare si performante nu vor mai avea nici bube tampite de fiabilitate.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-05-12, 21:28   #2001
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
acum sa fim seriosi, despre ce club vorbesti? si ce anume face acest club imaginar, unul inchis? cui ii este accesibil ?
o persoana ce isi ia un rapan de bmw, mercedes, audi vechi de o generatie/doua/trei si cu 300.000km, pardon 96.000 km reali, este client de masina premium ?

eu il vad client de logan, matiz si cee'd.

adica, sper ca nu are cineva impresia ca daca da 14.000 euro pe un e60 din 2007, el se numeste client de masina premium. nivelul unui astfel de personaj este de de i40, octavia, megane, 308. de regula asta este un pietzar, un buticar(notiuni ce nu trebuiesc citite ad-litteram ci caracterizeaza o categorie de oameni) sau un amarat care daca este salariat undeva cu 3000 lei lunar, isi face si el un credit pe 5-7 ani ca sa arate si el ca este cineva (problema este ca el chiar crede asta despre sine).

numai la noi in tara , totul este cu susul in jos.

prin alte parti, clientul de masina premium este cel ce si-a tocit coatele la scoala, a avut ambitii si acum foarte frumos ridica multe mii de euro/luna dintr-un salariu lunar sau din dividente la o firma proprie. clientul de masina premium este si ala care desi nu si-a sfarmat capul undeva, l-a inzestrat dumnezeu cu un talent pe care si l-a valorificat: sportiv, muzician(nu muzicant), sculptor, scriitor samd.
deacord cu tine, mai putin partea ingrosata. ala e doar portretul tristului cu viata de soarece de biblioteca, nascut sa fie sclav o viaţă. si asta o spune unul care a facut scoli de s-a plictisit, pana aproape de 30 de ani, cu diplome nenumarate. inutile de la un punct, pentru formarea corecta ca om normal, dar asta e deja alta discutie...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 00:39   #2002
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
deacord cu tine, mai putin partea ingrosata. ala e doar portretul tristului cu viata de soarece de biblioteca, nascut sa fie sclav o viaţă. si asta o spune unul care a facut scoli de s-a plictisit, pana aproape de 30 de ani, cu diplome nenumarate. inutile de la un punct, pentru formarea corecta ca om normal, dar asta e deja alta discutie...
Vezi ca ai ratat partea cu " prin alte parti " , la noi e cunoscuta treaba
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 10:02   #2003
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

OFICIAL: BMW Seria 1 cu trei portiere și noul M135i

BMW lansează a doua versiune de caroserie pentru cel mai mic model din gamă: Seria 1 cu trei uși. Tot acum anunță și cea mai puternică versiune a acestui model: M135i

A doua versiune de caroserie pentru modelul BMW Seria 1 este cea cu trei portiere. Alături de această versiune de caroserie, BMW lansează cel mai puternic model din gama Seriei 1. Este vorba de M135i, un model animat de un motor cu șase cilindri și tehnologie M Performance TwinPower Turbo de 320 CP.

Motorul lui M135i are o capacitate cilindrică de trei litri și sistem turbo. Puterea de 320 CP este atinsă la 5.800 rpm, iar cuplul maxim este de 450 Nm între 1.300 și 4.500 rpm. Are nevoie de doar 5.1 secunde pentru a atinge prima sută de km/oră, iar dacă este dotat cu cutie automată acest timp scade la 4.9 secunde. Consumul mediu este de 8 litri/100 km. La exterior modelul cu sigle M poate fi recunoscut ușor datorită elementelor sportive. Spoilerul față este tipic modelelor preparate de divizia M, iar priza de aer din spoiler este mare pentru a satisface apetitul pentru oxigen proaspăt al motorului cu șase cilindri. Fustele laterale și jantele de 18 inch cu design M completează tabloul acestui model performant. Interiorul este finisat cu piele Hexagon/Alcantara, volan de piele M, elemente de aluminiu și inserții în culoarea Estoril Blue.

Motorizări
În afară de M135i, gama modelului BMW Seria 1 cu trei portiere va fi alcătuită din șapte versiuni de motorizare:

BMW 125i. Acesta versiune are sub capotă un motor cu patru cilindri turbo de doi litri ce furnizează 218 CP la 5.000 rpm. Cuplul maxim este de 310 Nm între 1.350 și 4.800 rpm. 0-100 km/h: 6.4 secunde, Viteză maximă 245 km/oră. Consum mediu 6.6 l/100 km

BMW 116i. Patru cilindri în linie turbo, 1.6 litri, 136 CP/4.350 rpm, 220 Nm la 1.350 rpm, 0-100 km/h: 8.5 secunde, viteză maximă: 210 km/oră, consum mediu: 5.5 l/100 km

BMW 114i. Cel mai mic motor disponibil pe seria 1 cu trei uși este tot un patru cilindri turbo de 1.6 litri, dar care dezvoltă doar 102 CP la 4.000 rpm și 180 Nm la 1.100 rpm. Are nevoie de 11.2 secunde pentru a accelera pâna la 100 km/oră, iar viteza maximă este de 195 km/oră. Consumul mediu de carburant este de 5.5 l/100 km.

BMW 125d. Patru cilindri în linie, turbodiesel, doi litri, 218 CP/ 4.000 rpm, 450 Nm între 1.500 și 2.500 rpm. 0-100 km/oră: 6.5 secunde, viteză maximă: 240 km/oră, consum mediu: 4.9 litri/100 km.

BMW 118d. Patru cilindri în linie, turbodiesel, doi litri, 143 CP/ 4.000 rpm, 320 Nm între 1.750 și 2.500 rpm, 0-100 km/oră: 8.9 secunde, viteză maximă: 212 km/oră, consum mediu: 4.4 litri/100 km.

BMW 116d. Patru cilindri în linie, turbodiesel, doi litri, 116 CP/ 4.000 rpm, 260 Nm între 1.750 și 2.500 rpm, 0-100 km/oră: 10.3 secunde, viteză maximă: 200 km/oră, consum mediu: 4.3 litri/100 km.

BMW 116d EfficientDynamics Edition. Patru cilindri în linie, turbodiesel, doi litri, 116 CP/ 4.000 rpm, 260 Nm între 1.750 și 2.500 rpm, 0-100 km/oră: 10.5 secunde, viteză maximă: 195 km/oră, consum mediu: 3.8 litri/100 km.

Ca și în cazul versiunii cu cinci portiere, BMW Seria 1 va fi disponibilă în trei linii de echipare și finisare: Sport Line, Urban Line și pachetul M Sport. Față de generația anterioară a modelului Seria 1 cu trei uși, lungimea a crescut cu 85 mm, iar ampatamentul cu 30 mm. Viitorii clienți vor putea opta pentru două sau trei locuri pe bancheta din spate, iar portbagajul are o capacitate de 360 litri.

În România, noul BMW seria 1 cu trei portiere sosește în luna septembrie cu prețuri începând de la 18.250 Euro fără TVA pentru versiunea 114i.

Via | BMW
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	172969l.jpg
Views:	30
Size:	920.0 KB
ID:	2429823   Click image for larger version

Name:	188664l.jpg
Views:	34
Size:	1.03 MB
ID:	2429824   Click image for larger version

Name:	487961l.jpg
Views:	34
Size:	878.4 KB
ID:	2429825  

Click image for larger version

Name:	583976l.jpg
Views:	87
Size:	809.1 KB
ID:	2429826   Click image for larger version

Name:	608242l.jpg
Views:	30
Size:	1.00 MB
ID:	2429827   Click image for larger version

Name:	700103l.jpg
Views:	43
Size:	858.3 KB
ID:	2429828  

Click image for larger version

Name:	729319l.jpg
Views:	31
Size:	885.3 KB
ID:	2429829   Click image for larger version

Name:	818867l.jpg
Views:	36
Size:	975.9 KB
ID:	2429830   Click image for larger version

Name:	937963l.jpg
Views:	35
Size:	876.5 KB
ID:	2429831  


Last edited by adrian78bmw; 13-05-12 at 10:06.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 14:09   #2004
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Mie imi plac motoarele turbo benzina de 2.0 de 220 de cai pe caroseri de 1300 de kg cu consum de 1.5 dci de 65 de cai . Este visul unei nopti de vara, nu o balarie de marketing. In rest, doamne-ajuta.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 19:33   #2005
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

https://www.youtube.com/watch?feature...&v=qUpace0UNmM
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 20:33   #2006
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi


Tot articolul de la Insideline

2013 Mercedes-Benz SL550 / 2012 BMW 650i

0-30 (sec.): 1.9 2.1
0-45 (sec.): 3.0 3.4
0-60 (sec.): 4.4 5.0
0-60 with 1-ft Rollout (sec.): 4.1 4.7
0-75 (sec.): 6.2 6.8
1/4-mile (sec @ mph): 12.5 @ 113.2 13.0 @ 109.0

30-0 (ft): 29 29
60-0 (ft): 114 117
Skid pad lateral accel (g): 0.94 0.89
Slalom 66.7 64.9

Top Operation Time (sec. down/up): 15.1/19.5 19.2/26.5
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 12:51   #2007
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Are treaba cu h Audi:

Porsche Macan CUV takes shape



Based on the Audi Q5, the Macan will boast plenty of suspension tweaks by the minds at Porsche to put the crossover more in line with the sports car maker's stable. Likewise, while the Macan will borrow a host of gasoline and diesel powerplants from the Volkswagen parts bin, each one will be tuned for more horsepower than we've seen so far.
__________________

low sau nu ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 21:49   #2008
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Tuning Audi: B&B transforma noul A6 TDI intr-un rival pentru BMW M550d xDrive Pana la 390 cai putere, 760 Newton-Metri si 278 kilometri pe ora. Sunt cifre care nu doar ca vor bucura auzul posesorilor noului Audi A6 3.0 TDI, dar cel mai probabil vor si baga spaima in proprietarii recent-lansatului BMW M550d xDrive.
limbajul asta de lemn cu bagatul spaimei samd trebuie sa apartina celor de la 4tuning.

totusi, trebuie corectate cele afirmate:
a6 BiTDi este o masina ce "baga spaima in proprietarii recent-lansatului BMW M550d xDrive" pt ca este o masina la fel de rapida.

ceea ce au facut B&B cu 390 cp si 760Nm este ceva net superior.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 17-05-12, 02:31   #2009
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
limbajul asta de lemn cu bagatul spaimei samd trebuie sa apartina celor de la 4tuning.

totusi, trebuie corectate cele afirmate:
a6 BiTDi este o masina ce "baga spaima in proprietarii recent-lansatului BMW M550d xDrive" pt ca este o masina la fel de rapida.

ceea ce au facut B&B cu 390 cp si 760Nm este ceva net superior.
Variantele tunate nu se iau in considerare. 535d E60 l-au dus si in 440 CP, este irelevant.

Stoc A6-ele nou este intr-adevar o revelatie.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 19:26   #2010
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW este cea mai valoroasa marca auto, 24,6 miliarde dolari, marca germana depasind Toyota care a fost lider al categoriei atat in 2011, cat si intre 2006 si 2009, arata editia 2012 a studiului BradZ realizat de Millward Brown. Cele mai valoroase brand-uri din lume sunt Apple, IBM si Google care depasesc 100 miliarde dolari, iar la categoria auto exista o marca nou intrata in top zece: Hyundai.

Clasamentul arata ca BMW este cea mai valoroasa marca auto (24,6 miliarde dolari) urmata de Toyota (21,7) si Mercedes Benz (16,1 miliarde dolari). Honda valoreaza peste 12 miliarde dolari, iar Nissan, Volkswagen si Ford au depasit pragul de sapte miliarde dolari. Audi, Hyundai si Lexus incheie top zece al celor mai valoroase brand-uri auto.

Criza economica a erodat valoarea unor brand-uri auto fata de editia 2011 a studiului, Honda si Toyota avand scaderi de 10-11%, in timp ce Audi a avut o evolutie buna, urcand cu 23%.

In clasamentul general Apple a ramas cel mai valoros brand (182 miliarde dolari), IBM a avansat pe doi (115 miliarde dolari), iar Google a cazut pe locul trei, cu o valoare de 107 miliarde. Alte patru marci au depasit pragul de 70 miliarde dolari: McDonald’s, Microsoft, Coca Cola si Marlboro.

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -