Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 16-02-12, 12:24   #1726
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
am sugerat eu altceva ?! confratele tau steffan sustine ca DKW e un rahat insa 502 e bun. eu doar am spus ca bmw a produs si isetta in anii 50-60. atat.



defineste premium pt industria auto ca sa imi dau sei eu seama de ce audi nu ar fi premium.
DKW a fost de calibrul Wartburg si Trabant...nicidecum BMW sau VW...
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 13:26   #1727
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

tzanttare te plangi ca nu au fost luate in calcul exemplele tale si ca sunt orb.
totusi, te-am intrebat clar cum a reusit motorul ala de 1.5 si 1500 cp sa influenteze industria auto viitoare.

de ce nu-mi raspunzi ?

cum a influentat M1 industria auto ce i-a urmat ? ce elemente de la M1 au fost puse in practica de aproape toti producatorii auto din lumea asta?

raspunde concret. spune si tu ceva de genul : "M1 a venit cu x solutie tehnica pe masina lor iar acum pe aproape toate masinile bmw produse , cat si pe renault, audi, bentley, honda, toyota samd se regaseste acea solutie tehnica"

ce au facut vitoriile bmw in DTM si ce au facut cele audi( ca de audi nu stiu sa fi facut vreun rahat) astfel incat acum , toti producatorii auto au adoptat acel X lucru din DTM adus de bmw si la autoturismele de strada.

te rog, vino cu ceva concret, fa o fraza coerenta cu o descoperire/inventie/solutie tehnica bmw adusa pe masinile de strada sau de competitie, solutie adoptata de toata lumea.


eu ti-am dat:
1.primul brand care a folosit DSG in competitiile auto
2.primul brand care a introdus dsg pe autoturismele de serie
3.singurul brand de volum care foloseste materialele usoare in constructia autoturismelor tehnologia fiind in expansiune
4.brandul auto ce a introdus 4wd in wrc si a demonstrat eficienta pe autoturismele de competitie si cele de strada
5.brandul auto care a constientizat primul potentialul motorului diesel
6.brandul auto care a demonstrat in competitii performantele si eficienta unui motor diesel
7.brandul auto premium care a inteles primul ca force induction este viitorul si a aplicat

exceptand punctul nr 3, bmw si alti 80% din producatori au copiat tot de la audi si sigur va urma si punctul nr 3.

deci, ce a facut bmw si a fost pionier in asta?


din exemplele voastre:
-abs-ul nu a fost introdus prima data de ei
-airbag-ul nu a fost introdus prima data de ei
-sa zbori la 10.000metri nu a adus nimic industriei auto
-sa faci un mtor de 1.5 litri si 1500cp( desi laudabil), nu a adus nimic industriei auto
-sa castigi dtm si WTCC nu aduce nimic
-sa ai un model de competitie ca M1 este frumos, insa cu ce a ajutat asta
-sa ai o masina de f1 este frumos, dar ce aduci cu acest lucru
-printre primele, nu inseamna prima
-primul V8 din aluminiu nu inseamna primul motor din aluminiu ci doar primul V8
-recordul mondial pt masinile propulsate cu hidrogen a ramas doar recordul mondial pt masinile propulsate cu hidrogen, pt ca asta nu a ajutat pe nimeni
-cu ce a ajutat in cei 80 de ani ce au urmat faptul ca BMW 328 era cea mai rapida masina de serie din clasa ei

ramane frana de mana electrica si acceleratia drive by wire.
totusi, nu am inteles daca 750il E32 a fost primul autoturism din lume dotat cu acceleratie drive by wire sau primul bmw din lume. daca e varianta a doua, e fix pix.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 16-02-12 at 13:31.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 13:29   #1728
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
auzi, ce a facut bmw pt industria auto ?

audi a facut cateva lucruri:

-a introdus in acelasi timp cu porsche in anii '80 pt prima data cutia cu dublu ambreiaj in competitiile auto
-a introdus in anii '80 awd in competitiile auto si a fost primul brand auto care impins 4wd cat mai mult in masinile de serie, iar ceilalti au inceput sa copieze trendul(bmw fiind chiar nostim in acest sens)
-a fost brandul care a "impins" si dezvoltat motorizarile diesel pe masinile mici(bmw a copiat)
-a fost brandul auto care a introdus motorizarile diesel la cel mai inalt nivel in competitiile auto(le mans) cu scopul de a demonstra eficienta si performantele pe masinile de strada
-a fost brandul auto care alaturi de vw a introdus in 2003 pt prima data cutia cu dublu ambreiaj pe masinile de serie(TT)
- este brandul auto de volum care in ciuda costurilor ridicate se foloseste de materiale usoare in constructia masinilor(tt, a8, r8 iar mai nou a7 si a6 urmand si restul gamei)- cu siguranta asta va fi copiat pt ca mercedes si bmw nu au cum sa mai produca in continuare porcii astia grasi.
-este brandul auto care a exploatat primul(cel putin in comparatia cu mercedes si bmw) avantajul turbo demonstrand superioriatea iar bmw a copiat amuzant.

nici din punctul de vedere al istoriei, bmw nu se poate compara.
uite ce produceau cei doi in paralel in anii '50
Serios vorbind, ai deschis cel mai stupid subiect.

In primul rand ca este mult prea putin important cine si ce a inventat sau implementat primul, pantru ac nici o companie auto nu a revolutionat lumea auto. Este atat de subioectiv, sunt atea pareri.... Sunt persoane pentru care este mai important sa aibe aer conditionat, cotiera si o scumiera bine pusa (pentru ca pe ultimile 2 le foloseste zilnic), decat ABS, ESP si 8 airbag-uri. Altii Vor siguranta, ESP, etc.

Fiecare risca, implementeaza, dezvolta. Sunt mii ed firme cu inventii care au falimentat sau au un nivel mediocru acum. Philips a inventat caseta si CD-ul, mult mai importante decat orice inventie auto si cu toate astea au fost si sunt departe de a fi cel ami valoros brand in domeniu. Fiar a avut o gramada de inventii, si este un brand de ***, care daca nu era ajutat de stat era falimentar de mult.

BMW a scos X3 si X6 inintea Audi. Si ce daca!? Acum inseamna ca, cu q5 copiaza!? Pe naiba. VW este ultimul care a bagat commonrail. Si ce daca!? Cand BMW a scos 2002 turbo, prcedesorul M3-ului, Audi si Mercedes nu aveau concurent pt. el. Si ce daca!?

In primul rand, politicile s-au schimbat, doctrinele s-au schimbat.

Iar ce fac in competitii pt. mine este = ZERO. Citroen a rupt in WRC si nu au un hot-hach. Mai sunt si varza in rest.

Eu consider ca este un subiect fara rost.

Sa nu uitam cine au fost Rols Royce, Bentley si Bugatti. Foarte tari masini la vreamea lor. Ce s-a intamplat cu ele? FALIMENT.

Conteaza continuitatea, dezvoltarea, fiabilitatea, tehnologia actuala, pretul lor, etc.

Poti sa inventezi un sitem si sa fie prost, iar altul sa-l dezvolte si sa fie exceptional. Pe care-l alegi?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 13:41   #1729
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sa nu uitam de sportul auto suprem: F1 - unde se testeaza cele mai avangardiste tehnologii in vederea implementarii lor ulterioare in productia de serie acolo unde surprinzator, Audi si VAG figureaza poate doar ca sponsori acolo unde Mercedes scrie istorie, de peste 60 de ani ... cand castigi campionatul in f1, nu scri istorie ? VAG - cel mai mare brand auto - absent nemotivat !

Last edited by UNLORD; 16-02-12 at 13:44.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 13:47   #1730
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Si ca fapt divers, prima cutie DSG pe o masina de serie a fost pusa pe Volkswagen Golf Mk4 R32...
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:11   #1731
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Prin urmare, cu ce a contribuit BMW la dezvoltarea automotive engineering?

Hai, ca puteti. Fara discursuri motivationale si "why cant we be friends"

Facts. Cum a dat Elodia. Fill the blanks:


............................

............................

............................
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:20   #1732
TYLt

Stage 2
 
TYLt's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 39
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

mai poti?
TYLt is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:21   #1733
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Eu zic ca Citroen sunt cei mai tari au 8 titluri mondiale in WRC si nici macar o masina 4x4 sau un motor turbo mai mare de 1.6! Tot ce se vorbeste aici inseamna doar marketing de 3 lei .As fi curios ce ar fi facut Audi fara banii de la VW!!
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:22   #1734
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pai asta e si ideea, ca nu prea a contribuit bemve. Nu vezi ce exemple dau ei ? M3 in DTM, ca au avut motor in F1 si asa mai departe, lucruri care nu au contribuit cu nimic la dezvoltarea industriei auto. Ti se pare ca Elodia a dat exemple gen A4 in DTM (care app are mai multe victorii ca M3), victoriile din LeMans (exceptie alea cu diesel care e altceva) ?

In 1937, Audi a folosit materiale usoare in constructia masinilor si a depasit 400 km/h. Mai important decat 328 de la bemve.

@ adrian - Audi ar fi facut multe oricum, nu uita ca vand peste 1 milion de masini anual asa ca nu poti sa spui ca duc lipsa de fonduri proprii si cheltuie doar banii VW. Ce se vorbeste aici e istorie si contributie in industria automobilistica, nu marketing ieftin ca nu e reclama la TV, sunt lucruri reale.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 16-02-12 at 14:26.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:25   #1735
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Daca tot suferea Elodia de intoxicatie cu "cifre" contrafacute de BMW - ii ofer eu un remediu: test facut de Motortrend! , 0-60 (96km/h) - 5.6 s (cutie automata). Culmea e ca, gura pacatosului, adevar graieste ... BMW minte intradevar, dar in privinta cifrelor legate de putere ! 2 teste scot puteri la roata intre 226-228 de hp adica puterea reala la motor e pe la 265 de hp. Surse :EAS si Insideline.






MPG Range: 25 - 28 mpg

2012 BMW 328i Sport

POWERTRAIN/CHASSIS
DRIVETRAIN LAYOUT Front engine, RWD
ENGINE TYPE Turbocharged I-4, alum block/head
VALVETRAIN DOHC, 4 valves/cyl
DISPLACEMENT 121.9 cu in/1997 cc
COMPRESSION RATIO 10.0:1
POWER (SAE NET) 240 hp @ 5000 rpm
TORQUE (SAE NET) 255 lb-ft @ 1250 rpm
REDLINE 7000 rpm
TRANSMISSION 8-speed automatic
BRAKES, F;R 12.3-in vented disc; 11.8-in vented disc, ABS
WHEELS 8.0 x 18-in, cast aluminum
TIRES 225/45R18 91Y


CURB WEIGHT 3480 lb
WEIGHT DIST., F/R 50/50 %
SEATING CAPACITY 5

TEST DATA
ACCELERATION TO MPH

0-30 1.9 sec
0-40 2.9
0-50 4.1
0-60 5.6
0-70 7.4
0-80 9.5
0-90 12.0
0-100 14.9

PASSING, 45-65 MPH 3.0
QUARTER MILE 14.2 sec @ 97.8 mph
BRAKING, 60-0 MPH 107 ft
LATERAL ACCELERATION 0.90 g (avg)
MT FIGURE EIGHT 25.9 sec @ 0.69 g (avg)
TOP-GEAR REVS @ 60 MPH 1750 rpm
CONSUMER INFO
STABILITY/TRACTION CONTROL Yes/Yes
AIRBAGS Dual front, front side, f/r curtain, front knee
BASIC WARRANTY 4 yrs/50,000 miles
POWERTRAIN WARRANTY 4 yrs/50,000 miles
ROADSIDE ASSISTANCE 4 yrs/Unlimited
FUEL CAPACITY 15.8 gal
EPA CITY/HWY ECON 24/36 mpg
ENERGY CONSUMPTION, CITY/HWY 140/94 kW-hrs/100 miles
CO2 EMISSIONS 0.69 lb/mile
RECOMMENDED FUEL Unleaded premium
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:27   #1736
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Elodia cred ca ma confunzi , eu n-am dat nici un exemplu.In toata discutia asta prefer sa stau sa ma uit cat de mult puteti abera pe baza fanboy-ismului vostru stupid
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:27   #1737
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Prima imagine a noului Audi A3

O publicaţiei auto a dezvăluit astăzi prima imagine a noului A3. Generaţia nouă a modelului compact este aşteptată īn premieră mondială la Salonul de la Geneva


BMW Seria 1 are nevoie urgentă de un rival. Aşa că Audi pune la punct ultimele detalii legate de lansarea noii generaţii a modelului A3. Compactul trebuie să debuteze īn cadrul Salonului Auto de la Geneva, īnsă surpriza nemţilor ar putea fi stricată deja de o fotografie ce pretinde a īnfăţişa noul A3.

Un site auto din Europa de Est a publicat imaginea care dezvăluie look-ul inspirat de fraţii mai mari, A4, A5 şi A6. Compactul este prezentat īn varianta cu trei uşi şi beneficiază de grila specifică brandului din Ingolstadt, de LED-urile introduse prima dată de Q3 şi de profilul muscular.

Noul Audi A3 nu este la prima apariţie īn presă. Īn cadrul evenimentului Consumer Electronics, desfăşurat īn luna ianuarie la Las Vegas. Aici, Audi a dezvăluit primele imagini cu interiorul viitorului rival pentru Seria 1.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	213028l.jpg
Views:	39
Size:	54.6 KB
ID:	2329123  
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:30   #1738
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ceva nu se leaga. In al doilea video, ala spune ca a masurat 240 HP la roata. Usor usor ajunge la 300 CP la motor. Ori e marketing penibil, ori dyno de tot rahatul ori ceva e putred.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:41   #1739
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Ceva nu se leaga. In al doilea video, ala spune ca a masurat 240 HP la roata. Usor usor ajunge la 300 CP la motor. Ori e marketing penibil, ori dyno de tot rahatul ori ceva e putred.
Masuratorile Motortrend masurate la 328i se leaga ! O sa mai apara teste, nu stiu de ce nu crezi ca e mai puternic decat il declara si ce ti se pare asa putred ... la unii 226, la altii 228 - adica in jur de 265 de hp nu 300 !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 14:53   #1740
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Un 225 e plauzibil dar nu 240 la roata cand ei declara 240 la volanta. 240 la roata ar insemna ca se apropie de 300 la volanta, wtf ?

In al doilea film asa spune ala, ca bemve declara 240 la flywheel dar ei au masurat 240 la roti.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -