Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 22-12-11, 20:08   #1651
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sper ca nu e chiar offtopic, dar ma bate gandul sa inlocuiesc C-classul din dotare (w203) si ma gandeam la urmatoarele variante :

A4 B8 3.0 tdi Estate
330xd Estate
C-class W204 estate ?

As prefera sa fie euro 5 nu de alta, dar este o diferenta de taxa de la 500 la 3000 euro. Preturi in jur de 20.000 euro. Voi ce ati alege ?
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 22-12-11, 21:39   #1652
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

toate-s rele.

daca esti tanar si banii nu sunt o problema go for bmw, dupa ce te casatoresti buy an audi si cand devi bunic fugi dupa un mercedes.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 01:51   #1653
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sunt altele pentru distractie. Masina va fi pentru distante scurte si medii.

Ce m-a dezamagit putin :

A4 3.0 tdi Q : 1.840 kg
330xd : 1.775 kg
C 320 CDI : 1790 kg

Prin comparatie : A6 3.0 tdi Q : 1870 kg.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 02:00   #1654
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Sunt altele pentru distractie. Masina va fi pentru distante scurte si medii.

Ce m-a dezamagit putin :

A4 3.0 tdi Q : 1.840 kg
330xd : 1.775 kg
C 320 CDI : 1790 kg

Prin comparatie : A6 3.0 tdi Q : 1870 kg.
pt asta exista tata nano 600 kg
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 09:52   #1655
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Sunt altele pentru distractie. Masina va fi pentru distante scurte si medii.

Ce m-a dezamagit putin :

A4 3.0 tdi Q : 1.840 kg
330xd : 1.775 kg
C 320 CDI : 1790 kg

Prin comparatie : A6 3.0 tdi Q : 1870 kg.
Din cate am citit numai quattro are vreo 40 de kg.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 18:43   #1656
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Are mai mult, toate sunt AWD nu doar A4.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 15:49   #1657
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Topul premium în 2011: BMW, Audi, Mercedes, Volvo. BMW: "Noi nu producem canapele pe roţi"

Clasamentul mondial al mărcilor premium în 2011 consfinţeşte avansul BMW şi vine cu o premieră absolută: Audi trece de Mercedes-Benz pentru prima dată în istorie.


Lupta constructorilor premium a continuat în 2011 la nivel mondial. Dacă piaţa auto a suferit în multe zone din cauza crizei economice mondiale, principalii producătorii de maşini premium au înregistrat creşteri pe linie în segmentele lor de piaţă, reuşind să se impună mai ales pe pieţele importante cu potenţial, precum China, India, Rusia şi America de Sud, dar şi în SUA sau Europa.

GERMANII DOMINĂ CLAR
Cele mai importante mărci premium au rămas în continuare BMW, Audi şi Mercedes-Benz, brandurile germane tăind o felie masivă din piaţă. Astfel, două treimi dintre clienţii care au ales modele premium în 2011 au cumpărat un model al trio-ului german.

Câştigătorul anului 2011 este unul clasic: BMW. Constructorul din Munchen, aflat pentru al şaselea an consecutiv în poziţia de lider al pieţei auto premium, a reuşit să vândă 1.38 de milioane de maşini, înregistrând o creştere de 12.8% în raport cu anul precedent. Pe locul al doilea, la doar 80.000 de maşini diferenţă, vine Audi. Cu 1.3 milioane de maşini vândute, producătorul din Ingolstadt s-a apropiat de bavarezi datorită unui progres de 19% în cursul acestui an. Anul 2011 a fost, de altfel, unul al premierelor pentru Audi, marca parte a Grupului VW depăşind Mercedes-Benz pentru prima dată în istoria sa de 102 ani. În sfârşit, pe ultima poziţie a podiumului apare Mercedes-Benz. Marca Grupului Daimler a avut cea mai mică creştere între primele trei clasate (+8%), cu 1.26 milioane de maşini vândute.

Volvo, PRIMUL BRAND NON-GERMAN DIN CLASAMENT
Surprinzător sau nu, Volvo a fost primul brand non-german din clasamentul premium mondial. Suedezii conduşi acum de compania chineză Geely arată că managementul bun poate aduce rezultate excelente după despărţirea de Ford. Deşi mulţi le cântau prohodul suedezilor, aceştia au reuşit să-şi crească vânzările cu 20.3% în 2010. Numărul total de maşini vândute de aceştia a fost de 449.255 de unităţi.

Constructorii japonezi Lexus şi Infiniti, diviziile premium ale Toyota şi Nissan, s-au clasat pe locurile 5 şi 6 în clasamentul anual al brandurilor premium. O posibilă explicaţie vine din partea CEO-ului Mercedes-Benz SUA: "Pentru fiecare client care pleacă de la noi şi migrează la Lexus, patru clienţi Lexus migrează la noi", spune SteveCannon. De altfel, Lexus a pierdut prima poziţie în clasamentul mărcilor premium din SUA pentru prima dată în ultimii 11 ani, cauza fiind dezastrul natural care a lovit Japonia în luna martie a anului precedent. Cu toate acestea, Lexus promite multe în 2012: "Ne-am revenit acum complet şi ne vom simţi bine în 2012 pentru că avem o mulţime de produse foarte bune cu design excelent, o dinamică excelentă şi tehnologii incredibile în maşinile pe care le pregătim", spune Mark Templin, managerul Lexus în Statele Unite.

Pe de altă parte, apariţia unor modele noi în gama Cadillac şi Lincoln (ATS şi MKZ) este contrată de şeful BMW America de Nord, Ludwig Willisch "ATS şi MKZ nu sunt concurenţi reali pentru noi. Noi nu producem camioane, taxiuri şi autobuze. Nu producem canapele pe roţi. Şi nu luăm maşini de volum pentru a le rebrandui şi a le vinde ca maşini premium", concluzionează acesta
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 17:30   #1658
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Frumos articolul. Astept cu interes sa vad ce vor face cei de la Lexus acum ca si-au revenit.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 22:25   #1659
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW Seria 3 şi Seria 1 primesc noi motoare diesel şi benzină

BMW a anunţat introducerea unor noi motorizări şi versiuni în gama modelelor Seria 1 şi Seria 3. Aşa au apărut şi cele mai economice variante ale modelelor germane


BMW anunţă lărgirea gamei de motorizări pentru modelele Seria 1 şi Seria 3. Noile agregate diesel şi benzină erau aşteptate de multă vreme, iar BMW s-a străduit să îşi diversifice oferta noilor modele pentru a se putea adresa unui public cât mai larg.

BMW 125d - 218 cai putere 450 Nm
Mezinul bavarez are parte de un diesel de top, recunoscut după indicativul 125d, propulsat de un motor 2.0, capabil să ofere celui din spatele volanului un total de 218 cai putere şi un cuplu motor de 450Nm, disponibili la 1500 de rotaţii. Cu asemenea resurse, hatchback-ul poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 6.5 secunde, garantând în acelaşi timp un consum mediu de 4.9 litri/100 de km (4.8 litri/100 km când optaţi pentru automata cu opt rapoarte) şi emisii de 129 g/km.

Cel mai economic Seria 1 - 116d
Cea de-a doua opţiune diesel oferită de BMW pentru Seria 1 este şi cea mai economică. Este vorba despre 116d, pus în mişcare de un motor de 1.6 litri, ce livrează 116 cai putere şi un cuplu motor de 260 Nm. Motorul garantează un consum mediu de numai 3.8 litri/100 de km şi o valoare a emisiilor de 99 g/km. Pe viitor BMW ne promite o versiune mult mai curată a lui Seria 1, 120d Blue Performance, construită pentru a îndeplini chiar şi normele de poluare Euro6.

BMW 125i - 0-100 km/h în 6.4 secunde
Pentru cei care preferă benzina, BMW a decis să aducă în prim-plan 125i. Spre deosebire de vechiul model, care folosea un motor cu şase cilindri în linie, noul 125i face uz de celebrul motor de 2.0 litri TwinPower Turbo. Acesta livrează 218 cai putere şi 310 Nm, fiind capabil să propulseze maşina de la 0 la 100 de km/h în doar 6.4 secunde (6.5 secunde cu transmisie automată). Consumul mediu anunţat de producător este de numai 6.6 litri/100 km.

BMW Seria 3 primeşte versiunile 316d şi 318d
Cel mai popular model din gama BMW, noul Seria 3 este cheia succesului pentru germani. Drept urmare e normal ca şi gama sa de motoare să se extindă. Dieselurile 316d şi 318d se folosesc de unităţile 1.6 şi 2.0, care oferă 116 cai/260 Nm, respectiv 143 de cai/320 de Nm.

Cea mai economică alternativă are nevoie de 10.9 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h şi poate atinge o viteză maximă de 202 km/h, garantând în acelaşi timp un consum de numai 4.4 litri/100 de kilometri şi emisii de 115 g/km. Motorul de 2.0 litri garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 9.1 secunde, o viteză maximă de 210 km/h şi un consum mediu de doar 4.5 litri/100 km.

BMW 320i - 184 de cai, 5.9 litri/100 de kilometri
Alături de cele două dieseluri, BMW îi face loc şi versiunii 320i, propulsată de motorul pe benzină 2.0 Twin power Turbo, ce oferă 184 de cai şi 270 Nm. Cu un sprint de 7.3 secunde până la 100 de km/h, 320i se mulţumeşte doar cu 5.9 litri/100 de kilometri.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 00:12   #1660
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

consumurile sunt fantasmagorice.
foarte interesanta motorizarea de 2.0d 218 cp, 450 nm si cei 6.5 s/100 km/h!
pt multi masina asta este aproape perfecta. mai umblii putin la ea si ai o masina chiar tare, mai mult decat ok!
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
law53 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 00:23   #1661
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu intaleg de ce motorizarea nu vine si pe seria 3 ...
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 01:13   #1662
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Marketing idiot.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 08:41   #1663
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

acest motor este deja pe seria 5 si va fi si pe seria 3.
este clar cel mai bun motor diesel in 4 cilindri din lume.
daca ai seria 3 sau seria 5, chiar nu se merita sa mai platesti cateva mii de euro bune pt a avea 258cp si 540 nm(560nm in caz de Xdrive) pt ca acest motor de doi litri e de ajuns.
cel de 3 litri consuma mult mai mult, are taxe mari, platesti rca samd.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 17-01-12 at 08:43.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 16:02   #1664
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Si e mult mai misto, mai ales pe un sasiu de seria 5, dar totul vine cu un pret si este normal ca nu toti si-l permit. Eu mi-as lua s6 de 3.0 in orice alta zi daca mi l-as permite.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 01:01   #1665
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

are cateva plusuri cel in 6 cilindri : fiabilitate (1 vs 2 turbine) , elasticitate (vezi graficele de putere si cuplu) , sunet etc. dar e si normal insa ar merge pe un seria 3 motorizarea aceea.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -