VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
In paradisul pe pamant, adica America, nu se plateste absolut nici o taxa pe capacitate cilindrica sau pe putere. Acolo si benzina e traditional mult mai ieftina, pentru ca statul nu o accizeaza ca un republica socialista europeana. Tot ce au ei este un "Gas guzzler act" care te faulteaza putin la masini care consuma mai mult decat un maxim stabilit, dar de ex un Mustang V8 nou nu se incadreaza la "gas guzzler" , este o formalitate legea, poate doar un Hummer sa intre la categoria respectiva, dar in nici un caz nu este o povara financiara o masina la ei, si cei mai saraci isi permit orice motorizare. Daca te-ai uitat la familia bundy, tii minte ca avea un dodge amarat, un v8, se plangeau ca nu au bani de mancare and shit, dar niciodata nu am auzit ca nu au bani de benzina, sau ca le consuma mult v8-ul
Alta chestie, si masinile sunt MULT mai ieftine la ei, desi sunt cea mai mare economie de pe planeta(bani de muls ar fi deci). Si electronicele, si hainele, totul este ieftin, oricine isi permite sa cumpere, de ce? Pentru ca statul nu te violeaza cu taxe ca in EU, e piata libera. Orice e mai ieftin cam cu 30-40 la suta decat in EU. Ma dispera chestia asta cateodata, pana si Benz sau BMW sunt MULT mai ieftine decat la noi, nu mai zic de marcile lor locale, acolo cu 30 de mii de dolari iti iei v8 de 400 de cai, nu mai zic de masini banale.
Iar romanul/europeanul fudul, spune de Americani cat sunt prosti ... si daca tot vb. de ei, sa ne aducem aminte si de metodele pe care le folosesc in aviatia militara:
Apropo de ceea ce ai zis, am facut un calcul pentru noul seria 6 ( 650i ) care porneste de la aprox 98.000 usd la americani parca, iar la Europeni de la 120.000 eur. Cu tot cu taxa vamala+tva+transport si alte cheltuieli tot este mai ieftin cu aprox 25.000 eur, de ce noi europenii trebuie sa platim mai mult pentru aceeasi masina decat americanii? sunt chiar asa de avuti in comparatie cu alte state non eu? Prost este cel care isi achizitioneaza masina de peste 50.000 eur din Europa, la masinile pana in 30.000 eur diferenta nu este asa sesizabila dar exista.
Ma gandesc ca europenii le vand asa ieftin pentru a face concurentei masinilor americane si celor japoneze care vin la alte preturi echivalente dolar/yen cine naiba ar da peste 180000 de dolari pe un seria 6 pretul echivalentului in euro din Europa.De aia constructorii europeni se bucura cand dolarul are o paritate buna fata de euro..Cei mai avantajati sunt Bmw si Mercedes care produc X5 X6 X3 si ML R si GL in Sua
USA este o superputere construită (şi) pe baza petrolului. Tot ce toacă petrol e īncurajat, cu cāt mai mult cu atāt mai bine, nu putem compara situaţiile.
Cutia automata inteligenta ("Foresight") cu sistem de anticipare in abordarea curbelor, abordarea unei pante etc pt optimizarea performantelor si a placerii condusului:
Quote:
BMW is said to be currently developing a smart new 8-speed automatic transmission (with technology dubbed "Foresight") which will know to downshift prior to the car entering corners or engaging hills, much as a manual driver would. The result is keeping the car in the proper 'sweet spot' gear and RPM range to allow for a sportier driving experience.
But that's not all Foresight will do. According to Automobile, "In addition to calling for earlier downshifts, Foresight will also instruct the transmission to hold a lower gear longer if it knows that there are multiple curves in close succession. For example, while driving through two curves connected with a short straight, a traditional automatic transmission might downshift gear-by-gear from eighth to fifth as the vehicle slowed, upshift to sixth on the straight, and then downshift again to fifth in the next curve. On that same section of road, a transmission with Foresight would shift from eighth to fourth gear using a double-gear downshift between sixth and fourth, then hold fourth gear for the straight and second turn."
How does the system predict that your BMW will be encountering corners or a hill? The system will rely on road information from a combination of navigation system, cellular data connection, DSC, and cameras/radar sensors mounted on the car.
De obicei UNLORD nu le pune in atasamente si cand nu sunt acasa si am un net de toata jena sta 3 minute sa incarce pagina si pe un monitor de 15-17" o deformeaza prea rau...
PS - E strigator la cer cu reclama aia cu 4tuning. Cred ca nimeni nu se asteapta ca 4tuning.ro sa fie oferit de 4tuning, e plina de informatii utile si interesante...
__________________ www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
PS - E strigator la cer cu reclama aia cu 4tuning. Cred ca nimeni nu se asteapta ca 4tuning.ro sa fie oferit de 4tuning, e plina de informatii utile si interesante...
Şi eu aştept să treacă
Iar ideea e că 4t oferă interfaţa de help, nu că 4thelp e oferit de 4t
Oricum, o prefer altor flash-uri, deşi pe alea le-am blocat toate
Pana la urma nu am vazut pana acum nici un Audi sau Bmw cu peste 400k-500k km in bord si in stare buna de functionare...Mercedes am vazut si voi dovedii ca fata de cele 2 marci amintite nu exista termen de comparatie din punct de vedere al fiabilitatii.Cand voi ajunge acasa voi pune 2-3 poze,ca sa fie lumea lamurita ca Bmw si Audi ar trebuii totusi sa pastreze ceva respect fata de Mercedes.
Pana la urma nu am vazut pana acum nici un Audi sau Bmw cu peste 400k-500k km in bord si in stare buna de functionare...Mercedes am vazut si voi dovedii ca fata de cele 2 marci amintite nu exista termen de comparatie din punct de vedere al fiabilitatii.Cand voi ajunge acasa voi pune 2-3 poze,ca sa fie lumea lamurita ca Bmw si Audi ar trebuii totusi sa pastreze ceva respect fata de Mercedes.
1 la mana cred ca te referi la trecut.chestiile alea s-au intamplat acum multi ani , si cu Cobra si-a castigat Mercu fiabilitatea de care stie toata lumea
2 la mana stai linistit ca sunt si bmw-uri la fel de alergate cu peste 500k km
Pana la urma nu am vazut pana acum nici un Audi sau Bmw cu peste 400k-500k km in bord si in stare buna de functionare...Mercedes am vazut si voi dovedii ca fata de cele 2 marci amintite nu exista termen de comparatie din punct de vedere al fiabilitatii.Cand voi ajunge acasa voi pune 2-3 poze,ca sa fie lumea lamurita ca Bmw si Audi ar trebuii totusi sa pastreze ceva respect fata de Mercedes.
Esti vreun etalon in domeniu si nu stim noi ? Daca nu ai vazut tu asta nu inseamna ca nu exista, sunt suficiente Audi sau BMW-uri cu peste 400k care functioneaza perfect, depinde cum sunt intretinute. Ce naiba, sunt si Loganuri, Skode, etc cu kilometru extrem de multi care merg ceas. Si daca e sa ne luam dupa topurile de fiabilitate Mercedes nu exceleaza, de obicei BMW (si de multe ori Audi) este inaintea lor.