VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
13-01-11, 14:47
|
#1081
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 500
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Felicitari mertz pt Gullwig si bmw pt vision eficient dynamics , se pare ca audi mai intarzie un pic. Cursa asta e benefica pentru toti . La cat mai multe electrice/hibride . Ma doare`n cot de sunetul sportiv al motorului , ma supar imi fac un sistem audio care sa imite asta in fuctie de turatie si gata
__________________
Drifting with the wind..
|
|
|
13-01-11, 16:09
|
#1082
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by dreaq
Felicitari mertz pt Gullwig si bmw pt vision eficient dynamics , se pare ca audi mai intarzie un pic. Cursa asta e benefica pentru toti . La cat mai multe electrice/hibride . Ma doare`n cot de sunetul sportiv al motorului , ma supar imi fac un sistem audio care sa imite asta in fuctie de turatie si gata
|
Nici Audi nu sta degeaba, pregateste o infuzie de capital istorica:
Quote:
Audi este gata sa investeasca un total de 11,6 miliarde de euro pentru a crea produse si tehnologii noi si pentru a moderniza fabricile deja existente. Audi este, de asemenea, pregatit sa investeasca pentru a avea forta de munca suplimentara, dorinta ce se va concretiza prin 1.200 de angajati calificati anul viitor.
Thomas Sigi, membru al consiliului de Resurse Umane Audi, a declarat: "Inovatia are nevoie de oameni." Sigi a explicat ca acesti noi angajati vor servi pentru sectoarele de electromobilitate si micsorare a greutatii, precum si la punerea in aplicare a strategiei de crestere a vanzarilor.
Profiturile Audi din urmatorii ani vor fi utilizate pentru a dezvolta noi produse si tehnologii bazate pe progresele realizate in ultimii doi ani in domeniul sistemelor electrice si hibride. Fabricile din Ingolstadt si Neckarsulm urmeaza a primi si ele unele imbunatatiri, intrucat o parte din banii ce vor fi investiti au fost alocati pentru acestea.(Auto.ro)
|
|
|
|
13-01-11, 16:13
|
#1083
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 551
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
@Predator, esti de acord ca un l4 este mai putin fiabil decat un l6 ? daca raspunsul este da, mai are rost sa avansam daca-i mai adaugam la motoras turbo? devine si mai fiabil ? ei, vezi ? v-ati certat degeaba.
P.S apropo de google, https://www.youtube.com/watch?v=2T72YXSFv1E
__________________
The power within you...
|
|
|
13-01-11, 17:22
|
#1084
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by a3ds
Solutia eleganta este cea aplicata de Mercedes, cu compresor mecanic, nu cu turbo. Care este mult mai fiabil, nu sufera de lag, etc. Ala ar fi viitorul, Mercedes pun kompressor pe motoarele mici de prin 97 parca, au 15 ani deja. Turbo deloc pe benzinare, in afara de Brabus si AMG-uri care sunt SF.
|
Vezi ca la mercedes ultima apartiei in materie de L4 este un propulsor 1.8 turbo de 204 cp, asemanator cu ce urmeaza bmw sa lanseze. Varianta cu compresor a ramas neschimbata si am impresia ca nu va mai aparea pe modele ulterioare.
__________________
|
|
|
13-01-11, 17:49
|
#1085
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Turbo este mai ieftin si mai putin fiabil. Si se merge pe taierea preturilor si pe service cat mai costisitor... Masina tre' sa fie un consumabil. De ce in epoca de aur nu au pus turbo? Pentru ca atunci faceau masini care sa tina 10 15 ani. Acum nu mai vrea nimeni chestia asta. De ce BMW nu puneau turbo pe masini? Crezi ca nu aveau tehnologie? Eu cred ca stiu sa faca motoare turbo din anii 80, cand participau la curse de F1. Dar atunci nu mai era plin pe strada de BMW-uri de 10 15 ani care sa functioneze in parametri. Cum nu e plin de Nissan SX turbo sau de Subaru WRX sau de orice alta masina turbo.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
13-01-11, 18:25
|
#1086
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of: [AUDI] [PEUGEOT]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
13-01-11, 19:16
|
#1087
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Mercedes-Benz ar putea realiza şi o versiune aspirată a motorului V8 AMG de 5.5 litri
Divizia AMG de la Mercedes-Benz explorează posibilitatea dezvoltării unei versiuni aspirate a motorului V8 twin-turbo, care să beneficieze de tehnologia de dezactivare a cilindrilor
Inginerii Mercedes-Benz AMG lucrează la o versiune aspirată noului motor V8 twin-turbo de 5.5 litri. Propulsorul ar dezvolta 422 CP, cu 62 CP mai mult decât actuala unitate oferită pe SLK55 AMG şi ar beneficia de un sistem de dezactivare al cilindrilor. Respectivul sistem ar reduce cantitatea de carburant consumată la semafor şi atunci când motorul este folosit la viteze sau capacităţi reduse, în timp ce puterea maximă şi performanţele nu ar avea de suferit în niciun fel.
Viitorul C55 AMG Coupe, despre care se spune că ar fi în curs de dezvoltare, ar fi primul beneficiar al noului model. În schimb, versiunea sedan a lui C-Klasse W204 îşi păstrează motorul V8 atmosferit de 6.208 centimetri cubi. Astfel, cei de la Mercedes-Benz ar reuşi să menţină vânzările versiunii sedan a lui C63 AMG fără să sugrume vânzările versiunii coupe şi invers. Cei de la Mercedes-Benz nu sunt la primul sistem de dezactivare al cilindrilor, fiind utilizat un asemenea sistem pe modelele CL600, S600 şi CL500 şi purta denumirea de Active Cylinder Control.
Ulterior, divizia AMG de la Mercedes-Benz ar putea realiza o versiune Black Series a lui C55 AMG. Nu este clară motorizarea pe care o va folosi versiunea respectivă. Cei de la Mercedes-Benz ar putea fie să echipeze modelul cu versiunea turbo a propulsorului V8, fie să stoarcă şi mai multă performanţă din propulsorul aspirat, dacă este realizabil din punct de vedere economic.
__________________
|
|
|
13-01-11, 20:09
|
#1088
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
|
Interioarele noi de la Mercedes, si volanele, inclusiv cele de pe E-Klasse par a fi facute cu toporul de un orb, fara suparare dar generatia veche de la Mercedes avea niste interioare mult mai frumoase si rafinate, volanul asta e foarte urat, parerea mea si negrul ala de pe tot bordul, cum e si la E-klasse-ul din test, cel putin mie imi da o senzatie de ieftin, de materiale ieftine, ceea ce nu ar trebui sa ti se intample intr-un Mercedes...
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
|
|
|
13-01-11, 23:06
|
#1089
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Champion
Interioarele noi de la Mercedes, si volanele, inclusiv cele de pe E-Klasse par a fi facute cu toporul de un orb, fara suparare dar generatia veche de la Mercedes avea niste interioare mult mai frumoase si rafinate, volanul asta e foarte urat, parerea mea si negrul ala de pe tot bordul, cum e si la E-klasse-ul din test, cel putin mie imi da o senzatie de ieftin, de materiale ieftine, ceea ce nu ar trebui sa ti se intample intr-un Mercedes...
|
Am fost si eu cu ultima generatie E (un taxi in Paris) si mi-a sarit si mie in ochi plasticul ieftin rau ... in rest, super smooth masina in drumul spre aeroport.
|
|
|
17-01-11, 22:38
|
#1090
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by a3ds
Turbo este mai ieftin si mai putin fiabil. Si se merge pe taierea preturilor si pe service cat mai costisitor... Masina tre' sa fie un consumabil. De ce in epoca de aur nu au pus turbo? Pentru ca atunci faceau masini care sa tina 10 15 ani. Acum nu mai vrea nimeni chestia asta. De ce BMW nu puneau turbo pe masini? Crezi ca nu aveau tehnologie? Eu cred ca stiu sa faca motoare turbo din anii 80, cand participau la curse de F1. Dar atunci nu mai era plin pe strada de BMW-uri de 10 15 ani care sa functioneze in parametri. Cum nu e plin de Nissan SX turbo sau de Subaru WRX sau de orice alta masina turbo.
|
Supra-alimentarea exista din preistoria motoarelor cu ardere interna, doar ca asa cum am mai spus industria auto e mereu in urma.
Motivul pentru care se foloseste din ce i ce mai intens este ca motorul turbo este mai eficient, mai economic adica, atat in regimuri fixe cat si in regimuri variabile.
Fara sa aducem in discutie ecuatii matematice oricine stie ca un 2.0 turbo consuma ~ la fel ca un 2.0 aspirat (cu acelasi tip de combustibil) la viteze moderate dar e capabil de mult mai mult, la nevoie.
Turbina nu e atat de consumabila daca e exploatata corect, am vazut motoare industriale cu turbine de ~35ani dar exploatate si intretinute corect nu se strica iar presiunile dezvoltate sunt mult mai mari decat pe auto - 3~4bari.
|
|
|
18-01-11, 06:56
|
#1091
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Motoarele industriale sunt facute sa tina. Si sunt diesel in 99 la suta din cazuri, nu benzina. Se pot face si motoare turbo benzina fiabile, am spus asta si o repet, dar nu se vrea. Ar fi mai scumpe si nu are nimeni interes acum, in epoca consumerismului cretin, sa faca masini fiabile cum se faceau inainte, pana prin 2000. Acum trebuie sa-ti cumperi ultimu' model, ultimu' facelift, ultima fitza. Nu mai iei masina sa o tii 10 ani, nu mai functioneaza asa economia. E totul de unica folosinta.
Last edited by a3ds; 18-01-11 at 06:58.
|
|
|
18-01-11, 16:48
|
#1092
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
O stire care m-a cam pus pe ganduri
Volkswagen se gândeşte serios să renunţe la popularul motor de 1.4 litri TSI. Germanii susţin că producţia acestuia este prea complexă şi prea costisitoare.
Deşi se bucură în prezent de o importantă recunoaştere internaţională şi se află sub capota multor modele din cadrul grupului Volkswagen, celebrul motor 1.4 TSI ar putea să iasă prematur la pensie. Potrivit unor surse din interiorul constructorului german, unitatea care dispune de turbo şi compresor este mult prea complexă şi mult prea costisitoare pentru a mai continua producţia.
Inginerii Volkswagen sunt de părere că performanţe similare vor putea fi atinse acum şi cu un motor de aceeaşi cilindree, care dispune doar de tehnologie turbo. Acesta ar urma să fie mai ieftin şi ceva mai uşor de asamblat, ceea ce înseamnă că mare parte din costuri ar putea fi reduse.
Popularul motor 1.4 TSI a fost recompensat în 2009 şi 2010 cu titlul "Engine of the Year", juriul apreciind puterea şi economia sa. Unitatea cu patru cilindri a fost descrisă de specialişti ca fiind "o capodoperă a downsizing-ului şi o adevărată dovadă de inginerie".
În prezent, unitatea de 1.4 litri este disponibilă pe piaţa europeană în mai multe variante de putere. Propulsorul echipează modele ca Audi A3, Volkswagen Jetta, Volkswagen Golf, Seat Leon, Seat Ibiza Cupra, Skoda Fabia RS, Volkswagen Polo GTI, Volkswagen Scirocco, Volkswagen Tiguan sau Skoda Octavia
|
|
|
18-01-11, 17:14
|
#1093
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Cum ziceam si in alte randuri, nu se mai fac masinile de catre ingineri, ci de catre contopisti. Plastic cat cuprinde, cat mai simplu sa iasa banu'. Trist.
|
|
|
18-01-11, 18:05
|
#1094
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by a3ds
Cum ziceam si in alte randuri, nu se mai fac masinile de catre ingineri, ci de catre contopisti. Plastic cat cuprinde, cat mai simplu sa iasa banu'. Trist.
|
Poate in grupul Vag ... Un test comparativ in clasa de lux facut de "Motortrend"
Clasament:
1. BMW 740i
2. Porsche Panamera
3. Audi A8
4. Lexus LS 460
5. Jaguar XJL
6. Mercedes-Benz S400 Hybrid
7. Hyundai Equus
Tot articolul (merita!)
P.s. Eu as lua Jaguarul!
Last edited by UNLORD; 18-01-11 at 18:14.
|
|
|
18-01-11, 18:23
|
#1095
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
UNLORD, am o curiozitate - cat stai sa cauti doar stirile in care bemve castiga ?
App, in testul ala la performanta, confort si gadgets Audi > BMW. Cat despre testul audio e penibil sa compari sistemul de top de la Lexus cu ala de baza de la BMW sau ala Bose de la Audi care e mult sub Bang & Olufsen (6000 euro). Probabil Audi ar fi castigat si acolo daca era B&O.
|
|
|
|
|