Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 28-08-12, 14:26   #2116
cris.cristi

Stage 3
 
cris.cristi's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 79
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pe viitor se pune accent pe o capacitate cilindrica cat mai mica ( taxe impozite etc etc ) asa ca v-a certati degeaba , dar probabil e plictiseala mare pe la voi . si pe nimeni nu intereseaza 000.3 sec pe nush ce circuit si nici daca quattro ala urca pe Alpi , cel mai important e echilibrul intre consum si putere ! de ce nimeni nu discuta de FIABILITATE? ah, poate ca nu exista ...
cris.cristi is offline   Reply With Quote
Old 28-08-12, 18:39   #2117
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
mai bine dezvoltau asa cum scrie la carte un V8 diesel de 4 litri si doua turbine si nu incercau solutia asta trasa de par cu 3 litri si 3 turbine.

un motor diesel de 3 litri are limitarile lui si nu va putea in veci sa faca ceea ce face un diesel de 4 litri. adica nu zic ca motorul nu o fi bun insa in veci nu s-ar putea compara cu 381 cp si 740Nm proveniti de la un V8 de 4 litri.
De ce ? Ca zici tu asta ? Nu uita ca toata lumea cauta sa faca downsizing, pana si Mercedes lucreaza la un motor cu 3 turbine ... btw, impozit pe cc iti spune ceva ? Consum de carburant ?

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
ca si greutate cred ca a 3-a turbinala 3 litri echivaleaza cu cei 2 cilindri in plus la v8 si nu cred ca existau probleme de supra greutate la un V8.
sub capota la seria 5 sigur incapea v8-ul, deci chiar nu inteleg la ce au tinut sa incerce ceva altfel.
Doar crezi si iti dai cu parerea ... si ajungi sa nu intelegi de ce nu iti asculta Bmw, vastele tale sfaturile ingineresti. Te-a tot bantuit motorul asta, ca tot te grabesti sa-l desfintezi (fara argumete) in stilul propriu ... ai avut cosmaruri ?

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
per ansamblu si disecat, ramane un esec in opinia mea.
Cum asa ? Nu e suficienta opinia ta, mai ales ca ai adus 0 argumente ... nu uita ca pe seria 5 care are aproape 2 tone, 0-100km/h e in jurul valorii de 4.9 - 5.0 s ... nu cred ca e vreo drama ca pe seria 7, are loc cu un 0.7 mai tarziu ... ai rabdare sa treaca un pic de timp sa vedem daca se vor cumpara mai multe BMW-uri cu motorul asta decat Audi-uri cu 4.2 TDI, asa ca nu mai lasa inima sa dicteze ...

Last edited by UNLORD; 28-08-12 at 18:47.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-08-12, 20:36   #2118
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ca tot se vorbea pe aici la un moment dat de 400 CP: Cu putin ajutor de la Hartge, M550d poate dezvolta 438 CP si 850 Nm.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 28-08-12, 20:44   #2119
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
@ GTR - nu vad nimic ciudat in faptul ca navigatia nu vine standard la A6, nici pe F10 nu vine standard. Nu o vad in lista echipament standard ci la optionale si am si vazut F10 care nu avea navigatie. So...?
Te-ai uitat prost, optiunea este navigatia profesionala. Nici BMW 5 (E60) nu exista fara navigatie. Sau mai simplu, nu exista nici E60 nici F10 fara ecran color, la ultimul A6 pe langa ca arata ca o p. aftermarket mai este si optional.

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Cat despre platforme, asta a devenit deja clasic ca subiect de discutie. Conteaza rezultatul final, nu cum ajungi acolo. Cu ce ai fi fost mai multumit daca fiecare masina avea propria sa platforma tehnica (o gramada de bani in plus) daca se comportau la fel ca acum ? Atata timp cat masinile sunt reusite si competitive, pot sa imparta 50 de modele aceeasi platforma tehnica, conteaza care e rezultatul final. Plus ca ce zici tu e valabil doar la cateva modele de Audi care oricum sunt foarte ok.
Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Nu ma deranjeaza deloc ca Audi imparte platformele intre modelele Audi, ma deranjeaza ca platformele de la Audi apar pe la Skoda, Seat, VW, inclusiv motorizarile. Adica iti vinde o masina cu alta carapace si la un pret piperat in cazul Audi sau mai mic in cazul Skoda.

Ca tot veni vorba, Seria 5 imparte platforma cu Seria 6 (F12) si Seria 7 (F01). Daca nu ma insel, si RR Ghost e dezvoltat pe platforma de Seria 7. Aici cum e situatia ? E roz ?
Nu este asa rau cand platformele se impart intre modelele Premium de LUX, cum sunt seria 7 cu RR, sau Phaeton cu Bentley. Nasol este cand ai un Audi si vezi o Skoda sau VW langa tine care sunt defapt aceeasi masina dar mult mai ieftina.

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Pretul exorbitant la modelele RS ? Pretul e la fel de exorbitant ca la BMW. Diferentele sunt marginale iar daca un RS e cu cateva mii mai scump ca un bemve, bemve care vine standard cu cutie manuala nu DSG, bemve care nu are AWD care costa bani, e perfect justficiat. Adaugi pret de DSG + AWD la BMW-ul ala si voila, ai ajuns sau depasit pretul unui Audi. Testul intre A7 si Seria 6 arata cine are preturi exagerate.
Sigur ai dreptate? Un RS3 sau TT RS cu ceva optiuni costa cu 8-10k de EUR mai putin decat un M3 (cu aceleasi optiuni), care este net superior ca masina. Un RS3 (care dealtfel imi place foarte mult) este cu 10k mai scump ca BMW 1M, care 1M este mai rapid pe pista, mai exclusivist, mai apreciat, mai tot, doar ca este mai slab 0-100 si cam atat.

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Mai bine hai sa discutam despre cum Audi bate BMW inclusiv la dinamica, franare, etc. Hai sa discutam de greutatea BMW-urilor de acum, porc size .
Pai tocmai aici e marea porcarie, in majoritatea testelor cauciucurile standard de pe BMW sunt allseason, iar in testele de cauciucuri cele allseazon au iesit praf in fata celor dedicate de vara. Astept sa mai vad niste teste comparative. Oricum Audi a facut niste pasi enormi in privinta sasiului, platformele actuale fiind foarte reusite, nimic de comentat la capitolul asta.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-08-12, 21:05   #2120
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
@unlord

ti-am mai zis si o repet: nu am nimic cu bmw si nu am nimic cu nimeni.
problema mea este ca sunt cateva fete pe aici pe forum care au sarit de fund in sus cand a aparut acel motor de 3 litri si 3 turbine.

rezultatul dupa cum se vede nu este altceva decat un plus la capitolul marketing pt bmw.
motorul de 381 cp nu aduce decat un plus mic de performata fata de varianta de 313 cp de la bmw si nu aduce mai nimic in plus fata de 3.0tdi si 313 cp.

audi nu are nevoie de acest motor deoarece 3.0tdi este ajutat de o tractiune superioara, un sasiu mai usor samd.
https://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
desi varianta din clip este avant.

4.2tdi este mai bun decat orice are bmw in materie de diesel. acum are doar 350cp si 800 nm pe a8 insa varianta urmatoare va avea 400 cp.
un v8 de 4.2 litri si doua turbine ramane ceea ce este indiferent cate turbine pui pe un motor de 3 litri pt ca nu se pot compara.

3.0tfsi este un motor gurmand. clar. este in forma asta fara nici un upgrade de la sfarsitul lui 2008. totusi, este cel mai bun motor in 6 cilindri ce se pune pe oricare din marcile bmw, audi, mercedes, infiniti, lexus. platesc oricand 1 litru de combustibil in plus pentru a avea cel mai rapid motor din clasa lui.
4.2 litri de la Audi este un *** de motor la capacitatea aia in toate variantele posibile. Cel mai bun motor diesel facut de Audi vre-odata este actualul 3.0 TDI de 313CP si fostul si renumitul 1.9 TDI, in rest au facut numai petarde de motoare diesel, slabe si nefiabile.

3.0 TFSI este doar mai puternic pe hartie, S6 isi ia bataie 0-200 de la 535IA cu toate ca diferenta de raport CP/KG este foarte mare in favoarea Audi (S6 5.5 kg/ps vs 535IA 6.4 kg/ps).

Motorul reusit de 3.0 al Audi este cel de pe S4, dar se pare ca pentru putin timp pentru ca zvonurile spun ca M3 va avea 3.0.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 13:26   #2121
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@ GTR - eu cred ca tu confunzi navigatia cu ecranul ala color. Eu iti spun ca am vazut F10 si proprietarul a spus clar ca nu are navigatie (nu cred ca era atat de idiot), avea ecran color ca e standard dar navi nu. Plus ca nu vad problema ca e navi optional, poate nu toti vor sa plateasca pentru ceva ce nu le trebuie.

Cat despre motoarele diesel de la Audi, exagerezi groaznic.

LE - ca sa terminam balciul, uite catalog BMW unde arata ca ambele tipuri de navi sunt optionale. Nici macar pe 550i/xi nu sunt standard. Se pare ca totusi m-am uitat bine. Game Over.

LE2 - macar vad ca au facut cup holderele standard, nu mai sunt optionale ca pe modelul tau .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMW NAVI.jpg
Views:	64
Size:	208.0 KB
ID:	2537814   Click image for larger version

Name:	BMW NAVI 2.jpg
Views:	53
Size:	146.8 KB
ID:	2537830  
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 29-08-12 at 13:50.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 17:24   #2122
TR 69 CRS

Stage 4
 
TR 69 CRS's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 251
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Mama ce cearta este pe aici... de ce trebuie sa fie un versus? Ca si la benzina vs. motorina, sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti, oricum la audi ai confort mai mult...
__________________
Skoda RS 1.8T 4x4 - 2006
Opel Astra 1.7CDTI - 2010 - SOLD

Opel Insignia 2.0CDTI 160hp - 2009
Hyundai Accent - 2006 - SOLD
Kia Sportage - 2003 - 2.0i 4x4
TR 69 CRS is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 22:00   #2123
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
4.2 litri de la Audi este un *** de motor la capacitatea aia in toate variantele posibile. Cel mai bun motor diesel facut de Audi vre-odata este actualul 3.0 TDI de 313CP si fostul si renumitul 1.9 TDI, in rest au facut numai petarde de motoare diesel, slabe si nefiabile.

3.0 TFSI este doar mai puternic pe hartie, S6 isi ia bataie 0-200 de la 535IA cu toate ca diferenta de raport CP/KG este foarte mare in favoarea Audi (S6 5.5 kg/ps vs 535IA 6.4 kg/ps).

Motorul reusit de 3.0 al Audi este cel de pe S4, dar se pare ca pentru putin timp pentru ca zvonurile spun ca M3 va avea 3.0.
ti-am mai spus GTR ca uneori ai carente grave. asa te bagi in discutii facand afirmatii insa habar nu ai ce vorbesti. asa ai facut si in discutia cu navigatia.

audi S6 este dotat cu 4.0tfsi de 420 cp si este la fel de rapid pe 0-100km/h ca si M5 ce are 560cp. probabil tractiunea integrala si faptul ca acest motor are de fapt minim 450 cp isi spune cuvantul. deci, nu stiu ce prostii spui tu acolo cu S6.

actualmente, atat Audi A6 cat si audi A7 sunt dotate cu o varianta detunata a motorului de pe S4 si acesta dezvolta 310 cp si nu 333 ca pe S4.

ca sa vezi cum este situatia actuala, te invit sa urmarestiurmatorul link:
http://media.caranddriver.com/files/...pe-comparo.pdf
a7 are avantajul a 50 kg in minus, insa are pierderi de putere prin transmisia integrala.

tu probabil vorbesti de vechea generatie de A6 si vechiul 535, insa despre morti, doar de bine.
deci, desi este o axioma, 3.0T ramane cel mai rapid motor in 6 cilindri produs de marcile premium.

audi a8 cu 4.2 tdi de 350 cp si 800Nm , este actualmente o masina mult mai rapida ca M750xd, fie ca-ti convine sau nu.
mai exista pe Q7 o varianta cu 340 cp insa Q7 este o masina veche si proasta, ca atare performantele acestui motor pe Q7 nu sunt importante.
oricum, la anul, odata cu faceliftul la A8 si cu aparitia lui Q7, 4.2 tdi va redeni ceea ce a fost pana acum jumatate de an, adica cel mai "rapid" motor diesel din lume pt ca va primi minim 400cp.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 29-08-12 at 22:05.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 00:28   #2124
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sa nu uitam nici de 6.0 V12 TDI, care nu are omolog la nicio alta marca din cate stiu eu. One of a kind.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-08-12, 08:14   #2125
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

V12 tdi s-a produs pentru 3 ani. de ceva vreme nu mai exista varianta asta pe q7 deoarece aceasta motorizare nu putea sa respecte normele de poluare recent aparute. V12 tdi este ca si acel x50xd adica un produs de marketing.

revenind la ce spune GTR, varianta anterioara de S6 era dotata cu motorul V10 detunat de pe gallardo, adica 435 cp. deci nu stiu ce pretentii ar fi putut emite un amarat de motor de 306 cp de pe un 535i.
povestile din vise sunt frumoase, intr-adevar.

si un ultim zvon:
http://www.worldcarfans.com/11208294...um-hybrid-body

a8 va avea o platforma impartita cu panamera, cateva modele de bentley si probabil acel lamborghini estoque, platforma dezvoltata de porsche.
rwd as default.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 30-08-12 at 08:19.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 31-08-12, 02:08   #2126
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Da, eroarea mea, era vorba de 3.0 TFSI, care la fel ca si la 535I sunt 2 basini de motoare de 3.0, doua motoare supraalimentate pe benzina care-si iau bataie de la motoare de aceeasi capacitate diesel.

La ~105CP/l nu este absolut nimic de laudat la niste motoare supraalimentate.

Motoarele de 4.2 si V10, etc sunt fix niste porcarii de motoare din toate punctele de vedere.

1. 4.2 se chinuie sa ma bata (adica astept sa vad unul care sa ma bata, asa cum ar fi normal), V10 TDI si V12 consuma peste 22% in oras (muklt mai bine afara), adica cam cat un benzinar la fel de puternic.

Este usor sa pui motoare de locomotiva si sa scoti performanta, astept sa vad un motor mai mic cel putin atat de bun cat actualul lor 3.0 tdi, care pana la proba contrarie este jos palaria.

Nu au avut in viata lor un motor de 2.0 tdi performant si bun, fiabil, 1.6 diesel este departe de a fi un motor de top in categorie, 1.2 TSI si 1.4 TSi sunt FIX niste petarde, niste motoare cu un consum exorbitant fata de pretentiile emise, etc..

exe:

Golf VI 1.2 TSI 85 CP - mers foarte calm, 10.5 consum in Bucuresti
Scirroco 1.4 TSI 160 CP - mers normal, rer forjat, consum bucuresti 12-14% fata de 2.0 TSI 200 CP care ia tot 14.

Motor Bun este cel de 2.0 T de pe edition 30 si S3.

Este cam pentru prima oara cand au un motor (3.0 TDI) de aceeasi capacitate si acelasi sistem de alimentare care sa se bata cot la cot cu BMW, este cam pentru prima oara cand au un sasiu mai bun sa la fel de bun. Astea sunt de apreciat fara discutii, dar culmea au inceput sa piarda pe design, atat interior cat si exterior.

Cat despre calitatea materialelor observ diferenta dintre E60 si A6, MULT superioara la E60, de fiabilitate nici nu are rost sa vorbim.

Astept sa mai treaca 1-3 ani sa vedem cum stau cu fiabilitatea cele 3 marci, deja E-Class are multe probleme (marunte dar enervante).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-08-12, 03:12   #2127
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Asa cum erai convins ca pe Seria 5 navigatia e standard desi nu este, asa esti convins si de alte lucruri care nu sunt adevarate.

1) 5.0 TDI e un motor conceput acum 10 ani, nu vad rostul sa discutam de el aici mai ales ca Audi nu a avut vreodata motorul asta pe vreun model.
2) 4.2 TDI chiar e un motor ok, nu inteleg de ce te lupti sa dovedesti lucrul asta. Daca nu e bun, arata-mi un V8 diesel de la BMW sau MB mai bun ca el...o sa ai ceva de cautat. Are 30CP in minus fata de 750d si totusi e mai rapid, amandoua sunt AWD. Asta confirma ce spune ELODIA.
3) Nu stiu cum vrei tu sa testezi 535d-ul tau cu 4.2 TDI atata timp cat pe A6 nu exista. Exista pe A8 care are minim 200KG in plus deci e aiurea. Chiar si asa te bate. Pe 0-100 are undeva la 0.5 in minus iar pe 0-160 1.3. Nu cred ca ai sanse. Apropo vorbesc de A8 modelul trecut nu ultimul model care are 0-100 in 5.5 secunde.
4) Consumurile alea date la 1.2 si 1.4 TSI mi se par astronomice si total anormale. Masinile alea nu au de ce sa consume atat, am prieteni care au asa ceva si in niciun caz nu consuma atat de mult.
5) Daca la calitatea materialelor te referi la interior, esti prea subiectiv. Personal gasesc interiorul la E60 deplorabil fata de A6. Poate sunt si eu subiectiv dar oricum ai pune problema in niciun caz nu iese 5-arul in fata, mai ales cu "MULT".
6) A6-le nu e asa problematic cum vrei tu sa para. Chiar aici pe topic au fost puse sondaje de fiabilitate si iesise chiar ok, daca nu ma insel chiar pe loc fruntas la < 150 000 km.
7) 3.0 TFSI de la Audi > 3.0 turbo de la BMW si e oricum mai bun decat la concurenta, de aici pana la a fi praf e cale lunga. Iar faptul ca nu sunt mult mai puternice tine de mai multi factori, inclusiv marketing, nu ca nu ar fi putut ele sa dezvolte mai mult.

Last edited by _anaconda_; 31-08-12 at 03:20.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-08-12, 09:40   #2128
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

GTR,
tu nu intelegi notiuni simple.
si eu sunt de acord ca 105cp/litru inseamna nimic pentru un motor supraalimentat pe benzina insa:
atat timp cat pentru un aspirat de 4.2 litri de pe RS4/RS5 limita superioara ar fi la 450cp, audi nu puteau sa dezvolte pe 3.0tfsi spre 400cp, desi era foarte facil asta(au 272 cp din 2 litri si o turbina pe TT-S). asa ca pentru S4, S5 l-au lasat la 333 cp cu scopul ca intre S si RS sa fie o diferenta de putere incat sa poata vinde si RS-ul cu diferenta de pret existenta.

pe A6, A7 nu puteau sa puna varianta de 333 cp pt ca este un motor dedicat lui S4. nici mai mult nu ar fi putut sa puna pe a6 si a7 pt ca astfel intrau pe teritorului lui S6 si S7 care au 420cp. ca atare, solutia este detunarea si l-au lasat pe la 310cp.

ca in opinia ta 3.0tfsi este un rahat, din pacate pt tine, de aprox 4 ani acesta este cel mai bun motor in 6 cilindri de pe piata produs de audi, mercedes si bmw.

eu nu stiu ce variante de 4.2 tdi iei tu in calcul si aproape ca nici nu ma intereseaza.
varianta veche de pana in 2009 avea un pic peste 300cp si era pusa doar pe A8 si Q7. dar tu habar nu ai probabil cati cai au variantele vechi de 4.2 tdi. de fapt prima varianta de 4.2 tdi de acum 8 ani avea 272cp. daca tu te intreci cu cacaturile alea, apoi te las sa te umfli in pene.

gaseste tu un A8 de ultima generatie cu 4.2 tdi-350cp si ala te intrece si cu spatele si cu 5 insi urcati in masina atata timp cat acest motor este cu mult mai rapid ca M750d-381cp.

ti-am mai spus ca tu nu este up to date. acum doua luni spuneai ca twin turbo de la bmw are 204 cp si 400nm iar el are de un an 218cp si 450nm.

probabil gasesti si tu un amarat si un prost cu 4.2tdi de 272 cp de acum o suta de ani de cand bunica era fata mare, te intreci cu el si te gasesti sa te hlizesti pe aici pe forum.

apoi, m-ai tampit cu 2.0tdi ca nu este fiabil. tu traiesti in trecut rau. 2.0tdi cu probleme au fost pana in 2008 cu motoarele PD. au fost niste cacaturi intr-adevar.
mai trzeste-te la realitate omule, de atunci au trecut 4 ani si au aparut motoare common rail care merg ceas.
mai lasa si cacaturile de motoare de care vorbesti tu si cu care te intreci tu ca eu nu dau doi bani nici pe cele de la audi si nici pe cel ce il ai tu pe bmw. ala al tau de la bmw a trecut prin 4 etape de evolutie(probabil nu stii nici asta): prima a avut 272 cp, apoi a urcat la 286, apoi la 306 si acum la 313aici se vorbeste de motoare de ultima generatie.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 31-08-12 at 09:46.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 31-08-12, 13:02   #2129
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

A8 din 2003 avea 4.0 TDI 272 CP / 650 NM, pe urmatoarea generatie si pe Q7 a aparut 4.2 TDI 326CP / 650 NM iar varianta actuala este 350 CP / 800 NM.

Oricum ala de 326CP bate 3.0 biturbo de la BMW fara probleme.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-08-12, 13:11   #2130
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Asa cum erai convins ca pe Seria 5 navigatia e standard desi nu este, asa esti convins si de alte lucruri care nu sunt adevarate.

1) 5.0 TDI e un motor conceput acum 10 ani, nu vad rostul sa discutam de el aici mai ales ca Audi nu a avut vreodata motorul asta pe vreun model.
2) 4.2 TDI chiar e un motor ok, nu inteleg de ce te lupti sa dovedesti lucrul asta. Daca nu e bun, arata-mi un V8 diesel de la BMW sau MB mai bun ca el...o sa ai ceva de cautat. Are 30CP in minus fata de 750d si totusi e mai rapid, amandoua sunt AWD. Asta confirma ce spune ELODIA.
3) Nu stiu cum vrei tu sa testezi 535d-ul tau cu 4.2 TDI atata timp cat pe A6 nu exista. Exista pe A8 care are minim 200KG in plus deci e aiurea. Chiar si asa te bate. Pe 0-100 are undeva la 0.5 in minus iar pe 0-160 1.3. Nu cred ca ai sanse. Apropo vorbesc de A8 modelul trecut nu ultimul model care are 0-100 in 5.5 secunde.
4) Consumurile alea date la 1.2 si 1.4 TSI mi se par astronomice si total anormale. Masinile alea nu au de ce sa consume atat, am prieteni care au asa ceva si in niciun caz nu consuma atat de mult.
5) Daca la calitatea materialelor te referi la interior, esti prea subiectiv. Personal gasesc interiorul la E60 deplorabil fata de A6. Poate sunt si eu subiectiv dar oricum ai pune problema in niciun caz nu iese 5-arul in fata, mai ales cu "MULT".
6) A6-le nu e asa problematic cum vrei tu sa para. Chiar aici pe topic au fost puse sondaje de fiabilitate si iesise chiar ok, daca nu ma insel chiar pe loc fruntas la < 150 000 km.
7) 3.0 TFSI de la Audi > 3.0 turbo de la BMW si e oricum mai bun decat la concurenta, de aici pana la a fi praf e cale lunga. Iar faptul ca nu sunt mult mai puternice tine de mai multi factori, inclusiv marketing, nu ca nu ar fi putut ele sa dezvolte mai mult.
La ce sa ma intereseze un 4.2 TDI cand nu are concurenta directa la BMW iar ale carui performante reale nu stiu daca depasesc 3.0 tdi si care-si ia bataie de la 3.0d (M) de la BMW.
BMW 750d xDrive vs. AUDI A8 4.2 TDI
https://www.youtube.com/watch?v=DrgzPcpXMrk

Am si eu prieteni care au 1.2 si 1.4 TSI si te plimba cand vrei. Da, sunt consumuri astronomice, asta ziceam si eu. Scirroco ala ca sa consume decent (economic cum iti indica el) nu trebuie sa depasesti 2000 rpm, adica cand este fix o lesinatura, iar Golful se merge fix normal, fara sa depaseasca 3000 rpm si fara acceleratii brutale.

Nu mai vorbim de multele probleme cu motoarele 1.4 tfsi intrate in service.

Masina mea are deja >180k de km. Hai sa vedem ce exista cojit, zgariat, nefunctional, de inlocuit si nu numai la a mea, si la alte "n" BMW-uri E60 si dupa sa ne uitam la A6-uri, sa vezi deosebitele materiale, butoane, etc.. cum arata. Nu de alta dar inainte sa mi-o cumpar pe a mea, am vazut vre-o 10 din fiecare, nu eram chitit pe BMW E60.

Cat despre fiabilitate, din ~10 A6 3.0 TDI doar 2 aveau cutia automata in stare buna, restul cu probleme sau praf. Suplimentam cu materiale cojite, probleme afisaje, probleme turbine, erori, etc.. Nu ca nu ar fi existat si la BMW dar in proportie inversa.

si 3.0 tfsi si 3.0 de la BMW sunt praf atat timp cat sunt supraalimentate si au performante echivalente cu dieselurile de capacitate echivalenta si care au un consum MULT mai mic. Ce sa mai faci cu benzina in cazul asta?

Si ca sa mai comparam niste motoare, nici un A5 sau A4 3.0 TDI stoc nu a putut sa ma bata cu Celica, ba pana in 180 km/h le luam 1-2 masini. 330d 245 CP ma batea de-mi sareau capacele si 0-200 este acolo cu 535d.

Deci cam singurul motor stoc de exceptie VAG este 3.0 TDI 313CP.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -