Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine are cele mai eficiente masini de politie, americanii sau europenii?
SUA 89 45.41%
Europa 107 54.59%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 13-11-09, 19:03   #31
andrew 46

Stage 5
 
andrew 46's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,438
Member of:
[Colectionar Machete]
[Toyota]
[2 Roti]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

la experienta casiga americanii dar la masini eu zic ca europenii [printre care si noi cu un lancer evo 10 , o cupra ..cateva bmw-uri..]
in concluzie vot europenii
andrew 46 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 14:12   #32
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Quote:
Originally Posted by andrew 46 View Post
la experienta casiga americanii dar la masini eu zic ca europenii [printre care si noi cu un lancer evo 10 , o cupra ..cateva bmw-uri..]
in concluzie vot europenii
Nu īnţeleg cum argumentezi faptul că poliţiştii americani sunt mai experimentaţi decāt cei europeni, si cum demonstrezi faptul că maşinile de poliţiee europene (īn general) sunt mai bune ca ale americanilor.
Pe scurt: posturi care ajută la ceva altora, nu doar răspunsuri ca să fie.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 12-12-09, 19:58   #33
///V8///


Stage 5
 
///V8///'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

nu e fair play comparatia asta... pt europa s-au ales supercaruri iar pt america de nord crown victoria (cea mai intalnita), nu stiu in europa care e cea mai intalnita dar ar trebui cautata si sa fie bataia in aceeasi clasa, daca nu sa apara poze cu viper, corvette si camaro de politie...

oricum... toate masinile de politie din america de nord sunt modificate din fabricatie si nu au absolut nici o limitare
charger modificat pt politie nu bate nici nu este la egal dar cam face treaba unui supercar european (ex. CLS sau M5) si poarta numele de POLICE CAR nu SUPER POLICE CAR

crown victoria are suspensie si frane heavy duty cardan high speed (mai gros ca la multe 4x4) diferential cu autublocant, fara limitare de viteza fara sisteme si alte chestii, face fata in zapada pe denivelari, drumuri de tara etc. iar pe autustrada v8 4.6 (diferite doar capetele fata de mustang) isi spune cuvantul

o sa votez dupa ce vor fi postate date despre cea mai intalnita (sau intalnite) masina de politie din europa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image011.jpg
Views:	87
Size:	249.7 KB
ID:	1217425   Click image for larger version

Name:	Image005.jpg
Views:	73
Size:	192.7 KB
ID:	1217474  
///V8/// is offline   Reply With Quote
Old 12-12-09, 23:00   #34
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

sa fim seriosi este vorba de eficienta, dupa cum ati observat la americani celebrele urmariri de 20 - 30 de min care se sfarsesc de obicei din prostia celui care fuge(asta nu mi se pare eficient), va intreb cate urmariri de genul acela ati vazut voi in europa, spre exemplu in germania? spunea cineva mai sus ca un m5 nu s-ar tine dupa un muscle car sau un ferrari... pai daca e scos limitatorul merge 300km/h sunt pe youtube filmari cu politia germana, cu antrenamentele lor, cu pregatirea si cu actiunile lor va sfatuiesc sa va uitati pt ca sunt interesante. app tot pe youtube a fost un video mai vechi in care un pusti de 17 ani gonea pe autostrada cu un e36 de 2.5 si politaiul cu v8 nu se putea tine dupa el, poate si pt faptul ca autostrada mai avea si curbe, si pustiul mai schimba si directia de mers da era tare si comentatorul filmului care zicea"the american v8 police car is more powerfull then the european muscle car but it is more agile" dupa cum stiti nu masina care are mai multi cai e mai rapida si mai zicea cineva mai sus ca masinile europene sunt mai vizibile si soferii le vad si incetinesc, pai tocmai aia inseamna eficienta nu?

Last edited by 63ard; 12-12-09 at 23:06.
63ard is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 00:02   #35
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

63ard tu compari mere cu pere. Totusi e diferenta intre ce e dispus sa faca un american drogat cu narcotice la el, sau cu un ostatic in masina intr-o tara unde toata lumea are arme (in mod legal) si un european teribilist cu o masina scumpa pe autostrada.
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 01:10   #36
Kruger.
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
Kruger.'s Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 929
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Daca politia germana ar fi dotata cu crown victoria, si-ar face treaba in continuare.

Daca politia americana ar fi dotata cu M3, M5, RS4 (si multe alte modele), in scurt timp nu si-ar permite sa le mai repare.

Vorbim de doua lumi diferite, culturi diferite, sisteme de justitie diferite, si infractori diferiti.

Crown victoria de politie e destul de diferit fata de varianta de serie. A fost folosit in principal datorita faptului ca nu are caroserie autoportanta, drept urmare se repara foarte repede si ieftin.
Celelalte modificari le-a enumerat un coleg mai sus. Si face fata marii majoritati a masinilor in privinta manevrabilitatii si acceleratiei.

In Europa lucrurile se intampla altfel, si urmaririle nu devin demolition derby-uri asa ca in state. In UK, politia umbla cu Astra diesel. Foarte bine, sa umble. Ieftine din toate punctele de vedere, si cu restul de bani isi cumpara ghete noi an de an.
__________________
BMW e36 coupe 320i
Kruger. is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 08:11   #37
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Quote:
Originally Posted by Herbas View Post
63ard tu compari mere cu pere. Totusi e diferenta intre ce e dispus sa faca un american drogat cu narcotice la el, sau cu un ostatic in masina intr-o tara unde toata lumea are arme (in mod legal) si un european teribilist cu o masina scumpa pe autostrada.
e vorba de eficienta masinilor de politie, nu de cat de drogat sau inarmat e cineva. citeste topicul
63ard is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 09:00   #38
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

ce m5-uri si avioane visati ma? noi avem logane, ungurii skoda octavia si lada niva, nemtii golf 4 si passat, spaniolii seat toledo, francezii peugeot 307 si voi o dati in basme cu m5-uri si prostii.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 11:29   #39
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Corect, cu o floare nu se face primavara.

Avem si noi 2 masini primite cadeaux (Leon Cupra si Evo), sper ca daca va intreaba cineva ce masini de politie avem in .RO sa nu le raspundeti "Evo, Cupra, d'astea" .

Masinile cele mai multe, indiferent ca e vorba de .ro sau .de, sunt cat se poate de normale, Logan, Astra, etc.

M5, 911, Gallardo, Jaguar-uri, CLS si altele de genu' sunt doar cateva exemplare si sunt mai mult de show off.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 13:25   #40
m_power87


Stage 5
 
m_power87's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,346
Member of:
[4Tuning International]
[Colectionar Machete]
[MERCEDES]
[Street Zone]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
ce m5-uri si avioane visati ma? noi avem logane, ungurii skoda octavia si lada niva, nemtii golf 4 si passat, spaniolii seat toledo, francezii peugeot 307 si voi o dati in basme cu m5-uri si prostii.
Nu stiu cand ai fost tu ultima oara in Germania dar eu iti spun sigur ca pana acum nu am vazut nici un Golf 4, intr-adevar in multe orase au noul Passat Avant, in zona Munchen-ului sunt numai seria 3 E90 si 5 E60,in Stuttgart majoritatea sunt mercedes C si E cat despre politia civila de autostrada majoritatea au 545i E60 care nu prea mi se par chiar masini banale si eu zic ca la 333 cp pot face fata multor masini mai ales ca nu au limitator si nu poti merge intr-una cu 300 pt ca se gasesc destui idioti care sa iti taie calea, ca sa nu mai zic ca au foarte multe elicooptere asa ca nu mai vorbiti din auzite
m_power87 is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 13:46   #41
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Quote:
Originally Posted by m_power87 View Post
Nu stiu cand ai fost tu ultima oara in Germania dar eu iti spun sigur ca pana acum nu am vazut nici un Golf 4, intr-adevar in multe orase au noul Passat Avant, in zona Munchen-ului sunt numai seria 3 E90 si 5 E60,in Stuttgart majoritatea sunt mercedes C si E cat despre politia civila de autostrada majoritatea au 545i E60 care nu prea mi se par chiar masini banale si eu zic ca la 333 cp pot face fata multor masini mai ales ca nu au limitator si nu poti merge intr-una cu 300 pt ca se gasesc destui idioti care sa iti taie calea, ca sa nu mai zic ca au foarte multe elicooptere asa ca nu mai vorbiti din auzite
Din Munchen pana in Leipzig si Bielefeld e plin de golf 4 variant.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 13:54   #42
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Marea diferenta e ca politia germana nu se da atīta īn spectacol si nu face atīta SHOW ca americanii care filmeaza fiecare rahat sa aiba ce arata pe BREACKING NEWS cīt sīnt ei de grozavi.

Daca ar fi sa iau o masina de politie americana si una nemteasca indiferent de model, chit ca ambele sīnt corespunzator tunate, pai aia americana n-are sanse cīnd e vorba de urmariri.

Cīte urmariri ati vazut voi la americani sa aiba loc pe serpentine sau drumuri nationale ? Mai nimic. Totul e ori īn oras ori pe autostrazi interminabile ca-n palma. Ia baga tu un tanc american de 3 tone lung de 5 metri al politiei si frige-l pe transfagarasan, ca-l bati si cu un logan de politie lejer de n-are sanse

Īn afara de asta, americanii fac uz de arma si īn cel mai rau caz te trozneste, da cu masina īn tine īn asa fel īncīt sa pieri controlul.
Asa ceva nu este permis nici unde īn europa indiferent cīt este de grava situatia de moment asa ca nu mai faceti comparatii din astea tīmpite iar aventurile turcului + partener din ALARM FÜR COBRA 11 sīnt chiestii de film facute de cascadorii de la ACTION CONCEPT din Düsseldorf si sīnt departe de realitate
Aici te taxeaza astia asa de frumos de nici nu realizezi fara show american, trīmbite si trompete pe la stiri cu urmariri live.

Last edited by CyberCSX; 13-12-09 at 13:59.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 21:46   #43
///V8///


Stage 5
 
///V8///'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
ce m5-uri si avioane visati ma? noi avem logane, ungurii skoda octavia si lada niva, nemtii golf 4 si passat, spaniolii seat toledo, francezii peugeot 307 si voi o dati in basme cu m5-uri si prostii.
Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Corect, cu o floare nu se face primavara.

Avem si noi 2 masini primite cadeaux (Leon Cupra si Evo), sper ca daca va intreaba cineva ce masini de politie avem in .RO sa nu le raspundeti "Evo, Cupra, d'astea" .

Masinile cele mai multe, indiferent ca e vorba de .ro sau .de, sunt cat se poate de normale, Logan, Astra, etc.

M5, 911, Gallardo, Jaguar-uri, CLS si altele de genu' sunt doar cateva exemplare si sunt mai mult de show off.
am votat SUA


Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post

Daca ar fi sa iau o masina de politie americana si una nemteasca indiferent de model, chit ca ambele sīnt corespunzator tunate, pai aia americana n-are sanse cīnd e vorba de urmariri.

Cīte urmariri ati vazut voi la americani sa aiba loc pe serpentine sau drumuri nationale ? Mai nimic. Totul e ori īn oras ori pe autostrazi interminabile ca-n palma. Ia baga tu un tanc american de 3 tone lung de 5 metri al politiei si frige-l pe transfagarasan, ca-l bati si cu un logan de politie lejer de n-are sanse
de unde ai tras concluzia asta...? o masina construita in germania e superioara unei americane doar pt simplu fapt ca e MADE IN GERMANY ??? daca are stema pe capote scrie mercedes pe ea e mai rafinata, mai atragatoare la aspect si costa de 2 ori mai mult nu inseamna ca e superiora si in performante. din proprie experienta iti spun ca bmw si mercedes sunt (fara sa exagerez) cam de 5 ori mai sensibile decat majoritatea americanelor, dupa km multi apar mult mai multe probleme si platesti o data si jumate pt aceleasi performante...

cat despre un tanc american pe transfagarasan... eu nu mi-as face probleme
crown victoria are cam 80% din stabilitatea unui E420 pe curbe fara nici un sistem de stabilitate sau antipatinaj

Last edited by ///V8///; 13-12-09 at 21:49.
///V8/// is offline   Reply With Quote
Old 13-12-09, 22:28   #44
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

@ ///V8///

Nu te supara dar esti chiar asa naiv sau te prefaci?

1 - Locuiesc īn germania de 20 de ani si stiu ce umbla pe aici pe sosele mai bine ca tine
2 - Cunosc masinile americane ce pot destul de bine deoarece ma misc īn cluburi de US CARS de peste 15 ani si īn afara de asta posed 3 masini americane (3 x Pontiac Firebird - 1 x Knight Rider KITT Replica 1:1 + 1 x Cu Motor der ZR 1 V8 Bi Turbo la 475 CP + 1 x Serie Standard V 6 din 1989) + ca de cel putin 10 ani sīnt coproprietar al unui service de masini americane si ma ocup de toata paleta productiilor USA īncepīnd cu anii 60.
3- URASC masinile nemtesti ca dracu tamīia.

Tinīnd cont de aceste 3 puncte, nu īncerca sa vinzi gogosi gradinarului si nu ma lua cu..... AH, MADE IN GERMANY si tot o fi LAPTE SI MIERE ca nu tine.

La Capitolul rezistenta īn timp stiu care-i mersu la americane. Ei iau puterea din VOLUM la turatie redusa ca atare comparativ cu restul lumii au uzura generala cu 50% mai redusa ce duce la fiabilitate si economii de īntretinere īn timp dar asta nu conteaza atīta timp cīt am TRACTIUNE SPATE CA LA BUCEAGA cu AX FIX fara suspensie independenta si la prima curba zboara de cur din lipsa stabilitatii si asta este la americane asa din !)%% daca nu si de mai devreme.
Abea acum au introdus la CAMARO suspensia independenta spata cu planetare + cruci īntr-e cardan si roata pe spate.
(VEZI POZA ATASATA)
Asta a facut BMW, MERCEDES, FORD GERMANY acum 10 ani. Nu mai vorbesc de ABS, ESP, ASR ce la americani e LIMBI STRAINE. Ei prefera sa-si puna FIERBATOR DE HEMOROIZI pe scaune decīt sa faca ceva pt. stabilitate si siguranta.
Au coborīt nivelul de noxe, au fost primii din lume ce au introdus sistemul G-CAT (EURO 1) dar atīt. Toata tehnica transmisiei si suspensia la americane, indiferent de model si tip de masina este neschimbata de peste 60 de ani. cum am spus BUCEAGA SAU SR Romānesc īn piele de LINCOLN, CADILLAC si cum se numesc toate pīna la faimoasele MUSCLE CARS cu renumitele carburatoare quadrociorp sau sisteme de injectie TPI / TBI / MPI si aici ma refer la masini de serie nu tuning ca daca īncepem cu tuningul american..................... scriu pīna mīine aici.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	cam.jpg
Views:	93
Size:	209.9 KB
ID:	1219356  

Last edited by CyberCSX; 13-12-09 at 22:35.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 14-12-09, 01:10   #45
///V8///


Stage 5
 
///V8///'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: SUA vs. Europa: masini de politie

o putem tine in contraziceri si sa ne batem cu pumnii in piept ani de zile aici pe forum si nu o sa ajungem la vre-o concluzie... dar oricum...

poza aia insemna bataie de cap, piese expuse (o masina de politie mai trebuie sa iese de pe drum denivalari, borduri etc), mai multe reparatii, spre deosebire de noul camaro masiniile nemtesti care au o astfel de punte spate mai vin si cu cel putin 3-4 sisteme de la care o sa porneasca erori dupa erori iar in momentul cand toate sistemele cedeaza (cum s-a intamplat la mine) masina nu mai e buna de nimic... curbe in care intrai cu 120km/h intri cu 70km/h ... de fapt ajunge un sistem sa o ia razna si celelalte il urmeaza
pt mine ESP ASR etc. sunt "cal troian"... cand mi s-au aprins 3 becuri in bord din senin eram la 60km/h in linie dreapta ca daca goneam pe transfagarasan la o viteza la care numai cu sistemele in stare buna de functionare poti controla masina iar sitemele cedeaza dintr-o data... ce se intampla? unde e siguranta in cazul asta? nu am incredere in masini care se conduc singure... mai bine pe transfagarasan cu BUCEAGA dar sunt sigur de limitele masinii
o sa ajunga mercedes si bmw sa concureze cu producatorii de PC-uri si celulare si o sa instaleze antivirus pe masiniile lor iar americanii o sa faca in continuare MASINI, daca mecanica nu s-a schimbat foarte mult din anii 60 nu insemna ca e proasta si nu ofera performanta
.............iar daca incepem cu tuningul american stiu Chevy S10 cu "TRACTIUNE SPATE CA LA BUCEAGA cu AX FIX fara suspensie independenta" in care a bagat omul in jur de $5000 si masina rupe si papa tot iar bmw M3 (2003 cred) nu are nici o sansa.... dar nu se stie... probabil ca pe transfagarasan si-o ia de la logan
///V8/// is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -