Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Usa. vs. Europa vs. Asia...
Usa 18 15.13%
Europa 66 55.46%
Asia 42 35.29%
Multiple Choice Poll. Voters: 119. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 07-07-09, 19:22   #76
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

pai oricum au luat nurburgring-ul de 24H anu asta.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 02:31   #77
F41th

Stage 3
 
F41th's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of:
[Toyota]
Cool Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Am deschis Threadul asta din greseala si am stat sa citesc tot pentru ca ma fascinat. Am vazut comparatii si comparatii. Gusturile nu se discuta din cate stiu eu , si exact cu chestia asta a denaturat directia threadul. Dc sunt unii indignati ce aleg eu , sau altul de pe forum. Decizia trebuie sa fie strict personala nu trebuie sa fiu convins de de cineva ce sa aleg. Vad ca unii pun Europa pe primul plan, altii Asia, am vazut unii care confundau o insula cu un continent.
Eu personal as alege USA pt Mustangul din 61 , Corvetul din 63 sau Cellengerul din 70. Motivul designul exterior si sunetul motoarelor nesimtite.
As alege si Europa pt Zonda , Koenigsegg sau TVR , Pt formele aparte pe care le pot avea si tot odata pt performanta.
Dar eu ALEG Asia(Japonia) pt masinile lor cu multe cifre sau multe modele aka zx sx sau rx ca sa rimeze, 32 33 34 35 sau MKIII ,MKIV , as preciza si MKII dar sigur ma injura lumea. Motivul ar fi desigul exterior nu foarte impopotonat dar tot odata placut ochiului, Cel interior MAI ALES LA MKIV si Performantele oferite la bani putini. Am tinut sa subliniez la bani putini pt ca nu stiu cati de aici isi permit un Ferrari sau un Lambo.

Nu cu mai mult de 2-3 ani in urma Onoriu spunea la Promotor daca nu ma insel ca a schimbat la Lambo 3 randuri de ambreiaje in doar 5000 KM si ca un set de placute de frana costa in jur de 1200euro. Este o masina frumoasa pt cine isi permite!!! Asa ca spor la vise europene. Pana atunci va salut din masina Japoneza.


P.S. Nu mai fiti suparati pe parerile altora.
F41th is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 02:36   #78
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Explica-mi si mie ce legatura are cine ce a inventat cu performantele??? Ce legatura inventarea unui sistem cu valoarea sistemului pusa in aplicare. Crezi ca daca cineva inventeza un sistem atunci o sa-l faca si cel mai bun??
Astea sunt comparatii de istorie nu de calitate, fiabilitate si performante, cine a inventat cd-ul, cine TV-ul, cine roata cine etc.aia le-au facut si cele ami bune???.

Putin ma intereseaza de alea 14 masini de la Top Gear care costa de cel putin 2 ori decat GTR-ul si sa mai vorbim si de celelate 20 de sub GTR ca tot min. dublu costa fata de GTR.



1. vanzarile de GTR nu sunt sustinute de micra, etc. pretul de vanzare are un adaos de bun simt nu ca europenele.
Doar un exemplu: VW Up: productia costa 900 de euro, pretul va fi de 9000 de euro!
De-asta sunt unele europenele mult mai scumpe pentru ca au "......" care sa le cumpere.

2. Ferrari apartine de concernul FIAT, un concern mult mai mare decat Nissan - si o gramada de bani pompati de statul ITALIAN - daca nici asta nu stii ....

3.Ia spune-ne si noua cat costa o evacuare completa + soft la Sportec, Gemballa, 9ff, Techart si puterea aditionala, sa nu mai vorbim de tuning mai mare.
GTR-ul cu 10-12000 EURO faci ~600 CP pe motor stoc.
cat costa la tunerii descrisi de tine ridicarea la ~600 CP???
1. pe ce te bazezi cand afirmi asta, pe declaratiile Nissan??
2. cu Ferrari da, ai dreptate, a fost un exemplu gresit, desi ei afirma ca sunt pe profit de o vreme incoace
3. poate nu stii preturile, uite, la DMS cu 4994 British Pounds (ECU upgrade si new exhaust, inclusiv taxe si montaj) faci un 997 Turbo de 550 CP. Iar daca vrei un Avalanche GTR800 EVO-R sau un RT12 de varf nu mi spune ca l vrei ieftin...
RT12 ele "mic" de 560 CP e 6000 EUR oricum, deci optiuni sunt, si daca nici RUF nu e tuner atunci nu stiu cine mai e pe lumea asta
Tunerii americani iti "rezolva" un 911T mai ieftin ca europenii (dar mai slab calitativ).
Chiar, de unde obsesia asta ca totul trebuie sa fie ieftin? Chiar nu conteaza pentru tine cum te simti in masina aia? La mine conteaza si nu sunt asa bogat, dapai unul care nu are ce face cu banii..Si dintr un Evo scoti 600 de CP, si mai ieftin decat dintr un GT-R, asta il face mai bun pentru tine? Pai hai sa luam o pocnitoare sa i infigem o racheta mare de milioane de cai putere si gata , avem cea mai tare "masina", nu? Calitatea/performanta se platesc, si cu cat urci mai sus preturile cresc exponential, asa e de cand lumea si nu numai la masini. Daca tie nu ti place, asta e, le place altora care si permit. Tin minte ce ai spus de Vertu pe undeva, e povestea cu avem nevoie de un ceas de aur sa ne arate timpul? raspunsul e avem nevoie de un film bun, de o opera de arta in general ca sa traim? Nu, evident, dar viata noastra ar fii mai gri. Eu sa am milioane ce crezi ca as face? De ce sa iau ceva mai slab? Numai sa nu fiu cumva acuzat de "snobism" de gura lumii ? Ma doare undeva de ce cred altii, daca imi place ceva si mi permit, il/o cumpar, am mai spus asta..Prea mult ne preocupa ce cred altii despre noi, mie imi place sa am un pic de personalitate, nu mor dupa zorzoane/bling/opinia publica/etc, caut Calitatea, Performanta, Placerea, Designul, Emotia, etc. nu doar cifre. Si aleg ce imi permit desigur cat mai sus.
Gata ca ies din subiect rau, cuvintele alea de mai sus cu litera mare o sa le intalniti mult mai des la masini europene, chiar daca un Corvette cu motor de 7 L e mai rapid decat o Brera de departe..
numai bine
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 12:22   #79
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by F41th View Post
Am deschis Threadul asta din greseala si am stat sa citesc tot pentru ca ma fascinat. Am vazut comparatii si comparatii. Gusturile nu se discuta din cate stiu eu , si exact cu chestia asta a denaturat directia threadul. Dc sunt unii indignati ce aleg eu , sau altul de pe forum. Decizia trebuie sa fie strict personala nu trebuie sa fiu convins de de cineva ce sa aleg. Vad ca unii pun Europa pe primul plan, altii Asia, am vazut unii care confundau o insula cu un continent.
Eu personal as alege USA pt Mustangul din 61 , Corvetul din 63 sau Cellengerul din 70. Motivul designul exterior si sunetul motoarelor nesimtite.
As alege si Europa pt Zonda , Koenigsegg sau TVR , Pt formele aparte pe care le pot avea si tot odata pt performanta.
Dar eu ALEG Asia(Japonia) pt masinile lor cu multe cifre sau multe modele aka zx sx sau rx ca sa rimeze, 32 33 34 35 sau MKIII ,MKIV , as preciza si MKII dar sigur ma injura lumea. Motivul ar fi desigul exterior nu foarte impopotonat dar tot odata placut ochiului, Cel interior MAI ALES LA MKIV si Performantele oferite la bani putini. Am tinut sa subliniez la bani putini pt ca nu stiu cati de aici isi permit un Ferrari sau un Lambo.

Nu cu mai mult de 2-3 ani in urma Onoriu spunea la Promotor daca nu ma insel ca a schimbat la Lambo 3 randuri de ambreiaje in doar 5000 KM si ca un set de placute de frana costa in jur de 1200euro. Este o masina frumoasa pt cine isi permite!!! Asa ca spor la vise europene. Pana atunci va salut din masina Japoneza.


P.S. Nu mai fiti suparati pe parerile altora.
Sunt vise pentru cei ce nu indraznesc intradevar sa sa implice sa sa intrebe intradevar cat e pretul. La un ferrari 355 un set de placute de frana sunt in jur de 200E. In schimb la magazine le poti gasi si la 70 RON!!!!!!. Se poate sa fie 1200E un set de placute la lamborghini insa banuiesc ca se poate si mai ieftin.
__________________
87' 944 Turbo
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 13:21   #80
F41th

Stage 3
 
F41th's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of:
[Toyota]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Alex daca tu pe o masina super sport ai pune placute de "70 Ron" Inseamna ca viata ta valoreaza 1 Ron. Totusi modelele de top folosesc placute de frana ceramice, cam cat de ieftine pot fi aftermarket?
F41th is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 18:53   #81
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
1. pe ce te bazezi cand afirmi asta, pe declaratiile Nissan??
2. cu Ferrari da, ai dreptate, a fost un exemplu gresit, desi ei afirma ca sunt pe profit de o vreme incoace
3. poate nu stii preturile, uite, la DMS cu 4994 British Pounds (ECU upgrade si new exhaust, inclusiv taxe si montaj) faci un 997 Turbo de 550 CP. Iar daca vrei un Avalanche GTR800 EVO-R sau un RT12 de varf nu mi spune ca l vrei ieftin...
RT12 ele "mic" de 560 CP e 6000 EUR oricum, deci optiuni sunt, si daca nici RUF nu e tuner atunci nu stiu cine mai e pe lumea asta
Tunerii americani iti "rezolva" un 911T mai ieftin ca europenii (dar mai slab calitativ).
Chiar, de unde obsesia asta ca totul trebuie sa fie ieftin? Chiar nu conteaza pentru tine cum te simti in masina aia? La mine conteaza si nu sunt asa bogat, dapai unul care nu are ce face cu banii..Si dintr un Evo scoti 600 de CP, si mai ieftin decat dintr un GT-R, asta il face mai bun pentru tine? Pai hai sa luam o pocnitoare sa i infigem o racheta mare de milioane de cai putere si gata , avem cea mai tare "masina", nu? Calitatea/performanta se platesc, si cu cat urci mai sus preturile cresc exponential, asa e de cand lumea si nu numai la masini. Daca tie nu ti place, asta e, le place altora care si permit. Tin minte ce ai spus de Vertu pe undeva, e povestea cu avem nevoie de un ceas de aur sa ne arate timpul? raspunsul e avem nevoie de un film bun, de o opera de arta in general ca sa traim? Nu, evident, dar viata noastra ar fii mai gri. Eu sa am milioane ce crezi ca as face? De ce sa iau ceva mai slab? Numai sa nu fiu cumva acuzat de "snobism" de gura lumii ? Ma doare undeva de ce cred altii, daca imi place ceva si mi permit, il/o cumpar, am mai spus asta..Prea mult ne preocupa ce cred altii despre noi, mie imi place sa am un pic de personalitate, nu mor dupa zorzoane/bling/opinia publica/etc, caut Calitatea, Performanta, Placerea, Designul, Emotia, etc. nu doar cifre. Si aleg ce imi permit desigur cat mai sus.
Gata ca ies din subiect rau, cuvintele alea de mai sus cu litera mare o sa le intalniti mult mai des la masini europene, chiar daca un Corvette cu motor de 7 L e mai rapid decat o Brera de departe..
numai bine


1.Probabil mi-r lua cateva ore sa gasesc declaratia sefului de proiect (sau ceva de genul asta) si anume ca nu au vrut sa faca o masina de weekend si ca pretul lui GTR va fi cu un adaos mic pentru ca tagetul a fost primul supercar de zi cu zi, adica usor utilizabil cotidian, performante sportive la nevoie si un pret la care si-l poate permite aproape orcine (nu vb de Romania aici). De, e urat ca s-au gandit si la omul mai de rand, nu?

2.Eu nu inteleg de ce au costuri asa mari, dar aici sunt mai multe chestii implicate mai ales ca sunt italieni si nu cunoastem noi dedesubturile.

3.))))))))))))))))))
Epatarea si snobismul poate sunt de partea ta de a mea nu (no offence), eu nu imi iau o masina ca sa vada lumea ce masina am, nu mi-as lua un Vertu pt, ca este o basina de telefon, referitor la ceas, acolo este alta discutie, ala intra la vestimentatie, deci la prezentarea ta directa ca om la fel ca si bijuteriile si hainele (si la astea din urma prefer brandul pe o eticheta micuta in interior nu scris mare brand-ul pe exterior).
Hainele si bijuteriile pt. asta sunt concepute, pentru imagine, dar masina este pt a circula cu ea (cu familia, pe pista ....) iar telefonul este sa vb al el, sa intri pe net, sa ai un organizer, un GPS etc..
Da, stiu ca si EVO si STI merg duse in 600 CP dar totusi se scot din 2.2, 2.3, 2.5 l si deja investitia necesara pt. a fi si aproximativ fiabila te duce cat un GTR si nu merita. Un Evo sau STI sunt masini de 400-450 CP peste este cam fortat si scump.
Ca sunt europene care-mi plac mult de tot este foarte adevarat, imi place Porsche-ul mult mai ales modelul anilor '90, Ariel, Zonda si Ferrari normal, etc.

Repet, eu nu confund masinile cu bijuteriile sau hainele. Da, daca vreau sa am o masina de imagine, imi iau una de lux sau superlux, poti foarte bine sa epatezi si cu un S, un CL, un LS, un Rolls, etc., adica o masina business.

Ferrari, Porsche si alte de genul se pot lua daca esti fan (si asta nu este deloc de condamnat) sau snob sau aman2. Eu alegerile le iau in functie de necesitati, de familie, pt. pasiune, etc.

O zi buna!
In Romania este foarte valabil snobismul,

Quote:
Originally Posted by F41th View Post
Alex daca tu pe o masina super sport ai pune placute de "70 Ron" Inseamna ca viata ta valoreaza 1 Ron. Totusi modelele de top folosesc placute de frana ceramice, cam cat de ieftine pot fi aftermarket?
Omule, produsul este acelasi doar conteaza de unde il cumperi, este ca o Cola luata de la alimentara sau de la bar, este aceeasi Cola difera doar vanzatorul, ba mai mult, in afara reprezentantei poti gasi produse mai bune ca cele stock oferite de reprezentanta si la un pret mai mic. Crezi ca placutele de la Porsche sunt facute de Porsche, nu, sunt facute e un producator de placute, gen ATE, Textar, Ferodo, etc.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 08-07-09 at 19:01.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 22:22   #82
F41th

Stage 3
 
F41th's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of:
[Toyota]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Am lucrat acum cativa ani in domeniul pieselor auto doar pt a imi imbogatii cunostintele legate de treaba asta si stiu care sunt firmele producatoare si ca prim montaj si ca "upgrade" dar nu imi poti zice ca pt o masina super sport iti poti pune Road House in loc de ATE sauc cum ai zis Textar. Dc niste discuri cu o firma slaba tin si 10 seturi de placute sau placutele tin 10k km, si cu Textar dupa maxim 3 seturi schimbi discurile, Brembo, Zimmerman, etc. Oricum deviem iar subiectul si nu cred ca are rost, nu am sustinut ca tre sa cumperi de la reprezentanta ca sa fie bun, in cele mai multe cazuri e chiar invers.
F41th is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 22:36   #83
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by F41th View Post
Am lucrat acum cativa ani in domeniul pieselor auto doar pt a imi imbogatii cunostintele legate de treaba asta si stiu care sunt firmele producatoare si ca prim montaj si ca "upgrade" dar nu imi poti zice ca pt o masina super sport iti poti pune Road House in loc de ATE sauc cum ai zis Textar. Dc niste discuri cu o firma slaba tin si 10 seturi de placute sau placutele tin 10k km, si cu Textar dupa maxim 3 seturi schimbi discurile, Brembo, Zimmerman, etc. Oricum deviem iar subiectul si nu cred ca are rost, nu am sustinut ca tre sa cumperi de la reprezentanta ca sa fie bun, in cele mai multe cazuri e chiar invers.
Chiar daca tin mai putin este posibil sa aiba o aderenta la rece si cald mai buna dau daca tot te-ai ocupat sti ca sunt placute cu compozitii diferite si cu recomandari de discuri aferente.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 23:07   #84
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

eu inca lucrez intr-un domeniu care are legatura cu lumea pieselor auto si am incecat pe pielea mea. Sunt ok pentru mersul de strada si se comporta f bine. Poate ca daca ma duceam la lemans imi trebuia altceva. Dar sa nu uitam ca traim Romania si nu avem circuite. Asa ca nu imi scoate-ti ochi cu .....daca te duceai pe circuit.Englezi folosesc placute mintex de la masinile cu care alearga pe circuit in week-enduri pana la cele de BTCC.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 02:25   #85
dragsteraudioart

Stage 2
 
dragsteraudioart's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 53
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by Alex_cristocea View Post
GT3-ul aspirat normal are mai multi cp/litru decat GTR-ul cu 2 turbine
tot timpul exista explicatii
gt3 nam auzit sa intre in cartea recordurilor.......... daca te uiti bine pe 4 tuning o sa gaseti un mic japonez numit GT-R care e acolo si ii face cu mana la porsche, lambo, ferrari, si aste cu care se lauda romanu daca reuseste sa-si cumpere 1 dintre ele...
dragsteraudioart is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 08:52   #86
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

.....da da ....stim ...ai dreptate...
https://www.youtube.com/watch?v=OZlGMX8G3B4
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 18:48   #87
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by Alex_cristocea View Post
.....da da ....stim ...ai dreptate...
https://www.youtube.com/watch?v=OZlGMX8G3B4
Pai cu atat mai mult de apreciat ca la cat costa GTR-ul si ce lispsa de putere si de acceleratie are in varianta stock fata de cele 3, se bate cot la cot cu ele pe pista.

GTR vs GT2
http://www.fastestlaps.com/index.php...=46a06c22ab41a

GTR vs ZR1

http://www.fastestlaps.com/index.php...=4769c1746c636

GTR vs 599

http://www.fastestlaps.com/index.php...=458d856a36a6a

ZR1 vs GT2

http://www.fastestlaps.com/index.php...=46a06c22ab41a

ZR1 vs 599

http://www.fastestlaps.com/index.php...=458d856a36a6a

GT2 vs 599

http://www.fastestlaps.com/index.php...=458d856a36a6a

Deci concluzia este cam clara.
Top pret/performanta:

Preturi finale Germania.

Nissan GT-R R35 - 90 k EUR
Corvette ZR1 - 140 k EUR
Porsche 997 GT2 - 190 k EUR
Ferrari 599 GTB - 232 k EUR

P.S.
Azi, inca un Lambo in flacari.

http://www.**************/stiri/video...cii-22601.html

.

Last edited by GTR; 09-07-09 at 19:01.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 18:51   #88
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

greu se mai stinge
morghen is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 19:20   #89
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
P.S.
Azi, inca un Lambo in flacari.

http://www.**************/stiri/video...cii-22601.html

.
cred ca e al doilea pe saptamana asta .hai ca e bine au ajuns ca si ferrari sau le place melodia "flacari ard in flacari"
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 14-07-09, 20:18   #90
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Exclamation

adevarul este ca orezarii astea au invatat mecanica adevarata si fina de la europeni si baga la greu electronica in masini, dar parca tot nu ma impresioneaza galbejitii astea. au cateva masini f bune, dar parca NFS-ul asta a facut ravagii printre voi fratii mei albi !?!

ps: are un prieten un rx8, cu care am facut multi km cu el, dar nu m-a impresionat deloc masina asta, simti puterea de la cel putin ~5000 rmp, haleste ulei de inebuneste, de benzina parca isi bate joc in hal barbar, pt ca la consumul ala urias nu se misca pe masura!
erau nemtii prosti sa alandoneze mot rot, daca era de viitor!?

de masinile americane nu am ce sa vorbesc, din pct meu de vedere sunt o barat!
__________________
S 600 tunat cu toporul= S 400,4 matic
maybach S62 tunat cu toporul=S 600
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -