Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Usa. vs. Europa vs. Asia...
Usa 18 15.13%
Europa 66 55.46%
Asia 42 35.29%
Multiple Choice Poll. Voters: 119. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 02-07-09, 23:40   #46
lanciahf
Banned

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 116
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Am ales europene(daca se putea alegeam si japoneze,americane) fiecare are ceva bun ,Masinile Japoneze sunt recunoscute pentru fiabilitate ,performante, pret/intretinere etc Insa ce nu inteleg la japonezi au masini fiabile bune dar in competiti nu prea domnia ,ex. WRC (sa luam de prin ani '80) Audi rupea tot apoi a venit Lancia care a distrus tot ce se putea (japonezi si americani cu toata fiabilitate lor nu au putut egala sau ajunge la performantele LANCIEI ,si nici nu vor ajunge) in F1 FERRARI Detine suprematia (Toyota ce face??? Aaa monteaza rezervoare in plus ,ascunse bineinteles)Ferrari de ce ii scump??? unu la mana este facut manual cap/coada,2 este o masina care nu orcine o poate avea (nu intru in detali da cunascatori stiu despre ce este vorba...invitatia)La Le Mans tot europeni domina (audi,peugeot)Referitor la interdictia de 300 de cai ,poi nu puteau face pentru piata europeana americana peste 300 de cai??Pentru constructia unui Veyron ei pierd 2 mil de euro,Si eu sunt fanul unor marci japoneze dar cand ma uit in trecut si vad ce au facut europeni si ce fac ma face sa stau langa ei, daca as fi milionar in euro mi-as cumara si japonezi si euopene si americane si ''africane'' si de toate. Acum fiecare cu ce ii place . Numai bine va salut
lanciahf is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 23:44   #47
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Europa rules!!! Porsche, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Aston, Bentley, McLaren, Mercedes, BMW, Jaguar, Lotus, Audi. Aici e miezu. Si daca stam sa o luam asa nissan0ul se face si in anglia, prodrive-ul care fac din wrx ceva mai bun decat pachetul standard sunt tot din EU. Asa ca europa e nr.1
__________________
87' 944 Turbo
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 01:28   #48
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
tocmai asta e ferrari i`ti ofera si performanta si un aspect placut si interior de calitate si bine desenat. pt asta dai banii
sa nu mai vb de gt-r si de al sau launch control i`ti iei masina suprema dar nu poti sa faci un start calumea ca ti`o ia rotitele inainte. na... daca e ieftina... la ce sa te astwepti?
acele ferrari, lambo, porsche au si un aspect placut si interior de calitate si bine desenat si etc etc, pe cand colo cate orezarii poti spune ca sunt mai frumoase decat concurentii de la noi de pe continent?
asta nu intelegi sau mai bien zis intelegi dar nu vrei sa recunoasti, dai un ban dar stai in fata.... nu interior de gt-r...
Gresit, nu dai un ban si stai in fata, dai un ban si stai la geam sa te vada lumea, cam asa vine.
Acum iti inteleg snobismul, dar nu toata lumea este ca tine.

Iar aia cu "launch control" este rezolvata de mult, dar nus ce face Ferrari cu modelele lor flambate.

Quote:
Originally Posted by lanciahf View Post
Am ales europene(daca se putea alegeam si japoneze,americane) fiecare are ceva bun ,Masinile Japoneze sunt recunoscute pentru fiabilitate ,performante, pret/intretinere etc Insa ce nu inteleg la japonezi au masini fiabile bune dar in competiti nu prea domnia ,ex. WRC (sa luam de prin ani '80) Audi rupea tot apoi a venit Lancia care a distrus tot ce se putea (japonezi si americani cu toata fiabilitate lor nu au putut egala sau ajunge la performantele LANCIEI ,si nici nu vor ajunge) in F1 FERRARI Detine suprematia (Toyota ce face??? Aaa monteaza rezervoare in plus ,ascunse bineinteles)Ferrari de ce ii scump??? unu la mana este facut manual cap/coada,2 este o masina care nu orcine o poate avea (nu intru in detali da cunascatori stiu despre ce este vorba...invitatia)La Le Mans tot europeni domina (audi,peugeot)Referitor la interdictia de 300 de cai ,poi nu puteau face pentru piata europeana americana peste 300 de cai??Pentru constructia unui Veyron ei pierd 2 mil de euro,Si eu sunt fanul unor marci japoneze dar cand ma uit in trecut si vad ce au facut europeni si ce fac ma face sa stau langa ei, daca as fi milionar in euro mi-as cumara si japonezi si euopene si americane si ''africane'' si de toate. Acum fiecare cu ce ii place . Numai bine va salut
WRC
1990 Flag of Spain Carlos Sainz Toyota Celica GT-Four
1992 Flag of Spain Carlos Sainz Toyota Celica Turbo 4WD
1993 Flag of Finland Juha Kankkunen Toyota Celica Turbo 4WD
1994 Flag of France Didier Auriol Toyota Celica Turbo 4WD
1995 Flag of the United Kingdom Colin McRae Subaru Impreza 555
1996 Flag of Finland Tommi Mäkinen Mitsubishi Lancer Evolution
1997 Flag of Finland Tommi Mäkinen Mitsubishi Lancer Evolution
1998 Flag of Finland Tommi Mäkinen Mitsubishi Lancer Evolution
1999 Flag of Finland Tommi Mäkinen Mitsubishi Lancer Evolution
2001 Flag of the United Kingdom Richard Burns Subaru Impreza WRC
2003 Flag of Norway Petter Solberg Subaru Impreza WRC

In al 2-lea rand nici WRC nici F1 nu sunt elocvente, sunt masini atat de modificate incat nu relevanta pe strada, o masina de WRC costa cam 700 mii de EUR de F1 nici nu mai vb.
Daca Renault a castigat in F1 sau Citroen domina in WRC nu are nici un fel de relevanta si legatura cu oferta lor pentru piata.

Daca te uiti la grupa N unde sunt masini stock fara modificari magnifice o sa observi ca STI si Evo domina de peste 10 ani si in P-WRC Entries in afara de EVO si STI mai sunt 3 bucati masini.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 03-07-09 at 01:52.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 08:03   #49
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

oricat de aproape ar fi GTR-ul de un supercar european...tot e o diferentza...pentru tine ca si conducator...nu neaparat pt altzii care te vad prin geam.
evident multzi isi iau ferrari porsche lambo pt a fi vazutzi...problema lor...dar sunt altzii care sunt fani inraitzi si cumpara asa ceva pt ei si nu pt "public"
Sunt 100% sigur ca multe GTR-uri, infinity,lexus..etc au fost cumparate din snobism...

dar ce nu intzeleg eu e de ce totul se rezuma la GTR...altceva nu au galbenii decat GTR?

cateva motive pt care as alege europeana in loc de GTR:

-poate sa fie V6 biturbo nu va suna niciodata ca un V8 de la ferrari sau V10 de la porsche
-poate sa aiba 99999 de muchii ascutzite si jante pe 19" tot nu e mai frumoasa decat un ferrari sau un porsche sau un lambo...sau un koenigsegg...sau un ascari...sau un pagani...tvr...etc etc.
-poate sa ma faca "mare pilot" pe nurburgring sau orice alta pista...defapt nu eu sunt cel care scoate performantza...ci masina..calculatoarele conduc....daca dau o garla de bani pe o masina sport...apoi vreau sa o conduc eu si sa invatz sa o controlez eu...nu sa ma bazez mai tot timpu pe bucatzi de siliciu.
-poate sa aiba 999999 de setari si butoane...tot ce vreau de la o masina sport e sa mearga bine,tare si sa nu se strice cand ii testez "optzionalele"...deci practic sa faca ceea ce zice ca face in brosura.

si daca e pana acolo...daca imi iau GTR doar ca sa ma tzin dupa(eventual depasesc) pe aia cu ferrari si porsche pe pista....nu e cam snobism? adica imi iau o masina care conduce pt mine doar ca sa ma vada aia in retrovizoare in paralel sau in fatza lor...nu?
morghen is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 09:48   #50
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nimeni nu contesta ca europenii fac super masini, dar preturile lor sunt exagerate, intretinerea si mai rau, fiabilitatea in unele cazuri lasa de dorit (mai ales raportat la pret) si tuningul de asemenea este exagerat de scump.
Ca sa vina un GTR sau un ZR1 si sa bata masini cu pretentii si renume si cu un pret mult mai mare este cam neplacut si asa lucreaza in general japonezii si cat de cat americanii pret/perfotmanta&calitate corect.
Este adevarat ca au mult mai putine branduri - supercaruri, dar nu aleg dupa numarul lor ci dupa ofertele cele mai bune, pret, posibilitati tuning, etc.




Ai dreptate, nu se rezuma la 400 m.

http://www.fastestlaps.com/index.php...=45857713d06da

http://www.fastestlaps.com/index.php...=46a06c22ab41a



Ma asteptam sa mai aberezi?
1.Ce au copiat?
2.Ai dreptate, le putem compara si intr-adevar e rusinos numai ca este rusinos pentru Ferrari si Poarsche.
mai pun odata linkurile pt. tine.
http://www.fastestlaps.com/index.php...=45857713d06da
http://www.fastestlaps.com/index.php...=46a06c22ab41a
3.Iti repet, aspectul este o chestie relativa, la masini ca si la femei, nu are rost sa discutam pe subiect.
Trebuie sa fi foarte copil sa iei de buni sau de litera de lege timpii de pe fastest laps, tre' sa traiesti la calculator sau sa nu ai simt critic. Hai sa iti amintesc ca pe fastest laps se dau anonimi cu masinile iar pe fastest laps, un exemplu edificator, bmw 120d e mai rapid ca bmw 130i, NUMAI pe fastest laps

http://www.fastestlaps.com/car458d0f8c74334.html Fastest laps e o MIZERIE.

Also, un supercar este mai greu de condus decat o masina japo la care totul e asistat electronic, si eu scot un timp mai bun pe circuit cu gtr sau evo decat cu un m3 sau m5 sau porsche gt2 dar un sofer bun face o mare diferenta. SI pentru soferi buni sunt supercarurile.

Hai sa va arat un review corect despre masini, facut de un pilot nu de maimutoi , ca tot e fan orezarii GTR :

https://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFoYtg&feature=fvst

S-au dat pe circuit umed unde e mai greu sa duci porka la limita, nu e super asistat ca orezaria, e clar ca gtr are o cutie mai rapida si no turbo lag, e mai usor de condus la limita tocmai pentru ca e totul asistat si a scos cu juma de secunda mai putin pe circuit ceea ce e remarcabil pentru orezarie.

In schimb consuma de mai rar, 20 de min juma de rezervor cum zice Bruno, mult prea mult iar personal nu imi place cum arata, e masina de sega rally pentru mine.

La ~half price fata de 911 turbo, e o afacere buna gtr dar nu stiu cat e de fiabil si cat e de driveable zi de zi, pana acum deja au aparut o serie de discutii vis a vis de fiabilitate si chestii neacoperite de garantie iar gtr nu e totusi cea mi ieftina masina; deocamdata tot porka stabileste standardul in materie de super car de zi cu zi cu care poti sa traiesti si nu te rupe la consum, nu are probleme de fiabilitate ani de zile, dar vine cu un pret treaba asta, ca ne convine sau nu, nu are oricine porsche.

Ca tot veni vorba de "being on topic", prefer America de departe cu conditia sa traiesc acolo la 2-3 dolari galonu' si fara taxe de viol si jeapca pe motoare si pe masini. Corvette for the win
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 03-07-09 at 10:01.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 10:30   #51
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Eu am vazut tot timpul ca Ferrari isi tocmai cu performantele si timpii de circuit se lauda.

2.Este adevarat ca snobismul este o moda (mai ales in Romania) pe care o exemplifici tu, dar daca vrei sa epatezi iti iei un Rols, Maybach, Bentley etc. pt. imagine. Totusi Ferrari, Porsche, Lamborghini si altii se bat in performante am observat.
Ca sa fi mai deosebit trebuie sa epatezi prin carisma, inteligenta, etc, daca esti BECALI poti sa-ti iei si mama lui Ferrari sau Maybach ca tot un taran ramai.
Eu personal imi iau o msina strict pt. dorintele si necesitatile mele si nu mi-ar fi rusine nici cu GTR nici cu Corvette si daca nu o am o imagine "mai deosebita" fix undeva ma doare, eu imi iau masina pentru placerea mea nu sa ma aprecieze "sau invidieze" taranii sau snobii.

Ai perfecta dreptate! Din pacate la noi, romanasii astia indobitociti, treziti din foame din comunism, pusi pe parvenire si pe japca, au doar cultul baniilor. Pt ei specimenele ca si Becali, care desi este un retardat incult penibil si gretos, sunt f. apreciate, lumea viseaza sa se imbogateasca ca si el si zic "mama cat de smecher e Becali vreau si eu sa fiu ca el" ... la mine la serviciu soferul care privea pe balustrada, a surprins un Q7 alb cu LED-uri, a oftat adanc si mi-a spus : "pai daca ai Q7 te cam doare in p..a de ea lume" In fine daca aici oamenii ar face banii pe bune, pe spatele lor, perceptia ar fi cu totul alta. Asa cand dai un tun si nu iti zice nimeni nimic, e normal sa apara tot felul de labagii snobi si multi admiratori de astfel labagii. La fel si baietsasii astia de bani gata din cafenele, care isi parcheaza masiniile, ori in mijlocul strazii (eventual daca e decapotabila, cu plafonul coborat) sau pe trecerea de pietoni, tot trotuarul etc ... sunt plin de impresii, dar cand deschid gura de abia articuleaza si au cele mai banale subiecte de conversatie. Si desi au bani, tot nesimtiti, prost crescuti si inculti raman, iar romanasul indobitocit desi nu poate sa treaca pe trecerea de pietoni ca taranul imbracat in haine de firma dar f. prost asortate (Just Cavalli, D&G, Dihor etc) si-a lasat masina pe trecere (si politia se face ca nu vede) ii admira masina si pe el. In loc sa fie revoltat...


Mda, pai nu stiu ce sa zic dar in toate revistele, emisiunile, etc. de specialitate GTR si ZR1 fix cu Ferrari, Porsche, Lamborghini sunt comparate sau faci si tu parte din categuria oamenilor descrisi de mine anterior.
Masina care o ai tu nu este o masina rea, dar intre masina ta si GTR este diferenta ca de la avioanele de agrement la F16.

Last edited by UNLORD; 03-07-09 at 10:42.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 10:31   #52
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
tocmai asta e ferrari i`ti ofera si performanta si un aspect placut si interior de calitate si bine desenat. pt asta dai banii
sa nu mai vb de gt-r si de al sau launch control i`ti iei masina suprema dar nu poti sa faci un start calumea ca ti`o ia rotitele inainte. na... daca e ieftina... la ce sa te astwepti?
acele ferrari, lambo, porsche au si un aspect placut si interior de calitate si bine desenat si etc etc, pe cand colo cate orezarii poti spune ca sunt mai frumoase decat concurentii de la noi de pe continent?
asta nu intelegi sau mai bien zis intelegi dar nu vrei sa recunoasti, dai un ban dar stai in fata.... nu interior de gt-r...
Vezi ca s-a rezolvat problema cu lunch control
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 10:35   #53
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by Alex_cristocea View Post
Europa rules!!! Porsche, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Aston, Bentley, McLaren, Mercedes, BMW, Jaguar, Lotus, Audi. Aici e miezu. Si daca stam sa o luam asa nissan0ul se face si in anglia, prodrive-ul care fac din wrx ceva mai bun decat pachetul standard sunt tot din EU. Asa ca europa e nr.1
Dar nu sunt capabili sa iti ofere inca o masina cu un raport performanta/pretz atat de bun ca si americanii sau japonezii (cu precadere GTR-ul). In plus Ferrari si Lambo cam iau foc (aproape zilnic vad cate o stire despre asta) ... pe cand la japonezi nu prea vezi asa ceva.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 12:18   #54
lanciahf
Banned

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 116
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Dar nu sunt capabili sa iti ofere inca o masina cu un raport performanta/pretz atat de bun ca si americanii sau japonezii (cu precadere GTR-ul). In plus Ferrari si Lambo cam iau foc (aproape zilnic vad cate o stire despre asta) ... pe cand la japonezi nu prea vezi asa ceva.
Da din ce cauza iau foc???
lanciahf is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 12:32   #55
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by morghen View Post
oricat de aproape ar fi GTR-ul de un supercar european...tot e o diferentza...pentru tine ca si conducator...nu neaparat pt altzii care te vad prin geam.
evident multzi isi iau ferrari porsche lambo pt a fi vazutzi...problema lor...dar sunt altzii care sunt fani inraitzi si cumpara asa ceva pt ei si nu pt "public"
Sunt 100% sigur ca multe GTR-uri, infinity,lexus..etc au fost cumparate din snobism...

dar ce nu intzeleg eu e de ce totul se rezuma la GTR...altceva nu au galbenii decat GTR?

cateva motive pt care as alege europeana in loc de GTR:

-poate sa fie V6 biturbo nu va suna niciodata ca un V8 de la ferrari sau V10 de la porsche
-poate sa aiba 99999 de muchii ascutzite si jante pe 19" tot nu e mai frumoasa decat un ferrari sau un porsche sau un lambo...sau un koenigsegg...sau un ascari...sau un pagani...tvr...etc etc.
-poate sa ma faca "mare pilot" pe nurburgring sau orice alta pista...defapt nu eu sunt cel care scoate performantza...ci masina..calculatoarele conduc....daca dau o garla de bani pe o masina sport...apoi vreau sa o conduc eu si sa invatz sa o controlez eu...nu sa ma bazez mai tot timpu pe bucatzi de siliciu.
-poate sa aiba 999999 de setari si butoane...tot ce vreau de la o masina sport e sa mearga bine,tare si sa nu se strice cand ii testez "optzionalele"...deci practic sa faca ceea ce zice ca face in brosura.

si daca e pana acolo...daca imi iau GTR doar ca sa ma tzin dupa(eventual depasesc) pe aia cu ferrari si porsche pe pista....nu e cam snobism? adica imi iau o masina care conduce pt mine doar ca sa ma vada aia in retrovizoare in paralel sau in fatza lor...nu?
In sfarsit o parere argumentata, chiar daca nu corect de la cap la coada (dpmdv), dar argumentat.
GTR este dat exemplu pt. ca este masina care a surprins cel mai mult prin raportul pret/performanta.
Nu stiu daca ai mers cu Lexus dar mie nu mi se pare de figuri, mie mi se pare cel mai prietenos si luxos, cu toate ca la capitolul performante este sub concurenta, iar GTR de figuri chiar nu cred.
GTR -ce sistem de control al masinii are in plus ??? -iti da voie sa o conduci si tu, iti permite sa scoti toate sistemele de control si sa-ti faci mana de pilot pe el. Defapt nu are nici un sistem electronic in plus de ajutare a controlului masinii fata de Ferrari sau Porsche, are aceleasi sisteme doar ca sunt mai bune, + un motor lipsit de turbo-lag - vs Porsche, o cutie mult mai rapida vs Porsche, un 4x4 mai bun vs Porsche si Lamborghini, un sasiu cu o distributie a maselor mai buna si un pret foarte bun. Toate au aceleasi sisteme abs, control al stabilitatii, repartitia puterii la roti eventual punti, doar ac la GTR sunt mai bune asa ca nu mai inventati ca are 100 de mii de sisteme in plus, ce sistem de control al masinii are in plus ???

"daca imi iau GTR doar ca sa ma tzin dupa(eventual depasesc) pe aia cu ferrari si porsche pe pista....nu e cam snobism?"
nu este snobism deloc, nu faci asta sa te vada lumea, faci asta pentru ca asta este targetul - sportivitate.

SNOBÍSM - Atitudine, conduită de snob; admiraţie nefirească şi fără discernământ pentru tot ceea ce este la modă.

Da, daca esti fan inrait si pentru tine Ferarri este masina la care visezi sunt perfect de acord ca poate fi o alegere corecta dar nu din punct de vedere al raportului pret/performanta.

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Trebuie sa fi foarte copil sa iei de buni sau de litera de lege timpii de pe fastest laps, tre' sa traiesti la calculator sau sa nu ai simt critic. Hai sa iti amintesc ca pe fastest laps se dau anonimi cu masinile iar pe fastest laps, un exemplu edificator, bmw 120d e mai rapid ca bmw 130i, NUMAI pe fastest laps

http://www.fastestlaps.com/car458d0f8c74334.html Fastest laps e o MIZERIE.

Also, un supercar este mai greu de condus decat o masina japo la care totul e asistat electronic, si eu scot un timp mai bun pe circuit cu gtr sau evo decat cu un m3 sau m5 sau porsche gt2 dar un sofer bun face o mare diferenta. SI pentru soferi buni sunt supercarurile.

Hai sa va arat un review corect despre masini, facut de un pilot nu de maimutoi , ca tot e fan orezarii GTR :

https://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFoYtg&feature=fvst

S-au dat pe circuit umed unde e mai greu sa duci porka la limita, nu e super asistat ca orezaria, e clar ca gtr are o cutie mai rapida si no turbo lag, e mai usor de condus la limita tocmai pentru ca e totul asistat si a scos cu juma de secunda mai putin pe circuit ceea ce e remarcabil pentru orezarie.

In schimb consuma de mai rar, 20 de min juma de rezervor cum zice Bruno, mult prea mult iar personal nu imi place cum arata, e masina de sega rally pentru mine.

La ~half price fata de 911 turbo, e o afacere buna gtr dar nu stiu cat e de fiabil si cat e de driveable zi de zi, pana acum deja au aparut o serie de discutii vis a vis de fiabilitate si chestii neacoperite de garantie iar gtr nu e totusi cea mi ieftina masina; deocamdata tot porka stabileste standardul in materie de super car de zi cu zi cu care poti sa traiesti si nu te rupe la consum, nu are probleme de fiabilitate ani de zile, dar vine cu un pret treaba asta, ca ne convine sau nu, nu are oricine porsche.

Ca tot veni vorba de "being on topic", prefer America de departe cu conditia sa traiesc acolo la 2-3 dolari galonu' si fara taxe de viol si jeapca pe motoare si pe masini. Corvette for the win
1. fastestlaps nu fac nici un test - ai inceput bine cu o aberatie.
)
"About Fastestlaps.com
www.fastestlaps.com is the first and only interactive roadcar lap time database in internet. Its dedicated for car lovers around the world who like to compare sports car performance in real track conditions.
Lap times
Main purpose for www.fastestlaps.com is to collect lap times from different tracks for different cars. All lap times seen in this portal are collected from various trusted sources - mainly automotive TV shows and car magazines. All hot laps are performed by professional racing drivers and cars are pushed to the limits."

2.http://www.fastestlaps.com/index.php...=45e739ea934b8
Este foarte posibil pe un traseu cat o pista de karting de 1701 m ca 120D sa fie avantajat de etajarea diferita a cutiei si sa fie mai rapid si nu ste singur caz de gen.

3."The real trick has been to take all the hardcore, purist appeal of previous GT-Rs and create a genuinely usable everyday supercar without diluting any of the magic. A true 21st century supercar? Absolutely."
"gtr is the most driverele supercar for every day"
etc.

4.Corvette ZR1 - suprmasina.

Last edited by GTR; 03-07-09 at 12:54.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 12:43   #56
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

GTR, tu ai o mare problema de concentrare, ia arata-mi si mie unde am scris ca se fac TESTE pe fastest laps? Daca nu stii sa citesti bine din prima ce scriu, citeste de mai multe ori pana pricepi, mai usor cu "aberatiile" ca n-am facut armata impreuna.

Tocmai pe chestia asta ti-am atras atentia , ca NU POTI sa iei drept litera de lege timpii de acolo, sunt niste chestii total random si aiurea, tu ai obiceiul sa citezi timpi de pe fastest laps de parca ar fi biblia catolica portocalie cand compari masina x cu masina y. Eu ti-am aratat un test comparativ facut asa cum trebuie facut, in viziunea mea, de un om care se pricepe sa conduca super caruri, nu de maimutoi de pe internet.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 12:58   #57
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
GTR, tu ai o mare problema de concentrare, ia arata-mi si mie unde am scris ca se fac TESTE pe fastest laps? Daca nu stii sa citesti bine din prima ce scriu, citeste de mai multe ori pana pricepi, mai usor cu "aberatiile" ca n-am facut armata impreuna.

Tocmai pe chestia asta ti-am atras atentia , ca NU POTI sa iei drept litera de lege timpii de acolo, sunt niste chestii total random si aiurea, tu ai obiceiul sa citezi timpi de pe fastest laps de parca ar fi biblia catolica portocalie cand compari masina x cu masina y. Eu ti-am aratat un test comparativ facut asa cum trebuie facut, in viziunea mea, de un om care se pricepe sa conduca super caruri, nu de maimutoi de pe internet.
"Hai sa iti amintesc ca pe fastest laps se dau anonimi cu masinile"

Da, poate exista o oarecare eroare pe un circuit sau doua in funtie si de pilotii de teste sau chiar reviste sau emisiuni partinitoare dar cand exista comparatie de 10 circuite si sursele sunt diferite nu mai poate exista indoiala.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 17:18   #58
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

nici nu se pune problema de pretz performantza cand e vb de o exotica....e ca si cu femeile...vrei ceva frumos...platesti aiurea..aberant...practic pentru aceeashi chestie doar cu ambalaj diferit.

GTR-ul intradevar face treaba la bani mai putzini (GTR-ul e una din putzinele exceptzii de la regula cum ca japonezele si americanele nu prea fac treaba si exista un motiv pt care sunt ma ieftine)...dar exact chestia asta paraca ii taie din...farmec....cand cumperi un porsche sau un ferrari sau orice mega-car dinasta european...stii ca o sa manci pita cu ulei o vreme pt asta dar de cand erai mic itzi doreai si in sfarsit ai unul....poate ca cei care voteaza europene voteaza asta doar pt faptul ca europenele au fost dreamcar-urile noastre de...intotdeauna..iar noi avem un spirit conservator si idealistic...de aici o generalizare in mare parte adevarata...cum ca japonezele sunt mai ieftine...probabil comparativ la performantza uneori apropiate...dar cand ai crescut cu postere cu 911 sau ferrari pe peretzi crezi ca o sa te multzumeasca o supra sau orice flex?

sincer prefer un 911 stricat din 70-80-90 decat un 350z..un lexus, celica sau orice flex de genu...sa nu mai vb de americane care pt mine cel putzin au un singur apeal....sunetul de V8 si de compresor...in rest...rust buckets.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 20:49   #59
lilfreshill

Stage 1
 
lilfreshill's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 14
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

Se uita cu ce am deschis thread`u asta ...
Ma gandeam ca e pagina de tuneri si ziceam atunci sa NU fie vorba de masini stock .. aici se discuta numa de Veyron si GTr... aiurea ... nu se prea vorbeste de tunig..sau?na voi stiti ... si Europa are multe designuri din mana japoneza uitati`va si voi la realitate inainte sa blabla
din tot c vad pe threadu asta rezulta simplu :

Usa. = un bodyguard
Europa = o pitzipoanca
Asia = un invatacel

Oare care "persoana" are un potential mai mare in discutia noastra?

Sper sa apara o persoana sa scrie ceva in genul meu ..Visul unui roman indiferent de ce gust... nu contradictii si abureli e ceva normal sa gandesti diferit, numai.. incercati sa va rupe-ti din turma de oi si uitati-va la realitate, nu la ce vi-se da )

GTR sa stii ca esti f bun tu cum esti big`up
lilfreshill is offline   Reply With Quote
Old 04-07-09, 01:05   #60
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: USA. vs. Europa. vs. Asia

lilfreshill daca vroiai sa auzi ca japonezele sunt cele mai tari pt ce ai mai pus poll?

nimic nu egal nimic...fiecare cu ce vrea si ce ii place...mai exact...fiecare cu ce isi permite.
daca la ora actuala itzi permitzi o japoneza o sa-tzi iei japoneza...dar daca ai avea de 10 ori mai multzi bani esti sigur ca tot japoneza tzi-ai lua?
morghen is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -