Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: VW sau VW?
G O L F vr6 60 37.50%
CORRADO vr6 100 62.50%
Voters: 160. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 20-01-06, 22:14   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default GOLF VR6 vs CORRADO VR6 (razboi in familie)

Sunt curios sa cunosc parerile acoperite a cat mai multor pasionati cunoscatori ai acestor modele din gama VW.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-01-06, 22:58   #2
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Pune si tu poze si date tehnice.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 20-01-06, 23:27   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ono\"
Pune si tu poze si date tehnice.
Am spus de ca intreb cunoscatorii iar argumentele le las in sema lor.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-01-06, 01:53   #4
intercooler81

Stage 3
 
intercooler81's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 81
Default

Am votat Corrado. Aspectul este mai sportiv, iar motorul este mai mare (2.9). Un kit turbo pe masina asta face ravagii
intercooler81 is offline   Reply With Quote
Old 21-01-06, 02:01   #5
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

corrado. golf e scurt si greoi in fata, pe cand corrado e mult mai echilibrat si se descurca frumos si in viraje, spre deosebire de golf.
teddy is offline   Reply With Quote
Old 21-01-06, 02:02   #6
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

tu ce parere ai, sebastian?
teddy is offline   Reply With Quote
Old 21-01-06, 08:57   #7
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Nu am dat niste referinte dupa care sa evaluati masina, dar cred ca o gama mai completa a oferit Golf VR6 si era o masina mai practica fapt care in trecut mi-a creeat nelinisti pana nu mi-am luat una tunata corespunzator. Foarte tare si rapida.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-01-06, 18:20   #8
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default

eu zic ca, corrado ca arata mult mai bine (presupun ca faci comparatie cu golf 3 vr6 nu g4 vr6)...si dupa cum se spunea mai demult ca rado a fost singura masina sport facuta de vw...kit-ul turbo are acelasi efect pe amandoua...daca vrei sa construiesti o super bomba fa-ti un golf 2 syncro vr6 turbo (erau niste filme pe net cu mai multe) cu niste peformante de te ia capu
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 23-01-06, 21:37   #9
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
eu zic ca, corrado ca arata mult mai bine (presupun ca faci comparatie cu golf 3 vr6 nu g4 vr6)...si dupa cum se spunea mai demult ca rado a fost singura masina sport facuta de vw...kit-ul turbo are acelasi efect pe amandoua...daca vrei sa construiesti o super bomba fa-ti un golf 2 syncro vr6 turbo (erau niste filme pe net cu mai multe) cu niste peformante de te ia capu
Golf 3.
Golf 3 vr6 s-a vandut din fabrica si cu 4x4 si motor de 2,9.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-01-06, 15:27   #10
corrado-vr6

Stage 5
 
corrado-vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 913
Default

Votez Corrado pentru ca... asa imi dicteaza inima Dar am si argumente. Cand am avut posibilitatea sa aleg intre cele doua am ales Corrado. Asta pentru ca imi place foarte mult cum arata, as putea sa spun chiar ca e mai reusita ca design decat golful. In plus este mai rara si fiecare vrea ca masina lui sa fie \"unica\", sa intoarca privirile. Ca tehnica, sunt aceleasi motoare VR6 de 2862 cm cubi deci nu se poate spune ca este mai bun unul sau celalalt . nu imi aduc bine aminte numele revistei, dar era ceva de specialitate din Anglia si au pus Corrado VR6 in topul celor 25 de masini pe care trebuie sa le conduci inainte sa mori... Pentru mine asta spune totul

Later edit: Mi-am mai adus aminte ceva: multi spun ca a fost un esec, la vremea ei Corrado. Este adevarat, a fost un esec, dar de marketing. Erau foarte scumpe si nu s-au vandut cum se astepta VW. Totusi era cea mai buna masina sport produsa vreodata de catre ei. Imaginea i-a fost afectata de pret, nu de performante.
Attached Files
File Type: avi corrado_vr6_visi_vs_mkiii_golf_vr6_122.avi (2.55 MB, 239 views)
__________________
"This thread is full of idiots. My IQ went down several points just reading this posts in here."
corrado-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-06, 15:46   #11
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Pe corrado s-a pus motorul de care spui tu pe golf era mai mic decat la corrado, doar la Golf 4x4 a fost de 2,9.

Inca o ciudatenie golf VR6 a fost catalogat ca si golf de lux nu sport la sport intrau gt si gti-urile. Asta declarau ei. In 93 ma plimbam cu singurul golf vr6 din romania.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-01-06, 17:27   #12
corrado-vr6

Stage 5
 
corrado-vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 913
Default

Parerea mea este ca motorul este unul foarte reusit si ca performante si ca posibilitati de crestere a puterii, indiferent daca ramane normal aspirat sau il ajuti \"putin\" cu un turbo sau compresor. Sunt versiuni de la EIP tuning de 600+ de cai la Turbo Stage 4 (Garett). In plus sunetul motorului este ceva deosebit. Eu inca nu am schimbat tobele, dar numai cu admisia de aer schimbata ( K&N direct-flow) face o galagie dupa 3000 de ture... Pur si simplu urla motorul, nu tobele. probabil dupa ce o sa-i pun si tobe o sa fie desavarsit
corrado-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-06, 20:00   #13
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
eu zic ca, corrado ca arata mult mai bine (presupun ca faci comparatie cu golf 3 vr6 nu g4 vr6)...si dupa cum se spunea mai demult ca rado a fost singura masina sport facuta de vw...kit-ul turbo are acelasi efect pe amandoua...daca vrei sa construiesti o super bomba fa-ti un golf 2 syncro vr6 turbo (erau niste filme pe net cu mai multe) cu niste peformante de te ia capu
Golf 3.
Golf 3 vr6 s-a vandut din fabrica si cu 4x4 si motor de 2,9.
eu am sugerat golf2 doar ca este mai usor decat golf3 si iese mai rea
zGb is offline   Reply With Quote
Old 24-01-06, 20:21   #14
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
eu zic ca, corrado ca arata mult mai bine (presupun ca faci comparatie cu golf 3 vr6 nu g4 vr6)...si dupa cum se spunea mai demult ca rado a fost singura masina sport facuta de vw...kit-ul turbo are acelasi efect pe amandoua...daca vrei sa construiesti o super bomba fa-ti un golf 2 syncro vr6 turbo (erau niste filme pe net cu mai multe) cu niste peformante de te ia capu
Golf 3.
Golf 3 vr6 s-a vandut din fabrica si cu 4x4 si motor de 2,9.
eu am sugerat golf2 doar ca este mai usor decat golf3 si iese mai rea
Da dar noi vorbim de de a scos fabricantul
Altfel GOLF unu e si mai potrivit, mai mic, mai usor, mai sportiv.


Quote:
Originally Posted by \"corrado-vr6\"
Parerea mea este ca motorul este unul foarte reusit si ca performante si ca posibilitati de crestere a puterii, indiferent daca ramane normal aspirat sau il ajuti \"putin\" cu un turbo sau compresor. Sunt versiuni de la EIP tuning de 600+ de cai la Turbo Stage 4 (Garett). In plus sunetul motorului este ceva deosebit. Eu inca nu am schimbat tobele, dar numai cu admisia de aer schimbata ( K&N direct-flow) face o galagie dupa 3000 de ture... Pur si simplu urla motorul, nu tobele. probabil dupa ce o sa-i pun si tobe o sa fie desavarsit
Intr-o oarecare masura sta la baza motorului de Veyron.

Last edited by aleks; 20-11-08 at 17:19.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-01-06, 02:02   #15
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
eu zic ca, corrado ca arata mult mai bine (presupun ca faci comparatie cu golf 3 vr6 nu g4 vr6)...si dupa cum se spunea mai demult ca rado a fost singura masina sport facuta de vw...kit-ul turbo are acelasi efect pe amandoua...daca vrei sa construiesti o super bomba fa-ti un golf 2 syncro vr6 turbo (erau niste filme pe net cu mai multe) cu niste peformante de te ia capu
Golf 3.
Golf 3 vr6 s-a vandut din fabrica si cu 4x4 si motor de 2,9.
eu am sugerat golf2 doar ca este mai usor decat golf3 si iese mai rea
Da dar noi vorbim de de a scos fabricantul
Altfel GOLF unu e si mai potrivit, mai mic, mai usor, mai sportiv.
evident ca stiu ca golful 1 ar fi si mai potrivit pt asta insa nu cred ca poti sa pui vr6 syncro pe el...e doar o parere personala
zGb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -