Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 03-01-06, 22:49   #1
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Pagani Zonda F VS Ferrari F60 Enzo

Amandoua sunt italiene, amandoua depasesc 215mph, amandoua au motor aspirat, amandoua au un pret ridicol.
Pagani Zonda cu 602 CP are un timp de 0-100 de 3.6 secunde iar Enzo cu 650 CP de 3.5 secunde.
Dar cifrele de 0-100 si de cai putere arata faptul ca Enzo e superior...si totusi Pagani Zonda F a scos 1:18:4 si Ferrari Enzo 1:19:0 pe circuitul de la Top Gear.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline  
Old 03-01-06, 23:21   #2
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

Zonda:

Enzo:
GabiByte is offline  
Old 04-01-06, 07:44   #3
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,847
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default

trebuie sa lamurim un lucru ! circuitul de la top gear nu este de referinta ca un adevarat circuit
cu toate ca si eu tind sa aleg zonda ceva ma face sa cred ca gresesc
enzo are sigla in spate ...pe cand zonda nu
dar zonda aleg !
__________________

CDTI
sil4tuning is offline  
Old 04-01-06, 08:40   #4
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default

oare cati fericiti propietari de asemenea masini le folosesc pe circuit ?
eu as zice ca e irelevanta aceasta diferenta intre cele doua masini
zonda nu am vazut-o in realitate dar pot spune ca enzo arata mult mult mai bestial in realitate decat in poze.eu am vazut-o in realitate si pot spune ca ,dupa parerea mea e cel mai frumos ferrari dupa f40 si apoi sunetul baritonal al motorului accelerat de un mosulet ce era la volan nu am sa-l uit niciodata.
aleg enzo
300zxtt is offline  
Old 04-01-06, 10:37   #5
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Asa e,ce aberatie ! Cum sa mergi cu un SUPERCAR pe circuit ? Performantele sunt cel mai putin important lucru la astfel de masini.La o masina super-sport,cu motor central,putere mare si pret pe masura,conteaza spatiul interior,confortul,volumul portbagajului...
Race is offline  
Old 04-01-06, 12:06   #6
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default

ce idiot ar pune o masina de peste un milion dolari pe circuit.aceste bijuterii sunt de admirat si nu de distrus pe pista
oare cati dintre propietari le folosesc la potentialul maxim?
ai vazut orezare asa ceva pe pista?
pt pista ar exista alte oportunitati ca de ex M3csl,skyline,nsx,etc la valori de 10 ori mai mici
sau tie iti place sa te contrazici asa de dragul discutiei
300zxtt is offline  
Old 04-01-06, 12:06   #7
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Eu unu nu as refuza absolut nici una !!!
Skma is offline  
Old 04-01-06, 13:54   #8
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

300zxtt: sa stii ca supercarurile au fost facute pentru circuit...
Race: totala faza

Probabil ca diferenta este mica, dar conteaza. Pentru ca aici vorbim despre care supercar va ocupa locul 2, dupa Bugatti Veyron...

Stai linistit 300zxtt ca sunt multi care isi duc supercarul pe circuit. Pentru ca ei isi permit sa mearga pe un circuit.
GabiByte is offline  
Old 04-01-06, 14:38   #9
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Nici una din aceste masini nu costa peste 1.000.000 USD.
Aceste masini nu sunt de admirat,ci de pilotat.Nu s-a investit atata munca,tehnologie si bani in ele pentru unul ca tine,care datorita dimensiunilor reduse ale unor parti anatomice simt nevoia sa-si ia supercar-uri de dragul de a se plimba cu ele cu 20 km/h prin oras,cu mana scoasa pe geam,sa-i admire lumea ce adevarati sunt.
La faza cu \"orezare\",tu vorbesti ?!

GabiByte eu cred ca vorbim despre care supercar ocupa locul intai.Asteapta un test pe pista (Nurburgring eventual),insa eu cred ca Veyron va fi mai slab decat Zonda F,Enzo si Carrera GT.2 tone si tractiune integrala e bine pentru un camion,nu un supercar.
Race is offline  
Old 04-01-06, 15:21   #10
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default

Sa nu uitam totusi ca Enzo deriva din tehnologia de F1 si totusi oricat de bune si de frumoase sunt alte masini, \"ferrari e ferrari\".
3SGE is offline  
Old 04-01-06, 15:26   #11
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

Race: m-am gandit si eu ca ar fi mai slab...dar la un moment dat ajungeam la acel 0-100 in 2.6 secunde si imi imaginam cat de rapida ar putea fi...

Dar am facut un mic calcul ca sa ajung la niste cifre care au mai mult sens:
Bugattiul are 529CP/Tona. Pagani Zonda are 489CP/Tona. Sincer ma asteptam sa fie o diferenta uriasa...

Adevaru ii ca mi-ar face placere sa vad Bugattiu cum se face de tot rahatu pe nurburgring.
Daca ziceam ca e lupta pentru locul 1 toti m-ar fi asaltat ca Bugattiu e mai tare si nu stiu ce.
GabiByte is offline  
Old 06-01-06, 09:05   #12
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default

mai race,ti-a spus mama ta ca stau prost la unele dimensiunile anatomice ale corpului meu?mai ce neserioasa femeie.eu spunea contrariul....
enzo depaseste acum valoarea de 1.000.000 cu mult,iar multe personalitati ce achizitioneaza respectivul model il fac pt colectie si nu pt curse
te-am mai intrebat:ai vazut asa ceva sa participe la curse pe circuit?
300zxtt is offline  
Old 06-01-06, 11:18   #13
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Pretul ridicat de dobitoci nu are nici o relevanta.Pretul de vanzare de Ferrari catre cumparatori era de ~650.000.

N-am vazut pe viu nici Skiline nici M3 CSL,dar asta nu inseamna ca nu exista.Deci daca eu n-am vazut Zonda pe circuit,nu inseamna ca nimeni nu merge cu Zonda pe circuit.

Ca stai prost cu anumite dimensiuni stiu de la mama ta...unii oameni sunt mai greu de multumit.
Race is offline  
Old 06-01-06, 11:27   #14
shadow

Presedinte AfterDark Racing

Stage 5
 
shadow's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

300zxtt iti sugerez sa te calmezi!!!
Voi ganditi-va si la altceva un Bugatti Veyron are costurile de fabricatie in jur de 5 mil $ si o sa fie o serie f limitata, si probabil cea mai puternica masina facuta vreodata!!! Cu aceasta masina ei au vrut sa arate cam ce se poate scoate dintr-o masina, nu sa scoata profit de pe urma ei!!!
Dupa ce o sa fie testat Veyronul pe circuit si o sa spulbere majoritatea recordurilor mai vorbim!!!
__________________
De vanzare: Honda Civic Type R FN2 2.0 i-VTEC: https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ml#post3673736

shadow is offline  
Old 06-01-06, 12:34   #15
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

are dreptate, Race...Veyronu se va face de rahat.
are 1001 de cai putere...O gramada de skylineuri au peste 1000 de cai putere.
Are 1001 pentru ca are 2 tone!!!
Un Zonda are \"doar\" 602 pentru ca are 1230 de kilograme.
Singuru motiv pentru care ii asa tare ii ca depaseste 400km/h pentru ca are o aerodinamica buna.

Si top speedu nu te va ajuta pe nurburgring...tot nu va fi la fel de rapida ca si un pagani zonda f sau un f60 enzo...
GabiByte is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -