Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 30-09-09, 15:13   #151
Bogdan_SX

Stage 1
 
Bogdan_SX's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 20
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by PAK View Post
spre exemplu , japan nu inseamna numai eleroane , vopsea tipatoare si stickere (vezi poza de mai jos)
Producatorul masinii nu are nimic cu stilul de tuning. Chiar daca masina-i japoneza, stilul din poza nu mi se pare tocmai "jdm" cum ii place la lume sa zica mai nou.

Hai sa-mi dau si eu cu parerea mea despre tema asta:
Unui model de masina, ii se potrivesc una sau doua idei generale de modificare (nu ma refer la pozitionarea prizei x de aer sau de genu) ci linii majore, si cateva variatii a acestor teme majore.Ex: unui audi 80 cabrio ii sta bine vopsit decent fara bodykit aftermarket, lasat jos, si cu niste jante spitate cu bordura, nu latit si cu prize si zorzoane. Pe o masina rotunjita nu pui un bodykit colturos, sau invers. etc etc etc

O modificare trebuie pornita de la masina de baza, ca doar de aia ai cumparat-o ca-ti place masina (mai putin pruncii de p'aci care modifica masinile parintilor). Poate la masina is unele chestii care nu-ti plac, alea trebuie modificate, dar ideea de baza este ca un design reusit de tuning este sa amplifici ce-i frumos la masina, si sa corectezi ce nu-i frumos. Nici un producator auto nu va livra designul perfect.
Schimburi de personalitate (faruri de la altele, singleframe de la audi pe vw, elemente de design de la un producator aplicate pe o masina la care nu se potriveste, noile faruri cu led-uri tip audi puse pe bmw-uri cu angeleyes etc) sunt niste aberatii, parerea mea si duc la niste hidiosenii dramatice pe piata tuningului, mai ales in zona belgia-franta-spania.

In concluzie, nu trebuie sa alegi un stil european, asiatic, american, pakistanez sau care-o fi pentru o masina oarecare, ci trebe sa alegi un stil care-i sta bine masinii.

Last edited by Bogdan_SX; 30-09-09 at 15:17.
Bogdan_SX is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 15:46   #152
PAK
VW Driver

Stage 5
 
PAK's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 469
Member of:
[VW]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by Bogdan_SX View Post
Producatorul masinii nu are nimic cu stilul de tuning. Chiar daca masina-i japoneza, stilul din poza nu mi se pare tocmai "jdm" cum ii place la lume sa zica mai nou.
se pare ca nu m-am facut inteles. exact ce spuneam, lumea nu cunoaste stilurile , generalizeaza si apar dezbateri fara sens. cand spui japonia automat toti se gandesc la eleroane , prize de aer etc - JDM .
masina postata de mine este VIP Style , un alt stil "japonez"
PAK is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 16:15   #153
Bogdan_SX

Stage 1
 
Bogdan_SX's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 20
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

corect, dar topicul a generalizat trei stiluri, din cele trei cel asiatic se refera la eleroane, prize etc. cel american se refera la lucrari mai "custom"/"american muscle", iar cel european se refera la modificari mai decente, gen "rs style", "cult style", "clean", altele mai decente de la tunerii mai luxuriosi, etc, din cate ma gandesc eu

parerea mea ca ce zici tu, "vip style" chiar daca e japonez se incadreaza in cele cunoscute generic sub "stilul european" sau "custom-uri americane" (300c-uri etc, cu jante mari si airride) mai degraba decat sub stilul generic "japonez"

mai sunt multe stiluri nu foarte cunoscute, sau nu foarte apreciate sau raspandite, dar 70-80 la suta din masinile modificate le poti incadra intr-unul din aceste trei stiluri majore.

Last edited by Bogdan_SX; 30-09-09 at 16:28.
Bogdan_SX is offline   Reply With Quote
Old 05-11-09, 19:50   #154
xenon24

Stage 2
 
xenon24's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 53
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Merg pe asiatic desi chiar daca as avea o europeana sau o americana tot pe asiatic
xenon24 is offline   Reply With Quote
Old 06-11-09, 15:02   #155
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by xenon24 View Post
Merg pe asiatic desi chiar daca as avea o europeana sau o americana tot pe asiatic
Pentru că?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 07-11-09, 21:15   #156
Acem

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 27
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

European,simplu si curat,frumos si agresiv,interesant si subtil.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	audi.jpg
Views:	46
Size:	57.7 KB
ID:	1166855   Click image for larger version

Name:	bmw.jpg
Views:	44
Size:	20.4 KB
ID:	1166856   Click image for larger version

Name:	bmw-e90.jpg
Views:	49
Size:	33.8 KB
ID:	1166857  

Click image for larger version

Name:	BMW-M3.jpg
Views:	38
Size:	35.7 KB
ID:	1166858  
Acem is offline   Reply With Quote
Old 07-11-09, 23:45   #157
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by Acem View Post
European,simplu si curat,frumos si agresiv,interesant si subtil.
subscriu.
in acelasi timp o masina de gala, o masina de zi cu zi si de circuit.
nu o masina doar de manelari sau doar de show
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 14:04   #158
dogy_10
VW Driver

Stage 5
 
dogy_10's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,362
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[VW]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

parerea mea e ca sunt frumoase tpate in felul lor, insa ce nu suport sunt interferentele, nu suport sa vad golf4 cu spoilere gen supra si toba japan style sau alte porcarii
__________________
... fara bling bling .. fara pepsi cola pe parbriz
dogy_10 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 04:44   #159
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

ce urasc eu cel mai mult e stiul european ... in europa s-a facut o suma a tuturor stilurilor de tuning auto gen fiecare cum il taie capul
Cea ce spuneti voi stil clean abia de cativa ani s-a adoptat in europa , cati dintre noi am vazut eleroane puse aiurea , lambo doors, kituri exterioare si interioare de iti vine sa versi totul din tine.Sigur orice pardure are uscaciunile ei dar totusi in europa e un amalgam de stiluri facute total aiurea pe masini care nu au nici o legatura cu designul propus.

am sa va pun cateva linkuri cu tuning european, american , si asiatic la aceeasi masina ca sa va dati seama ... eu tot ce am vazut pe europa in proportie de 60-70% insemna lambo doors ( primordial ) , kituri exteriore de iti venea sa crezi ca sant concepute in vitan , etc. Am vazut si masini lucrate frumos dar sunt cam rare si nu prea ai timp sa le admiri cat trebuie.
stilurile de tuning nu re rezuma doar la ce au vazut unii prin filme ci la conceptia ,pentru fiecare parte geografica a lumii, de tuning.
Nu mai comparati Americanii cu masini luxoase placate cu aur sau alte asemenea vrajeli ca va uitati prea mult pe MTV , iar Asiaticii ca au masinile umplute de stikere si eleroane ca o dam in tokyo drif aiurea.



American style pe masini europene :

https://www.youtube.com/watch?v=mak6blqwSAc&feature=fvw

https://www.youtube.com/watch?v=dO7VOZ91CBk


Asian style al masinilor europene
: http://speedhunters.com/archive/2009...alon-2009.aspx
http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?t=15563


Cand vreodata europenii vor lasa masinile asa fara sa intervina cu chituri exterioare complexe de genul taiteilor chinezesti sau fara jante prea mari de trebuie sa iti faci prietena o pitipoanca blonda ca sa nu se lase masina cand se suie in ea.

Nici eu nu sunt adeptul masinilor Low-ride care mi-se par exagerate la americani ( deh au sosele ) dar fiecare stil de tuning exterior in parte are ceva de spus pe anumite marci de masini.

Ca final aleg stilul asiatic si cel american adica la tipul asta am refer simplu si eficient


ultima poza de jos e ceea ce caracterizeaza tuningul european in totalitate


@dogy_10 cand pui un link mai intereseaza-te despre ce e vb si apoi pune-l nu de dragul de a-ti intari ideea sau a arata ca un stil e mai ciumec sau nu.

PS: cum spunea si un coleg anterior : sunt prea multe derivatii pe un stil fie el american , asiatic sau european ca sa le putem diferentia intre ele ca si un intreg
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ae86-140.jpg
Views:	46
Size:	48.5 KB
ID:	1168396   Click image for larger version

Name:	silvia 2.jpg
Views:	40
Size:	52.7 KB
ID:	1168399   Click image for larger version

Name:	three2.jpg
Views:	41
Size:	130.2 KB
ID:	1168400  

Click image for larger version

Name:	asa nu.jpg
Views:	52
Size:	133.6 KB
ID:	1168402  
__________________


“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda

Last edited by Vali_lj; 09-11-09 at 04:58.
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 11:34   #160
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Asian style al masinilor europene
in afara de vreo 2 masini care avea multe stikere... si poate de la sponsori masinile erau cat de european se poate.
daca te referi la eleroane... pai pe supercarurile europene au aparut eleroanele, si peurma au inprumutat si japanurile
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 12:20   #161
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by Bogdan_SX View Post
Producatorul masinii nu are nimic cu stilul de tuning. Chiar daca masina-i japoneza, stilul din poza nu mi se pare tocmai "jdm" cum ii place la lume sa zica mai nou.


In concluzie, nu trebuie sa alegi un stil european, asiatic, american, pakistanez sau care-o fi pentru o masina oarecare, ci trebe sa alegi un stil care-i sta bine masinii.
Cu ultima parte sunt total de acord cu tine, masinii trebuie sa-i oferi look-ul cu care ii sta cel mai bine, chiar daca asta nu implica decat un anumit stil.
Quote:
Originally Posted by PAK View Post
se pare ca nu m-am facut inteles. exact ce spuneam, lumea nu cunoaste stilurile , generalizeaza si apar dezbateri fara sens. cand spui japonia automat toti se gandesc la eleroane , prize de aer etc - JDM .
masina postata de mine este VIP Style , un alt stil "japonez"
De fapt stilul JDM(cunoscut ca" Japonese Domestic Market") nu se refera intocmai la stickere , eleroane si prize de aer.Stilul JDM, cel putin din cate am observat eu printre pasionatii adevarati de tehnica japoneza, urmareste sa fie cat mai "clean" si mai OEM la exterior, modificarile serioase fiind aduse performantelor motorului, franelor, stabilitatii, etc

LE : In concluzie aleg stilul cel mai "curat" si mai simplu in opinia mea, japan.
fasso is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 13:24   #162
PAK
VW Driver

Stage 5
 
PAK's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 469
Member of:
[VW]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by Vali_lj View Post
[...]

American style pe masini europene :

https://www.youtube.com/watch?v=mak6blqwSAc&feature=fvw

https://www.youtube.com/watch?v=dO7VOZ91CBk

[...]

PS: cum spunea si un coleg anterior : sunt prea multe derivatii pe un stil fie el american , asiatic sau european ca sa le putem diferentia intre ele ca si un intreg

in mare parte sunt total de acord cu tine (mai ales cu ultima parte).
in ceea ce priveste linkurile de mai sus (al doilea este de la Worthersee deci EUROPA ) pe care le incadrezi la American Style pot sa te contrazic putin. acela nu este american style ci este EURO style adoptat de americani. americanii se chinuie foarte mult sa importe piese (bari spate cu suport de numar lung , bandouri de mk4 fara semnal etc) EURO pt a fi cat mai EURO.
"nebunia " asta cu EURO a aparut si la ei relativ recent (2005-2006) si a crescut exponential in ultimii ani. vezi Vortex pt mai multe "detalii"


@fasso , stiu ce inseamna JDM si ai si tu dreptate in mare parte dar cuvantul "CLEAN" si OEM nu se pupa.
Clean NU inseamna OEM , asta nu intelege multa lume.
Daca o masina este OEM inseamna ca este Stock sau are elemente oferite de producator deci NU este Clean.
Clean inseamna altceva , inseamna ELIMINAREA unor elemente - bandouri , embleme , oglinzi , manere , antene etc
PAK is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 20:38   #163
dogy_10
VW Driver

Stage 5
 
dogy_10's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,362
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[VW]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by Vali_lj View Post
ce urasc eu cel mai mult e stiul european ... in europa s-a facut o suma a tuturor stilurilor de tuning auto gen fiecare cum il taie capul
Cea ce spuneti voi stil clean abia de cativa ani s-a adoptat in europa , cati dintre noi am vazut eleroane puse aiurea , lambo doors, kituri exterioare si interioare de iti vine sa versi totul din tine.Sigur orice pardure are uscaciunile ei dar totusi in europa e un amalgam de stiluri facute total aiurea pe masini care nu au nici o legatura cu designul propus.

am sa va pun cateva linkuri cu tuning european, american , si asiatic la aceeasi masina ca sa va dati seama ... eu tot ce am vazut pe europa in proportie de 60-70% insemna lambo doors ( primordial ) , kituri exteriore de iti venea sa crezi ca sant concepute in vitan , etc. Am vazut si masini lucrate frumos dar sunt cam rare si nu prea ai timp sa le admiri cat trebuie.
stilurile de tuning nu re rezuma doar la ce au vazut unii prin filme ci la conceptia ,pentru fiecare parte geografica a lumii, de tuning.
Nu mai comparati Americanii cu masini luxoase placate cu aur sau alte asemenea vrajeli ca va uitati prea mult pe MTV , iar Asiaticii ca au masinile umplute de stikere si eleroane ca o dam in tokyo drif aiurea.



American style pe masini europene :

https://www.youtube.com/watch?v=mak6blqwSAc&feature=fvw

https://www.youtube.com/watch?v=dO7VOZ91CBk


Asian style al masinilor europene
: http://speedhunters.com/archive/2009...alon-2009.aspx
http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?t=15563


Cand vreodata europenii vor lasa masinile asa fara sa intervina cu chituri exterioare complexe de genul taiteilor chinezesti sau fara jante prea mari de trebuie sa iti faci prietena o pitipoanca blonda ca sa nu se lase masina cand se suie in ea.

Nici eu nu sunt adeptul masinilor Low-ride care mi-se par exagerate la americani ( deh au sosele ) dar fiecare stil de tuning exterior in parte are ceva de spus pe anumite marci de masini.

Ca final aleg stilul asiatic si cel american adica la tipul asta am refer simplu si eficient


ultima poza de jos e ceea ce caracterizeaza tuningul european in totalitate


@dogy_10 cand pui un link mai intereseaza-te despre ce e vb si apoi pune-l nu de dragul de a-ti intari ideea sau a arata ca un stil e mai ciumec sau nu.

PS: cum spunea si un coleg anterior : sunt prea multe derivatii pe un stil fie el american , asiatic sau european ca sa le putem diferentia intre ele ca si un intreg
farte nu stiu cum sa-ti zic da esti pe langa total, ce numesti tu stil american pe masini europene e defapt stilul cult, car e cat se poate de european, chiar daca masinile prezentate de tine sunt din america...... un stil se caracterizeaza in mare parte de originea masinilor,astfel dupa parerea mea stilurile se incadreaza astfel: european- cult, ursii prezenti aproape exclusiv in europa( ma refer la ursii facuti cu bun gust) in general stil european inseamna cat mai clean, fara spoilere inutile, trantita jos, cu jentii gen BBS rs, keskin tk5 etc; stilul japonez- eleroane caracteristice din carbon, spoilere etc iar la american- muscle car, si suv-uri cu croame spinere................bineinteles ca o sa existe interferente inte stiluri, o sa vezi si masini japoneze clean si masini europene pline de spoilere etc, deasemenea o sa vezi masini tunate in stil european in america si invers sau japoneze in europa


ps: stilul spaniol nu intra in discutie pt ca parerea mea e ca e o mizerie
dogy_10 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 21:59   #164
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by PAK View Post

@fasso , stiu ce inseamna JDM si ai si tu dreptate in mare parte dar cuvantul "CLEAN" si OEM nu se pupa.
Clean NU inseamna OEM , asta nu intelege multa lume.
Daca o masina este OEM inseamna ca este Stock sau are elemente oferite de producator deci NU este Clean.
Clean inseamna altceva , inseamna ELIMINAREA unor elemente - bandouri , embleme , oglinzi , manere , antene etc
Adevarat, insa prin stilul clean eu inteleg o masina cu modificari extrem de subtile la exterior incat pare OEM la asta m-am referit.
Quote:
Originally Posted by dogy_10 View Post


ps: stilul spaniol nu intra in discutie pt ca parerea mea e ca e o mizerie
perfect de acord cu tine!!!
fasso is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 23:30   #165
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: Ce stil de tuning preferi: european, asiatic sau american?

Quote:
Originally Posted by dogy_10 View Post
astfel dupa parerea mea stilurile se incadreaza astfel: european- cult, ursii prezenti aproape exclusiv in europa( ma refer la ursii facuti cu bun gust) in general stil european inseamna cat mai clean, fara spoilere inutile, trantita jos, cu jentii gen BBS rs, keskin tk5 etc; stilul japonez- eleroane caracteristice din carbon, spoilere etc iar la american- muscle car, si suv-uri cu croame spinere................bineinteles ca o sa existe interferente inte stiluri, o sa vezi si masini japoneze clean si masini europene pline de spoilere etc, deasemenea o sa vezi masini tunate in stil european in america si invers sau japoneze in europa
@ drogy_10 : 1. eu nu inteleg ce la ce treferi prin expresia marcata cu rosu??? ori te referi ca ursii sunt prezenti exclusiv in europa , ori cei facuti cu bun gust sunt exclusiv numai in europa , si in ambele nu ai dreptate.
2.Bine punctat ca in general stilul european inseamna cat mai clean dar proportia e de 50-50% , dupa cum iti spuneam mai devreme toata europa a fost influentata de anumite trenduri din exterior , spre ex : eleroane si buze cat mai joase din partea asiatica , jante cromate si dimensiuni mari din cea americana , si pot pune chiar si lambo doors si alte kituri exterioare facute chiar de marcile europene de asa numitele masini exotice
Cum sa lase un detinator de masini europene cu precadere din grupul VAG sau masini de import sa nu modifice masina din influentele mai sus mentionate?

3. Am ramas placut surprin de vreo 2-3 ani incoace cand vedeam masini putin modificate exterior ( jante, masina lasata dar nu exagerat ci doar cat sa dea bine per ansamblu , elemente originale pastrate foarte bine ) plus un pic de imaginatie constructiva ca sa dea masini acel "ceva", si aici nu ma refer la kituri exterioare sau alte prosti.


@PAK : daca te uiti foarte atent la cele 2 linkuri din American style o sa vezi imediat diferentele si influentele intre cele facute in europa si cele din state. ex : vezi golfurile 2,3 din primul clip si golfulrile din al 2 lea clip. mie oricum toate imi plac.


Oricum parerea generala e ca marea majoritate a iubitorilor unei marci incearca sa o aduca cat mai la linia stok dar cu un pic fantezie din partea fiecaruia indiferent ca esti din europa , america , sau asia.
Bine exista si exceptii dar nici o padure fara uscaturi si chiar e funny cand mai vezi pe strada o masina exagerata din punct de vedere al exteriorului ce da ca nuca in perete, Deh sau nascut in generatia fast & furios .

LE: cati dintre nu am vazut masini aduse din germania/franta/olanda/austria/ etc care avea cel putin una din caracteristicile astea , lambo doors , kit tuning gen poza de mai jos , jante imense ( aripi "umflate"ca deh tre sa intre roata ca da bine janta) , aripioara plafon spate , eleroane supradimensionate , angel eyes ( chit ca e passat sau mai stiu eu ce masina ).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bmw jalnic.jpg
Views:	44
Size:	95.9 KB
ID:	1169811  

Last edited by Vali_lj; 09-11-09 at 23:49.
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -