Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 28-01-10, 15:39   #196
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Vor fi "premium" modelele 318i/d şi 320i/d īn ziua īn care vor zbura porcii (prin mijloace organice proprii şi nu aruncaţi dintr-o Skoda Octavia RS īn viteză ). Au fost făcute pentru genul de personaje care văd pe site sau īn reviste un 335i sau M3 echipat cu toate opţionalele posibile şi se laudă cu asta după ce īşi cumpără 318d chel. Aceste personaje poartă un nume care īncepe cu "C" şi există şi un site romānesc făcut pentru ei, unde au apărut deja mulţi BMWişti

Niciun model E90 cu motor īn 4 cilindri nu e extraordinar īn forma stock. Putere acceptabilă pentru greutatea maşinii, interior la fel de "plasticat" ca al noii generaţii de Golfuri, deşi ceva mai arătos, īnsă mult sub nivelul unui banal Mercedes-Benz W124 vechi de 20 de ani. Am mers cu 320i E90 şi nu mi s-a părut impresionant din punct de vedere dinamic, cu toţi cei 150 CP ai lui. Dacă era in joc un 325i sau 330i discuţia era inutilă, oricum VAG nu va construi niciodată o Octavie cu performanţe asemănătoare pentru a nu concura Audi, dacă se punea problema de a modifica serios un 320d sau 320i contra unui 2.0TDI la fel, fiindcă noua generaţie de la VAG nu se remarcă deloc faţă de defunctul 1.9TDI/150. Calitatea construcţiei şasiului la BMW este ceea ce īl salvează, este mult mai bine echilibrat, dă impresia unei construcţii mult mai solide, e mai silenţios īn ceea ce priveşte motorul şi zgomotul la rulare, suspensia e mai bine gāndită, e ceva mai manevrabil şi cu o distribuţie a maselor diferită. Nici măcar admiratorii săi din categoria mai sus menţionată nu remarcă asta, fiindcă nu sunt obişnuiţi să scoată dintr-o maşină tot ce poate ea să dea, la drum īntins sau īn curbe, interesul lor se reduce la a face paradă pe bulevard sau prin cartierul lor. E cam greu să convingi fazanul să fie vultur

~Nautilus
http://www.autoscout24.de/AllImages....srf&position=5

http://www.autoscout24.de/AllImages....d=vgtfvsbpcxtw (fa abstractie de pret si de faptul ca e Touring, ca e logic sa fie valabil si pt sedan)

Nu e chiar atata plasticarie la interior (e oricum destul de departe de ce ar trebui sa fie, dar sper sa se rezolve odata cu viitoarea serie 3) si crede-ma ca gasesti si 316 Individual, daca intradevar vrei asta si poti sa imbraci absolut tot bordul in piele, daca nu vrei sa vezi plasticaraie, bani sa ai pt atata chestii cat poate BMW sa iti ofere... (f. multe inutile in viziunea mea )

[img]http://farm4.static.***********/3161/2346135455_e6e141045f.jpg[/img]

Last edited by UNLORD; 28-01-10 at 15:41.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 16:03   #197
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
o foarte simplă documentare ar fi arătat şi că 320i E90 a avut motor de 2.0 litri şi 150 CP / 110 kW din 2005 pānă īn 2007, aşa că varianta asta există, şi nu īn puţine exemplare. Spre deosebire de categoria de BMWişti de care vorbeam mai sus, eu nu postez fantezii de genul "m-am dat cu M3, aveam 250km/h şi mai mergea".
~Nautilus
Corect cu 320i E90.

M3 incepand cu seria E36 ajunge la 260-265 km/h pe kilometraj, real avand insa ~250 km/h iar fara limitare trece putin de 265 km/h reali si vb seria E36 286 CP, cu varianta de 321 CP delimitata nu am mers dar proabil mai castiga un 10 km/h.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 08:30   #198
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Pe ce baza mi s-a sters reply-ul de ieri?.. Atata timp cat nu continea invective vreau sa stiu cine si de ce a sters post-ul.
sponsoru is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 09:08   #199
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by sponsoru View Post
Pe ce baza mi s-a sters reply-ul de ieri?.. Atata timp cat nu continea invective vreau sa stiu cine si de ce a sters post-ul.
Eu zic să reciteşti postările, văd postul tău aici, iar singura modificare e cea efectuată de tine, după cum se poate observa īn imaginea ataşată.
O zi bună.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	orbul găinilor.JPG
Views:	114
Size:	21.0 KB
ID:	1287508  
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 00:25   #200
Alexandu.Filimon

Stock
 
Alexandu.Filimon's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 5
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Buna tuturor,citesc de mult pe 4tuning,dar e primul post,asa ca,va rog,sa nu fiti prea crtici cu parerea mea de incepator.

Sa le luam pe rand:
1.Interior
Am condus ceva masini de cand am carnetul,dar masina,sa ma mulez asa de bine cu pozitia la volan,cu comenzile ce tin strict de sofat(volan,schimbator,pedalier),exact din primii Km,eu unul nu am mai intalnit(ma refer la bmw 320ci E46,320d si bmw 335ci Aut.)
Nu sunt o persoana deosebit de pretentioasa la calitatea plasticelor si asa mai departe,dar apreciez un interior fara "greieri" de tot felul.Momentan detin un Ford Focus(poate de'aia nu's prea pretentios la calitatea interioarelor) si un Mercedes S320 cdi.referitor la discutile anterioare referitoare la "premium" tin sa va spun ca si in S se aud greieri dupa un anumit nr de km(187000),dar nu a fost o masina care sa fie menajata de gropi si denivelari etc. si inclusiv in S se gasesc plastice proaste.Doresc sa achizitionez un 320d luna asta,second-hand pana in 60 mii km,si in privinta restului de comenzi din interior nu ma prea pot pronunta,kt de ergonomice sunt dipuse si ce randament dau,pana nu o sa il conduc o vreme.calitatea la bmw e buna in general,dar am avut si surprize:am fost la un drive test si cu 118d,ok masina,m'am urcat si in spate,m'am uitat un pic pe acolo,am studiat spatiul etc iar cand sa inchid usa,am ramas cu manerul in mana--->pareri.
2.Exterior
E discutabil.nu'i frumos ce frumos,e frumos ce'ti place.pachet M si jante din acelasi pachet,kre or fi forjate si din nu stiu ce aliaj,dar cauciucurile cu talon mic,nu sunt dekt cum le stie toata lume-->groapa mai sanatoasa luata cu 40km/h=1000+ Ron,iar spoilerele M sunt mai aprope de pamant dekt alea normale.si alea normale sunt joase ca naiba,dar nu e masina perfecta.nu merg incet cu nici o masina,deci kit'ul standard e mai ok pt nevoile mele.
3.dinamica,motor,transmise
La capitolul asta nu am ce sa comentez.sta in curbe la 200,nu se inclina,franeaza bine(fara dansuri din sold prea mari).dinamica e mult peste celelalte masini(desi,Ford Mondeo nu e departe;nu stiu nimic despre skoda Rs,doar Superb am condus si mi s'a parut mizerabil la capitolul asta-->exceleaza la altele).doar pe suprafete ude,dak esti netemperat si nu crezi knd se spune ca DTC nu functioneaza chiar in orice situatie,ai putea sa o musti.sunt fan tractiune spate,fata e in regula(la Clio Rs),iar integrala se preteaza pe Offroad sau dak esti intr'o zona in care vremea nu tine cu tine ca iubitor de RWD.
Motorul e mai mult decat satisfacator pt ce ii trebuie unui sofer de rand si chiar mai mult,are hibele lui,dar nu mi se par altele de 10 ori mai reusite.se tureaza bine,are cuplu de jos(kre zice ca nu are,sa conduca un Focus TDDI 75CP sa vada ca se poate mult mai rau,si da,se poate si mai bine,vw t4 2.5 tdi),suna bine fata de altele,consuma putin,fiabilitate nu stiu.Cutia de viteze e ok,nu's pretentios,dar am apreciat'o la bmw ford si renault.
Utilitate
Nu are un portbagaj atat de mic,incat sa fie inutilizabil,nu stai in spate ca intr'o limuzina de clasa mare dar nu se vrea a fi(Seria 7),scaunele fata in schimb sunt confortabile,nu are suspensii moi ca sunt destule din clasa,confortabile si nu dinamice,dar vice-versa nu,navigatia e nasoala rau(e de aspect mai mult,parerea mea)poti sa pui pe ea optiuni,nu'i imposibil(ne'a aratat colegul niste poze cu interioare parca de seria 7 nu de 3 ) ),deci sunt si avantaje la masina asta,dar sunt pt cine le apreciaza
4.Buget
Dak iti permiti si iti place o sa ti'o iei.dak nu iti permiti sa o intretii,nu stiu ce alt exemplu de masina sa dau,economica si fiabila pana la cer,in afara de Mercedes W201 D ).nu cred ca o sa fie o masina care o sa imi faca gaura in buget(cum de alfel nici Rs'ul nu e)
Momentan la 20000 euro,gasesti in germania seria 3 cu km putini nu foarte multe optiuni,dar suficiente kt sa nu intri in depresie :P.

cam atat am avut de spus,sper ca nu am batut campi prea tare

P.S. nu cred ca dak vrei o masina orientata spre dinamica, o sa aleaga cineva Octavia Rs(doar dak ai fobie de tractiune spate).nu mi se pare ca e o diferenta fata de standard la fel cum e intre un 320d si un 335d cu sasiu sport(subiectiv pt ca nu am condus Rs).probabil fiecare intelege dinamica in f-tie de masina pe care o conduce(la inceput mi s'a parut dinamic logan MCV ).stiu soferi de passat care spun ca au facut seria 5'uri pe serpentine etc.,dar in seria 5 cine era la volan?sau ce chef avea?scrasnesc din dinti cand aud de astea.normal ca pot face bmw m3 cu hyundai i30 dak intru in depasiri in curbe si ala nu.
Alexandu.Filimon is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 01:36   #201
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

bine ai venit pe forum! nervi de otel iti doresc, mai ales daca ai de gand sa-ti petreci timpul pe sectiunea "versus"!

p.s. bun postul, mie mi-a placut.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 10:43   #202
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Alexandu.Filimon View Post
1.Interior
Am condus ceva masini de cand am carnetul,dar masina,sa ma mulez asa de bine cu pozitia la volan,cu comenzile ce tin strict de sofat(volan,schimbator,pedalier),exact din primii Km,eu unul nu am mai intalnit(ma refer la bmw 320ci E46,320d si bmw 335ci Aut.)

Doresc sa achizitionez un 320d luna asta,second-hand pana in 60 mii km,si in privinta restului de comenzi din interior nu ma prea pot pronunta,kt de ergonomice sunt dipuse si ce randament dau,pana nu o sa il conduc o vreme.
Īn mod ciudat, mie mi s-a părut destul de incomodă poziţia la volan din E90 - pedalierul prea mic, cu pedalele apropiate, şi plasat prea aproape de centru, iar volanul prea īn stānga prin comparaţie. La Octavia īn schimb e şi mai proastă poziţia

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 13:05   #203
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Īn mod ciudat, mie mi s-a părut destul de incomodă poziţia la volan din E90 - pedalierul prea mic, cu pedalele apropiate, şi plasat prea aproape de centru, iar volanul prea īn stānga prin comparaţie. La Octavia īn schimb e şi mai proastă poziţia

~Nautilus
Sigur nu era dauna totala E90 ala in care te-ai urcat tu ? )

Last edited by GTR; 05-02-10 at 13:08.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 14:03   #204
Alexandu.Filimon

Stock
 
Alexandu.Filimon's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 5
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

nu stiu,poate ti s'a parut.mie la passatul nou mi s'au parut prea apropiate pedalele.volanul nu l'am sesizat fiind in stanga .scaunele nu's ca in X5 sau seria7,dar eu nu le'am perceput ca fiind incomode.exista si cele ergonomice si cele "simple".eu am stat pe amandoua felurile si sper sa nu rada nimeni,mi s'au parut mai comode alea simple.probabil is maimuta si nu le'am reglat bine alea ergonomice.


P.S. am fost pana la Ford azi sa vad fordul Mondeo,un drive test(doar sapt viitoare),dotari,etc..mi s'a parut beton masina,din mai multe pdv.calitatea interiorului,spatiu,dotari,pret,doar design'ul exterior nu imi place.modelul de 174 de cai(nush' exact kt).is curios de drive test.si ca sa fiu si in tema cu skoda ma duc si la ei la test cu octavia Rs,dar asta sapt viit,dupa ce ma duc la Ford,si poate mai incerc si seria 3'u o data,ka sa fie la cald comparatia.dupa kre o sa imi postez parerea despre toate 3.weekend placut tuturor
Alexandu.Filimon is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 19:05   #205
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Ba da, era daună totală, se aruncase unul pe ea de pe bloc şi aterizase īn cap. Cānd l-a ridicat SMURDul credeam că a murit, dar am surpriza să văd că trăieşte şi scrie pe 4tuning.



~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 01:44   #206
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Grădiniţa, maxim clasele 1-4....
aleks is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 12:23   #207
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

hahaha , au reusit sa-l scoata din sarite pe Nautilus

aici trebuie doar sa citesti, toate topicurile de la versus sunt de amuzament
beck is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 19:23   #208
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Vor fi "premium" modelele 318i/d şi 320i/d īn ziua īn care vor zbura porcii (prin mijloace organice proprii şi nu aruncaţi dintr-o Skoda Octavia RS īn viteză ).
~Nautilus
Un 320D individual nu este premium, ci este un lowcost, un fel de nano, oare tu chiar crezi discutia pe care o faci, daca da, animalutele alea simpatice cu "nasucul roz" e posibil sa devina zburatoare.
PS: pacat ca esti in stare sa fii cerebral si sa aduci in dese cazuri si un sprijin tehnic foarte ok, insa antipatia fata de BMW ti-a cam intunecat judecata (daca imi este permisa o abordare de tip Star-Wars)
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 20:00   #209
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Vor fi "premium" modelele 318i/d şi 320i/d īn ziua īn care vor zbura porcii
Audi, BMW, Mercedes si Lexus nu fac DECAT masini PREMIUM.

Altfel un seria 1 si un A3 ar costa cat un Golf , Astra, Megane, etc., un Seria 3, A4, IS sau C-klasse ar costa cat o Octavia, Mazda 6, Mondeo, etc. si un X3, Q5 sau GLK ar fi cat un Tribeca, CX-7, Santa Fe, etc.

Daca nu le diferentiaza calitatea materialelor, insonorizare, confortul de ce ar fi cu minim 20% mai scumpe decat suratele lor de categorie cu motoare si optiuni echivalente?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 20:32   #210
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

de marketing) eu zic ca 10% din pretul masinii il arunci pe Brand
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -