Quote:
Originally Posted by Race
959-le e mai rapid in linie dreapta,si desi nu cred ca a facut nimeni vreo comparatie probabil si pe curbe.
|
Cum ar fi zis candva un profesor destept, la biserica poti sa crezi, cand e vorba de o problema tehnica e preferabil sa stii. In afara de cazul cand esti "adevarata fiica a babei Omida" si ai ghicit in globul de cristal sau in cafeaua de dimineata. Dupa comportamentul binecunoscut pe forum, inclin spre aceasta varianta
Pentru publicul ceva mai inteligent:
A fost facut un test comparativ in 1996, de catre Auto Bild, care a fost preluat de defuncta Auto Clip.
Concluziile au fost:
- 959 e mult mai complex fata de 993 Turbo (ceea ce de altfel se stia de cand a aparut, sistem de racire dublu, un sistem 4x4 sofisticat etc etc);
- 959 e mai capabil numai la viteze foarte mari, aproape de viteza maxima;
- diferenta de putere, 450 CP contra 408, nu se traduce automat intr-o diferenta masiva de performanta;
- 993 Turbo e mult mai usor de condus si are o manevrabilitate mai buna in conditii de trafic.
Concluzia autorului articolului a fost
"911 (993) Turbo este cel mai bun 959"
Quote:
Originally Posted by Race
Adica ultimul model prost conceput...nu vad de ce ar fi un plus.
|
Dupa un test facut in 1996 pentru
auto motor und sport cu un 993 Turbo, Engelbert Männer a avut numai cuvinte de lauda pentru abilitatatile motorului, inclusiv pentru eficienta sistemului de racire, care
"spre deosebire de alte supermasini, poate suporta un tur de cumparaturi prin oras fara sa se supraincalzeasca". Cred ca experienta sa de aproape 50 de ani ii permitea "sa vada" lucruri care pe bietul Race il depasesc.
~Nautilus