s-au schimbat si la mine cateva amanunte:
-am reinstalat 4 difuzoare pe spate, toate pioneer accelerate rotunde, 2 dintre ele de 25 cm si 100w rms, celelalte 2 de 20 cm si 90w rms; pe cele de 25 cm si 100w rms le \"lovesc\" cu un amplificator no-name care scoate vreo 50w x 2 (rms), iar celelalte 2 sunt legate la head-unit;
-mi-am mai cumparat 2 JBL-uri de 16,5 cm 60w rms pe 2 cai pentru portiere si le-am montat cu niste kick-paneluri pt. ca nu aveam loc; si pe astea le-am legat tot la head-unit;
-amplificatorul pentru subwoofer a ramas acelasi, JBL gto 301.1, mono, 204Wrms @4ohms / 294Wrms @2ohms;
-head-unit-ul - tot pioneer deh-p3600mp (il schimb in curand, sper);
-subwooferul a \"crescut\" un pic: de la JBL gto 1200b (difuzor JBL gt4-12 de 30 cm si 250 w rms cu incinta JBL originala) - am trecut la JBL gt4-15 de 38 cm si (tot) 250 w rms, cu incinta \"vented-type\" confectionata de mine si care umple tot portbagajul! ;
-cablajele sunt tot phonocar, nu cred ca le schimb prea curand ca n-am de ce :P ;
-condensatorul e inca prea scump, avand in vedere ca ma descurc si fara (nu ca n-ar fi binevenit)
-toate de mai sus sunt montate pe un daewoo tico din '98 (am dublat valoarea masinii
)
-in curand pun si niste poze cu toate sculele, poate-mi da cineva sugestii
in legatura cu integrarea difuzoarelor spate in habitaclu, astfel incat sa arate cat mai estetic