Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Coltul Incepatorului > Junior Stage - Raspunsuri si lamuriri pentru copii

Junior Stage - Raspunsuri si lamuriri pentru copii Aici copii pot posta orice fel de intrebare legata de masini si membrii 4tuning vor incerca sa le raspunda.

Reply
 
Thread Tools
Old 10-09-13, 22:56   #16
RacerJunior

Stage 5
 
RacerJunior's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
Default Re: Caii putere

Coeficientul ala aerodinamic nu se ia pur si simplu cx-ul.
E mult mai complicat. Ai facut o varza. )

LE: Arunca o privire:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_resistance
http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_coefficient
RacerJunior is offline   Reply With Quote
Old 20-11-13, 20:22   #17
vw bora crom

Stock
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 5
Default Re: Caii putere

Quote:
Originally Posted by scrisit View Post
Abea astept sa-mi vorbeasca Andreea Esca despre tine.
oare dureaza pana imi raspunde
vw bora crom is offline   Reply With Quote
Old 08-02-14, 15:04   #18
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Caii putere

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
Da de rapoartele cutiei nu zice nimeni nimic nu ? Si de faptul ca o masina dupa modificari consistente atinge acelasi top speed ca si in varianta stoc, sau foarte putin mai mare.


Polo lui nevasta`mea are nevoie de 63 de cai sa prinda aproape 175 km/h, cu plecare din Bucuresti, undeva aproape de km 30 al autostrazii, de preferat A1.
Deci mai tare ca Renault. Si normal, e VW.

Big Racket, din Mexic , pe data de 5 februarie 1933, a prins 69,62 km/h, incarcat, cu jokeul pe el. search google daca nu ma crezi
Daca era gol, se ducea mai tare iti dai seama, cel putin 75 km/h.
Deci, pentru 75 ai nevoie de 1 cal, da bun.
Cand a stabilit J.Watt calul putere era vorba de niste cai care invarteau agale o moara sau pompa nu mai stiu sigur.
Un cal (animal) are mult mai mult de un cal putere, multi oameni obisnuiti pot dezvolta peste 0.5Cp pentru un timp scurt.

Quote:
Originally Posted by iulica097 View Post
si asta e calculul : puterea = viteza x [coeficientul de frecare(miu) + coeficientul aerodinamic] x masa(kg) x acceleratie gravitationala(G)
=> puterea = 200(km/h) x [0.13 + 0.36] x 1000(kg) x 9.81(g)
= 200 x 0.49 x 1000 x 9.81
= 98 x 1000 x 9.81
= 98000 x 9.81
= 961380 => puterea ~ 96.14cp

deci ca sa ating 200 mie imi trebuie 96cp sa ii am la 6000 rpm si doar cu remapare am 92 adica slabe sanse un pinion de dci si o volanta cu ambreiaj de 1.4 ar fi solutia fiindca la 5500rpm ai 195 cu pinion de dci si volanta o pun sa urce mai repede in ture si sa compenseze din pinionul ala lung sau un ax de 263 sa mute cuplu si puterea si se mai castiga vreo 5-10cp . ms mult de ajutor tuturor
Nu mai intru in detalii cum ai mutilat formulele (sincer din lenea de a le deduce) dar babeste din formula ta liniara poti vedea ca atingi 400km/h cu <200Cp si spargi mach1 cu 600Cp.

In plus daca reusesti sa deduci puterea reala necesara , aia ar fi la roata.

Hint: puterea necesara pentru a invinge rezistenta aerului este proportionala cu CUBUL vitezei DAR deoarece mai intervin alte pierderi mai liniare puterea totala necesara pentru auto se apropie mai mult de o variatie cu patratul vitezei la viteze pamantesti.

OOOO abia acum am remarcat ca ai facut si salata de unitati de masura sunt curios ce iti iese cand inmultesti km/h cu kg si cu m/s^2 (g), sigur nu (k)w in ce se exprima puterea
daca as fi proful tau de fizica te-as lasa corigent numai dupa postul asta.

Ce transformare e asta?!
= 961380 => puterea ~ 96.14cp

Cumva wati in Cp?
In cazul asta ar trebui sa imparti la 735.5 adica ~1307CP

Last edited by RVL 2000; 08-02-14 at 15:09.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -