Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - PIESE, ACCESORII, CONSUMABILE, etc > Alte Anunturi Piese

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 30-12-04, 19:08   #46
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"xxdadixx\"
Scuzati-ma paote nu am inteles eu bine cum functioneaza chestia asta. Deci pe evacuare scuipa vapori de benzina care se aprind de la un fel de bujie. Tot timpul scuipa benzina ( creste consumul, si cu cat % ) sau numai cand pornesti flacarile!
In primul rand este un dispozitiv ( poza e pe prima pagina , pusa de hondarul ) din care ies 8 fire , fiecare cu functia lui ...
Pe evacuare nu scuipa nici o benzina ... de unde sa o scuipe ?
Gazele nearse , in contact cu scanteia bujiei respective , prin circuitul din respectivul modul iau foc , si ies pe toba afara ...
Alea 8 fire se duc la bobina , a 2-a bobina , 1 buton cuplare , 1 buton declansare , unul la contact , si ... nu mai tin minte pe unde ...
Consumul nu creste deloc ... de ce sa creasca ? Consumul e aceeashi , numai ca tu trebuie sa turezi motorul , si cand apesi butonul de declansare acesta ( motorul ) nu mai primeste scanteie la bujii , ci intreaga intensitate a scanteii produsa de 2 bobine de inductie se duce la cele 2 bujii ... deci 4 x 1 bujie + informatia din modul .
Acceleratia calcata la maxim , si turatia motorului controlata din acel buton de declansare ( ca si cum butonul ar fi acceleratia) ... cand il tii apasat , turatia scade , cand ii dai drumul , ea creste ...
Si pozele cu flacarile pe evacuarea dubla ( in caz ca exista dubii ca a 2-a toba e pusa la vrajeala ! ).

Misto ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	wrc18_258.jpg
Views:	281
Size:	38.1 KB
ID:	15422   Click image for larger version

Name:	wrc16_994.jpg
Views:	130
Size:	32.7 KB
ID:	15423  
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline  
Old 31-12-04, 09:24   #47
sfigmo

Stage 5
 
sfigmo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 908
Member of:
[Moderators]
[TIME SQUAD]
Default

Fratilor la ce viteza/turatie se poate declansa aparatu' asta de sudura?adica mi se pare putin aberanta treaba ca sa se taie curentul la bobina principala a motorului la o turatie mare...se pot intampla nenorociri cu motorul nu?nu vreau sa imi imaginez ce se intampla sa tai scanteia la 6000 RPM...curea de distributie etc?Parerea mea e ca acel modul doar culege curentul indus de la bobina pricipala si o da mai departe la bujiile care fac o scanteie mai puternica care se monteaza in esapament...un motor la parametri normali arde 60% din benzina din camera de ardere...restul este data afara pe esapament (apare NOS care face arderea de 99%)...gresesc oare?daca e asa cum spun eu acest dispozitiv e destul de simplu de fabricat...relee, o bobina de inductie, buton si niste bujii preferabil de motocicleta care au scanteie puternica...a..sa nu uit...vreo doi kilometri de fise... ...lamuriti-ma si pe mine daca intr-adevar taie alimentarea bobinei principale...mersi...bafta
__________________

Uischi...I'll never forget you...
sfigmo is offline  
Old 31-12-04, 11:28   #48
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Nu taie complet, ca altfel s-ar ineca motorul nasol de tot, de aia nu este asa de usor sa si faci un astfel de sistem, zic eu.

Se taie incet, treptat, sa nu simta motorul, cum a zis si X-Ray, scade turatia incet, creste iar cand ridic degetul de pe buton, etc... Trebuie sa inveti sa te joci cu el, nu ??
Hondarul is offline  
Old 31-12-04, 11:56   #49
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Trebuie sa inveti sa te joci cu el, nu ??
Corect ...
Si scanteia nu o taie de tot ... daca o taia de tot umpleam motorul de benzina ...
Amplifica scanteia de aprindere pe evacuare , si ii scade intensitatea celor din motor ...
2 kiloetri de cablu de fisa - Iti zic eu ca mai mult de 1 metru ptr evacuare simpla , sau maxim 2 ptr evacuare dubla ( ca la mine ) ...
Si daca nu inveti sa te joci cu el , faci evacuarea varza !
Mie prima oara mi-a bubuit toba intermediara ( s-a facut floare ! ) .
Daca nu ai evacuarea facuta calumea , s-ar putea sa te trezesti cu ea franjuri ...
A ... si inca 1 chestie : Modulul merge cel mai bine dupa ce masina a mers cekl putin 5 minute ... deci nu o sa scoata facari pe evacuare daca declanshezi butonul si deabia ai pornit masina ... trebuie sa se incalzeasca evacuarea ...
Pozele alea 2 pe care le-am pus sunt instantanee ...
Am sa filmez si o sa bag filmuletul aici pe site la FILME .
Apropo ... daca mai intereseaza pe cineva , in Iunie , 75% este sigur ca se pot aduce astfel de sisteme ...

Si ca o ultima informatie :

Single Flaming Exhaust System

:: Shoot flames out your cars exhaust pipes
:: Will NOT work with diesel engines
:: For off road and show use only
:: Easy to fit step by step instructions included
:: Rub some more WOW factor into your show car !

£39.99 inc vat

Dual Flaming Exhaust System

:: For Dual exhaust Systems
:: As above but with extra sparkplug & bracket


£44.99 inc vat

Lire Sterline , nu $ sau E .
face-ti si voi paritatea sa obtineti rezultatul.

Si ca o completare , daca stiti un pic engleza :

These kits feature many specialized parts that other Flame Thrower kits only dream of. The Flaming Exhaust Control Module regulates spark and un-burnt fuel release timing to allow your vehicle to pass the needed gases to the Flaming Exhaust Spark Unit as needed. The Flaming Exhaust Spark Unit (which has a pre-installed spark plug) ignites the flame and it features a single screw mounting bracket that can be safely and securely installed into any exhaust system. These kits can be installed on virtually anything with a motor and an Exhaust Pipe!

Flaming Exhaust Spark Units are specifically designed so you don't have to do any welding or custom fabrication to your exhaust system to get the spark plug in place. You can simply drill a single screw hole in your exhaust and the *single* screw mounting bracket will hold the whole unit in place when tightened. These are specially tensioned units to give the spark plug inside them a little bounce and flexibility so it will flow with your exhaust while driving. Competitors will give you a spark plug and a bung, which you will have to weld in place or fabricate your own device to hold them in place. This system uses quality spark plugs in our Spark Units. The brackets are easily welded into place if you choose to do so, but by no means is it necessary.

The Flaming Exhaust Dual Exhaust Flame Thrower Kit is compatible on vehicles with a single muffler or tailpipe. If you have two mufflers/tailpipes with dual outlets you may want to get two Dual Exhaust Flame Thrower Kits (if you want 4 flames.) The FlamingExhaust.com Dual Exhaust Flame Thrower Kit will be capable of producing up to 2 flames. For straight pipes one Dual Exhaust Kit will be sufficient. The Dual Exhaust Kit features two Flaming Exhaust Spark Units which can be easily mounted into your exhaust pipe with a single screw on each (can also be welded.).
X-Ray-Eyes is offline  
Old 01-01-05, 10:09   #50
sfigmo

Stage 5
 
sfigmo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 908
Member of:
[Moderators]
[TIME SQUAD]
Default

OK...cred ca stiu la ce referiti voi...dar din schema de montare pe care am gasit-o pe net apare un releu care taie alimentarea bobinei motorului...asta pana la urma m-am convins ca e asa...un alt fir pleaca de la bobina la acest modul...acel fir este firul de excitatie pulsatorie a bobinei care vine din delco ...nu vad cum ar fi posibil desi nu vreau sa va contrazic ci doar sa inteleg, deci cum ar fi posibil sa controleze acest modul intensitatea scanteii date la bujiile motorului...este absolut normal ca turatia in mers sa scada treptat in momentul apasarii butonului caci e vorba de inertia motorului...exact asa se intampla cand tai contactul in mers...atata tot ca daca tai contactul in timp ce motorul merge se taie si alimentarea injectoarelor si nu mai baga benzina pe cand in cazul modulului asta injectoarele primesc in continuare curent si informatii de la restul senzorilor si computer si arunca benzina in camera de ardere...explodatul tobelor este absolut normal si am patit-o si eu fara a avea acest modul...se aduna benzina in toba intermediara si in momentul in care apare scanteia sau cand vaporii ajunsi in toba dau de caldura fac POC...eu am reusit ieri sa fac un asemenea modul si functioneaza...l-am facut la repezeala dar merge...e drept ca am luat o bobina mare de inductie pentru a provoca scanteia in toba finala...chestia e ca acea cutiuta este protejata de apa ea fiind amplasata undeva in interiorul masinii si bujia pe care o dau ei din cate am vazut are o aparatoare metalica in jurul electrodului pentru a nu se uda de la vapori...se poate face...trebuie gasita o bobina de inductie micutza...cred ca una de motocicleta ar fi ideala...va mai tin la curent ca sunt ambitionat sa fac chestia asta cu mana mea...daca face POC masina macar nu e masina mea ...bafta...
sfigmo is offline  
Old 01-01-05, 11:26   #51
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default

De ce nu facetzi un topic la Masini si Tuning pe chestia asta. sfigmo daca tzi-a reusit treaba pune si matale niste poze sa ne delectam si noi. Poate-ti trag o vizita pe la CJ
__________________
xxdadixx is offline  
Old 02-01-05, 22:11   #52
bavareze

Stage 4
 
bavareze's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 254
Default nu se rupe cureaua

nu se rupe frate cureaua de distributie nici daca tai scanteia la 10.000 rpm, stai linistit. sunt numai legende astea. la fel cu ruperea curelei cand impingi masina etc.
__________________
- www.b66ama.com :: 41.000 km in South America on a BMW -
bavareze is offline  
Old 02-01-05, 22:26   #53
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default

oricum m-am informat si eu. masinile cu catalizator o incurca rau de tot.
Quote:
removed by me
Swat-Cat is offline  
Old 03-01-05, 12:42   #54
CT-03-ART

Stage 5
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 682
Default

S-a facut topic nou la Masini & Tuning referitor la acest Flame Thrower Kit...discutziile va rugam sa le purtatzi akolo pt ca acest topic sa ramana numai pt cererile de cumparare a dispozitivului...
__________________

SEX@MYPLACE.NOW.OK
CT-03-ART is offline  
Old 15-03-06, 02:27   #55
dog

Stage 3
 
dog's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 129
Default Re: FLAME THROWER KIT

hondarule zi si tu o adresa de mail ca sa te contacteze lumea
dog is offline  
Old 26-09-07, 18:43   #56
corrado_ro

Stage 5
 
corrado_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 304
Member of:
[VW]
[BMW]
Default Re: FLAME THROWER KIT

Vreau si eu unul de 120 E. Merge si pe Corrado, nu?
corrado_ro is offline  
Closed Thread


- Copyright 2024 4Tuning -