Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > 4TuningDAYS CLUJ la Iulius Mall - 17-18 MAI 2008

Reply
 
Thread Tools
Old 09-04-08, 16:38   #1
Kamicazze

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
Default Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

Cursa de accelerare face parte din evenimentul 4TuningDAYS, aceasta fiind organizata de Asociatia Sportiva KO Racing CLUB din Cluj-Napoca, cu sprijinul 4Tuning.Toate detaliile vor fi postate in scurt timp. Va multumim!
Kamicazze is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 14:51   #2
Kamicazze

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
Default Re: Cursa de Accelerare 4oom - Nocturna

A.S.Ko Racing CLUB
Cod Fiscal:18554122
Cont:RO32BTRL01301205615725XX
RO-Cluj-Napoca, str.21 Decembrie 1989
nr.93, ap 57, Tel.0726/116661
Pers. contact : Tibi Baias

INFORMATII GENERALE CU CARACTER OBLIGATORIU REFERITOARE LA INSCRIERI SI PARTICIPARE.
1. DENUMIRE EVENIMENT: “Cursa de Accelerare Ko Racing 2008 ” - Cursa de Accelerare, 400m.
2. DATA&LOCATIE: Sambata, 17 Mai 2008, Centrul Agro Transilvania Cluj (sat. Dezmir, str. Criseni, jud. Cluj).
3. PROGRAM: Inscriere Concurenti: MAXIM 50 LOCURI DISPONIBILE. In incinta Iulius Mall (4tuning Days), 17 Mai, 12.00-15.00; Centrul Agro Transilvania, din Dezmir, 18.00-21.00 (in functie de numarul concurentilor inscrisi). Intrare spectatori: incepand cu orele 22.00 (poarta 2, din stanga Centrului Agro Transilvania). Concursul va incepe la ora 23.00.
PRET BILET INTRARE: 10 RON/PERS
4. PREMII: Bani, produse, diplome, cupe (vom reveni cu mai multe detalii)
5. CONDITII DE PARTICIPARE:
- posesor permis de conducere sau dovada valabila in original, categoria B.
- carte de identitate a concurentului in original sau copie legalizata.
- certificatul de inmatriculare al autoturismului in original (inspectia tehnica periodica la zi).
- taxa de participare 40 lei.
- completarea si semnarea fisei de inscriere (nu completati date false, in caz contrar, veti fi eliminati din concurs, fara returnarea taxei de participare).
!!! NU INSISTATI IN CAZUL IN CARE NU INDEPLINITI CONDITIILE MAI SUS MENTIONATE.
!!! ORGANIZATORUL ISI REZERVA DREPTUL DE A SELECTA CONCURENTII, IN FUNCTIE DE NUMARUL AUTOTURISMELOR INSCRISE IN CONCURS, DE AUTOTURISMUL CU CARE PARTICIPA, PRECUM SI DE LOCUL DE PROVENIENTA A CONCURENTULUI ETC.
!NOTA! AUTOTURISMELE DE TIP HOME-MADE SUNT ACCEPTATE IN COMPETITIE, IN URMA VERIFICARILOR TEHNICE DE RIGOARE.
6. REGULAMENT DE CONCURS
Concursul de accelerare - viteza se desfasoara pe distanta de 400m. Pornesc cate doua masini in paralel, cu startul de pe loc si sosirea in lansare. Concursul se desfasoara pe grupe, acestea stabilindu-se in functie de puterea motorului (declarata de fabricant) ce echipeaza autoturismul inscris in concurs, exprimata in cai putere.
A1 AUTO intre 75 - 100 CP
A2 AUTO intre 101 - 130 CP
A3 AUTO intre 131 - 165 CP
A4 AUTO intre 166 - 200 CP
A5 AUTO intre 201 - 250 CP
A6 AUTO intre 256 - 300 CP
A7 AUTO peste 300 CP
!!! REGULI DE INCADRARE IN GRUPE (CLASE).
Pentru stabilirea grupelor se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore, cum ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultand astfel un motor de alt tip, se aplica coeficientul respectiv si se reincadreaza noul motor.

Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo:
(puterea de fabrica) x 1,45 = puterea de clasa
Pt compressor:
(puterea de fabrica) x 1,35 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos:
(puterea de fabrica) x 1,8 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de NO2.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite, nu poate determina in mod direct clasa, aceasta fiind determinata de configuratia generala, nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa:
Motor Opel 115cp 8valve - se schimba chiulasa, se monteaza de 16v, rezulta motor de 136 sau 150cp
Motor Vw 1,8 90cp 8valve – se schimba chiulasa, se monteaza de 16v, rezulta motor de 130cp.
Daca apar cazuri speciale, organizatorul poate intruni o Comisie Tehnica, comisie abilitata sa dea derogari in ceea ce priveste clasa de participare.

!NOTA! COEFICIENTII AU UN CARACTER FORMAL, NU REFLECTA REALITATEA 100%.
In cazul in care in urma calculului, motorul cu care este echipat in acel moment autoturismul depaseste limita maxima de incadrare intr-o grupa cu cel mult 3 cai putere, acesta va concura in grupa a carei incadrare a depasit-o. (Ex:un autoturism cu 133c.p. va concura in grupa A2 101-130)

!!! IMPORTANT !!!

CONCURENTUL ESTE OBLIGAT CA IN FISA DE INSCRIERE SA DECLARE PUTEREA REALA A MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT IN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL CU CARE VA CONCURA, ACEASTA FIIND EXPRIMATA IN KW SAU CP, FIE DIN CERTIFICATUL DE INMARTICULARE AL AUTOTURISMULUI, FIE DIN CUNOSTINTELE ACESTUIA (IN CAZUL IN CARE MOTORUL CU CARE ESTE ECHIPAT AUTOTURISMUL NU FIGUREAZA CU MOTORUL MENTIONAT IN CERTIFICATUL DE INMATRICULARE) CAT SI INTERVENTIILE MAJORE, DACA EXISTA (aplicarea unui turbo, compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip), PENTRU RECALCULAREA PUTERII REALE A MOTORULUI. IN CAZ CONTRAR, DACA IN URMA VERIFICARILOR TEHNICE SE CONSTATA FAPTUL CA PARTICIPANTUL A DECLARAT FALS IN FISA DE INSCRIERE, ACESTA VA FI ELIMINAT DIN CONCURS, FARA A-I MAI FI RETURNATA TAXA DE INSCRIERE.

ORGANIZATORII NU IAU IN CALCUL ALTE MIJLOACE/MODALITATI DE CRESTERE A PUTERII MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT IN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL SAU DE MODIFICARE A RAPORTULUI C.P./MASA AUTOTURISM (CIP TUNING, TOBE, COMBUSTIBIL, USURARE CAROSERIE, ETC)

Ordinea grupelor (A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7) se va stabili prin tragere la sorti.
Concurentii vor fi grupati cate doi, in urma tragerii la sorti de catre organizatori. Cursa se va desfasura in sistem piramidal, aplicandu-se regula 2 din 3.
Vor exista locurile I si II pentru fiecare grupa.
Exista posibilitatea de sustinere a probei “ La Liber”, in functie de timpul disponibil.


! In incinta Centrului Agro Transilvania, pe toata durata desfasurarii competitiei, in autoturismul inscris in concurs este admis doar concurentul. De asemenea, pe toata durata desfasurarii competitiei, acestuia ii este strict interzisa incredintarea autoturismului unei alte persoane!
! In cazul in care ORGANIZATORII constata faptul ca informatiile mai sus cerute a fi mentionate in mod obligatoriu si specificate de catre concurent nu corespund cu realitatea, precum si daca nu sunt respectate indicaţiile ORGANIZATORILOR sau concurentul efectuează manevre suplimentare sau inutile, punând astfel în pericol integritatea fizică a spectatorilor, celorlalţi participanţi sau a altor autoturisme înscrise în concurs, acesta va fi eliminat din competitue, fiind obligat sa paraseasaca incinta Centrului Agro Transilvania, fara a i se returna taxa de participare.

! Nu are dreptul sa conduca autoturismul inscris in concurs decat concurentul care poate face dovada existentei bratarii de culoare rosie de pe mana. Vor intra in posesia bratarii persoanele care au calitatea de concurent, respectiv persoanele care intrunesc toate cerintele organizatorilor privind inscrierea in concurs. Concurentul va participa STRICT cu autoturismul cu care s-a inscris in concurs, numarul de inmatriculare al autoturismului trecut si pe bratara rosie atestand acest lucru.

! Concurentul este obligat sa faca dovada existentei cel putin a unei placute de inmatriculare pe autoturismul inscris.

! Concurentului care se afla sub influenta bauturilor alcoolice si/sau substantelor psihotrope ii este STRICT INTERZISA participarea in competitie.

! La start, concurentul este obligat sa respecte urmatoarele reguli: sa fie atent la indicatiile coordonatorului, sa fie singur in masina cu care concureaza, sa poarte centura de siguranta, sa inchida geamurile, sa aprinda luminile de intalnire , sa se asigure ca rotile viratoare sunt directionate drept, sa blocheze usile si sa porneasca doar la culoarea verde a semaforului, altfel acesta risca sa fie descalificat.

! in urma inscrierii, concurentul are dreptul sa paraseasca incinta Centrului Agro Transilvania, insa sa revina pana la ora stabilita de catre organizatori, altfel acesta risca sa fie descalificat.

! La intrarea in Centrul Agro Transilvania, concurentul este obligat sa se prezinte singur in masina cu care urmeaza sa se inscrie in concurs.

! ORGANIZATORII va roaga sa pregatiti din timp toate actele necesare pentru inscriera in concurs.



VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE SI VA URAM SUCCES!

Presedinte A.S. KO Racing CLUB
TIBI BAIAS
Kamicazze is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 14:54   #3
Kamicazze

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
Default Re: Cursa de Accelerare 4oom - Nocturna

A.S.Ko Racing CLUB
Cod Fiscal:18554122
Cont:RO32BTRL01301205615725XX
RO-Cluj-Napoca
Tel.0726/116661
Pers. contact:Tibi Baias



Număr de concurs............................ Grupa................................





Se completează de către organizator


FIŞĂ DE ÎNSCRIERE ÎN CONCURS

ACCELERARE

Nume __________________________ Prenume _______________________

CNP __________________________ Seria ______ Nr. _______________


Adresa:
Localitate _______________ Strada _______________ Nr ____ Ap: ____

Judeţ/Sector _______________

Telefon _______________

Permis de conducere categ. B valabil sau dovada valabila

DA NU (se incercuieste varianta corecta)


Autoturism:

Marca ______________ Model _______________ Cmc _______________


Nr. de înmatriculare Cai Putere....................(KW x 1,36)



Tracţiune spate, faţă, integrală se incercuieste varianta corecta Masă proprie kg.
________

Echipamente suplimentare

NOS da nu
Turbo da nu
Compresor da nu
8 valve la 16 valve da nu (se incercuieste varianta corecta)







Prestedinte KO Racing CLUB Semnatura concurent
Tibi Baias
Kamicazze is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 15:13   #4
Kamicazze

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
Default Re: Cursa de Accelerare 4oom - Nocturna

Concurentii care vin de la o distanta mai mare de 300km, sunt scutiti de taxa de inscriere.
Kamicazze is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 11:21   #5
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Cursa de Accelerare 4oom - Nocturna

cum adica maxim 50 de locuri disponibile ?
morghen is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 11:45   #6
Carstyler

Stage 3
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 79
Member of:
[Toyota]
Default Re: Cursa de Accelerare 4oom - Nocturna

Cia

Suntem o firma din Debrecen ,Ungaria.
Masina noastra este construita pentru concursuri degi nu este inmatriculata in circulatie.
Si asa putem participa, la concurs ?
Carstyler is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 12:22   #7
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna

Buna intrebare !
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 12:33   #8
Kamicazze

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna

!NOTA! AUTOTURISMELE DE TIP HOME-MADE SUNT ACCEPTATE IN COMPETITIE, IN URMA VERIFICARILOR TEHNICE DE RIGOARE.
deci se poate, insa doar in urma unei verificari technice.
50 locuri disponibile, adica doar 50 de masini inscriem in concurs.
in cazul in care vreti sigur sa participati, va rog sa ma sunati la 0726/116661
va asteptam!
Kamicazze is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 17:14   #9
tristan

Presedinte RACING SYNDICATE

Stage 5
 
tristan's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[VW]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna

Sunam sunam numai sa si raspunzi
tristan is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 02:36   #10
pushtiulk

Stage 4
 
pushtiulk's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 178
Member of:
[Insomnia]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

ar trebui ca sa nu se ia in calcul chestia cu modificari gen turbo, compresor sau nos. pt ca in concursurile de afara nu se ia in calcul asa ceva, cel putin asa e la king of europe. si sa se bata la timpul scos pe 400m.
pushtiulk is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 11:19   #11
Kamicazze

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

da, este o varianta pe care am vrut sa o punem in practica, insa atunci se pote da si fiecare singur, pt ca nu mai conteaza foarte mult daca isi intrece adversarul sau nu, timpul vorbeste.In cazul acesta "liniuta" isi pierde probabil din farmec.Poate pe viitor.
Kamicazze is offline   Reply With Quote
Old 22-04-08, 01:09   #12
mesteru
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
mesteru's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 795
Member of:
[Crazy Drivers]
[Toyota]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

bun si....unde ne inscriem la fata locului sau putem si de acuma ??
mesteru is offline   Reply With Quote
Old 23-04-08, 14:33   #13
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

numai la noi se fac grupe pe cp... e complecat aiurea. corect e dupa cilindree..
de ex. astea sunt grupele de la Drag Race ungaria:

Categoria Street:

AS1: sub 1600cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat sub 1600 sau turbo/compresor sub 1000 cmc, benzina de pompa

AS2: sub 2500cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 1601-2500cmc sau turbo/compresor/wankel sub 1600 cmc, benzina de pompa

AS3: sub 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat intre 2501-3800cmc sau turbo/compresor intre 1601-2500cmc sau wankel cu supraalimentare sub 1600 cmc, benzina de pompa

AS4: peste 3800cmc
Masini tractiune 2 roti si motor aspirat peste 3801cmc (inclusiv) sau turbo/compresor peste 2501cmc, benzina de pompa

AS5: AWD
Masini tractiune 4 roti si benzina de pompa

AS6: Diesel
Tot ce e diesel, indiferent de tractiune, supraalimentare, cilindree


Categoria Profi:

AP1: turbo/compresor/nitro FWD sub 1500cmc
AP2: turbo/compresor/nitro FWD peste 1500cmc
AP3: turbo/compresor/nitro RWD/AWD sub 2100cmc
AP4: turbo/compresor/nitro RWD/AWD peste 2100cmc
AP5: aspirat sub 2000cmc si diesel (aspirat sau turbo) sub 2000cmc, AWD/FWD/RWD
AP6: aspirat sub 2000cmc si diesel (aspirat sau turbo) peste 2000cmc, AWD/FWD/RWD
AP7: Special: orice combustibil, sasiu de orice fel sau timp sub 9.5 sec sfertul de mila


Regulile categoriei Street:
- masini de serie
- nu e permisa schimbarea pozitiei motorului fata de original
- nu e permisa utilizarea altui motor decat cel de origine
- e permisa modificarea motorului, trenului de rulare sau evacuarii; supraalimentarea te ridica o grupa
- se interzice usurarea masinii - masina trebuie sa dispuna de nr. de scaune din talon, elementele de caroserie si geamurile nu au voie sa fie din alte materiale decat cele de fabrica, elementele de siguranta prevazute de lege trebuie sa fie prezente pe masina; se permit adaugiri sau evazari pt tuning optic
- masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare
- nu se poate inscrie la alta grupa decat cea destinata
- anvelopele permise sunt doar cele de strada, simbol E; de asemenea pe ambele axe trebuie sa existe anvelopele de dimensiunea minima cea omologata pt tipul de masina
- NU se permite folosirea protoxidului de azot (NOS)
- combustibilul folosit poate fi doar cel gasit in comert (nu de curse, nu metanol, etc)

Regulile categoriei Profi:
- e permisa orice modificare a motorului, evacuarii, trenului de rulare, supraalimentare aftermarket etc
- motorul masinii poate sa difere de tipul masinii, adica poate fi un motor Ford intr-un Renault
- se pot schimba componentele de caroserie si geamurile cu altele mai usoare - se prevede o grosime minima de 3mm, din policarbonat, cu exceptia parbrizului care va trebui sa fie minim 5mm
- e permisa folosirea oricarui tip de anvelopa slick
- daca masina realizeaza un timp mai bun de 9.5 sec pe 402m sau 6.5 sec pe 201m ea poate trece in grupa Special
- e obligatorie folosirea castii de protectie pt timp mai bun de 11.5 sec pe 402m (7.5sec pe 201m).
- e obligatoriu rollcage pt masini mai bune de 9.0s/402m (5.5s/201m)
- se recomanda folosirea echipamentelor omologate FIA pt stingerea incendiului, intreruperea alimentarii si echiparea pilotului
- orice butelie in masina, alta decat extinctorul, ridica o grupa
- se permite combustibil de curse, nu si cel preparat dupa reteta proprie cu proprietati neverificabile
kickass is offline   Reply With Quote
Old 24-04-08, 09:53   #14
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

Quote:
Originally Posted by kickass View Post
numai la noi se fac grupe pe cp... e complecat aiurea. corect e dupa cilindree...
sal....vad ca si tu de duci dupa ungurii, dar ai dreptate, cam asta spun de cateva luni...
Problema nu e ca e complicat, ci ca inutil, numai pe baza de masini de strada, sau putin tunate e ok, in rest...nu e pentru un concurs serios.
Cel mai mult imi place mentiunea ca daca e prea tare masin ura intr-un grup mai mare, de asta nu am facut pana acuma nici o masina, nu ma bazez pe oameni...mai mult ca asta nu e nici federatie, deci nu ma poate garanta ca in urmatoarele 2 ani nu mai schimba regula, nu pot cu orce masina care e numai pentru asta (cica veri9ficare tecnica...da sau pa, petnur asta 5-600km...) sau sa nu fiu pus in alta clasa...

Ma rog...fie care cu de a lui
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 24-04-08, 13:06   #15
59AFA

Stage 5
 
59AFA's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 978
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Cursa de Accelerare 400 m - Nocturna KO Racing

inca o intrebare pt organizatori....grupele vad ca sunt ca la LR , dar se tine cont si de coeficientul de tractiune ? adik pt tractiune fata se inmulteste puterea cu 0.95 , pt spate cu 1 si 4x4 cu 1.15 cred...
__________________
--------------------------------
Renault Clio 1.5 dci
Renault Megane II 1.9 dci
Renault Clio Sport 2.0 16v

--------------------------------
59AFA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -