@Jink: Nu prea îmi plac cum vin stopurile,recomand să mergi pe linia OEM.
@R.Equinox: Muncă nemţească domnule.
@Cristi.megane: Frumos Renalult-ul.
@ionut.alex63: Pe cât sunt jantele?
@Iulianroscatu: La tine merge ceva mai old-school.Sunt prea "racing" Volk-urile pt. maşina ta.
@KrYpToN: Foarte clean,îmi place.
@Drift.Ivm: Spor la treabă.
@VladoWiz , cretu_bs: Maşinile sunt decente,dar lucraţi mult prea rapid.Un strop de răbdare vă doresc.
@KidForDrift: Chinezărie domnule.
Într-adevăr e ft. întreţinută.Să ai grijă de ea.
@Ruffy RUF: Hai că prinde formă.
@quick_silver2: Ca la carte.
Aseară la 23:30 am ajuns acasă.Aceasta este noua mea achiziţie:
Volkswagen Golf Mark III CL.
Fabricat în 1994 la Wolfsburg în Germania.Achiziţionat la preţul de 1550 Euro.
Motor de 1.6(1598 cmc),4 cilindrii,74 cai putere,benzină,euro 2.
Jante pe 16" aliaj ATS.
Taxa de înmatriculare de 562 Euro.
Maşina nu prezintă rugină,fiind recondiţionată şi revopsită cu 5 luni înainte de achiziţie.
Defecte.
Macaraua de la geamul pasagerului nu funcţionează.Problema e motoraşul.
Puntea spate prezintă rugină foarte accentuată.Probabil voi cumpăra o punte spate cu totul.
Cureaua de la alternator trebuie schimbată neapărat.
Planuri de viitor.
Remedierea defectelor.
De făcut schimbul de ulei,schimbul curelei de distribuţie şi cureaua alternatorului.
Desfacerea şi curăţarea motorului.
Instalarea unei evacuări cap coadă inox.
Suspensie sport reglabilă.
În acest moment la maşină s-a început desfacerea şi curăţarea motorului.Apoi se schimbă uleiul,cureaua de distribuţie şi cureaua alternatorului.Revin cu poze.
Pe poimâine cel târziu e gata şi urmează să mă ocup de puntea spate.
Pun 3 poze de aseară.