Quote:
Originally Posted by DrifterGT
Asta da Clean Tuning. Se pare că mai am de īnvățat la capitolul asta.
|
Stie cineva cu ce se curata usor Pepsi-ul de pe monitor?
In alta ordine de idei, sa recapitulam: chit cat incape (dar nefinisat), nspe straturi de grund, nspe straturi de vopsea... Asta dupa ce ti s-a spus ca vopseaua va fi foaaaaarte groasa si va strica tot aspectul a ceea ce se voia a fi macheta.
Ce urmeaza e valabil pentru toti cei ce cocheteaza cu modificatul machetelor: nu ai chef sa finisezi chitul? Fa altceva: cauta informatii pentru alte proiecte, fa alte operatiuni la machete, uita-te la un film daca nu ai chef de lucru, dar nu-ti fa singur de lucru. Defectele se repara cu chit, nu cu vopsea. Exista chituri special pentru ultimele retusuri, vin gata preparate in tuburi si sunt speciale pentru umplerea spatiilor mici. Daca incerci sa repari cu vopsea nu faci altceva decat sa le scoti mai tare in evidenta.
Acuma ce urmeaza? Dai cu putin smirghel si mai dai vreo doua straturi de vopsea, nu? Adica inrautatesti situatia existenta. Cu vopseaua pe care ai "irosit-o" pe macheta asta vopseai linistit 2-3 machete, ca sa nu mai spun de diluantul folosit ca sa speli pistolul la sfarsit, bani cheltuiti degeaba.
Daca nu te-a invatat tatal tau (ca tin minte ca spuneai ca e/era vopsitor) invata tu din greseli: vopseaua are tendinta sa se acumuleze in spatiile mici (gen liniile de demarcatie la portiere, grilele de aerisire, locasurile farurilor...) si sa fie foarte subtire pe muchiile pieselor vopsite (muchiile portierelor, capotelor...). Ai facut o proba de asamblare a machetei? Sa vezi daca se mai potrivesc la locul lor farurile, stopurile, oglinzile, geamurile? S-ar putea sa ai o surpriza la cat de groasa e vopseaua aia.