De vanzare Opel Calibra Turbo 4x4,280-300cp,an de fabricatie 1993,km nu stiu cati are dar am facut 15.000 km de la ultima reparatie capitala a motorului.O istorie completa a masinii se poate vedea aici
https://forum.4tuning.ro/116-masina-mea-opel/12067-masina-mea-opel-calibra-turbo-204cp-gta.html de cand am luat-o si pana astazi,tot ce s-a facut la masina si ce a facut masina......
Inainte de a continua trebuie stiut ca masina din punct de vedere estetic sta foarte prost,in schimb din punct de vedere tehnic este impecabila.
Ce are masina si merita mentionat:
Motor:
-refacut complet in urma cu 15.000km
-chiulasa COSCAST(cele mai bune,neporoase,fara nici un fel de probleme)
-garnitura chiulasa metalica
-pistoane forjate Wossner(87mm 8.8:1....cu raport de comprimare mai mic)
-biele forjate CatCams cu prezoane ARP 2000
-axe cu came CatCams 267 grade(montate de 1 luna)
-roti reglabile CatCams pentru axele cu came (montate odata cu axele)
-Turbina Garrett T3/T4,duce pana la 450cp(are cam 3000km rulaj,made in USA)
-Wastegate extern TIAL 38mm(USA)
-Galerie evacuare innox
-Traseu evacuare innox 63mm facut la Borla
-Intercooler mai mare montat frontal
-traseu admisie innox 63mm facut la Borla(montat odata cu turbina si intercoolerul)
-BOV HKS SSQV
-regulator de presiune BEGI ,rising rate(USA)
-pompa de benzina BOSCH 11.2BAR@280/H
-injectoare rochester 550cm
-bujii reci BOSCH F5DPOR
-filtru de aer Green
-recuperator de ulei
-ulei Castrol Edge 10w60...full sintetic schimbat de 1 luna
Transmisie:
-Cutie de viteze F28
-Cutie de transfer de curse,noua,luata din Anglia de la VTS,4x4 permanent 50/50,astfel se elimina din schema sfera,uleiul de la servo si electrovalvele si implicit problemele adiacente acestora.(montat de 1 luna)
-ambreiaj SACHS RACING (placa presiune si disc)(1 an)
-volanta HELIX din aluminiu si cu suprafata de frictiune detasabila din otel tratat,are 3.4kg (montata de 1 luna)
-cuplajul homocinetic de la cardan nou,unul din cei 2 rulmenti ai cardanului este nou.
-ulei schimbat in cutia de viteze,diferential si cutia de transfer.
-capetele de la planetare pe fata schimbate toate 4 in ultimele 18 luni.
-bucsi excentrice pentru puntea spate de la Dorfbrunen Garage,pentru a putea corecta unghiurile.
Suspensie:
-amortizoare KONI DTM(mai scurte cu 40mm) reglabile pe duritate
-arcuri Eibach Pro-Kit -40mm
-bara stabilizatoare intre amortizoare fata.
Roti:
-Jante ATS SUPERLIGHT 17"
-Anvelope TOYO Proxes T1R 235/40/17(omologate si trecute in talon...rulate cam 1000km)
Sistemul de franare este cel stock,bucsaraia toata schimbata recent,la fel si rulmentii pe fata.
Interior:
-Interior din piele neagra
-scaune fata incalzite(dar cam uzate)
-volan MOMO Corse,imbracat in piele
-ceasuri indicatoare RAID HP pentru pres. si temp. ulei,boost,AFR.
-manual boost controler FORGE
-masina NU ARE MUZICA de nici un fel....nu punem la socoteala toba finala...
Exterior:
Jalnic,stock cu oglinzi electrice si incalzite.
Dupa cum se intelege,masina merge impecabil,consuma 12-14% in oras si 10% exterior,nu bate nu troncane si are o tinuta de drum exceptionala,viteza maxima 280km/H.
Pretul :
-este de 13.800E.....iar daca cineva se hotaraste sa facem o afacere convenabila mai am un motor incomplet+1/2 de garaj de alte piese(tot de cali turbo) pe care le dau la pachet.
Mai multe poze cu masina gasiti in galeria personala si pe topicul cu masina mea(vezi link-ul de mai sus).
Contact: 0745.994.820