Ma felicitari ca ai ales o tema grea. Cine intelege design-ul auto stie ca Alfa Romeo sunt cel mai greu de modificat vizual. Faptul ca lucreaza cu cei mai buni designeri din lume nu prea lasa loc de modificari. O sa fiu sincer cu tine si o sa iti spun obiectiile si sfaturile mele.
Obiectii:
Liniile bosajului spate si ale pragurilor nu se regasesc in restul caroserie
"niturile" de pe bosaj nu isi au locul acolo
Incearca inainte de a modifica o masina sa studiezi poze di mai multe unghiuri si sa ai si detalii. Acest lucru te va ajuta sa creezi forme care se regasesc in design-ul masinii si care sa se integreze usor.
Sfatul meu este sa incerci sa modifici masinile in asa fel incat sa para facute de fabrica. Orice artificiu in plus poate foarte usor sa aduca spre kitch asa ca stiudiul caroseriei trebuie sa fie foarte detaliat inainte de a te apuca de treaba. Incearca sa gasesti forme originale si metode de stilizare care sa respecte regulile aerodinamicii. Nu cauta sa te uiti la masinile deja modificate de diferiti "meseriasi" de atelier cu urmareste cu atentie ce fac tuneri mari ai respetivelor case. De ex pt alfa romeo vezi ce fac cei de la autodelta (
www.autodelta.co.uk) sau novitec (
www.novitec.at). Pt alte marci precum BMW sau Audi exista tuneri de casa gen MPower sau respectiv MTM. Ideea este ca tuneri de casa fac modificari estetice care sa imbunatateasca cx-ul masinii (coeficientul aerodinami) asa ca mai bine urmaresti artificiile tehnice la care recurg acestia decat sa umflii o masina si sa i pui un spiler mare in fata. Atentia la detalii te poate aduce cu timpul in lumea desig-nului. Asa ca mergi mai departe si poate in viitoar ai sanse sa faci cariera din asta. Bafta multa.
PS. Daca vrei sa reiei proiectul Brera iti pot pune la dispozitie foarte multe materiale care sa te ajute