Nu imi face deloc placere sa scriu acest anunt, sa vand aceasta masina dar impasul financiar in care ma aflu nu are alta rezolvare. Despre masina pot spune ca am achizitionato cand aveam 18 ani neimpliniti si era 100% stock. Acesta este ultima fila din istoria celor 129 pagini care o gasiti aici >>>
https://forum.4tuning.ro/118-masina-m...nt-o5-yrj.html
Acestea fiind spuse, am pornit de la un
Fiat Seicento S produs in 2002 cu:
Motor: Benzina 1.1L MPI | 54 PONEI | 88 Nm torque | 4 cilindri
Transmisie: Manuala in 5+1 viteze
si de atunci pe masina mai exista:
- bara fata custom din 2 piese (grila fata de tip fagure)
- capota custom, cu bad boy (sprituitor parbriz si sigla eliminate)
- grila intre capota si bara
- faruri custom, cu sticla clara, lupa si angel eyes (xenon 6000k)
- semnalizari smoked
- aripi fata shaved (fara semnalizari) si evazate
- pasaje spate evazate
- praguri custom unite cu aripile fata/spate
- portiere shaved ( manere eliminate, bandouri eliminate)
- plafon shaved (eliminata gaura de la antena si traversele pentru portbagaj exterior)
- haion shaved (eliminata sigla) cu eleron custom incorporat si bad boy care acopera partial stopurile si trece peste bara spate
- bara spate custom cu diffuser incorporat
- stopuri FK Smoked cu fundal negru (rare)
- stergatoare fata lamelare de la Bosch
- Jante Brock B5 14" 8j 4x108 (buza foarte lata)
- flanse de 25mm de trecere de la 4x98 la 4x108
- anvelope 195/45/14 (4 pe masina si 2 de rezerva)
- Cold Air Intake (Admisie directa) de la JOM cu tubulatura (traseu) custom
- radiator repozitionat pe centru (pentru o mai buna racire - problema cunoscuta la aceste masini)
- evacuare directa (cat back)
- finala JOM cu tipsuri custom (sunet gros si infundat)
- oglinzi exterioare originale (singurul element STOCK la exterior)
- suspensie APEX, gama superstreet (40mm drop)
- alarma cu inchidere centralizata si modul de deschidere a portierelor
- folie Llumar OMOLOGATA (fata 30% si spatele 90%) cu autorizatie RAR
- fete de portiera revopsite (alb/negru)
- bord revopsit (alb/negru)
- volan sport
- turometru 4cyl custom (pentru twin spark)
- scaune scoica Pro Racing (3kg scaunul) pe sine custom
- cotiera
- presuri si tava portbagaj custom, fabricate din tabla de aluminiu de 2mm
- plafon negru
- sonorizare 1000W RMS formata din
2 x MTX 10cm fata (50w RMS x2)
2 x LG ovale plasate in spatele scaunelor in incinta proprie (50w RMS x2)
2 x GZero de 400W RMS
incinta custom calculata special pentru cele 2 Gzero, realizata din MDF si tapitata in piele ecologica
Mp3 Player Pioneer deh 30 mp
Kit cabluri Gzero (cel mai gros, atat mai tin minte)
- bara de rigidizare pentru puntea spate
...si multe altele care nu imi vin in acest moment in cap.
Masina este 100% functionala, merge absolut totul pe ea. Nu bate, nu troncane, nu da fum, nu mananca ulei, nu a avut niciodata accident!!! In starea in care este acum (ca in poze), masina necesita 1 polish (pentru inlaturarea unor mici imperfectiuni rezultate in urma vopsirii integrale), Asigurare (expira in curand) si o statie pe masura celor 2 difuzoare de bass.
Se poate vedea si proba de catre cei interesati in Roman, Jud. Neamt. NU FAC SCHIMBURI si nu am sa dau curs comentariilor rautacioase.
Pretul este 3200E foarte putin negociabil!!! Face mult mai mult sau mai putin, astia sunt banii care ii vreau.
Pentru cei interesati raspund la PM si pe 0763668903.