Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masini BMW de vanzare

Masini BMW de vanzare Masini BMW de vanzare si piese pentru BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 19-01-13, 23:15   #31
Vexxatu

Stage 5
 
Vexxatu's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 848
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Acum cred ca e prea tarziu...ma gandeam poate te interesa o americanca....Chrysler stratus, 2.5 v6 24valve hidramat, model usa, semnalizari cu rosu, pozitii galbene, scaune (fotolii) electrice, piele perforata crem, 4geamuri oglinzi electrice, magazie originala de cd...masina are ff multe schimbate recent....daca te intereseaza mai continuam discutia...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1056.jpg
Views:	34
Size:	2.70 MB
ID:	2664311   Click image for larger version

Name:	IMG_1054.jpg
Views:	42
Size:	3.19 MB
ID:	2664312   Click image for larger version

Name:	IMG_1055.jpg
Views:	44
Size:	2.90 MB
ID:	2664313  

Click image for larger version

Name:	IMG_1053.jpg
Views:	24
Size:	2.97 MB
ID:	2664314   Click image for larger version

Name:	IMG_1052.jpg
Views:	25
Size:	3.07 MB
ID:	2664315   Click image for larger version

Name:	IMG_1051.jpg
Views:	21
Size:	3.26 MB
ID:	2664316  

Click image for larger version

Name:	IMG_1050.jpg
Views:	17
Size:	3.30 MB
ID:	2664317   Click image for larger version

Name:	IMG_1049.jpg
Views:	29
Size:	2.66 MB
ID:	2664318  
Vexxatu is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 13:01   #32
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Valabil numai pentru cei cu adevarat intresati!
Pretul masinii creste la 3600 euro si acolo va ramane!
Masina a primit recent:
-bucsi brate fata M3 excentrice
-capete de bara si bielete de directie noi
-toate bucsile la puntea spate schimbate cu altele noi
-frane fata de E46(discuri si etrieri) ATE POWER DISC
-Serpisori M3
-Modificat traseul de evacuare(traseu de pe 330i M54)
-Admisie+DISA de pe 3.0 M54
-Alta suspensie Koni reglabila cu toate 4 arcurile H&R (rosii)
-2 sonde lambda noi Bosch
-bara stabilizatoare fata de M3(foarte groasa)
-Bara rigidizare intre amortizoarele spate!
-short shift
-placute noi pentru franele de E46
Momentan astept: injectoarele de 330i
-soft pentru a scoate tot ce-i mai bun din motor
-bara rigidizare amortizoarele fata
Quote:
Originally Posted by Vexxatu View Post
Acum cred ca e prea tarziu...ma gandeam poate te interesa o americanca....Chrysler stratus, 2.5 v6 24valve hidramat, model usa, semnalizari cu rosu, pozitii galbene, scaune (fotolii) electrice, piele perforata crem, 4geamuri oglinzi electrice, magazie originala de cd...masina are ff multe schimbate recent....daca te intereseaza mai continuam discutia...
Nu multumesc de oferta,dar nu este ceea ce caut.Oricum mi-am cumparat o gramada de piese pentru upgrade motor, caroserie si nu vreau sa scap de masina. Plus de asta taxele la masina sunt pe 2.0, si e o mica mare diferenta!

Saptamana asta sosesc si injectoarele si o toba finala mai lejera,iar apoi mergem la soft. Oricum masina se poate vinde in 2 configuratii:

1 cu motorul original de 2.0 M50 impecabil montat , cutie getrag, diferential 3.45 la pretul de 2600 euro

2 cu motorul de 2.8 dubluvanos modificat, + motorul original absolut complet, cutie ZF de pe E39 diferential 3.15 carcasa mare, traseu evacuare 3.0 M54 si toate draciile pe el la pretul de 3600 euro.

Masina a fost imatriculata in RO in anul 2008 nu se plateste taxa, in acte este trecut 320 motor 1976 6 cilindri.Toate taxele se platesc pe 2.0. Motorul nu are serie pe bloc si nu are nimeni treaba cu ce se afla pe masina. LA o adica se poate trece si rar-ul cu motorul montat, neavand seria trecuta nicaieri! Ca aspect motorul actual se aseamana foarte mult cu cel original,chiar nu exista mare stres!Oricum nu asta este o problema!
Merg cu noul proprietar si asigur prefectarea actelor si imatricularea pe numele lui!
Accept si diferite variante si cu masini mai mici gen Ford fiesta/fusion, Wv polo,Suzuki vitara, Suzuki Jimny..... etc
Schimb si cu E30 coupe si diferenta. 0746643487
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 07:47   #33
crystyb

Stage 1
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 15
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Salut, un E36 318i ( 116 hp ) din 92, adus in tara in 09.12.2009!! cu carte service DE! 220.000 KM Reali!
Fara pic de rugina!
2 Seturi de jante + anvelope ( iarna & vara )
Ulei + filtre schimbate recent + bujii
Trapa, AC, Cd-player, Geamuri electrice!
crystyb is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 09:16   #34
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Quote:
Originally Posted by crystyb View Post
Salut, un E36 318i ( 116 hp ) din 92, adus in tara in 09.12.2009!! cu carte service DE! 220.000 KM Reali!
Fara pic de rugina!
2 Seturi de jante + anvelope ( iarna & vara )
Ulei + filtre schimbate recent + bujii
Trapa, AC, Cd-player, Geamuri electrice!
Cred ca glumesti.... Cu ce m-ar avantaja acest schimb?
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 11:41   #35
RIcKO
BMW Driver

Stage 5
 
RIcKO's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 4,186
Member of:
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

))) buna asta )))) interesant schimb ...florinele , daca dai masina fara 2.8 si nebuniile ce le mai ai pe acolo , fa-mi un pret pt motorul ala cu ce mai trebuie cu montaj incus ))
__________________
BMW E36 Darth Vader ------>>>>> https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...-by-ricko.html

RIcKO is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 12:11   #36
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Quote:
Originally Posted by RIcKO View Post
))) buna asta )))) interesant schimb ...florinele , daca dai masina fara 2.8 si nebuniile ce le mai ai pe acolo , fa-mi un pret pt motorul ala cu ce mai trebuie cu montaj incus ))
Boss nu cred ca o mai dau.. oricum nu vreau sa scap de ea, mi-am luat o gramada de piese si pt motor si pentru caroserie, in 2 satamani ajung acasa si le montez. Masina pleaca de la mine numai in cazul in care primesc suma minima de 3600 euro, care nu reflecta nici pe departe banii investiti in masina, dar sa cer mai mult, ar fi in zadar.Pe mine m-a costat foarte mult masina asta, nu mai vorbesc de munca si timp, pasiune...Nu e facuta de vanzare.Daca o dau imi fac E30 coupe cu motor M3 sau 2.5 T. Pe mine numai ce tine de capitolul motor si transmisie ma sarit de 1200 euro lejer in momentul de fata...
Motorul stoc fara nimic pe el m-a costat vreo 600 E
Apoi au mai trebuit:
-volanta M50 masa simpla 10 kg
-ambreiaj sachs
-cutie ZF
-baie de ulei+suporti motor M50
-pompa servo M54+conducte si alte dracii
-montat EWS si facuta toata instalatia in cutia originala astfel incat sa vina totul perfect direct cu mufa fara alte modificari.

Astea toate au fost montate pe masina in vara si atunci am ajuns undeva la 1000 euro numai cu motorul montat pe masina....

Actual tot pentru motor am cumparat :
Galerie de admisie M54 3.0 100E
Valva DISA, cu regulator de relantii 60 E
Serisori M3 250 E
Traseu complet evacuare 3.0 M54 200 E
Injectoare 330i 50 E
Urmeaza softul care si ala ma duce 200 lejer..
Deci la capitolul motor ma tine clar destui bani.

Odata montat motorul am spart 3 diferentiale carcasa mica, acum am carcasa mare 3.15 si blocantul tot 3.15 e pe drum

Punte spate de pe 328 cu discuri ventilate si planetare groase, frane fata de E46....

In masina s-au investit foarte multi bani si totul e facut de mana mea....

Oricum daca ar fi sa vand masina cu motorul original, pe asta il opresc si il urc pe E30 si il fac numai de ,,scandal''.
Ca sa il vand nu se merita ca nu imi scot banii nici macar 70 %...Cat pot sa cer pe el??......Ca nu da nici dreacu'. Multi habar nu au cat costa si cat e de tras sa faci totul ca la carte si ca sa poti merge cu masina linistit unde ai chef. Motorul in sine nu costa mult dar apoi celelalte piese necesare te ajung la un scor de te ia capul...
Oricum daca ar fi sa-l vand vreodata asta ar insemna sa dau pachet complet motor cutie cu tot ce inseamna anexe (potrivindu-se perfect pe orice E36 fara nici o modificare si avand totul functional ai putin consumul instant din bord si consumul de pe OBC) motor+cutie+evacuare+punte spate completa cu blocant,frane si ce mai e nevoie ar fi undeva la 1300-1500 euro cu montaj inclus.
Motor+serpi+blocant=1000 E, nu mai vorbesc de restul si cate sunt de facut.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 13:00   #37
RIcKO
BMW Driver

Stage 5
 
RIcKO's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 4,186
Member of:
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Ai dreptate , cel mai bine o ti , stiu ca ai bagat in ea bani timp si pasiune , nu se merita sa o dai nici pe aia 3600 ,parerea mea
RIcKO is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 14:45   #38
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Quote:
Originally Posted by RIcKO View Post
Ai dreptate , cel mai bine o ti , stiu ca ai bagat in ea bani timp si pasiune , nu se merita sa o dai nici pe aia 3600 ,parerea mea
Nu ma stresez sa scap de ea.....Ma zbat sa o ,,ridic'' cat ,mai mult din toate punctele de vedere.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 26-01-13, 23:01   #39
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Accept schimb si cu motocicleta sport/touring minim 600+dif.(CBR/Hornet,GSX-R/GS-Dakar, R6 etc, an minim 93!)
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 23-02-13, 22:14   #40
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Inca mai caut un E39 maxim 2.5D/i! Sa fie neaparat imatriculat RO cu toate actele ok! Masina a primit multe chestii noi https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...t/page-31.html
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 01-03-13, 22:13   #41
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

In functie de masina si bugetul de moment ofer si ceva diferenta pentru un E39 ok, imatriculat RO avand taxa platita!

La masina mea eu sunt proprietar in acte, fiscal pe loc, taxa platita in 2008, atunci vand prima imatriculare!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 07-03-13, 21:41   #42
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...ml#post5391232

Motorul a fost resoftat recent!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 21:08   #43
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

In continuare caut si E30 coupe pe RO cat mai ieftin +diferenta
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 13-03-13, 11:11   #44
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Suna interesant masina , pacat ca este in 4 usi. Si cam la cati cai a ajuns dupa aceste modificari?
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 13-03-13, 16:08   #45
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Schimb 320 e36 2.8 dubluvanos! Variante E39/E38

Quote:
Originally Posted by psyzc View Post
Suna interesant masina , pacat ca este in 4 usi. Si cam la cati cai a ajuns dupa aceste modificari?
Motorul la baza este un 2.8 dublu vanos de pe e39. Stoc fiind in toate mintile lui au urmat ceva modificari:
-Schimbat admisia cu una de 3.0 M54 fiind mai permisiva
-Traseu de evacuare de 3.0 M54
-Anulat catalizatoare
-Montat serpisori OEM M3
-Modificat pozitia sondelor lambda de dupa catalizator pentru a evita eventuale probleme
-Filtru aer K&N in carcasa originala
-Soft WPP, limitarea fiind ridicata la 7000 rpm.
La toate astea se adauga un ambreiaj sachs si volanta masa simpla, care se comporta exemplar.
Referitor la CP nu pot da o cifra exacta dar testand si alte motoare 2.8-2.5 stoc exista o diferenta considerabila.
Dupa toate modificarile enumerate mai sus estimez o cresetere de putere de aproximativ 30 cp....Dupa mine unul cred ca scoate sigur 220cp. Cati or mai fi fost vii, acum macar au revenit.
O sa-i fac si un dyno in curand.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools


- Copyright 2024 4Tuning -