L-am vazut si inainte de sarbatori chiar intentionam sa il achizitionez. Singurul lucru care m-a facut sa ma razgandesc a fost ca este fabricat pana in 1985, iar blocurile fabricate pana in 85 au pasajele de ungere mai subtiri, cilindri mai subtiri si cel mai important difera carcasele arborilor de balans. La turbo trebuie sa aibe pregatire din fabrica carcasa arborelui ca sa poata alimenta cu ulei turbina. De asemenea exista posibilitatea ca cylindri sa se poata crapa pentru ca sunt mai subtiri. Momentan am luat unul din 87 care la primele masurator arata binisor dar dupa ce l-am curatat temeinic si l-am masurat mai bine am canstatat ca nu il pot folosi.
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
Re: Cumpar bloc motor si arbore cotit Porsche 944 2.5
Am gasit un bloc din 83, stare foarte buna, si arbore la 500 eur + transport. Zicea ca include si pistoanele, deci s-ar putea sa mai lase din pret daca esti interesat de blocul asta.
Mai e un 924S din 86 dar are peste 400 de mii de km motorul ala.