Navara are 4x4 la buton da? Daca iti intra o crengutza pe acolo si rupe firu....
Ce faci ?(Cand e sa se intample se intampla! La cineva i-a intrat o craca mica si i-a sugrumat un furtun de la racirea cutiei de viteze automate. A facut poc si a pirdut tot uleiul.... In mijlocul padurii la mama dreq..... la 20km de asfalt. La altcineva i-a intrat o craca prin podea si s-a oprit in pedaua de frana......) Pana sa iti dai tu seama ca s-a rupt firu, iti spun eu ca te uiti ore intregi la ea si nu stii de ce licare becul 4x4 in bord....... Daca are ABS.........alta problema..........
Cand cobori in frana de motor a1a reductor si calci putin frana iti blocheaza rotile........si nu e bine deloc pe o coborare cu frunze,noroi, etc.
2 la mana. La masinile cu planetare pe fatza, e mai greu sa le inalti. La Vitara ca e mai vechiutza e mai simplu putin pt ca exista niste kit-uri de la Calmini...... la restul masinilor e cu dus si intors..... ii pui amortizoare mai mari si arcui...... apoi faci unghi in planetara si nu o vad bine........
Referitor la masinile care sunt lasate de bot dupa ce si-au pus troliu si vreo bara ARB sau facuta la vreun nene
..... Teoretic cand iti cumperi kitul de inaltare din suspensie amortizoarele pe fata sunt cu +150kg, 200kg. Sa zicem ca vrei sa faci tu acasa o inaltare din suspensie cu +5cm..... Pe fata faci cu +6 sau +6,5 iar pe spate cu +5cm. Eu la jimny am facut pe fata cu +6.... am doar troliu si masina e echilibrata corect.
@khamsin. Pacat ca esti din TM. Te luam la un offroad cu noi. Doar asa sa vezi ce masini vin pe trasee grele si parerile baietilor de trompetele noi de pe piata si sa simti putin un offroad in adevaratul sens al cuvantului.