Salut eu am un Feroza care in afara de bodylift si roti pe 30" nu are nimic modificat si pt un offroad usor e arhisuficient.
Ca si parere Samuraiul are avantajul ca are posibiltati de upgrade infinite ( dar evident cu bani si depinde de calitatea pieselor cati bani). Totusi grupurile la samurai sunt foarte firave, planetarele sunt si ele anemice .
Ca si confort nu se compara cu Feroza care e si el mic dar fata de Samurai e altceva.
Ca si motor Samurachele are 1.3 care iar mise pare anemic si ca sa obtii ceva de la el in teren iti trebuie rabdare si ture multe. Cuplul e modest si consumul pe masura. Avantajul FEroza e motorul mai puternic .
La fel ce e misto la Feroza e 5,28 raport final.Nu sunt multe masini care sa aiba in varianta stoc asa ceva.Si cutia este ok
tr1-3,752
tr2-2,182
tr3-1,428 sau 1,529
tr4-1,0
tr5-0,865
r -3,942
DAr un minus este reductorul,din pacate,doar 1,754 .Insa treapta intaia(tot de forta)combinata cu raport final excelent poate face mult in teren.
Daca te mai pot ajuta cu info da-mi pm si eventual daca ai drum prin Buc contacteaza-ma si iti pot oferi un drivetest.
CAt despre piese se gasesc si pt Feroza daca stii unde sa cauti atatnoi cat si dezmembrari. Anglia cel putin e o mina de aur poti aduce masina intreaga numaipt piese cu 500 de lire . Stima
ps:singura modalitate este sa te urci in toate ca sa iti faci oparere obiectiva pt ca altfel pareri are fiecare mai ales ca nu toti au avut din taote ca sa recomande ceva din experienta.