Masini de teren 4X4 Sectiune dedicata pasionatilor de Off-Road & 4X4 |
11-02-10, 17:09
|
#17
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by Flo_lancer
|
"cei de la Euroncap spun ca..." -cred eu ca trebuia formulat (iar respectiva firma,nu stiu daca-ti poti inchipui,insa traieste din ..profit[ si daca cumva,ti-ai imaginat vreun moment ca profitul consta in sumele incasate pt testul efectiv,macar in procent de 50%,e posibil sa te inseli;)]..na sa vezi minune ..la fel ca si revistele de specialitate,ca si emisiunile ,ca si producatorii de auto si subansamble,ca si ....bancile ) ...iar treaba cu tirul este absolut irelevanta...avusese impact inainte si un navara ,echipat cu gume de aceeasi inaltime,la aceeasi viteza ,impact in acelasi punct,la fel de incarcata si ambele masini fiind in acelasi punct al accelerarii/franarii, dupa caz?...pana si stilul(pozitia condus,etc) + greutatea soferului conteaza multicel.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
11-02-10, 17:11
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by Laptiucu
scuza-ma dar sunt si eu curios de cand la un pick-up sau off roader garda mare la sol e ineficienta. eu zic ca bati campii.
|
De regula, da ai garda mare la sol ai si unghi de atac mare dar NAVARA a dovedit contrariu.
Eu zic sa te documentezi si dupa aia sa arunci cu pietre in oamenii care au si alte pareri.
|
|
|
11-02-10, 17:25
|
#19
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Ah...nu-ti vazusem avatarul si apartenenta la mitsubishi.. ..aproppos,se intampla sa cunosc din baietii care au mers la dakar pe l200... nu-i o masina proasta,insa in opinia mea este oripilant de hidoasa..oricum,sa nu-ti imaginezi ca au ramas multe repere stock pe acele masini.. )...Oricum,ca sa fiu si eu in ton cu pozitia ta, nissan pe care il blamezi,de bine de rau MAI are curajul sa fabrice offroadere(patrol) pe o piata a... clientilor ce vor doar masina mare ca sa le completeze sufletul lor meschin si mic... nu pt ca ar avea nevoie vreodata de offroad....Pe cand mitsubishi,face un fel de x5 mai mare... )...pajero,suspensii independente,motoare de turism,transmisii sensibile,viteza mare de top>> frane mari>> jante mari>> capabilitati offroad pe ..strazile din ferentari si cam atat...nici acolo daca s-au tirat "beietii" cu vreun capac de canal sa-l vanda..
Pentru autorul topicului : Daca nu e musai sa aiba bena,iti recomand calduros un patrol recuperat de la leasing pe care sa-l inspecteze cu atentie cineva care-i avizat ORI (de nou,nu gasesti s-h) un Iveco Massif ! Ambele sunt offroadere,ambele au oferta buna de spatiu si fiabilitate ..massif e ceva mai "zdruncinacios", combinatia punti rigide+foi de arc,opunandu-se cu indaratnicie oricarui iz de comfort (din pacate vb din experienta avuta cu alte masini pe aceeasi structura..massif inca nu am probat,MERITA sa incerci).
|
|
|
11-02-10, 19:00
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
eu tot la hilux vigo as ramane dintre pick-up. calitativ e putin peste celelalte (desi e cam impropriu zis din moment ce toate sunt noi).
dupa ce-ti achizitionezi pick-up`ul poate vii si tu cu noi la o noroiala (in caz ca-ti plac si/sau ai timp).
iorgos citez din ce-ai zis tu:
"Si pe langa cea ce am scris ar mai destule minusuri la NAVARA, cum ar fi garda la sol mare dar ineficienta, unghiul de atac mai mic si cel mai grav din punctul meu de vedere sarcina utila de doar 800kg."
adica ai enumerat 3 minusuri:
1. garda la sol mare dar ineficienta
2. unghiul de atac mic
3. sarcina utila
asa ca, din ce-ai scris tu, o problema este garda la sol mare dar ineficienta ... si intrebarea mea fireasca: CUM poate fi ineficienta o garda la sol? (nu te chinui sa-mi raspunzi ca oricum nu ma-ntereseaza ... prefer sa vorbesc cu oameni care stiu despre ce vorbesc nu cu oameni care dau un scurt search pe google si rapid posteaza pe aici crezand ca sunt obligati sa posteze).
|
|
|
11-02-10, 20:26
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by Laptiucu
eu tot la hilux vigo as ramane dintre pick-up. calitativ e putin peste celelalte (desi e cam impropriu zis din moment ce toate sunt noi).
dupa ce-ti achizitionezi pick-up`ul poate vii si tu cu noi la o noroiala (in caz ca-ti plac si/sau ai timp).
iorgos citez din ce-ai zis tu:
"Si pe langa cea ce am scris ar mai destule minusuri la NAVARA, cum ar fi garda la sol mare dar ineficienta, unghiul de atac mai mic si cel mai grav din punctul meu de vedere sarcina utila de doar 800kg."
adica ai enumerat 3 minusuri:
1. garda la sol mare dar ineficienta
2. unghiul de atac mic
3. sarcina utila
asa ca, din ce-ai scris tu, o problema este garda la sol mare dar ineficienta ... si intrebarea mea fireasca: CUM poate fi ineficienta o garda la sol? (nu te chinui sa-mi raspunzi ca oricum nu ma-ntereseaza ... prefer sa vorbesc cu oameni care stiu despre ce vorbesc nu cu oameni care dau un scurt search pe google si rapid posteaza pe aici crezand ca sunt obligati sa posteze).
|
Pai daca nu te intereseaza atunci de ce ai mai scris pe forum.
Si nu te mai chinui sa arati ca ai sti multe ca nu le sti pe toate nici tu nici eu, asa ca te rog frumos ai grija la cum comunici cu toti colegi dupa forum.
|
|
|
11-02-10, 21:42
|
#22
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,362
Member of: [DACIA] [RENAULT] [VW]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
daca te grabeai unpic acum cateva luni era oferta la ranger modelul cu cabina dubla, xlt2, foarte bine echipat cu motoru de 2.5 la 19.000 cu tva, vroiau sa scape de masinile din stoc.....in fine, si pe mine ma bate gandu la o masina d-asta, sincer imi place foarte mult hiluxul dar e sump, navara e foarte scump, deci in functie de bugetul tau, daca nu conteaza banii, poti sa mergi pe hilux sau navara, daca cauti ceva cu raport bun calitate pret, ai isuzu sau ford, daca vrei o masina de fitze poti sa mergi pe l200 ca am avzut ca e la moda acum, dar are cea mai mica bena dintre toate
__________________
... fara bling bling .. fara pepsi cola pe parbriz
|
|
|
11-02-10, 23:25
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,812
Member of: [VW] [SKODA] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Masina trebuie sa aiba bena
Astept saptamana viitoare pt ca au zis baietii de la Mitsubishi ca aduc L200 modelul 2010 (cu bena mai mare).
Am si scris pe cealalta pagina de Ranger,ca au scapat de toate modelele de pe stoc pt ca apare acuma in martie noul Ranger.La fel si la Toyota.
L200,masina de fita ? Cred ca glumesti )
Multumesc tuturor pentru ajutor
__________________
?
Last edited by BH 07 MDF; 11-02-10 at 23:27.
|
|
|
11-02-10, 23:36
|
#24
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,362
Member of: [DACIA] [RENAULT] [VW]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
nah nu chiar fitza, dar e un trend sa zic asa.....am vazut multi care si-au luat fara sa aibe nevoie de asa ceva, doar pt ca e la moda genu alsta de masina si in special l200, bine multi isi cumpara pt ca platesc la ea taxe mici, masina fiind inmatriculata ca autoutilitara
|
|
|
12-02-10, 10:51
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Intereseaza-te la Nissan si vezi ca poti cumpara modelul de Navara anterior, D22 mi se pare, care desi nu arata la fel de bine este mult mai fiabila. Masinile inca se mai fabrica, nu ai aceleasi dotari si confort ca in Navara , acum depinde ce-ti doresti de la masina.
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
12-02-10, 11:30
|
#26
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 451
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by lascarica
Ah...nu-ti vazusem avatarul si apartenenta la mitsubishi.. ..aproppos,se intampla sa cunosc din baietii care au mers la dakar pe l200... nu-i o masina proasta,insa in opinia mea este oripilant de hidoasa..oricum,sa nu-ti imaginezi ca au ramas multe repere stock pe acele masini.. )...Oricum,ca sa fiu si eu in ton cu pozitia ta, nissan pe care il blamezi,de bine de rau MAI are curajul sa fabrice offroadere(patrol) pe o piata a... clientilor ce vor doar masina mare ca sa le completeze sufletul lor meschin si mic... nu pt ca ar avea nevoie vreodata de offroad....Pe cand mitsubishi,face un fel de x5 mai mare... )...pajero,suspensii independente,motoare de turism,transmisii sensibile,viteza mare de top>> frane mari>> jante mari>> capabilitati offroad pe ..strazile din ferentari si cam atat...nici acolo daca s-au tirat "beietii" cu vreun capac de canal sa-l vanda..
Pentru autorul topicului : Daca nu e musai sa aiba bena,iti recomand calduros un patrol recuperat de la leasing pe care sa-l inspecteze cu atentie cineva care-i avizat ORI (de nou,nu gasesti s-h) un Iveco Massif ! Ambele sunt offroadere,ambele au oferta buna de spatiu si fiabilitate ..massif e ceva mai "zdruncinacios", combinatia punti rigide+foi de arc,opunandu-se cu indaratnicie oricarui iz de comfort (din pacate vb din experienta avuta cu alte masini pe aceeasi structura..massif inca nu am probat,MERITA sa incerci).
|
nu ii vb ca ii mitsu`, personal momentan as alege navara, din pct de vedere ca arata mai bine, nu cunosc detali si momentan nu ma intereseaza, cat despre testele acelea nu stiu sa iti zic mai mult de cat ce este acolo, din auzite vb si eu, dar poate ajut cu ceva....cat despre accident era doar o paranteza.
ps mdf, vb cu kupi ca el ii cu offroadu mai nou, o avut si pathfinder, si zicea ca nu se compara cu patrolu.....
|
|
|
15-03-10, 23:05
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 445
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
sa ma bag si eu in seama. tata...a avut navara. modelul nou. motor 2.5 motorina. reusita masina ce sa zic... le-am vazut si pe celelalte candidate de care vorbiti voi...dar pe navara l-am incercat pe proprie piele ) din pacate. ca eu eram cu mercedesu`...pe un timp nefavorabil si am aterizat intr-un sant din care nu puteam sa ies decat tractat...si a venit tata cu navara...namolu` era de 1 metru...in lan de grau care tocmai fusese treierat....deci va dati seama ce era acolo. a cuplat 4x4 pe greu...si nu numai ca nu a patinat nici cat de putin...dar s-a tras fara probleme si pe el ...care are 1 tona jumate parca...si mercedesul meu care are 1 tona jumate. fara absolut nici o problema...vreun kilometru prin lanu ala de grau pana am iesit la liman. si sa nu mai spun ca pentru a ajunge in lanul in care eram eu...a trebuit sa treaca un sant...de vreo 1 metru jumate adancime...nu a discutat...eu zic ca si-a facut treaba... oricum...m-a scos dintr-o situatie din care nu stiu daca ma scotea nici tractorul.
bine...ca a doua zi la 6 dimineata eu curatam namolul de pe dedesubtul navarei..ca sa nu se duca el la servici cu masina murdara...asta e partea a doua ) poze nu am facut la momentul respectiv....ca tensiunea era prea mare de ambele parti ( a mea si a tatei ) ca sa mai facem si poze. mia degraba tineam garda sa nu ma loveasca el decat sa fac poze ) glumeam
__________________
drive fast be smart
my ride:ex: dacia 1310
ex: opel corsa B 1.2 8V
actual: vw golf 3 1.4 ABD
actual: mercedes c180 w202
Last edited by tiby120; 15-03-10 at 23:12.
|
|
|
17-03-10, 10:43
|
#28
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
putin probabil ca a trecut cu navara sant de 1.5 metri inaltime
din namol de 1 metru adancime nu iese nici un offroader stock. oricare ar fi el.
deci povestea ta e putin trasa de par ... (putin mai mult)
|
|
|
18-03-10, 06:50
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 445
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
nu am zis ca a trecut prin santu` ala de 1 metru jumate pur si simplu direct... l-a "luat" in lung. tie cunoscut termenu`? adica la taiat de-a lungu` nu s-a aruncat direct in el . si cu namolu` de 1 metru...credema...in unele locuri chiar atingea valori impresionante...bine...ca stia si tata sa mearga cu ea...avand experienta off-road...asta e alta treaba...cert e ca masina s-a descurcat fara probleme. ti se mai pare asa trasa de par? chiar asa de mult adica trasa de par? promit ca data viitoare sa fac si poze ) sa ma creada carcocatasii )
|
|
|
19-03-10, 08:33
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
iarta-ma ca nu pot sa cred o aberatie de genul asta ... cred ca nu iti dai seama ce inseamna 1 metru de noroi sau un sant de 1.5 metri adancime. daca acel sant l-a luat in lung (si a avut 1.5 metri adancime) iti dai seama ca am 2 nelaumuriri: cum ai ajuns tu cu mercedesul acolo si a doua nelamurire ... la 1.5 m adancime a santului teoretic freci pe jos cu navara de n-ai vazut ...
oricum nu prea are importanta ce cred eu si anume ca santul era sub un metru daca nu chiar sub jumate de metru iar namolul (daca navara e cu cauciucurile de strada) sub 30-40 cm.
P.S. experienta in offroad nu inlocuieste MTurile.
|
|
|
|
|