Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de teren 4X4

Masini de teren 4X4 Sectiune dedicata pasionatilor de Off-Road & 4X4

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-10, 09:41   #1
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Thumbs up Hummer H1 si... restul

Probabil cea mai capabila masina de teren stoc - Hummer H1.

Consuma exagerat de mult - neinteresant la off-road.

Arata hidos, asa cum spune majoritatea - nu conteaza.

Pentru oras este complet nepractica - corect.

O masina gandita strict pentru teren accidentat, luata si imbunatatita si de armatele din lumea intreaga, evident SUA, dar si... Romania

Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 13:37   #2
Magos

Stage 5
 
Magos's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[VW]
[Honda]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Ba la craterele din Bucuresti, este practica si pe aici
Magos is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 16:36   #3
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Hummer H1 si... restul

hummerul h1 are un motor duramax de 6.6l turbo diesel cuplat la o cutie de viteze alisson ,masina are 10.000lbs greutate si in offroad este un monstru.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 02:37   #4
MariusMKV
VW Driver

Stage 5
 
MariusMKV's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 895
Member of:
[VW]
[2 Roti]
Default Re: Hummer H1 si... restul

este capabila dar are un mare dezavantaj: punte independenta , se si vede cum pierde contactul cu solul la adancimi destul de mici..
plus ca are dimensiuni impresionante si prin paduri nu prea ai loc , doar sa darami copacii intai ( cu ea)
MariusMKV is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 12:20   #5
Emy_bike

Stage 4
 
Emy_bike's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of:
[Honda]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
hummerul h1 are un motor duramax de 6.6l turbo diesel cuplat la o cutie de viteze alisson ,masina are 10.000lbs greutate si in offroad este un monstru.

Mai e si varianta de 8.4 TD
Emy_bike is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 12:53   #6
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Hummer H1 si... restul

Imi place cum merge cu ea pe zapada.
Ar fi o idee de facut cu ea transfagarasanu iarna
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 13:15   #7
Emy_bike

Stage 4
 
Emy_bike's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of:
[Honda]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Spre Balea n-ai cum... iarna e frumos pe Forestierul spre Valea Rea care e in paralel cu Transfagarasanu
Emy_bike is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 13:25   #8
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Hummer H1 si... restul

Pe H1 au fost disponibile mai multe motorizari din cate stie, inclusiv aspirate (diesel).
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 19-01-10, 02:53   #9
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Quote:
Originally Posted by MariusMKV View Post
este capabila dar are un mare dezavantaj: punte independenta , se si vede cum pierde contactul cu solul la adancimi destul de mici..
plus ca are dimensiuni impresionante si prin paduri nu prea ai loc , doar sa darami copacii intai ( cu ea)
Perfect adevarat..a spus exact ce as fi spus si eu..."H1 si restul"...legat de masini de RAID si NU de offroad ! ...indiferent ce blochezi,sa tragi la 40grade ~4tone pe doar 2 roti...e dificil ..sau imposibil. "Bratul" unei punti rigide ancorata panhard,este aproape de lungimea..puntii (d-aia sunt lungi la gr,nu numai pt stabilitate laterala),pe cand,indiferent cat de lat au facut ei H1(si pt a-i putea monta brate lungi) si cat de central ancorate bratele,niciodata nu vei vedea excursii ale axelor ca la o incrucisare de punti rigide. Probabil se simte f bine in desert,mlastini largi,etc...cu rezerva ca o trecere in ravena,il poate intepeni definitiv acolo......chiar cu supertroliul sau,nu va reusi sa rupa maluri de zeci de tone tragandu-le dupa el..asta PLUS greutatea considerabila a hipopotamului
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 19-01-10, 10:18   #10
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Nu comparati H1 stoc cu vreun Land Cruiser, Patrol sau Cherokee modificat. Comparand masinile stoc, nu cred ca exista vreun rival pentru H1, pe orice fel de teren, inclinare, dificultate, etc...

De asta... si restul
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 06:52   #11
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Hummer H1 si... restul

H1 ar avea "concurenta" de la Unimog... si daca tot vorbim de Mercedes nici cu G class nu mi-ar fi rusine
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 11:26   #12
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Quote:
Originally Posted by Hondarul View Post
Nu comparati H1 stoc cu vreun Land Cruiser, Patrol sau Cherokee modificat. Comparand masinile stoc, nu cred ca exista vreun rival pentru H1, pe orice fel de teren, inclinare, dificultate, etc...

De asta... si restul
Nu sunt convins ca un H1 va trece vreodata prin o ravena pe unde trec in versiune stock cele mentionate de tine si nici pe traseu in padure..fara sa foloseasca accesoriul numit .."drujba"...In plus,nici la O-R extrem ,asa cum am spus, NU va trece nici macar pe unde trece un HDJ70,un GR scurt stock,un G scurt(toate cu 33-uri),sau un rubicon... Am explicat de ce..e greu sa tragi 4TONE cu 2 roti (2 sunt in aer mai mereu pe vaduri cu bolovani mari la H1)....daca mai amintesc ca blocantii de fapt..NU fac parte din echiparea standard... -in fapt,exista filmulete pe yotube in sensul asta...

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
H1 ar avea "concurenta" de la Unimog... si daca tot vorbim de Mercedes nici cu G class nu mi-ar fi rusine
Da,unimog ar incape pe unde H1 s-ar propti,insa are si dansul "scaparile" sale si mai exact o caracteristica la care h1 exceleza: Stabilitate laterala si chiar longitudinala(la acceleratie serioasa in rampa de ~40grade,ai sanse Foarte mari sa-l dai peste cap la vale).
Punctat, unimog poate fi definit asa: Super tractiune,Garda la sol fara egal, super sasiu+ transmisie ,insa e penalizat de greutatea f mare(comparabila h1) si de unghiul relativ inchis intre punctele de contact ale rotilor si centrul de greutate,fapt ce il face asa cum spuneam,instabil pe inclinatii laterale si longitudinale.
Legat de G...ar fi mai corect spus..daca tot vorbim de puch-unimog, pt ca G poarta o emblema mercedes,fiind conceput si fabricat SI pt dansii.....oricum o masina redutabila in teren ,eu o iubesc chiar daca are si ea ca oricare si puncte slabe(flexeaza putin,greutate mare)
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 11:29   #13
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Quote:
Originally Posted by Hondarul View Post
Arata hidos, asa cum spune majoritatea - nu conteaza.
Nu stiu de ce, dar nu mi se pare deloc hidoasa. Are ceva al ei, care o face in viziunea mea, unica.

Transmisia Allison este luat de pe Autobuz.

Deci va cam dati seama de amploare
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 22:37   #14
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Si eu sunt de parere ca H1 nu are rival pe teren accidentat. Spunea lascarica de un Land Rover care se strecoara printre copaci. Pai off-road inseamna cratere,pante aiurea,si asa mai departe,nu slalom printre copaci. Asta poti face cu un Panda 4x4.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 00:41   #15
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Si eu sunt de parere ca H1 nu are rival pe teren accidentat. Spunea lascarica de un Land Rover care se strecoara printre copaci. Pai off-road inseamna cratere,pante aiurea,si asa mai departe,nu slalom printre copaci. Asta poti face cu un Panda 4x4.
eMH, scuza-ma ,insa sunt de parere ca nu ai nici cea mai vaga legatura cu domeniul offroad,asa-i?
...Motivele nu le mai explic,am detaliat in posturile precedente,cu argumente, copilariile sustinute de tine mai sus..probabil reflecta direct varsta ta ce nu depaseste 20ani.
PS: daa...sigur mergi prin padure in noroi de 40cm si panta de 30grade,cu panda 4x4 ......Tu si citesti ce scrii ? De cate ori si la care iesiri ai fost tu in offroad si te-ai dat...asta asaaa..ca sa stiu si io cu cine vorbesc,fara suparare...stii care trebuie sa fie atuul unui 4x4 pe acele "cratere" si eventual bolovani de mari dimensiuni,de care amintesti? ..si de ce pentru tine offroad este (din cate spui) numai cel EXTREM? ...si de ce nu stii(sau nu citesti ce scriu altii care poate au iesit in h1) ca EXACT la cel extrem, H1 este foarte slab ?!
lascarica is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -