Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - PIESE, ACCESORII, CONSUMABILE, etc > Turbine & Blow Off

Reply
 
Thread Tools
Old 16-11-05, 13:11   #16
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

si o completare, bov-ul nu aduce absolut nici o crestere de putere!
yknot is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 14:29   #17
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Pt cei care inca se mai intreaba, tot ce face BOFF sau POFF este sa elibereze presiunea facuta de turbina in momentul decelelarii, adica cand iei piciorul de pe acceleratie si turatia scade astfel motorul nu mai 'suge' tot aerul transmis de turbina. BOFF are un senzor vaccumatic care declansaza la schimbarea de presiune. Singura diferenta intre benzina si diesel este o supapa de sens, care costa 1 euro.

BULL SHIT!!!!

Te erijezi intr-un cunoscator, dar esti doar urechist...
BOV, Dump Valve, sau POV, este un dispozitiv care se monteaza DOAR pe motoarele Turbo pe benzina.
Mecanismul de lucru al BOV este intr-adevar declansat de decelerare, dar restul ai scris din burta. In momentul decelerarii, clapeta de pe galeria de admisie se INCHIDE. Delay-ul dintre inchiderea clapetei si evacuarea gazelor rezultate din ultimele explozii, face ca turbina sa mai arunce pe traseul spre galeria de admisie un plus de aer care nu mai poate fi preluat spre camera de ardere - prin galeria de admisie. Acest aer acumulat pe traseul de admisie, se \"intoarce\" si loveste palele compresorului determinand reducerea violenta a turatiei turbinei (de la 150.000 rot/min la cca 70.000) intr-o fractiune de o secunda. Intre timp, evacuarea arunca gaze si incearca sa invarta turbina, care la celalalt capat al axului e franata de aerul blocat pe traseul de admisie.
Acum, in momentul ridicarii piciorului de pe acceleratie si implicit al inchiderii clapetei, sistemul de vaacum sesizeaza depresiunea si deschide BOV, eliberand presiunea de pe traseul de admisie, efectul fiind pastrarea turatiei turbinei.
Concluzii:
1. Reducerea turatiei turbinei, scade performantele.
2. Fortele care se exercita asupra intregului \"core assambly\" duc la o uzura prematura a turbinei.

BULL SHIT AGAIN!!!!

Motoarele Diesel NU FOLOSESC BOV!!!!!! pentru ca nu au nici clapeta... dooooh

La motoarele diesel, lucrurile stau cu totul altfel, sistemul se numeste EGR = Exhaust Gas Recirculation.

Domnule Sevi Ivan, iti dau tema sa te documentezi referitor la EGR si Diesel si nu mai da informatii eronate, cum ai prostul obicei s-o faci.
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 15:00   #18
FlippE[R]75

Stage 3
 
FlippE[R]75's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 122
Member of:
[Midnight Racers]
Default

cred ca ar trebui sa dea niste detalii cei care comercializeaza produsele astea ... asa spunea lumea si inainte sa se inventeze televizorul ca exista doar radio ...

asteptam lamuriri

P.S. am vazut si pe site-uri de specialitate dump valve pt diesel chiar cu filmuletz de prezentare ...
http://www.power-tuning.fr/fr/moteur...p16498406.html
__________________
Just An Opinion :P
FlippE[R]75 is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 15:05   #19
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

intr-adevar, dieselurile lucreaza pe un alt principiu, pt dieseluri sunt disponibile dump-valve...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fmddv_269.jpg
Views:	79
Size:	92.3 KB
ID:	52091  
yknot is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 15:08   #20
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

uitati si linkul aici: http://www.forgemotorsport.com/conte...&product=FMDDV

si explicatii...
Unlike mechanically derived products this kit has been created to symbiotically utilise the vehicle manufacturers latest innovations in order to allow the installation of an atmospheric dump valve to the VAG diesel engine. Information harnessed direct from your engine management system is interpreted by the supplied Electronic Valve control Unit (VCU) in order to optimise the activation of the twin piston valve. For ease of installation we have also created vehicle specific fitting kits that utilise silicone boost hoses, which can withstand the greater temperatures and pressures associated with performance engines, along with an additional wiring harness, fixing brackets, vacuum line solenoid valve and fitting instructions.
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 15:30   #21
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

E un BOV surogat, practic e un sistem comandat electronic, care in esenta face doar zgomot.
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 15:39   #22
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

Omuliber, nu vad nici o diferenta intre ce am spus eu si ce ai copiat tu de pe net. Iar la sfarsit ai dat-o pe fata: totul e un surogat pt tine. Mergi cu tramvaiul atunci ca e pe curent electric si nu are Poff
__________________
Sevi
sevi is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 15:51   #23
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Nu vezi diferenta pentru ca nu intelegi fenomenele si nu cunosti principiile. Tu ti-ai pus pe Audi-ul tau de curse 1.9tdi 90CP BOV?
Eu am masina de curse, facuta de oameni capabili, cu coloana si integrii, nu de tzepari


P.S. Ai mai pus tu un BOV pe un diesel si omu te injura si acum, ca i-ai spart degeaba traseul de aer!!!
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 17:02   #24
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

Nu am montat nimanui pe diesel, iar Audi ul meu e stock 163cp, nu am ce sa-i fac pana nu iese din garantie. Daca ai ceva de discutat baga pe 'private'
sevi is offline   Reply With Quote
Old 17-11-05, 04:42   #25
micutzu_mrc

Presedinte MR

Stage 5
 
micutzu_mrc's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 840
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Nu am montat nimanui pe diesel, iar Audi ul meu e stock 163cp, nu am ce sa-i fac pana nu iese din garantie. Daca ai ceva de discutat baga pe 'private'
AI VRUT SA IMI MONTEZI PE DIESEL SI MA I PUS SA MI GAURESC TEAVA SI SA IMI PUN UN STUT ..............SI P........A NIMICA.......!!!
micutzu_mrc is offline   Reply With Quote
Old 17-11-05, 16:10   #26
19VIM

Stage 2
 
19VIM's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 68
Default

bine bine..... am deviat de la subiect. In cazu asta cine poate sa-mi aduca pt diesel (dump-valve)
19VIM is offline   Reply With Quote
Old 17-11-05, 18:02   #27
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

Micutule, spune-i si lui Omuliber ca era o electrovalva si tu nu aveai presiune sa faca ceva zgomot. Daca are vreo ciunga de impartit cu mine omu` sa spuna.
sevi is offline   Reply With Quote
Old 18-11-05, 08:24   #28
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Scuze, Scuze si iar scuze...
Nu citesti ce-a scris omu'? Si in situatii similare se afla multi!
omuliber is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -