Quote:
Originally Posted by \"B 68 VLD\"
Topicul poate fii inchis! Am rezolvat cu cineva!
|
......... care ti-a zis ca suna a anunt de 15 ani?
mai bine faceai un topic la masini and tuning, intrebai acolo ce iti trebuie ca sa-ti pui turbina nu ... \"Cumpar turbina!\"
in afara de vestita turbina mai trebuiesc facute multe modificari la motor, trebuie sa scazi raportul de compresie pt ca aerul care intra fortat in motor o sa fie prea fierdinte si vor apare detonatii (combustibilul se aprinde singur in combinatie cu aerul fierbinte) montarea unui intercooler pt a raci aerul care intra in admisie, circuit de ulei cu racire pt turbina si dupa aia o sa-ti trebuiasca si un surplus de benzina (nu cred ca merge ideea cu montatu de injectoare de pe un v6 sau nu stiu ce alt motor de capacitate clindrica mare)modificata injectia in afara de injectoare mai mari alt calculator alt debitmetru care nu stiu unde le vei face, pompa de benzina cu debit marit
parerea mea este ca turbo tuning este varianta extrema in a modifica un motor, pana sa ajungi la el poti face multe lucruri din care sa \"castigi cai\" marirea raportului de compresie, volanta usurata (nu castigi putere insa urca in tura mai repede) injectoare cu debit marit, filtru de aer cu admisie directa, exacuare inox cu diametru marit si finala inox sau carbon sport, marirea cilindreei, galerie evacuare inox, axa cu came sport, supape marite, arcuri supape intarite .....
nu vreau sa te descurajez dar turbo tuningul este relativ scump si ai si turbo lagul care este un pic suparator si pretul turbinei care este foarte ridicat ~400 euro sh (ma refer la o turbina buna)
asta e parerea mea!