31-08-05, 20:45
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Unde imi pun esapament din inox (traseu complet)
am un astra g 2.2i 16v cu o toba sport powerfull finala.
Vreau sa inlocuiesc restul traseului de la catalizator pana in finzla cu teava din inox.
Unde ma duc? Si cam cat costa afacerea ?
Are cineva idee daca pot da jos catalizatorul (pareri avizate, adica cum e pusa sonda lambda) ?
|
|
|
31-08-05, 20:49
|
#2
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 367
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [Anonymous Motorsport ]
|
traseu toba
incearca la borla pe pantelimon sau la pitesti.
pe mine m-a costat 12mil tot traseul marit la o pisicasi am putut sa scot si catalizatorul pt ca sonda era inainte cu mult de el.
|
|
|
31-08-05, 20:57
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
cam unde in pantelimon ?
teava de 50 de inox gasesc undeva, ca as avea posibilitatea sa o modelez.
|
|
|
31-08-05, 21:12
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,111
|
Re:
e un depozit mai sus de republica cum o iei sa te duci pe autostrada si e cu 50m inainte de curba la dreapta o poarta si dupa curba parca e una
depozitul de numeste direct line inox poti sa cumperi numai daca o iei pe firma la persoana fizica nu da
se vinde la 6 m parca
__________________
e30 335 it
|
|
|
31-08-05, 21:29
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
daca poti sa imi spui ma exact unde pls?
ca maine ma duc sa iau...
cam cat costa ?
|
|
|
31-08-05, 22:00
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,111
|
Re:
nu stiu din ce parte ai veni tu
daca e ajungi la munci si o ti drept treci de diham tot drept ajungi la morarilor si tot o ti drept ajungi la fosta fabrica republica o ti tot drept si ajungi la o intersectia la care faci dreapta pt. autostrada soarelui si daca te uiti pe dreapta imediat inaite de curba si imediat dupa curba e un depozit si scrie pe acolo direct line inox
cand am luat de acolo niste teava am luat de 4,5mm si a costat in jur de 1,3 mil teava de 6 metri
|
|
|
31-08-05, 22:52
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
merci foarte mult
|
|
|
01-09-05, 00:07
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,052
|
elspa eu am niste teava de inox de 47,5
daca o vrei am o bara de 3 metri..
|
|
|
01-09-05, 08:23
|
#9
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
eu am luat inoxul de la italinox din giulesti, treci de stadion (cum vii dinspre carefour orhidea) mergi cam 2 statii si ajungi la o biserica undeva pe stanga o sa vezi o pancarda mare cu firma
cam 300.000-350.000 lei metrul de teava (it recomand teava de 52mm pentru ca la noi se da diametrul exterior nu cel interior adica la teava de 50mm ai diametrul interior de 46mm la 52 ai de 48mm, si pe tine cred ca te intereseaza diametrul interior)
cat despre prelucrat te sfatuiesc sa achizitionezi coturi 200.000 lei bucata, e mult mai sanataos decat sa incerci sa indoi tu teaza (te poti lipsii de ele doar in cazul in care ai vreo masinarie care indoaie teava la cald si iese frumos fara sa se cuteze...)
|
|
|
01-09-05, 08:30
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
multumesc pentru recomandari.
inox-ul se sudeaza numai in argon nu?
|
|
|
01-09-05, 09:00
|
#11
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"elspa\"
multumesc pentru recomandari.
inox-ul se sudeaza numai in argon nu?
|
dap numai in argon
uite cam asa iese o sudura bruta, dupa care se slefuieste si iese oglinda la exterior (aprropo nu lua direct teava slefuita ca oricum se pateaza si se nasoleste la sudura) iar pe dinauntru se baga un furtun care arunca nisip cu presiune (pt sablaj) si cu el se inlatura toate ramasitele de la sudura din interiorul tevii, n-am o poza cu produsl finit dar poti sa-ti faci freza in el.
|
|
|
01-09-05, 09:17
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
hmm, cam complex procesul.
unde fac treaba asta ?
|
|
|
01-09-05, 15:33
|
#13
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Ca sa va oftic putin ...
Eu mi-am facut traseul de inox cu tot cu serpi ( 50mm ) care se unesc 1cu 4 si 3cu 2 in 2 de 50 , acestea intra intr-un flexibil cu 3 straturi de 60mm si se continua apoi cu traseu dublu 50 + 50 , o toba de mijloc cu 2 intrari si 2 iesiri , continuat cu 2 tzevi de 50 inox pana in spate , cu inca 1 toba cu 2 intrari si 2 iesiri si 2 \" mushtiuce \" ovale gen DTM cu .... 7.5 milioane ... E bine oare ???
P.S. : Flexibilul si \" mushtiucele \" le aveam dinainte.
|
|
|
01-09-05, 17:01
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"X-Ray-Eyes\"
Ca sa va oftic putin ...
Eu mi-am facut traseul de inox cu tot cu serpi ( 50mm ) care se unesc 1cu 4 si 3cu 2 in 2 de 50 , acestea intra intr-un flexibil cu 3 straturi de 60mm si se continua apoi cu traseu dublu 50 + 50 , o toba de mijloc cu 2 intrari si 2 iesiri , continuat cu 2 tzevi de 50 inox pana in spate , cu inca 1 toba cu 2 intrari si 2 iesiri si 2 \" mushtiuce \" ovale gen DTM cu .... 7.5 milioane ... E bine oare ???
P.S. : Flexibilul si \" mushtiucele \" le aveam dinainte.
|
Acolo unde ai facut asta, putem merge si noi, sau a fost o obligatie???
|
|
|
01-09-05, 17:23
|
#15
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Nu a fost o obligatie ...
Este cam greu sa iti explic pe unde , cum si in ce fel ...
P.S. : Nu este in Bucuresti !
|
|
|
|
|