Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - PIESE, ACCESORII, CONSUMABILE, etc > Tobe, Esapamente, Tevi, Intercoolere

Reply
 
Thread Tools
Old 31-08-05, 20:45   #1
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
Default Unde imi pun esapament din inox (traseu complet)

am un astra g 2.2i 16v cu o toba sport powerfull finala.
Vreau sa inlocuiesc restul traseului de la catalizator pana in finzla cu teava din inox.
Unde ma duc? Si cam cat costa afacerea ?
Are cineva idee daca pot da jos catalizatorul (pareri avizate, adica cum e pusa sonda lambda) ?
__________________
Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://srzpowdercoating.ro
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms
elspa is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 20:49   #2
B_84_RIP
BMW Driver

Stage 5
 
B_84_RIP's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 367
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
Default traseu toba

incearca la borla pe pantelimon sau la pitesti.
pe mine m-a costat 12mil tot traseul marit la o pisicasi am putut sa scot si catalizatorul pt ca sonda era inainte cu mult de el.
B_84_RIP is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 20:57   #3
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
Default

cam unde in pantelimon ?
teava de 50 de inox gasesc undeva, ca as avea posibilitatea sa o modelez.
elspa is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 21:12   #4
Dani_E21

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,111
Default Re:

e un depozit mai sus de republica cum o iei sa te duci pe autostrada si e cu 50m inainte de curba la dreapta o poarta si dupa curba parca e una
depozitul de numeste direct line inox poti sa cumperi numai daca o iei pe firma la persoana fizica nu da
se vinde la 6 m parca
__________________
e30 335 it
Dani_E21 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 21:29   #5
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
Default

daca poti sa imi spui ma exact unde pls?
ca maine ma duc sa iau...
cam cat costa ?
elspa is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 22:00   #6
Dani_E21

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,111
Default Re:

nu stiu din ce parte ai veni tu
daca e ajungi la munci si o ti drept treci de diham tot drept ajungi la morarilor si tot o ti drept ajungi la fosta fabrica republica o ti tot drept si ajungi la o intersectia la care faci dreapta pt. autostrada soarelui si daca te uiti pe dreapta imediat inaite de curba si imediat dupa curba e un depozit si scrie pe acolo direct line inox
cand am luat de acolo niste teava am luat de 4,5mm si a costat in jur de 1,3 mil teava de 6 metri
Dani_E21 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 22:52   #7
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
Default

merci foarte mult
elspa is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 00:07   #8
pesteimputit

Stage 5
 
pesteimputit's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,052
Default

elspa eu am niste teava de inox de 47,5
daca o vrei am o bara de 3 metri..
pesteimputit is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 08:23   #9
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

eu am luat inoxul de la italinox din giulesti, treci de stadion (cum vii dinspre carefour orhidea) mergi cam 2 statii si ajungi la o biserica undeva pe stanga o sa vezi o pancarda mare cu firma


cam 300.000-350.000 lei metrul de teava (it recomand teava de 52mm pentru ca la noi se da diametrul exterior nu cel interior adica la teava de 50mm ai diametrul interior de 46mm la 52 ai de 48mm, si pe tine cred ca te intereseaza diametrul interior)

cat despre prelucrat te sfatuiesc sa achizitionezi coturi 200.000 lei bucata, e mult mai sanataos decat sa incerci sa indoi tu teaza (te poti lipsii de ele doar in cazul in care ai vreo masinarie care indoaie teava la cald si iese frumos fara sa se cuteze...)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 08:30   #10
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
Default

multumesc pentru recomandari.
inox-ul se sudeaza numai in argon nu?
elspa is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 09:00   #11
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"elspa\"
multumesc pentru recomandari.
inox-ul se sudeaza numai in argon nu?
dap numai in argon

uite cam asa iese o sudura bruta, dupa care se slefuieste si iese oglinda la exterior (aprropo nu lua direct teava slefuita ca oricum se pateaza si se nasoleste la sudura) iar pe dinauntru se baga un furtun care arunca nisip cu presiune (pt sablaj) si cu el se inlatura toate ramasitele de la sudura din interiorul tevii, n-am o poza cu produsl finit dar poti sa-ti faci freza in el.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	teava_130.jpg
Views:	103
Size:	37.9 KB
ID:	39686  
200SX is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 09:17   #12
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
Default

hmm, cam complex procesul.
unde fac treaba asta ?
elspa is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 15:33   #13
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default

Ca sa va oftic putin ...
Eu mi-am facut traseul de inox cu tot cu serpi ( 50mm ) care se unesc 1cu 4 si 3cu 2 in 2 de 50 , acestea intra intr-un flexibil cu 3 straturi de 60mm si se continua apoi cu traseu dublu 50 + 50 , o toba de mijloc cu 2 intrari si 2 iesiri , continuat cu 2 tzevi de 50 inox pana in spate , cu inca 1 toba cu 2 intrari si 2 iesiri si 2 \" mushtiuce \" ovale gen DTM cu .... 7.5 milioane ... E bine oare ???
P.S. : Flexibilul si \" mushtiucele \" le aveam dinainte.
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 17:01   #14
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"X-Ray-Eyes\"
Ca sa va oftic putin ...
Eu mi-am facut traseul de inox cu tot cu serpi ( 50mm ) care se unesc 1cu 4 si 3cu 2 in 2 de 50 , acestea intra intr-un flexibil cu 3 straturi de 60mm si se continua apoi cu traseu dublu 50 + 50 , o toba de mijloc cu 2 intrari si 2 iesiri , continuat cu 2 tzevi de 50 inox pana in spate , cu inca 1 toba cu 2 intrari si 2 iesiri si 2 \" mushtiuce \" ovale gen DTM cu .... 7.5 milioane ... E bine oare ???
P.S. : Flexibilul si \" mushtiucele \" le aveam dinainte.
Acolo unde ai facut asta, putem merge si noi, sau a fost o obligatie???
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 01-09-05, 17:23   #15
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default

Nu a fost o obligatie ...
Este cam greu sa iti explic pe unde , cum si in ce fel ...
P.S. : Nu este in Bucuresti !
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -