Quote:
Originally Posted by teen.ager
Din cate stiu M5 E60 e V10 Twin-Turbo ..Si atunci ar trebui sa se vada cele 2 admisii de turbo ..
|
stiu stiu... la magazinul de tiuning sunt de toate... de la stickere M, Turbo, Racing pana la filtre comice, roof-scope reising, capota de folie de carbon. apelati cu incredere! informatiile sunt gratis!
sa va faceti o idee despre ce comercializez:
stage 1: stickere de la +1cp pana la +15cp, in functie de motorizare si producator (japoneze de la 10cp in sus, bmw maxim +5cp)
stage 2: filtre comice si tipsuri reising +5-10cp (japoneze +8-9cp, bmw -3cp)
stage 3: eleroane, front-lip (astea sunt bune mai ales iarna), scope-uri pt capota sau pt plafon. problema este ca astea nu dau cp in plus, sunt doar de design
stage 4: elemente de folie de carbon (capota, capacul de la rezervor, etc). optional se poate si elementele de stage 3 tot din folie de carbon. din nou si din pacate, nici acestea nu dau cp in plus, dar cica asa au smecherii (folie de carbon=sticker de carbon profilat sau lucios)
stage 5: inca nu am cunoscut pe nimeni sa mearga asa de extrem
preturile se negociaza direct si variaza in functie de motorizare si producator. puterea oferita nu este garantata, dar facem si noi ce putem... pt ca tiuningul nu este o stiinta exacta
portofoliu de lucrari:
1. bmw 520d (M look): stage 1 (+7cp pt ca stickerele M stie toata lumea ca sunt "zi rial shit" in lumea tiuningului)
stage 2 (filtru comic nu am pus, dar in shimb am pus 4 tipsuri reising) -3cp (dar dupa multe calcule aceasta pierdere de putere s-a compensat prin scoaterea rotii de rezerva)
stage 3 (front-lip)
in urma modificarilor, puterea motorului a crescut cu +7cp, dar din pacate a fost prea mult pt motor si in consecinta a explodat violent si s-a deformat toata partea fata a masinii (inclusiv front-lip-ul). masina va fi reparata in intregime de firma mea, dar de asta nu vom mai pune stickere M si vom incerca alta configuratie. va tin la curent cu amanunte
asta este doar o foarte mica farama din ceea ce facem. mai multe informatii pe PM