Recent am avut placuta surpriza de a vedea (picture by picture) un Pickup truck Doge Dakota cu un motor 4.7 stock, transformat intr-un Dodge RAM 2500... Adica o conversie a motorului dintr-un 4.7 intr-un 5.7 Hemi(350 HP) ... what can I say.. WOW!... Proprietarul, un student (priceput ce e drept) cu aproape $5000 a facut toata treaba de la A la Z... singurel. Din Grand Rapids Michigan... Prin amabilitatea Admin-ilor am sa postez un link cu ceea ce (mie personal) pare extraordinar... 350 HP (Cai putere) nu cred ca e de neglijat...Imi vine sa rad cind ma gandesc la 1.8 Turbo..." Muschiuletul"... 5.7 prin doar cateva modificari poate fi "usor" adus la 500 HP!
Si link-ul cu pricina: http://www.dodgetalk.com/forums/showthread.php?t=143795
Recent am avut placuta surpriza de a vedea (picture by picture) un Pickup truck Doge Dakota cu un motor 4.7 stock, transformat intr-un Dodge RAM 2500... Adica o conversie a motorului dintr-un 4.7 intr-un 5.7 Hemi(350 HP) ... what can I say.. WOW!... Proprietarul, un student (priceput ce e drept) cu aproape $5000 a facut toata treaba de la A la Z... singurel. Din Grand Rapids Michigan... Prin amabilitatea Admin-ilor am sa postez un link cu ceea ce (mie personal) pare extraordinar... 350 HP (Cai putere) nu cred ca e de neglijat...Imi vine sa rad cind ma gandesc la 1.8 Turbo..." Muschiuletul"... 5.7 prin doar cateva modificari poate fi "usor" adus la 500 HP!
Si link-ul cu pricina: http://www.dodgetalk.com/forums/showthread.php?t=143795
frate........ cat de tare......... are talent..... 5000$ este o suma destul de rezonabila zic eu daca mai stii link-uri de genu sau mai ai jeepuri tunate etc..... dami un pm cu id tau de mess si vb acolo
__________________
VITEZA E MARFA .... DAR SA VEZI FRANA !
Motor HEMI,unul dintre visele mele si totusi 5.000 de euor si cu treaba facuta de la cap pana la coada mi se pare destul de rezonabil!
HEMI este un "mancator" de gume ,le lasa imprastiate pe asfalt!
Motor HEMI,unul dintre visele mele si totusi 5.000 de euor si cu treaba facuta de la cap pana la coada mi se pare destul de rezonabil!
HEMI este un "mancator" de gume ,le lasa imprastiate pe asfalt!
si un mancator si mai mare de benzina tre sa iti iei pompa d benzina cu tine..... o tragi dupa tine k doar ai cai putere
Daca stiu ca nu imi pot alimenta masina ,si stiu ca imi consuma destul de mult mai bine nu o mai achizitionez. Motorul HEMI evident V8 "urla" dupa putere si benzina si sa fie "scos la o tura" si sa nu ai benzina pentru alimentare e cam nasol!
Consum pentru un motor HEMI de 5,7 : MIXT : 12.5% URBAN : 18.1% EXTRAURBAN : 8.7%
Si la un HEMI de 5,7 AWD normal creste la fiecare MIXT,URBAN,EXTRAURBAN cu cate 1 l la %
o porcarie de motor
poate daca americanii se dezmeticeau macar acu 10 ani nu mai erau in criza de acum, motoare mari cu consum enorm si pentru ce? degeaba ai 500hp ca iti da clasa o japoneza de 300, ca tu pana pleci lasi juma de guma pe asfalt si ala deja e la 50m de tine
o porcarie de motor
poate daca americanii se dezmeticeau macar acu 10 ani nu mai erau in criza de acum, motoare mari cu consum enorm si pentru ce? degeaba ai 500hp ca iti da clasa o japoneza de 300, ca tu pana pleci lasi juma de guma pe asfalt si ala deja e la 50m de tine
Bine, de acord, dar cate "head 2 head" race-uri ai vazut tu (live nu YouTube) U.S. vs Japan?
Vrei sa comparam mere cu struguri? OK. Shoot!
Member of: [VW] [PEUGEOT] [2 Roti] [Accelarate Club] [Opel] [4Wheels]
Re: 4.7L is dead... Long live 5.7 HEMI !
motorul 5.7 hemi daca mergi normal cu el foloseste doar 4 pistoane si atunci cand o calci se "agita" toate 8. deci eu zic ca ia mai putin de 18% la un mers normal
motorul 5.7 hemi daca mergi normal cu el foloseste doar 4 pistoane si atunci cand o calci se "agita" toate 8. deci eu zic ca ia mai putin de 18% la un mers normal
eu am un grand cherokee
4.7l v8 si in oras mai jos de 18 nu scot orice as face , la drum imi consuma 11 12 deci nu are cum sa consume 5.7.ul hemi mai jos de 18