Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > CHRYSLER/DODGE/JEEP > Masina mea CHRYSLER/DODGE/JEEP

Reply
 
Thread Tools
Old 08-01-09, 00:33   #16
agentulsecret3

Stage 5
 
agentulsecret3's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 579
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: jeep

la naiba...imi pare rau pt tine...si de masina ..dar iti iei alta..succes maxim si ai grija.
agentulsecret3 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-09, 01:09   #17
///V8///


Stage 5
 
///V8///'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: jeep

mersi mult!!! noi sa fim sanatosi...
am luat un E420 din "97
///V8/// is offline   Reply With Quote
Old 08-01-09, 03:10   #18
agentulsecret3

Stage 5
 
agentulsecret3's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 579
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: jeep

bv ..sa il stapanesti sanatos si ai grija la zapada...
agentulsecret3 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 22:12   #19
copolinox

Stage 4
 
copolinox's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 297
Default Re: jeep

Am si eu un jeep grand cherokee 97 5.2L V8 si sunt super multumit de ea adica ... putini sunt cei care ne pot face pe sosea rupem cam tot eu m-am indragostit lulea de JEEP la off-road nu o intrece nimeni la "muscat din asfalt " nici pacol pacat cu consumul asta care ne ucide app motorul tau de 4.7 cat consuma mers... normal?

Last edited by copolinox; 30-05-09 at 21:37.
copolinox is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 02:40   #20
///V8///


Stage 5
 
///V8///'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: jeep

jeep-ul meu nu mai este
lua intre 18 si 20l consum mediu da era modificat si motorul forjat rau cu anvelope 265/85r16 (parca)
am fost si cu 5.2 mai instabil da mai muschiulet pune-i filtru sport direct de pe throtle body si o sa vezi diferenta... rupe aderenta in 4x4 si sunetul e bestial de la 2000rpm
///V8/// is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 19:30   #21
copolinox

Stage 4
 
copolinox's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 297
Default Re: jeep

aha multumesc pentru sfat
copolinox is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 21:05   #22
copolinox

Stage 4
 
copolinox's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 297
Default Re: jeep

Am o intrebare pt proprietarul jeepului ... cand il aveai banuiesc ca il tineai 4x4 permanent adica nu ii scoteai cardanu . As vrea sa imi raspunzi si mie la o intrebare daca poti :
La jeepu meu cand am cardanu pus ... stiu are diferential autoblocant dar... chiar aja trb sa faca? ... atunci cand iau un viraj invart volanul la maxim in stanga ( de exemplu ) parca ar vrea sa muste din asfalt adica .. imi aluneca si imi zmuceste trb sa apas putin acceleratia ca sa o misc ... cand era numai spatele bagam D si mergea singura acuma ... nu prea. Aja trb sa faca?
copolinox is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 01:49   #23
Emy_bike

Stage 4
 
Emy_bike's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of:
[Honda]
Default Re: jeep

Quote:
Originally Posted by copolinox View Post
Am o intrebare pt proprietarul jeepului ... cand il aveai banuiesc ca il tineai 4x4 permanent adica nu ii scoteai cardanu . As vrea sa imi raspunzi si mie la o intrebare daca poti :
La jeepu meu cand am cardanu pus ... stiu are diferential autoblocant dar... chiar aja trb sa faca? ... atunci cand iau un viraj invart volanul la maxim in stanga ( de exemplu ) parca ar vrea sa muste din asfalt adica .. imi aluneca si imi zmuceste trb sa apas putin acceleratia ca sa o misc ... cand era numai spatele bagam D si mergea singura acuma ... nu prea. Aja trb sa faca?
Fiecare roata parcurge un arc de cerc de diametru diferit si pentru a putea face asta si mai ales pentru a PUTEA VIRA fiecare roata va parcurge respectivul arc de cerc cu o rotatie diferita FORTAND cele 2 diferentiale - fata si spate . Este acel moment in care, in 4x4 simti ca masina trage de volan. Tot din cauza asta e foarte greu de manevrat un viraj PE LOC pe asfalt uscat.
Efectul acestui abuz poate fi extrem de trist - DISTRUGEREA DIFERENTIALULUI / DIFERENTIALELOR .

Pun o poza si sa-mi zici daca e la fel ca la tine.

Pozitia 4 ALL TIME e pentru rulat oricand, e 4x4 permanent, iar pe pozitia 4x4 LO, esti in reductie (treapta scurta sau "pe mic") si diferentialul central e blocat.

In aceasta ultima pozitie nu se ruleaza decat pe teren cu aderenta slaba, in caz contrar, va plesni cate o cruce de cardan sau alte chestii care nu trebuie sacrificate...

Daca ma iau dupa numarul si tipul pozitiilor manetei de comanda a reductorului, e modelul 247 sau 249.

Daca e 249, dat fiind anul de fabricatie, pe ALL TIME transmisia catre puntea fata se face cu un viscocuplaj, fiind favorizata tractiunea spate. Doar pe pozitia 4x4 LO ai repartitia 50% - 50% intre punti, si e cuplaj rigid, fara diferentiere. Deci, atentie !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	64
Size:	85.1 KB
ID:	1736957  
Emy_bike is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -