Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > CHRYSLER/DODGE/JEEP > Masina mea CHRYSLER/DODGE/JEEP

Reply
 
Thread Tools
Old 08-10-09, 15:44   #16
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

tu esti asa mai hater...de felu tau nu?) asa is preturile, nike shox rivalry 3...atat au fost...sub 180 de e nu scadea nicaieri in europa...acuma o pereche de nike airmax la romania e cam 5 milioane...ultimu model
__________________
Chrysler 300 M 2.7...Jaguar S-Type 4.2....
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 19-10-09, 14:26   #17
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

oare ce ulei ar merge mai bine pus..5w-30 sau 5w-40...am vazut ca schimburile sunt facute cu 5w-40...dar in carte scrie 5w-30...care-i treaba?
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 19-10-09, 21:52   #18
Drroqhy
R volution Member

Stage 5
 
Drroqhy's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 722
Member of:
[Toyota]
[R volution]
[MERCEDES]
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

Eu folosesc Castrol EDGE 5W30 ... 5W40 e pentru un climat mai rece... eu zic sa folosesti ce scrie in carte...
Drroqhy is offline   Reply With Quote
Old 19-10-09, 21:56   #19
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

scrie 5w-30....dar si de 5w-40 zice cate ceva....dar am vazut ca schimburile au fost facut cu 5w-40....de asta is in dubii
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 20:32   #20
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

am o intrebare...cati l de ulei intra in cutia de viteze la masinile astea...stiu ca trebuie acel atf +4....dar cat l intra ca nu scrie nicaieri si se uita mecanicii la mine ca la urs))? va rog ajutati-ma
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 08:31   #21
Cumnatu

Stage 5
 
Cumnatu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 308
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
no inceput plasticurile sa cada de pe ea ? din cate stiu el sunt confortabile de nu-i adevarat dar calitatea lasa de dorit , si apropo cati km are pe ia , i-ai facut serviceul la cutia automata ?
Masina e facuta pe vremea cand in masinile americane nu vedea plastice.
Practic tot bordul e acoperit cu piele _ fetele de usi sunt din piele integral + scaunele ingetral piele.
Singurele plastice sunt pe schimbatorul de viteze ( care la baza evident ca are piele ) si consola centrala cu casetofonul, in rest, piele peste tot, inclusiv tot volanul.

In Bucuresti nu mai intoarce nimeni capul dupa Audi si BMW, poate cu greu dupa un R8. Sunt mult prea comune, in schimb vaporul Chrysler ( ma refer la 300M nu 300C ca nici dupa 300C nu se mai uita nimeni ) este atat de rar ca daca initiatorul topicului are 20 ani, a pus-o in fericire cu "doamnele" .
Iti zic din experienta.

Adevarat ca nu e foarte comod de condus in aglomeratie si aici ma refer la strecurat prin spatii stramte.
Dar in 99,9% din cazuri lumea iti da prioritate pentru ca nu prea au vazut masina si nu prea ar vrea sa o loveasca, mai degraba stau sa se uite la ea.

Singura chestie care ar fi fost chiar mai utila ar fi daca rotile din fata ar fi fost mai .. in fata astfel sa nu intorci mereu cu botul in exterior. ( ce exprimari am azi )

S-o stapanesti sanatos omule !
Motorul nu are moarte daca ii dai lichide la timp.
Schimba filtrul de aer des ( 5-6 mii km ) cel putin in Bucuresti la 6k km e varza. Masina asta mananaca aer nu gluma.
Consumul raportat de tine e foarte bun, al dracului de bun.
Daca vre-odata te deranjeaza consumul fa efortul si pune-i un GPL ( e vre-o 40 mil o instalatie buna ) si ai rezolvat-o.
Putere pierzi cam 10% dar oricum iti ajunge.

Sa nu va aud snobilor ca o sa comentati despre GPL, sunt masini avara si de 150k euro pe GPL din 2 rationamente simple :
1. Daca se poate sa mergi mai ieftin de ce nu ?
2. E environment friendly.

Tare rau imi pare ca esti departe, daca erai mai aproape de Buc faceam o intalnire , mai stiu vre-o 2-3 posesori.


NU pune nici un fel de alte uleiuri decat ce scrie in manual : ATF4 parca, nimic altceva altfel te ..ti pe ea de cutie.
O cutie reparata complet la Casa Auto e 4k euro.
Un kit de reparatie din Alemania e 900 euro iar amnopera aici nu e mai mult de 200 deci daca dai e buba sunt solutii ok.

Transmisia la tine e pe lant deci nu ai treaba.
Nu uita insa de pompa de apa pe la 100-130k km.


Lichide, da-i lichide curate si la timp ( antigel samd ) si nu o sa ai probleme.
Grija pe polei daca n ai cauciucuri de iarna, fuge de cur ca e curul usor !!!!
Despre zapada n-ai nici o grija, e aproape 4X4 la cat de frumos trage in viteza a 3-a in zapada ( cand pleci de pe loc ) .
Eu cu a mea am tras un microbuz de 40 persoane din nameti ( cu cauciucuri Nokian ) de se cruceau aia !

Arde-i o folie ( nu foarte inchisa ) pentru ca soarele o sa iti beleasca pielea, eventual 1 data pe an un tratament de piele.

In primul si primul rand asigura-te ca e ok dpdv tehnic apoi optic.
Daca iti place sunetul schimba-i HU si statia neaparat, sunt varza cu carne, mai ales statia.
Fa un efort si pune-i xenoane, are nevoie !

Fa-ti cont aici http://300mclub.org/forums/index.php si mai citeste una alta.
Orice problema ai avea cu ea ( sau intrebare/nedumerire ) nu ezita sa ma suni la orice ora, iti dau acum un PM cu numarul meu de tel !

PS : pacat ca nu ti-ai luat tot 3.5L, e ceva ceva diferenta :P
S-o stapanesti ( ca intr-adevar daca dai in ea trebuie sa o stapanesti ) sanatos !

LE : cand facem si noi o d-asta : ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04575-vi.jpg
Views:	240
Size:	65.7 KB
ID:	1146530  
__________________
Chrysler 300m, 3.5L ( aproape Hemi ) , 250 cai, full.

Last edited by Cumnatu; 26-10-09 at 08:57.
Cumnatu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 09:12   #22
Cumnatu

Stage 5
 
Cumnatu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 308
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

sau o d-asta
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	goofy1.jpg
Views:	191
Size:	82.8 KB
ID:	1146534  
Cumnatu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 09:23   #23
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

multumesc tare frumos de toate informatiile, acuma ma duc cu ea la schimb de ulei si la tot ce inseamna fluide si filtre, vreau sa o stiu in perfecta stare, apoi voi lucra si la exterior...masina pot sa spun ca e superba, merge de minune...intredavar trebuie sa schimb sistemu audio ca e cel original...dar in rest sunt foarte multumit de ea
poate ne vom vedea ca am ceva rude pe la bucuresti...si chiar vreau sa simt masina la drum lung

LE: ii dau doar lichide curate, si doar valvoline pe cat posibil, si doar acel atf+4, filtru hidraulic e mopar....deci merg doar pe cele originale si americane pe cat posibil

Last edited by cn3azu; 26-10-09 at 09:38.
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 27-11-09, 11:58   #24
Cumnatu

Stage 5
 
Cumnatu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 308
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

Key dance ca sa aflii eventualele coduri de eroare cand se aprinde ceva pe bord : http://300mclub.org/forums/viewtopic...ilit=key+dance
Cumnatu is offline   Reply With Quote
Old 27-11-09, 18:00   #25
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

merci mult, pentru informatii, acum urmeaza mecanicii sa ii dea de cap la problema mea cu becul care se aprinde cand vrea ), probabil e supapa de presiune sau pompa de ulei...sau de ce nu senzoru)....vom vedea, dar in orice caz in romania e greu sa ai un 300 m)
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 30-11-09, 05:52   #26
Cumnatu

Stage 5
 
Cumnatu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 308
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

Ce coduri de eroare ti-a dat ?
Relax, nu e dracul atat de negru. Chiar deloc.
Cumnatu is offline   Reply With Quote
Old 01-12-09, 01:26   #27
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

nu am mai facut dans de cheie nu a mai fost nevoie...mecanicul a curatat baia de ulei de calamina si de toate depunerile si masina merge brici fara nici o problema si fara nici un bec aprins...motoru e in stare perfecta ...merci mult pentru informatii, m-am speriat putin deoarece citeam ca la motoarele de 2.7 dohc se formeaza acel "sludge" ce duce la moartea lui....acum urmatoarea vizita e sa o duc la un electrician meserias sa-mi pun niste xenoane de calitate...
cn3azu is offline   Reply With Quote
Old 01-12-09, 07:47   #28
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

engine sludge e ulei de proasta calitate care se arde si se combina cu gazele de carter care vin pe retur , foloseste ulei de buna calitate -acuma nu mai stiu care mai e bun in romania aici la masinile mele doar Eneos folosesc si nu am treaba , la cutie cauta sa cumperi ulei Royal Purple daca tot vrei sa faci o treaba iar dupa cum ai zis ca vrei sa-i dai ulei Valvoline eh gogule afla ca valvoline asta in sua e comparabil la calitatea cu uleiului romanesc facut de petrom sau cum dumnezo io mai zis la pishalaul ala , e un ulei cheap si prost ! nu te juca cu uleiul . Cauta pe internet sa iti cumperi uleiul in bulk si sa il ai deliverat acasa ! e cel mai avantajos
draculas is offline   Reply With Quote
Old 01-12-09, 07:49   #29
Cumnatu

Stage 5
 
Cumnatu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 308
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

La cutie iti recomand sa folosesti NUMAI ulei original ( ATF4 ) , oricum il schimbi la 60k km.
Iti pica de mult amortizoarele in Romania pana sa schimbi uleiul la cutie.
La motor Castrol sau OMV dar schimbat si el la maxim 7-8 mii km.
Cumnatu is offline   Reply With Quote
Old 01-12-09, 13:27   #30
cn3azu

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 56
Default Re: Chrysler 300 M 2.7

hmmm....i-am dat pana la urma mobil1 10w-40....dupa ce l-am pus am scos valvoline-u ca nu se comporta bine...ai dreptate draculas...e de porc , iar la cutie ii dau doar atf+4 ala facut de mopar, nu dau nici dex/merc nici alte tiganii, nu ma joc...am gasit inclusiv antigel de mopar)) si i-am pus si de ala desi poate nu ar fi avut rost...aa si acuma am sa-i adaug niste dura lube...si gata cu schimburile, dupa ce am schimbat inclusiv filtru de benzina...
cn3azu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -