Quote:
Originally Posted by draculas
no inceput plasticurile sa cada de pe ea ? din cate stiu el sunt confortabile de nu-i adevarat dar calitatea lasa de dorit , si apropo cati km are pe ia , i-ai facut serviceul la cutia automata ?
|
Masina e facuta pe vremea cand in masinile americane nu vedea plastice.
Practic tot bordul e acoperit cu piele _ fetele de usi sunt din piele integral + scaunele ingetral piele.
Singurele plastice sunt pe schimbatorul de viteze ( care la baza evident ca are piele ) si consola centrala cu casetofonul, in rest, piele peste tot, inclusiv tot volanul.
In Bucuresti nu mai intoarce nimeni capul dupa Audi si BMW, poate cu greu dupa un R8. Sunt mult prea comune, in schimb vaporul Chrysler ( ma refer la 300M nu 300C ca nici dupa 300C nu se mai uita nimeni ) este atat de rar ca daca initiatorul topicului are 20 ani, a pus-o in fericire cu "doamnele" .
Iti zic din experienta.
Adevarat ca nu e foarte comod de condus in aglomeratie si aici ma refer la strecurat prin spatii stramte.
Dar in 99,9% din cazuri lumea iti da prioritate pentru ca nu prea au vazut masina si nu prea ar vrea sa o loveasca, mai degraba stau sa se uite la ea.
Singura chestie care ar fi fost chiar mai utila ar fi daca rotile din fata ar fi fost mai .. in fata astfel sa nu intorci mereu cu botul in exterior. ( ce exprimari am azi )
S-o stapanesti sanatos omule !
Motorul nu are moarte daca ii dai lichide la timp.
Schimba filtrul de aer des ( 5-6 mii km ) cel putin in Bucuresti la 6k km e varza. Masina asta mananaca aer nu gluma.
Consumul raportat de tine e foarte bun, al dracului de bun.
Daca vre-odata te deranjeaza consumul fa efortul si pune-i un GPL ( e vre-o 40 mil o instalatie buna ) si ai rezolvat-o.
Putere pierzi cam 10% dar oricum iti ajunge.
Sa nu va aud snobilor ca o sa comentati despre GPL, sunt masini avara si de 150k euro pe GPL din 2 rationamente simple :
1. Daca se poate sa mergi mai ieftin de ce nu ?
2. E environment friendly.
Tare rau imi pare ca esti departe, daca erai mai aproape de Buc faceam o intalnire
, mai stiu vre-o 2-3 posesori.
NU pune nici un fel de alte uleiuri decat ce scrie in manual : ATF4 parca, nimic altceva altfel te ..ti pe ea de cutie.
O cutie reparata complet la Casa Auto e 4k euro.
Un kit de reparatie din Alemania e 900 euro iar amnopera aici nu e mai mult de 200 deci daca dai e buba sunt solutii ok.
Transmisia la tine e pe lant deci nu ai treaba.
Nu uita insa de pompa de apa pe la 100-130k km.
Lichide, da-i lichide curate si la timp ( antigel samd ) si nu o sa ai probleme.
Grija pe polei daca n ai cauciucuri de iarna, fuge de cur ca e curul usor !!!!
Despre zapada n-ai nici o grija, e aproape 4X4 la cat de frumos trage in viteza a 3-a in zapada ( cand pleci de pe loc ) .
Eu cu a mea am tras un microbuz de 40 persoane din nameti ( cu cauciucuri Nokian ) de se cruceau aia !
Arde-i o folie ( nu foarte inchisa ) pentru ca soarele o sa iti beleasca pielea, eventual 1 data pe an un tratament de piele.
In primul si primul rand asigura-te ca e ok dpdv tehnic apoi optic.
Daca iti place sunetul schimba-i HU si statia neaparat, sunt varza cu carne, mai ales statia.
Fa un efort si pune-i xenoane, are nevoie !
Fa-ti cont aici
http://300mclub.org/forums/index.php si mai citeste una alta.
Orice problema ai avea cu ea ( sau intrebare/nedumerire ) nu ezita sa ma suni la orice ora, iti dau acum un PM cu numarul meu de tel !
PS : pacat ca nu ti-ai luat tot 3.5L, e ceva ceva diferenta :P
S-o stapanesti ( ca intr-adevar daca dai in ea trebuie sa o stapanesti ) sanatos !
LE : cand facem si noi o d-asta : ?